Ik heb sowieso niets met NB. Vind de meesten modellen gewoon lelijk. De colourway is irl toch minder dan op de foto.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:58 schreef vault_tec het volgende:
easy pass:
[ afbeelding ]
Zat zoveel in en ze zijn zo fucking ugly.
Ze zijn niet echt constant betreffende hun stijl als ik hun site zo zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:10 schreef Gaijin het volgende:
Wat vinden jullie van Warrior sneakers? (http://warriorsneaker.com/) Die Whit/Red en White/Blue vind ik wel nice! Lekker goedkoop, kan wel paar maand mee
Vind de schoenen zelf niet zo boeiend maar het verhaal er achter is wel mooi.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:10 schreef Gaijin het volgende:
Wat vinden jullie van Warrior sneakers? (http://warriorsneaker.com/) Die Whit/Red en White/Blue vind ik wel nice! Lekker goedkoop, kan wel paar maand mee
Ga je zelf koston's halen vault?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:48 schreef vault_tec het volgende:
Nog bedankt Cpt.
[ afbeelding ]
Die janoski's die op B&B stonden![]()
![]()
Ik zou zo graag willen maar wifey wilt ook leuke dingen doen en blijf een arme student... Helaas.quote:
Dit snap ik niet, volgende keer moet jij maar een nieuw deel openen (A)quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:48 schreef Nezhi het volgende:
Vault_tec, kan je de links lijst copy/pasten van de wiki? Dan zijn al die slechte links ook weg
Helaas dus, moet je tzt zeker doen. Lopen echt te relaxt.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik zou zo graag willen maar wifey wilt ook leuke dingen doen en blijf een arme student... Helaas.
[..]
Dit snap ik niet, volgende keer moet jij maar een nieuw deel openen (A)
Eens, ziet er beetje uit als die fake Allstars bij de Action voor 4 euro o.i.d.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:52 schreef Nezhi het volgende:
Haha
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Sneakers_enzo_OP&action=edit
En dan gewoon het lijstje onder Online Shops: in de op zetten
Die Warriors hebben wel een mooi idee erachter ja, maar ik zou er geen een dragen.
[ afbeelding ]
Zool is fucked imo
Denk de eerste of tweede week van augustus. Als je beleefd belt willen ze wel achter houdenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Helaas dus, moet je tzt zeker doen. Lopen echt te relaxt.misschien heb ik een hook up nodig mbt die tiffany's. Jij weet vast wel wanneer ze bij sevenply komen te liggen.
Altijd goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Denk de eerste of tweede week van augustus. Als je beleefd belt willen ze wel achter houden
Je ken altijd een pm sturen tegen die tijd!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Altijd goed.Weet niet of ik begin augustus in Zwolle ben, anders haal ik ze daar in m'n local shop, dus vandaar.
zijn deze nog draagbaar?quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Allebei dope... hoe vaker ik op die schoen loop, hoe meer ik er van ga houden.
Paartje oude Asian made 1300´s op de kop getikt... zit schijnbaar een zool op van de OG 990´s.
[ afbeelding ]
OG 990´s
[ afbeelding ]
Voor wie een echte mint 1500s (toothpaste) in 10 zoekt, let me know.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:22 schreef Cpt. het volgende:
Als NB slim is noemen ze die 1500 Tiffany's. Instant hype.
Op zich hebben alle skateshops met SB licentie wel dunks maar het aanbod is al een tijdje duidelijk afgenomen is me opgevallen.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weet iemand waar ik tegenwoordig nog een paar dunk low's kan scoren? (in Nederland)
Hangt eraf, als je sb dunks wilt bij de SB boer. Voor niet sb kan je footlocker of britian even bezoeken.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Weet iemand waar ik tegenwoordig nog een paar dunk low's kan scoren? (in Nederland)
Heb altijd redelijk gehaat op die schoen maar hij is op zich wel wel oke.quote:
Dunno, we'll see. Ga 't wel proberen.quote:
Ik evt ook voor een schappelijke prijs anders niet. Koston's zijn ook mijn fav. release in 2011. De lunarlon insole en het feit dat het 1 lap leer is doen et em.quote:Op woensdag 13 juli 2011 09:38 schreef HAL9000S het volgende:
Indeed, en mooi ook. Staat met de koston en air flow in m'n top3 releases 2011. Ga die grijze wel scoren denk ik, hopelijk voor een leuk prijsje over een tijdje.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef Modus het volgende:
Op ebay vraagprijs $240 voor een paar DS 2009 retro 180's?.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef Sinji het volgende:
Bovenkleding en broek is van Replay.. en er staat een R op de schoen.. hmmm.
Lol Ig, wist niet dat jij Cpt. bent
Bovenkleding is van Gstar, net als de broek. Tshirt is van replay. En ik kon er echt geen R van makenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:04 schreef Sinji het volgende:
Bovenkleding en broek is van Replay.. en er staat een R op de schoen.. hmmm.
Lol Ig, wist niet dat jij Cpt. bent
Custom?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef appelschaap het volgende:
Een sneakertopic waarom wist ik dit niet? Nouja ik zal even m'n nieuwste sneakerjes posten:
[ afbeelding ]
Custom ja, Nike IDquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Custom?
Druk, maar wel mooie kleurencombinatie
Doen mij een beetje denken aan Toy Story.
Ik ben blij dat jij er blij mee bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:50 schreef appelschaap het volgende:
[..]
Custom ja, Nike ID
En ze zijn idd druk maar ik wilde ze wel Opvallend en apart maken.
Moest ineens hieraan denken:quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:38 schreef appelschaap het volgende:
Een sneakertopic waarom wist ik dit niet? Nouja ik zal even m'n nieuwste sneakerjes posten:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door Nezhi op 15-07-2011 19:40:47 ]
Je werk? Lijkt mij niet dat dat je home set up is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:36 schreef Cpt. het volgende:
Wachten.
Maar om precies te zijn een mixdown aan het maken van een compilatie van Cash op Zolder najaar 2011 om naar de NPO (Nederlandse Publieke Omroep) te sturen zodat ze deze kunnen presenteren bij de najaarspresentatie.
zijn dat die van TdN? Vind het jammer dat ze zo licht zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Nr. 8 van 50 en 1 van slechts 2 donkerdere die zijn gemaakt.
als die ze aan heeft zie je het leer van dichtbij, leer ziet er best lelijk uit. Volgens mij kan je, door deze release, best cheap een oud DS paartje van de bay plukken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:16 schreef Atta-boy het volgende:
Die 3's zijn grailtjes van mij dus deze retro koop ik keihard, hype of niet. Zou wel jammer zijn als alle Chris Brown boys er mee gaan lopen.
En die vans x wtaps zijn naissss.
Link? Volgens mij heb ik em bij de daily rush in Rotterdam een tijd geleden gezien. Ik wil em zelf ook nog voor komende winter, alleen weet nog niet in welke kleur. Wil liever all black.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:35 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Omdat jullie een beetje in dezelfde sferen zitten:
iemand enig idee waar je een Nike NSW destroyer in deze kleurstelling kan vinden in een nederlandse webwinkel of eentje waar je ook online met paypal kunt betalen?
[ afbeelding ]
Hier kost hij 160.e
Ik vermoedde al dat het caliroots zou zijn, maar ik denk volle pond bij daily rush. Wou vandaag even langs, maar de regen dacht daar anders over. Had vorige keer ook al niet gepast omdat ik snel weg ging, dus twijfel zelf nog over de maat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:01 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://caliroots.com staat die in de sale, is die bij de daily rush nog full price anders vecht ik me wel een keertje door de regen die kant op.
Hier nog een gegadigde zonder CC.quote:Op zondag 17 juli 2011 02:53 schreef vault_tec het volgende:
Als iemand van caliroots gaat bestellen pm mij even, ik hoef maar 1 shirtje en dan kunnen wij shipping delen (zelf geen CC)
waar ga je dat kopen dan?quote:Op zondag 17 juli 2011 17:00 schreef got.rice het volgende:
Iemand hier enig idee hoe je een witte toe box van een nike air max kan schoonmaken?
vb. http://www.urbanstart.nl/(...)ersary_air_max_1.jpg
Ben aan het overwegen om Jason Markk aan te schaffen tenzij iemand hier nog andere oplossing heeft?
Oqium Rotterdam.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:08 schreef shiftsix het volgende:
[..]
waar ga je dat kopen dan?
ik zoek t ook
Gewoon via de Jason Markk website. Ik vraag me alleen af of het wel effectief werkt om je toe box van je Air Max schoon te krijgen.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:08 schreef shiftsix het volgende:
[..]
waar ga je dat kopen dan?
ik zoek t ook
thx, weet je hoeveel het kost in nederland?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |