Ik heb sowieso niets met NB. Vind de meesten modellen gewoon lelijk. De colourway is irl toch minder dan op de foto.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:58 schreef vault_tec het volgende:
easy pass:
[ afbeelding ]
Zat zoveel in en ze zijn zo fucking ugly.
Ze zijn niet echt constant betreffende hun stijl als ik hun site zo zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:10 schreef Gaijin het volgende:
Wat vinden jullie van Warrior sneakers? (http://warriorsneaker.com/) Die Whit/Red en White/Blue vind ik wel nice! Lekker goedkoop, kan wel paar maand mee
Vind de schoenen zelf niet zo boeiend maar het verhaal er achter is wel mooi.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:10 schreef Gaijin het volgende:
Wat vinden jullie van Warrior sneakers? (http://warriorsneaker.com/) Die Whit/Red en White/Blue vind ik wel nice! Lekker goedkoop, kan wel paar maand mee
Ga je zelf koston's halen vault?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:48 schreef vault_tec het volgende:
Nog bedankt Cpt.
[ afbeelding ]
Die janoski's die op B&B stonden![]()
![]()
Ik zou zo graag willen maar wifey wilt ook leuke dingen doen en blijf een arme student... Helaas.quote:
Dit snap ik niet, volgende keer moet jij maar een nieuw deel openen (A)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:48 schreef Nezhi het volgende:
Vault_tec, kan je de links lijst copy/pasten van de wiki? Dan zijn al die slechte links ook weg
Helaas dus, moet je tzt zeker doen. Lopen echt te relaxt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik zou zo graag willen maar wifey wilt ook leuke dingen doen en blijf een arme student... Helaas.
[..]
Dit snap ik niet, volgende keer moet jij maar een nieuw deel openen (A)
Eens, ziet er beetje uit als die fake Allstars bij de Action voor 4 euro o.i.d.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef Nezhi het volgende:
Haha
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Sneakers_enzo_OP&action=edit
En dan gewoon het lijstje onder Online Shops: in de op zetten
Die Warriors hebben wel een mooi idee erachter ja, maar ik zou er geen een dragen.
[ afbeelding ]
Zool is fucked imo
Denk de eerste of tweede week van augustus. Als je beleefd belt willen ze wel achter houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Helaas dus, moet je tzt zeker doen. Lopen echt te relaxt.misschien heb ik een hook up nodig mbt die tiffany's. Jij weet vast wel wanneer ze bij sevenply komen te liggen.
Altijd goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Denk de eerste of tweede week van augustus. Als je beleefd belt willen ze wel achter houden
Je ken altijd een pm sturen tegen die tijd!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Altijd goed.Weet niet of ik begin augustus in Zwolle ben, anders haal ik ze daar in m'n local shop, dus vandaar.
zijn deze nog draagbaar?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Allebei dope... hoe vaker ik op die schoen loop, hoe meer ik er van ga houden.
Paartje oude Asian made 1300´s op de kop getikt... zit schijnbaar een zool op van de OG 990´s.
[ afbeelding ]
OG 990´s
[ afbeelding ]
Voor wie een echte mint 1500s (toothpaste) in 10 zoekt, let me know.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:22 schreef Cpt. het volgende:
Als NB slim is noemen ze die 1500 Tiffany's. Instant hype.
Op zich hebben alle skateshops met SB licentie wel dunks maar het aanbod is al een tijdje duidelijk afgenomen is me opgevallen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weet iemand waar ik tegenwoordig nog een paar dunk low's kan scoren? (in Nederland)
Hangt eraf, als je sb dunks wilt bij de SB boer. Voor niet sb kan je footlocker of britian even bezoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weet iemand waar ik tegenwoordig nog een paar dunk low's kan scoren? (in Nederland)
Heb altijd redelijk gehaat op die schoen maar hij is op zich wel wel oke.quote:
Dunno, we'll see. Ga 't wel proberen.quote:
Ik evt ook voor een schappelijke prijs anders niet. Koston's zijn ook mijn fav. release in 2011. De lunarlon insole en het feit dat het 1 lap leer is doen et em.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:38 schreef HAL9000S het volgende:
Indeed, en mooi ook. Staat met de koston en air flow in m'n top3 releases 2011. Ga die grijze wel scoren denk ik, hopelijk voor een leuk prijsje over een tijdje.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef Modus het volgende:
Op ebay vraagprijs $240 voor een paar DS 2009 retro 180's?.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef Sinji het volgende:
Bovenkleding en broek is van Replay.. en er staat een R op de schoen.. hmmm.
Lol Ig, wist niet dat jij Cpt. bent
Bovenkleding is van Gstar, net als de broek. Tshirt is van replay. En ik kon er echt geen R van makenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef Sinji het volgende:
Bovenkleding en broek is van Replay.. en er staat een R op de schoen.. hmmm.
Lol Ig, wist niet dat jij Cpt. bent
Custom?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef appelschaap het volgende:
Een sneakertopic waarom wist ik dit niet? Nouja ik zal even m'n nieuwste sneakerjes posten:
[ afbeelding ]
Custom ja, Nike IDquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Custom?
Druk, maar wel mooie kleurencombinatie
Doen mij een beetje denken aan Toy Story.
Ik ben blij dat jij er blij mee bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:50 schreef appelschaap het volgende:
[..]
Custom ja, Nike ID
En ze zijn idd druk maar ik wilde ze wel Opvallend en apart maken.
Moest ineens hieraan denken:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef appelschaap het volgende:
Een sneakertopic waarom wist ik dit niet? Nouja ik zal even m'n nieuwste sneakerjes posten:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Nezhi op 15-07-2011 19:40:47 ]
Je werk? Lijkt mij niet dat dat je home set up is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:36 schreef Cpt. het volgende:
Wachten.
Maar om precies te zijn een mixdown aan het maken van een compilatie van Cash op Zolder najaar 2011 om naar de NPO (Nederlandse Publieke Omroep) te sturen zodat ze deze kunnen presenteren bij de najaarspresentatie.
zijn dat die van TdN? Vind het jammer dat ze zo licht zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Nr. 8 van 50 en 1 van slechts 2 donkerdere die zijn gemaakt.
als die ze aan heeft zie je het leer van dichtbij, leer ziet er best lelijk uit. Volgens mij kan je, door deze release, best cheap een oud DS paartje van de bay plukken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:16 schreef Atta-boy het volgende:
Die 3's zijn grailtjes van mij dus deze retro koop ik keihard, hype of niet. Zou wel jammer zijn als alle Chris Brown boys er mee gaan lopen.
En die vans x wtaps zijn naissss.
Link? Volgens mij heb ik em bij de daily rush in Rotterdam een tijd geleden gezien. Ik wil em zelf ook nog voor komende winter, alleen weet nog niet in welke kleur. Wil liever all black.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Omdat jullie een beetje in dezelfde sferen zitten:
iemand enig idee waar je een Nike NSW destroyer in deze kleurstelling kan vinden in een nederlandse webwinkel of eentje waar je ook online met paypal kunt betalen?
[ afbeelding ]
Hier kost hij 160.e
Ik vermoedde al dat het caliroots zou zijn, maar ik denk volle pond bij daily rush. Wou vandaag even langs, maar de regen dacht daar anders over. Had vorige keer ook al niet gepast omdat ik snel weg ging, dus twijfel zelf nog over de maat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:01 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://caliroots.com staat die in de sale, is die bij de daily rush nog full price anders vecht ik me wel een keertje door de regen die kant op.
Hier nog een gegadigde zonder CC.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:53 schreef vault_tec het volgende:
Als iemand van caliroots gaat bestellen pm mij even, ik hoef maar 1 shirtje en dan kunnen wij shipping delen (zelf geen CC)
waar ga je dat kopen dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:00 schreef got.rice het volgende:
Iemand hier enig idee hoe je een witte toe box van een nike air max kan schoonmaken?
vb. http://www.urbanstart.nl/(...)ersary_air_max_1.jpg
Ben aan het overwegen om Jason Markk aan te schaffen tenzij iemand hier nog andere oplossing heeft?
Oqium Rotterdam.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:08 schreef shiftsix het volgende:
[..]
waar ga je dat kopen dan?
ik zoek t ook
Gewoon via de Jason Markk website. Ik vraag me alleen af of het wel effectief werkt om je toe box van je Air Max schoon te krijgen.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:08 schreef shiftsix het volgende:
[..]
waar ga je dat kopen dan?
ik zoek t ook
thx, weet je hoeveel het kost in nederland?quote:
Ga niet naar het concert wat ik best kut vind. 16 uur durende D&D sessie danquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:50 schreef shiftsix het volgende:
ja maar dan heb je m morgen nietwel jammer
Welke is dat? Shifty's heeft net deze binnen, neem aan dat deze van juli is..quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:36 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Shirtje van the hundreds besteld en geld binnen voor de janoski van augustus![]()
![]()
Nieuwe augustus janoski's zijn erg nice. Is dat suède of glad leer? kan op m'n mobiel niet goed zien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:31 schreef emokid het volgende:
[..]
Welke is dat? Shifty's heeft net deze binnen, neem aan dat deze van juli is..
[ afbeelding ]
Ah, al gevonden..
[ afbeelding ]
Ziet eruit als suede.quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nieuwe augustus janoski's zijn erg nice. Is dat suède of glad leer? kan op m'n mobiel niet goed zien.
Glad leer bedoel je neem ik aan? Indien dat het geval is, ga ik hem overwegen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:56 schreef vault_tec het volgende:
Is leer. De wite komt ook in augustus. Als die rode nou suede was geweest had ik die gehaald ipv de witte.
Waar is de collectie te bestellen? Ik vond de kleding er tof uit zien. Sneakers van Vans kunnen me gestolen worden.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist gekocht,
uit de Dennis Hopper collab/tribute.
Mijn eerste paar vans, en eerste sneakers die ik koop in jaren. Kijken of het was is.
edit: het linker paar.
De winkel waar ik afgelopen weekend naar toe wou maar door de regen niet door ging.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:52 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Geen idee,
gekocht bij de daily rush. Ze waren als ik de lieftallige verkoopster moet geloven een van de weinig tentjes in Rotterdam die die collectie moet verkopen, niet gekeken naar of er ook kleding van hing.
Wat is er mis met vans sneakers?
Jammer dat ik de komende twee weekenden niet in de stad ben. Die van Edwin is nice idd. Misschien als m'n vriendin wel de stad in gaat dat ze wat kan meenemen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ze waren net begonnen met een sale dus ik denk dat er qua kleding niet veel nieuws ligt. NSW destroyer hadden ze verdomme niet meer in mijn maat, maarja portemonnee weer blij.
Wel gelijk deze gekauft. Het is geen sneaker maarja.
[ afbeelding ]
Welke AMP's?quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:57 schreef Modus het volgende:
Pickup: 2 paar AMPs die hier toch niet gewaardeerd wordenen een paar van deze:
[ afbeelding ]
waarvan ik nog niet helemaal weet of ik ze mooi genoeg vind, ze zijn IRL namelijk wat donkerder, meer zo, blauw oogt heel anders:
[ afbeelding ]
Die zijn nicequote:Op woensdag 20 juli 2011 19:53 schreef vault_tec het volgende:
Tier zero blazers gekocht voor 60 shipped #winning.
[ http://img827.imageshack.us/img827/5382/26127621640526507037010.jpg (copy/paste deze link) ]
Ben er zeer content mee en had toen geen geld maar nu wel dus gelijk gekochtquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die zijn niceVind toki's in die colourway en dat leer ook erg tof.
Met posten of kopen, janoski's worden eind deze maand gekocht en dan geld bewaren tot lowlandsquote:
Ik heb gegoogled, en spijt. Hehe, nee. Het is een afbeelding van Don Giovanni uit de gelijknamige opera van Mozart. Stylistische weergave is van de hoes van de film Amadeus.quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Welke AMP's?
@ Zwarte marktplaats, is dat nou een violent shit avatar??
Denk dat je op ISS meer props gaat krijgen hiervoor idd, hahaquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:46 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die rechtse zijn IRL nog veel meer blingbling dan op de foto, ze geven bijna licht..
Dacht dat je die janoski's al gekocht had dus dacht met kopenquote:Op woensdag 20 juli 2011 20:18 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Met posten of kopen, janoski's worden eind deze maand gekocht en dan geld bewaren tot lowlands
Komen eind deze maand, begin augustus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:26 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Nice! Zijn deze nog ergens online te bestellen?
Nu hebben ze corduroy oid toch? Echt de shape ook van die dingenquote:
Ja dat ziet er niet uit. Gaat niet veel verkocht worden denk ik. Ik vond destijds de corduroy swooshes op de Patta's al een beetje rare vorm hebben soms, maar de overall shape was wel beter dan nu.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:04 schreef HAL9000S het volgende:
Nu hebben ze corduroy oid toch? Echt de shape ook van die dingen
Het is zo'n beetje het enige paartje dat ik draag sinds ik ze heb.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:54 schreef Mick39 het volgende:
Vandaag Koston's gepast en ze lopen heeeerlijk! Zag trouwens dat ze die lichtblauwe al op flatspot verkopen. Nu nog wachten op die grijze en dan maar eens bestellen..
Woei Rotterdamquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:45 schreef Divje het volgende:
Zou iemand hier mij kunnen vertellen in welke winkel ik de Nike AM1 Brown Kelp/White zou kunnen kopen? En kan iemand mij vertellen welke kleur het nu écht is? Want op Freshcotton staat ie zo:
[ afbeelding ]
en op purchaze zo:
[ afbeelding ]
I'm confusedOf is dit gewoon lichtinval ofzoietsdergelijks
Koston'squote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:43 schreef HAL9000S het volgende:
Kostons
[ link | afbeelding ]
Nike SB Eric Koston x Kobe QS by Cali030, on Flickr
Die vind het allemaal prima. Van mezelf niet. Wil een destroyer jacket halen en ben even goed voorzien qua schoenen die ik de laatste tijd bijna allemaal niet draag omdat m'n dry veel denim bloed.quote:
you missed out bruhquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ga niet naar het concert wat ik best kut vind. 16 uur durende D&D sessie dan
Ah ja, die foto zag ik ergens op FOK! maar wist niet meer waar en kon er niet zo goed op zien welk model het was. Ze zijn wel tof iig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
The 26 voor 4 tientjes @ sneakermarkt Antwerpen:
[ link | afbeelding ]
DSC03497 by Cali030, on Flickr
Helaas al behoorlijk afgetrapt na dikke regenval vorig weekend
Mja ik kon kiezen, mijn superwaterdoorlatende free run +2, mijn suede purple devils of die gourmets van 4 tientjes.... Zijn gelijk mijn nieuwe beaters voor deze herfst/winter.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah ja, die foto zag ik ergens op FOK! maar wist niet meer waar en kon er niet zo goed op zien welk model het was. Ze zijn wel tof iig.
Regen!
Je vergeet de optie "m'n vriendin naar buiten sturen om een paar rubberlaarzen te kopen op de markt".quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:21 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Mja ik kon kiezen, mijn superwaterdoorlatende free run +2, mijn suede purple devils of die gourmets van 4 tientjes.... Zijn gelijk mijn nieuwe beaters voor deze herfst/winter.
hahah ik had echt geen idee ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Geloof ik wel ja maar ik weet niet wat ik van het publiek moet verwachten...
Volgens mij werden die hier niet erg gewaardeerd, als ik mij goed kan herinderen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:33 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
mijn nieuwe sneakerssss
jeremy scotss
[ afbeelding ]
Alleen Letates kan ze niet waarderen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Volgens mij werden die hier niet erg gewaardeerd, als ik mij goed kan herinderen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:02 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Alleen Letates kan ze niet waarderen.
Deze JS Wings vallen nog mee als je de rest van de JS lijn bekijkt.Die schoen.. lekker rustig en stijlvol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
JS is de Lady Gaga onder de catagorie schoenen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij doet JS altijd echt moeite om de meest rare dingen te ontwerpen. Die kleding ook altijd. Dan zijn deze schoenen met die vleugels nog goed te doen.
Liggen nu in de adidas storequote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Volgens mij werden die hier niet erg gewaardeerd, als ik mij goed kan herinderen.
Ik dacht eerst trouwens dat ze erg exclusief waren, jaartje geleden, maar vorige week ben ik ze op een dag twee keer tegengekomen en die week ervoor ook een keertje.
Grappige schoenen, maar wel echt een 'puberschoen'.
Kwam ze volgens mij ook tegen waarbij die toebox doorzichtig was
PI.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:22 schreef Gemaskerde het volgende:
Deze van JS kan ik wel nog enigszins waarderen,
[ afbeelding ]
lolquote:
quote:We have already lost a few lines about the Nike Dunk SB – Plum High. In the States this Dunk should be available in September 2011, till now it is not confirmed if he finds his way to Germany/Europe. Stay tuned for more and check out these pictures of this nice Dunk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.materiaal ziet er goed uit, must feel it..(en lunarlon erin)![]()
Bijna nooit US7quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:41 schreef Atta-boy het volgende:
Bij sevenply liggen 2 paar janoski's in de sale voor maar 50. Ben alleen vergeten te vragen of ze m'n maat hadden omdat ik ineens snel weg moest
Dit komt eind deze maand/begin augustus bij de skate winkels:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:25 schreef M1stral het volgende:
Wat is er zo speciaal aan Janoski's? Gewoon uit interesse. En waar zijn ze dan te koop? Las enkele pagina's terug iets over een witte variant... Een goed paar witte sneakers kan ik nog wel gebruiken.
Vet, ergens online te bestellen dat je weet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dit komt eind deze maand/begin augustus bij de skate winkels:
[ afbeelding ]
Janoski's lopen lekker en zijn gewoon mooi![]()
Zien er tof uit, kunnen makkelijk gecombineerd worden en lopen erg fijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:25 schreef M1stral het volgende:
Wat is er zo speciaal aan Janoski's? Gewoon uit interesse. En waar zijn ze dan te koop? Las enkele pagina's terug iets over een witte variant... Een goed paar witte sneakers kan ik nog wel gebruiken.
Nice. Vind het model zelf niet zo maar staat goed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb mijn Supra's binnen YUH! Bandit's Khaki:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de wat mindere kwaliteit van de foto's.
Zoals ik al zei komen ze over een tijdje uit en het is aangeraden de janoski te passen (begin moet die straks zitten maar loop uit) en anders:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 19:36 schreef M1stral het volgende:
[..]
Vet, ergens online te bestellen dat je weet?
Ja... alleen passen is aan te raden want ze lopen uit en vallen smal.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:20 schreef Nezhi het volgende:
http://www.skatestore.nl/
Deze hebben veel janoski's dus ik neem aan dat ze ook de witte zullen krijgen
Zoals m'n beige. Die zijn uitgelopen en lijken groter te vallen dan m'n anderen op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:22 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ja... alleen passen is aan te raden want ze lopen uit en vallen smal.
Die doorzichtige versie ligt al een tijdje in de winkel, er zijn wel tientallen versies in verschillende kleuren en stijlen er van.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik dacht eerst trouwens dat ze erg exclusief waren, jaartje geleden, maar vorige week ben ik ze op een dag twee keer tegengekomen en die week ervoor ook een keertje.
Grappige schoenen, maar wel echt een 'puberschoen'.
Kwam ze volgens mij ook tegen waarbij die toebox doorzichtig was
Ik gaf alleen mijn mening, ben verder niet echt thuis in het sneakerwezen. Op de Onitsuka's en de Allstars na dan, haha.quote:
(Even gegoogled) Dat gaat 'm niet worden.quote:Op zondag 24 juli 2011 21:45 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik gaf alleen mijn mening, ben verder niet echt thuis in het sneakerwezen. Op de Onitsuka's en de Allstars na dan, haha.
amazon.dequote:Op zondag 24 juli 2011 21:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, adidas verkoopt schoenen maar niet in maat 46 zodat ik er nog niks aan heb!
Erg Nice. Toki's in die kleur zijn ook erg nice en dunner dus lekker voor de zomer.quote:
quote:
Heel erg netjes!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:04 schreef AppleBite het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze net gekocht, ik zag ze in de uitverkoop en kon ze niet laten staan
Ik zie Adidas als sneakers, kennelijk doet dat niet iedereen.quote:Op zondag 24 juli 2011 22:58 schreef SHOOOTO het volgende:
nee, er zijn geen verkeerde schoenen, sportschoenen of sneakers. Alleen personen die tof lopen doen zodra er een 'andere' schoen wordt gepost. Je kan de vraag proberen te antwoorden of gewoon niet posten (of wat jij zegt, doorverwijzen naar het hardlooptopic).
Staan ook nog ergens op mijn lijstje!quote:Op maandag 25 juli 2011 20:04 schreef AppleBite het volgende:
[ afbeelding ]
Tof.. welke zijn dat?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:04 schreef AppleBite het volgende:
[ afbeelding ]
Alle desert boots, chukka's en air max's gemist zeker? Of de free run e.d. Ik zie ook allemaal 90's air max voorbij komen. Die zijn ook als SPORTschoen verkocht hoor, niet alleen als casual sneaker. De Chuck Taylor was vroeger ook een basketbalschoen. Dat gezeik over wat wel of niet een sneaker is. Als ik die Adidas zie die Nober gepost heeft, kun je ze zo naast de volgende van Nike zetten:quote:Op zondag 24 juli 2011 22:50 schreef emokid het volgende:
Het probleem van dit topic is dat veel mensen verkeerde schoenen posten. Nu opnieuw, met die Soft Cell Adidas. Dat kun je beter in de hardloop topic vragen..
quote:Op maandag 25 juli 2011 22:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alle desert boots, chukka's en air max's gemist zeker? Of de free run e.d. Ik zie ook allemaal 90's air max voorbij komen. Die zijn ook als SPORTschoen verkocht hoor, niet alleen als casual sneaker. De Chuck Taylor was vroeger ook een basketbalschoen. Dat gezeik over wat wel of niet een sneaker is. Als ik die Adidas zie die Nober gepost heeft, kun je ze zo naast de volgende van Nike zetten:Zie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 25 juli 2011 07:49 schreef Cpt. het volgende:
^dit
Alle sportschoenen zijn sneakers dus hier op het juiste adres. Bovendien worden hier niet even goed Clarks, Red Wings of Sperrys/Sebagos gepost? Dan zijn die adidas nog meer sneaker.
Euhm, in een sneaker store in Deventer, het was het laatste paar maat 44 die er was.quote:Op maandag 25 juli 2011 22:26 schreef Cpt. het volgende:
Vans Style 31.
Waar waren ze eigenlijk in de uitverkoop AppleBite?
het is adidas.quote:Op maandag 25 juli 2011 20:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie Adidas als sneakers, kennelijk doet dat niet iedereen.
Kwamen uit de outlet dus was niet echt veel keuze...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:41 schreef Cpt. het volgende:
Had ze een half maatje groter gepakt danDat rubber loop je niet zomaar uit hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
als je janoski's in 12 past dan pas je alles in 12... Even omkleden, net terug van arnhem en dan foto's uploadenquote:Op donderdag 28 juli 2011 12:22 schreef emokid het volgende:
Ik zit tussen US 12/13.. het verschilt per schoen. Ik draag mijn Janoski's en Koston's in UK11/US12 dus moet deze Sky Force wel lukken denk ik.. die lijkt me juist breder.
Ik wacht wel tot ze in Nederland liggen om te passen
Is dat een pre-order? DIe zouden toch pas in de herfst komen? Ik wil de grijze, daarvan kan ik zo snel alleen een pre-order vinden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 10:45 schreef emokid het volgende:
Weet iemand wanneer de Nike Sky Force '88 Vintage in verkoop gaat? Wacht er al weken op..
http://www.endclothing.co(...)8-vintage-43221.html Hier dus, alleen jammer dat mijn maat (UK)12 er niet tussen zit. Bestaat die gewoon niet of verkoopt End ze niet?
Ik wou ook maar moest werkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 16:53 schreef vault_tec het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
Pick ups:
[ afbeelding ]
Bonus foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weinig US8 (heb jij toch?) Wilde de vans x wtaps (spinnen ish) in de us 8 hebben (laatste maat maar was niet in de sale fffuuuu)quote:
Heb wel flinke blaren moeten verduren voor ze waren ingelopen, maar het was het waard.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:34 schreef vault_tec het volgende:
[..]
als je janoski's in 12 past dan pas je alles in 12... Even omkleden, net terug van arnhem en dan foto's uploaden
Ik kan de grijze alleen op ebay vinden voor 160 dollar.. ik wil hem ook in het grijs maar tot nu toe alleen de rode gevonden.quote:Op donderdag 28 juli 2011 18:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Is dat een pre-order? DIe zouden toch pas in de herfst komen? Ik wil de grijze, daarvan kan ik zo snel alleen een pre-order vinden.
Ben je naar Frisco geweest? Weet je of ze Slim Pants van Carhartt in de sale hadden (en voor hoeveel)?quote:Op donderdag 28 juli 2011 19:15 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Weinig US8 (heb jij toch?) Wilde de vans x wtaps (spinnen ish) in de us 8 hebben (laatste maat maar was niet in de sale fffuuuu)
100 pop, check frisco sitequote:Op donderdag 28 juli 2011 19:40 schreef Cpt. het volgende:
Vans US8, SB US8.5. Wat kosten die wtaps dingen? Daar heb ik an sich wel interesse in.
Niet op broeken gelet omdat dat niet op de flyer stond.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:01 schreef emokid het volgende:
[..]
Ben je naar Frisco geweest? Weet je of ze Slim Pants van Carhartt in de sale hadden (en voor hoeveel)?
Was er ook wat aardigs in 10?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Niet op broeken gelet omdat dat niet op de flyer stond.
10.5 lagen wat dunk hi's die niet in jouw straatje passen (felle kleuren etc) en voor de rest hele maatseries (dus dingen die niemand wilde hebben)quote:
Thnx dudequote:Op donderdag 28 juli 2011 20:35 schreef vault_tec het volgende:
[..]
10.5 lagen wat dunk hi's die niet in jouw straatje passen (felle kleuren etc) en voor de rest hele maatseries (dus dingen die niemand wilde hebben)
Heb je enig idee waar die leren Janoski's nog in een winkel te krijgen zijn, of anders bij een Nederlandse webshop? Vind ze echt tof!quote:
Ik dacht dat skatestore.nl nog wat had, maar weet het niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:20 schreef leppeh het volgende:
[..]
Heb je enig idee waar die leren Janoski's nog in een winkel te krijgen zijn, of anders bij een Nederlandse webshop? Vind ze echt tof!
Gaat sowieso lastig worden omdat die van vorig jaar was. Het waren m'n beaters voor de winter. Nu nog steeds m'n favoriete janoski's.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:27 schreef leppeh het volgende:
Klopt ja! Ze hebben daar nog maat 8 en 11 en ik heb een 9.5 nodig
Favo zou ik het niet noemen maar voor de prijzen waar ik ze voor had ben ik er wel zeer blij. Ga 1 in de winter dragen en 1 om netjes te houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 10:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Gaat sowieso lastig worden omdat die van vorig jaar was. Het waren m'n beaters voor de winter. Nu nog steeds m'n favoriete janoski's.
Netjesquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef Cpt. het volgende:
Pickup+lieve postbode:
[ afbeelding ]
Blazers kon ik zelfs een halve maat te klein niet laten liggen voor 39 euro
Ik dacht dat het de rugzak was, heb al een messenger bag.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:58 schreef Cpt. het volgende:
Dank, dank.
Tas:
[ afbeelding ]
Cheap, cheap, cheap!
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:23 schreef Cpt. het volgende:
Pickup+lieve postbode:
[ afbeelding ]
Blazers kon ik zelfs een halve maat te klein niet laten liggen voor 39 euro
Weet niet wat ze kosten maar als ze 50 pop zijn wel... Maar morgen is ook gay parade amattie...quote:
Oh, dus je moet er al wezen morgen?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Weet niet wat ze kosten maar als ze 50 pop zijn wel... Maar morgen is ook gay parade amattie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Zou het niet weten, lag sowieso niet veel boeiends en wat er wel lach is donderdag al meegenomen. Anders gebruik maken van die pm want je kan nooit genoeg janoski's hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:19 schreef emokid het volgende:
Ligt er nog veel in Arnhem of is het meeste al op? Ik zoek vooral maat 12 Nike SB en wat Adidas.. Busenitz en al.. grootste maat vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |