Nee, dat is de eerste.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Slechtste album van de band tot noch toe
Dat doet Paradiso. Die programmeren op meerdere locaties o.a. De Duif, Bitterzoet, HMH.quote:Op maandag 19 augustus 2013 23:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Hopelijk doet ze nog een paar shows in Londen als ik er ben. Morgen staat ze er wel, maar komt net te vroeg voor mij, helaas.Echt briljant geprogrammeerd door De Duif. Dikke kudo's voor die mensen daar.
Rotscholiertje snapt er weer eens helemaal niets van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Arctic Monkeys wordt echt dramatisch.
Okkervil River duurde toch ook 5/6 jaar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Heb je het over mij? Nee SR gaat niet lukken dat probeer ik al sinds 2006
Dat is waarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Okkervil River duurde toch ook 5/6 jaar?
Precies. Ik denk - durf ik het te zeggen - misschien wel potentieel hun beste album.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Rotscholiertje snapt er weer eens helemaal niets van.
Dat heb ik met Franz Ferdinandquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Precies. Ik denk - durf ik het te zeggen - misschien wel potentieel hun beste album.
Haha, "zijn"?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat heb ik met Franz FerdinandEn dat terwijl zijn eerste album prima wegluistert
Franz & the Ferdinandsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, "zijn"?Maar ja, nieuwe album is lekker ja. Niets spectaculairs maar gewoon goed.
:Moeten ze maar niet zo'n naam kiezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, "zijn"?Maar ja, nieuwe album is lekker ja. Niets spectaculairs maar gewoon goed.
Precies dit. Duurde bij mij ook erg lang.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blijven luisteren, tot het kwartje valt. Duurde langer dan normaal, maar ondertussen vind ik het toch wel weer een enorm goed album.
Wat is lang?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Precies dit. Duurde bij mij ook erg lang.
Ik snap er helemaal geen flikker meer vanquote:
Irritant hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal geen flikker meer vanVeel te veel mensen hebben Goat als bandnaam
Op spotify zijn zelfs 2 artiestenpagina's
_
Ach, als je al weet dat het een band is ben ik blij..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal geen flikker meer vanVeel te veel mensen hebben Goat als bandnaam
Op spotify zijn zelfs 2 artiestenpagina's
_
http://en.wikipedia.org/wiki/Goat_(band)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:29 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Irritant he. Maar het is die met World Music, iig.
Eikeltjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ach, als je al weet dat het een band is ben ik blij..
Ze hebben dit jaar nog een single uit volgens mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Goat_(band)
Deze dusDat dacht ik al. World music is toch het enige andere album wat ze hebben? De rest is crap toch?
Ik ken alleen World Music.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Goat_(band)
Deze dusDat dacht ik al. World music is toch het enige andere album wat ze hebben? De rest is crap toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |