neequote:Op zondag 26 juni 2011 20:38 schreef Gemaskerde het volgende:
Letates, heb je wel de open nieuwe reeks knop gebruikt?
Sorry bro.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kluns, daarom staat in nieuiet automatisch in MyAT.
Moet je mylene even pm'nquote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef don-diablo het volgende:
Dat viel mij dus ook al opis veel makkelijker voor iedereen op die manier. Kan het alsnog niet aangemaakt worden en deze dicht? Het is maar een idee.
Hey de Puma's zag ik laatst ook voorbijkomen!quote:Op maandag 27 juni 2011 13:54 schreef pgrferrari het volgende:
ST's gekocht in de sale:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatst ook deze Puma's in de Sale gekocht:
[ afbeelding ]
Begin langzamerhand ook een sneakerfreak te worden
Adidas heb ik ¤51,- voor betaald.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:25 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hey de Puma's zag ik laatst ook voorbijkomen!
Me no like Puma's, zeker niet met zo'n kleur veter maar die Adidas zijn wel nice.
Hoeveel heb je er voor betaald?
Die kleurencombi. heeft wel wat
Mooie deal als je het mij zegtquote:Op maandag 27 juni 2011 14:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Adidas heb ik ¤51,- voor betaald.
Puma's ¤40,-
Zijn vaak gewoon lelijke Nike's van Footlocker e.d.quote:
Mijn wifey komt er wel mee weg maar als het zo'n anita type is of zo'n hipster chick dan facepalm ik wel een beetje. Toet en Achstik doen het ook goed imoquote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef Gemaskerde het volgende:
Misschien een rare vraag maar ben ik hier de enige die Nike's bij een meid/vrouw een afknapper vindt?
Dat zijn vaak van die blanke meiden die totaal geen swagg hebben
Vreemd kapsel, lelijk opvallend designmontuur bril etc.
Nogal moeilijk uit te leggen.
Of dit soort dingen van Adidas.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:38 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zijn vaak gewoon lelijke Nike's van Footlocker e.d.
Je zou het kunnen zien alsof ze de lelijkste paar schoenen uitkiezen die er zijn
Hipstersquote:Op maandag 27 juni 2011 16:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mijn wifey komt er wel mee weg maar als het zo'n anita type is of zo'n hipster chick dan facepalm ik wel een beetje. Toet en Achstik doen het ook goed imo![]()
[ afbeelding ]
Dat soort schoenen zie je ook vaak bij van die basis/middelbare scholieren die daarbij vaak ook nog een oh zo origineel Adidas vest en Blackberry hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:40 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Of dit soort dingen van Adidas.
[ afbeelding ]
Niemand?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:20 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die weet welke dit zijn?
Doe niet zo dom, gast.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:08 schreef LosoHisWay het volgende:
De kleine bazen Nezhi, vaulttec en gemaskerde zijn weer bezig.
Boys even kalm aan doen met dat popi jopie gedrag ja? Ok.
u mad/jelly?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:08 schreef LosoHisWay het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:08 schreef LosoHisWay het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:20 schreef Dirkos1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die weet welke dit zijn?
lijkt op een Vortex/Vengeance/Waffle/Air Pegasus Plus -achtige schoen. Waar heb je de foto vandaan?quote:
Stuur dan een bericht naar hem via Facebookquote:Op maandag 27 juni 2011 19:12 schreef Dirkos1987 het volgende:
Kwam de foto toevallig tegen van een voetballer tegen op facebookvind ze wel erg vet!
Hoezo wil je ze gebruikt? Online is nu bijna overal sale dus kijk voor sites in de OP.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:40 schreef NatteKrant het volgende:
Ik ben op zoek naar Nike Air Max 1. Maar dan de wat meer 'old school' uitvoeringen. Zoals deze:
[ afbeelding ]
Vind wel wat webshops, maar probeer ze ook gebruikt te vinden. Wat is een redelijke prijs voor zo'n paar? Of waar zou ik ze 'goedkoop' kunnen vinden?
Je kan ze in de Nike store vinden, voor 50 en 67 euro.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:33 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ben er al achter dat het de Nike MS78 isnu nog sites vinden waar ze te koop zijn
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:30 schreef Gemaskerde het volgende:
Misschien een rare vraag maar ben ik hier de enige die Nike's bij een meid/vrouw een afknapper vindt?
Dat zijn vaak van die blanke meiden die totaal geen swagg hebben
Vreemd kapsel, lelijk opvallend designmontuur bril etc.
Nogal moeilijk uit te leggen.
En welke meid.quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:59 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
En welke meid.
[ afbeelding ]
Vind ik wel leuk.
Beter van niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil hier wel foto's van toet posten maar![]()
[ afbeelding ]
Normaal op een stoel zitten vind ik hier erger dan de schoenen.quote:
Bedoel je echt deze Toet, die ook op deze pagina heeft gepost?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
ze is wel fapbaar maar ze is ook sterker dan ik
Ik weet het. Heerlijke hardloopschoenen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef Nezhi het volgende:
Slechte foto met mooie contrasterende oranje stitching van Nudies![]()
Ze zijn echt absurd zacht en comfy.
[ afbeelding ]
als je der hebt ontmoet / gezien hebt danquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Bedoel je echt deze Toet, die ook op deze pagina heeft gepost?
http://lacebag.nl/forum/viewtopic.php?f=18&t=24415&start=570
Hmm, ik geloof je wel alleen als ik het zou moeten bazeren op die foto's is het eerder het tegenovergesteldequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:00 schreef vault_tec het volgende:
[..]
als je der hebt ontmoet / gezien hebt dan![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:20 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil hier wel foto's van toet posten maar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
New Balance 1500 GGB 1 of 150 by Cali030, on Flickr
Nike Tennis Classic AC QS "White Canvas" (377812-105)quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef Neraice het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die weet welke schoenen dit zijn?
Fapfapfapquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
New Balance 1500 GGB 1 of 150 by Cali030, on Flickr
Dit zijn toch die Nike's waar het eerder in het topic overging, van 300 euro p/s waar HAL er ook een van heeft?quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:59 schreef LosoHisWay het volgende:
Mijn gebeden zijn verhoord en heb zowel:
[ afbeelding ]
als wel:
[ afbeelding ]
bemachtigd na de hoop verloren te hebben.
Op Ebay gaan ze, zoals jij zegt, voor belachelijke prijzen rond.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:06 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dit zijn toch die Nike's waar het eerder in het topic overging, van 300 euro p/s waar HAL er ook een van heeft?
Niet helemaal m'n stijl maar heeft zeker wel iets vets
Hoeveel heb je voor beide betaald?
Netjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:12 schreef LosoHisWay het volgende:
[..]
Op Ebay gaan ze, zoals jij zegt, voor belachelijke prijzen rond.
120 per paar.
Neuh niks aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love will tear us apart (Joy Division)
Woei, spoiled, daily rush en urban heeft volgens mij ook wel eens wat. Urban weet ik niet zeker though.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:51 schreef nomnom het volgende:
Winkeltje in Rotterdam die (veel) NB verkoopt?
Thanks.
Dank u.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Woei, spoiled, daily rush en urban heeft volgens mij ook wel eens wat. Urban weet ik niet zeker though.
Zit ook een winkeltje dat NB verkoopt op de witte de with die ook CdG verkopen. Weet alleen de naam niet meer.
Probeer 290 sqm in Amsterdam.quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Neuh niks aan.Ben op de eerste plek natuurlijk denimfreak he..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Dat blijkt maar weer eens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:54 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ben op de eerste plek natuurlijk denimfreak he..
Nice!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:01 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdje moeten wachten op de release, maar ik heb ze
Vet! Is dat een nieuwe release die gewoon overal te krijgen is? Wil al heel lang Janoski's en deze zijn toch wel heel mooi.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:01 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is zeker wel de mooiste Janoski die ik hier voorbij heb zien komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:01 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Als je ze niet leuk vind, Je weet mijn adresquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:01 schreef JAY-T het volgende:
[ afbeelding ]
Beter support je NL skateshopquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:23 schreef bokkepoot het volgende:
Ook bij flatspot
http://www.flatspot.com/p(...)te-light-british-tan
Was Flatspot nou eigenlijk wel of niet met douanekosten e.d.?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:23 schreef bokkepoot het volgende:
Ook bij flatspot
http://www.flatspot.com/p(...)te-light-british-tan
Neen, want EU land.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:33 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Was Flatspot nou eigenlijk wel of niet met douanekosten e.d.?
Vergeet het telkens..
Als er nou eens in de buurt een fatsoenlijke zou zitten...quote:
Waar woon je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:05 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Als er nou eens in de buurt een fatsoenlijke zou zitten...
Dan is Sparky 'gewoon' je local shop. Dat is ook mijn local shop ondanks dat ik 75 km verderop woon.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:11 schreef bokkepoot het volgende:
Tussen Harderwijk en Zwolle.
In Zwolle zit de Sparky en in Apeldoorn de Shoepirate en dan heb je het ook wel gehad
Ja dat heb ik ook met deze schoenquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:51 schreef Gemaskerde het volgende:
Damn, normaal denk ik als ik een mooie schoen in dit topic zie van mooi, misschien koop ik hem.
Maar nu ik net die helemaal zwarte Janoski heb gezien zit ik echt te twijfelen als ik hem niet gewoon zou bestellen
Heb wel weer een (bij)baan sinds gisteren maar vorige week ook al geld uitgegeven aan horloge, ringen en vest.
Moeilijk..
Gewoon toegeven..Ik ga hem ook halen als ik mijn loon heb denk ikquote:
Ik ga liever gewoon relaxed online shoppen...alhoewel ik zal woensdag wel even checken of ze die Janoski er al hebben liggen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan is Sparky 'gewoon' je local shop. Dat is ook mijn local shop ondanks dat ik 75 km verderop woon.
Ik kijk zaterdag even bij de sevenply of ze er liggen en ga sowieso nog even langs woei om te kijken wat er allemaal ligt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:35 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Gewoon toegeven..Ik ga hem ook halen als ik mijn loon heb denk ik![]()
[..]
Ik ga liever gewoon relaxed online shoppen...alhoewel ik zal woensdag wel even checken of ze die Janoski er al hebben liggen..
Clarks desert boots altijd goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:48 schreef Cpt. het volgende:
Sevenply had ze vandaag iig nog niet.
Vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat ik ze ga halen. Wil eig nog een paar busenitz eerst.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:55 schreef Neraice het volgende:
Ik ga ze volgende week ergens ook wel halen.
Volgens mij zijn dat ze wel. Er is maar 1 (re)retro geweest na de JDs.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:18 schreef Modus het volgende:
Dit http://www.pickyourshoes.com/item.asp?itemname=16442 is toch niet de Laser Blue retro van eh vorig jaar, die overal meteen uitverkocht?
Jawel, maar niet in de colourway die ik wil.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:21 schreef JAY-T het volgende:
Mijn Busenitz zijn echt fucked-up, wel zonde eigenlijk, binnenkort maar eens proberen om ze weer netjes te krijgenZijn die dingen nergens meer te krijgen dan?
JD's zijn iets feller + mesh is niet zo hard vergeleken met recente AM90s.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:41 schreef Modus het volgende:
Ohja ik bedoelde dus de JDs. Zijn die alweer van langer terug? En is dit dan exact dezelfde c/w? Nee toch?
Nice, Clarks. Waar gekocht? Ik zoek nog naar Clarks Beeswax, alleen ik kan ze niet vinden. Alleen op eBay dan, alleen dan moet je waarschijnlijk weer douane-kosten betalen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:48 schreef Cpt. het volgende:
Sevenply had ze vandaag iig nog niet.
Vandaag gekocht:
[ afbeelding ]
Bellen is sneller.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:12 schreef Moffol het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze daar ook Beeswax hebben staan?
in de sale bij clark store 30procentquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:11 schreef Moffol het volgende:
[..]
Nice, Clarks. Waar gekocht? Ik zoek nog naar Clarks Beeswax, alleen ik kan ze niet vinden. Alleen op eBay dan, alleen dan moet je waarschijnlijk weer douane-kosten betalen...
Ignore?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:28 schreef vault_tec het volgende:
Ik ben klaar met LB. Heb er echt geen zin meer in door Ape. In het begin was het nog leuk maar nu heb ik het, net als vele andere, wel weer gehad. Als die gebanned is laat het even weten
Laat die mongool nou gewoon, Als je aandacht aan hem geeft gaat hij juist door..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:28 schreef vault_tec het volgende:
Ik ben klaar met LB. Heb er echt geen zin meer in door Ape. In het begin was het nog leuk maar nu heb ik het, net als vele andere, wel weer gehad. Als die gebanned is laat het even weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Gewoon de officiele Clarks Store in Nederland? En wat 30 procent, 30 procent korting?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 01:39 schreef Captain_MeatBone het volgende:
[..]
in de sale bij clark store 30procent
Yep, alle Clarks winkels in NL. Ik wacht meestal op 50%-70% en hopen dat er nog iets leuks tussen zitquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef Moffol het volgende:
[..]
Gewoon de officiele Clarks Store in Nederland? En wat 30 procent, 30 procent korting?
wat bokkepoot zegt, jullie happen te snel en daar reageert hij op.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:54 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vind alsnog dat de mods een keer in moeten ingrijpen wat niet gebeurt. Jammer.
Yes sir.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:14 schreef Moffol het volgende:
[..]
Gewoon de officiele Clarks Store in Nederland? En wat 30 procent, 30 procent korting?
En de juiste maat. Ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:18 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Yep, alle Clarks winkels in NL. Ik wacht meestal op 50%-70% en hopen dat er nog iets leuks tussen zit
Bedoel je echt een Clarks Shop of een verkooppunt? Als je naar de site gaat en 'winkels' aan klikt, zie je heel veel blauwe puntjes en een paar rode (Clarks Shops), bij welke moet ik wezen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:18 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Yep, alle Clarks winkels in NL. Ik wacht meestal op 50%-70% en hopen dat er nog iets leuks tussen zit
[..]
wat bokkepoot zegt, jullie happen te snel en daar reageert hij op.
Misschien een Vans Chukka Low of Vans 106?! Die zijn allebei iets breder dan bijvoorbeeld de Era.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef InTheDarkness het volgende:
Na 7 paar All Stars en een paar Vans constant op hetzelfde punt versleten te hebben (Voor op het breedste stuk van je voet) denk ik dat een bredere schoen toch wel iets is wat ik nodig heb. Nu ben ik aan het zoeken maar ik heb het idee dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Misschien dat jullie me verder kunnen helpen ?ik zoek een sneaker die niet gemaakt is van leer , breed is zodat ik ze niet binnen een half jaar compleet kapot gelopen heb en er ook fatsoenlijk uit ziet. Helaas lijkt dit moeilijk te vinden .. alvast bedankt!
Thanksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:12 schreef SHOOOTO het volgende:
@InTheDarkness: Puma Suede, adidas Campus Vulc of Nike Blazer Mids (Vintage)
106 heb ik gehad , zijn die Chukka's breder dan die 106's ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:07 schreef Moffol het volgende:
[..]
Misschien een Vans Chukka Low of Vans 106?! Die zijn allebei iets breder dan bijvoorbeeld de Era.
I know. Ik was er ook niet speciaal voor wezen kijken, ik weet alleen dat ik ze niet heb zien staanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:58 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bellen is sneller.
En Cpt. sevenply krijgt sowieso schoenen en shit pas heel laat. Voor het daar komt moet het nog een extra tussen stop maken die andere winkels niet hebben, scheelt maar een paar dagen. Sevenply is nog steeds fucking awesome though![]()
Ik zou persoonlijk naar de dunks kijken. Die vind ik persoonlijk relatief breed. Ik heb er een aantal gegeven aan m'n pa en die heeft brede voeten en is er zeer over te spreken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:49 schreef InTheDarkness het volgende:
Dat ziet er chill uit allemaal! thx , morgen maar eens de stad in en kijken wat ik kan vinden. En daarna natuurlijk foto's plaatsen hier
Dus in plaats van het probleem op te lossen moet iedereen hem maar negeren. Ben wel blij dat Sinji er nog boos om werd maar fuck dat negeren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:18 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
wat bokkepoot zegt, jullie happen te snel en daar reageert hij op.
Sinds de oprichting van LB zijn wij ermee bezig en hebben meerdere discussies gevoerd over deze kwestie maar een ban is niet de oplossing.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus in plaats van het probleem op te lossen moet iedereen hem maar negeren. Ben wel blij dat Sinji er nog boos om werd maar fuck dat negeren.Even foto's van vandaag uploaden
Hij is al eerder gebanned, zie het probleem daarom niet? Van de mensen die nog actief zijn mag 10% hem, de rest irriteert zich aan hem. Je hoeft hem niet te bannen maar het zou het forum er wel een stuk aangenamer op maken. En dat deal with it doe ik nu ook door niks meer op LB te posten.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:26 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Sinds de oprichting van LB zijn wij ermee bezig en hebben meerdere discussies gevoerd over deze kwestie maar een ban is niet de oplossing.
Als wij iedere persoon die ons niet aanstaat, dan zou de helft van de gebruikers gebanned zijn. Maar zo power abused zijn wij niet, so deal with it.
Wat een broekies allemaal zegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:56 schreef vault_tec het volgende:
Dagje Amsterdam:
Wivah:
[ afbeelding ]
Mattie op salazars met huge cuff:
[ afbeelding ]
Als eerste binnen bij ben g sale (sorry lb'ers die buiten stonden..) Rij toen wij om kwart over 12 weg gingen:
[ afbeelding ]
Rij om 2 uur - half 3:
[ afbeelding ]
JP op safari's
[ afbeelding ]
Empha op bisons:
[ afbeelding ]
Snack voor we naar huis gingen:
[ afbeelding ]
Top dag![]()
![]()
Goede aankopen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef vault_tec het volgende:
Owh ja, picks up:
[ afbeelding ]
Mensen gingen massaal duwen toen er gemeld werd dat er maar 10 mensen naar binnen mocht. Half uur voor de deur campen heeft toch zijn vruchten afgeworpen.
Worden ook mijn beaters. Dunks heeft de gast met wie ik was gekocht, janoski's zijn van mij. Nu ik ze zelf heb waardeer ik die gumzool toch wat meer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Goede aankopen.zou zelf graag nog een paartje van die zwarte halen als ik ze zie voor cheap. M'n huidige heb ik gebruikt als beaters tijdens de winter.
Snap ik heel goed. Bij m'n beige waardeer ik het ook. Past wel bij de schoen, maar die zwarte kunnen iig veel hebben. We hebben een redelijk strenge winter gehad en ze hebben veel te verduren gehad en draag ze nog steeds geregeld. Nog steeds m'n fijnste paar janoski's iig.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:38 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Worden ook mijn beaters. Dunks heeft de gast met wie ik was gekocht, janoski's zijn van mij. Nu ik ze zelf heb waardeer ik die gumzool toch wat meer.
prima. Ik ben benieuwd hoelang je dat gaat volhouden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hij is al eerder gebanned, zie het probleem daarom niet? Van de mensen die nog actief zijn mag 10% hem, de rest irriteert zich aan hem. Je hoeft hem niet te bannen maar het zou het forum er wel een stuk aangenamer op maken. En dat deal with it doe ik nu ook door niks meer op LB te posten.
Goed hoor, heb iedereen op FB en msnquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:51 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
prima. Ik ben benieuwd hoelang je dat gaat volhouden.
PM.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:41 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Snap ik heel goed. Bij m'n beige waardeer ik het ook. Past wel bij de schoen, maar die zwarte kunnen iig veel hebben. We hebben een redelijk strenge winter gehad en ze hebben veel te verduren gehad en draag ze nog steeds geregeld. Nog steeds m'n fijnste paar janoski's iig.
Wat was je eig kwijt?
Nice pickups. Obsidian Gum is op dit moment m'n favoriete janoskiquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:35 schreef vault_tec het volgende:
Owh ja, picks up:
[ afbeelding ]
Mensen gingen massaal duwen toen er gemeld werd dat er maar 10 mensen naar binnen mocht. Half uur voor de deur campen heeft toch zijn vruchten afgeworpen.
Gaan denk ik de verkoop in. Heb nu nog 5 paar janoski's staan die ik nog niet heb gedragenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:58 schreef Thien het volgende:
[..]
Nice pickups. Obsidian Gum is op dit moment m'n favoriete janoski
Hehe dat dacht ik ook ;Dquote:
Ach jij stond niet in de rij toch?quote:
Nee ii werk doordeweeks dus dat soort dingen gaan niet gebeuren. Idem '84.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:51 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ach jij stond niet in de rij toch?1984 hier btw... Damn :/
Wow, oudjes. Joking.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee ii werk doordeweeks dus dat soort dingen gaan niet gebeuren. Idem '84.
Lag sowieso heel weinig 40. Kwamen steeds meer kiddo's met kleine maten toen maar voor de deur gaan staan. Als je 20-30 minuten van te voren was gekomen was je op tijd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:50 schreef Atta-boy het volgende:
Damn ik was rond 3 uur gegaan omdat ik geen zin had in die rij. Lag toen niks leuks meer. Dacht dat alles gewoon kut was maar ben dus gewoon te laat gekomen![]()
Als je die schoen die je aanhad die dag in deze of een andere cw ergens nog ziet liggen moet je het ff melden. Vind ze awesome
Bij woei geweest?quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bij woei geweest?
iemand die voor mij witte nike sb blazer veters heeft? Heb ze een tijd terug weggegeven en heb ze nu zelf nodig...
er is een clarks winkel in rotterdam trouwensquote:
hoe kan je het nou zó erg vinden..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:32 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hij is al eerder gebanned, zie het probleem daarom niet? Van de mensen die nog actief zijn mag 10% hem, de rest irriteert zich aan hem. Je hoeft hem niet te bannen maar het zou het forum er wel een stuk aangenamer op maken. En dat deal with it doe ik nu ook door niks meer op LB te posten.
Omdat ik het bullshit vind dat er niks aan gedaan wordt en met die vijanden functie zie ik nog steeds dat hij gepost heeft en zie ik mensen nog steeds geïrriteerd reageren. Nu lurk ik gewoon tot hij zelf stopt of te ver gaat. Sowieso dat een mod in het stel je zelf voor topic poste dat je hem moet negeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:29 schreef shiftsix het volgende:
[..]
hoe kan je het nou zó erg vinden..
je hebt trouwens een vijand optie waardoor je zijn posts niet ziet als je hem daarop toevoegt
kan je net zo goed dat doen en blijven posten op lb
Zwarte is nice ja, daarom vraag ik ook zoveel. Laat het een week ofzo staan en anders hou ik zequote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:47 schreef don-diablo het volgende:
Zo jammer dat je geen US10 hebt. Anders was het instant buy die zwarte.
Haha voorspelbaar.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:43 schreef vault_tec het volgende:
Shooto, ik ben zwak enzo ik ga weer op LB posten.Crack die naar aphex twin gaat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 juli 2011 16:05 schreef Doranpowerrr het volgende:
Foutje, was nog ingelogd met het account van m'n chick.
xxxjes atta-boy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dinsdag meet up met Cpt. Spannend.
its onquote:Op zondag 3 juli 2011 10:48 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heb alleen mij zelf er mee, ga nu die tyfus ape terug trollen.
Nee.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:59 schreef Cpt. het volgende:
1 uur. Dat fluff shirt valt zeker niet toevallig als een M?
Dan heb je geluk, denim bleed is ook bijna niet weg krijgenquote:Op zondag 3 juli 2011 17:10 schreef don-diablo het volgende:
M'n nieuwe asics lopen iig goed. Alleen jammer dat ik even was vergeten dat m'n momo afgeeft dus een klein beetje denim bleed op de zijkant maar valt bijna niet op.
Het is wel kut, maar gelukkig niet erg. Ergste plekje is bij een lace loop en voor de rest amper te zien.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, denim bleed is ook bijna niet weg krijgen![]()
![]()
Colourway is nice.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:32 schreef vault_tec het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik voor mijn verjaardag vragen. Mint is mijn favo kleur en het mesh ziet er ook super uit.![]()
![]()
Release is wel feb 2012.
Die gele is lastiger en ik heb persoonlijk niet zoveel met die kleur.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:40 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Met mint kan je, imo, moeilijk fout gaan. Der is ook een gele CW die ik dan weer niets vind.
[ afbeelding ]
Moet altijd aan kanaries denken als ik geel ziequote:Op zondag 3 juli 2011 17:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die gele is lastiger en ik heb persoonlijk niet zoveel met die kleur.
Ik vind dat het fijne aan het internet. Dan weet ik wanneer ik geld moet hebben voor schoenen en wanneer nietquote:Op zondag 3 juli 2011 17:55 schreef don-diablo het volgende:
Maar je hebt iig wel een tijd te gaan voordat ze uitkomen.
Dan krijg je een ander probleem, namelijk dat je te snel geneigd bent om 'even' een paartje mee te nemen. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zondag 3 juli 2011 18:01 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik vind dat het fijne aan het internet. Dan weet ik wanneer ik geld moet hebben voor schoenen en wanneer nietVolgend jaar full time werken en dan hoef ik niet meer zo op mijn "geld te letten".
Uiteraard, free zool loopt heerlijk...quote:Op zondag 3 juli 2011 22:06 schreef friekin_ het volgende:
Ik had vandaag mijn oude Nike schoenen uit de kast geplukt. Wat lopen ze nog steeds heeeeerlijk.
[ afbeelding ]
Bedankt voor je bericht. Nu kan ik rustig weer gaan slapen.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:43 schreef vault_tec het volgende:
Shooto, ik ben zwak enzo ik ga weer op LB posten.Crack die naar aphex twin gaat
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel een M voor je, kost je alleen 250e (inclusief de US10 Fluffsquote:Op zondag 3 juli 2011 16:59 schreef Cpt. het volgende:
1 uur. Dat fluff shirt valt zeker niet toevallig als een M?
Als het nou een 8,5 was zou ik het nog kunnen overwegenquote:[..]
Ik heb wel een M voor je, kost je alleen 250e (inclusief de US10 Fluffs)
Fijne CW, ik heb ze ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:48 schreef vault_tec het volgende:
Tiffany janoski gang:
Cpt.
[ afbeelding ]
Ik
[ afbeelding ]
vingers los en van uit de pols amattie.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 18:22 schreef Cpt. het volgende:
Sokken
Gay secret handshake
Zwarte veters![]()
Meetup met vault_tec
Ik meen dat je deze ook als reeks kan openen. Gewoon open nieuw deel en het neemt de vorige OP mee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:27 schreef Nezhi het volgende:
Een vraagje, ik heb de wiki veranderd en alle slechte links eruit gehaald en nieuwe erbij gedaan. Wordt dit meegenomen naar het volgende topic of wordt de OP gekopieerd?
Dat vraag ik me eigenlijk ook al een tijdje af, goede vraag. Tenminste als je met 'insoles' 'inlegzolen' bedoelt (ik ben niet zo thuis in die termen).quote:Op vrijdag 8 juli 2011 15:56 schreef Nezhi het volgende:
Is het mogelijk om losse Lunarlon insoles te kopen, of zijn er mensen die vergelijkbare insoles weten?
Ik haat ze niet, maar vind ze wel heel erg lelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef HAL9000S het volgende:
Hated by many.... nike air flow bitches...
[ link | afbeelding ]
NIKE AIR FLOW RETRO by Cali030, on Flickr
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik haat ze niet, maar vind ze wel heel erg lelijk.
Haha ik ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik haat ze niet, maar vind ze wel heel erg lelijk.
Ja, dat bedoel ik. Heb even gegoogled maar krijg alleen maar Kostons en the nieuwe converse met lunarlon als resultaat.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk ook al een tijdje af, goede vraag. Tenminste als je met 'insoles' 'inlegzolen' bedoelt (ik ben niet zo thuis in die termen).
Same here, laat je een (waarschijnlijk mooie) chestpiece zetten bij Beautiful Freak in een ander topic, hier pronk je met zulke lelijke gevallenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doen mij constant denken aan kikkersquote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:02 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar, april, mei, juni, juli... zegt genoeg en bel sparky's anders. Kunnen vast wel een pakketje op de post doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:20 schreef jopiebaco het volgende:
Shit die foto ging niet helemaal oke haha,
http://www.google.nl/imgr(...):7,s:0&tx=114&ty=114
Chukka's zijn ook dope!quote:
Ik wil die sk8 hi dus maak mij niet zo drukquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:07 schreef Cpt. het volgende:
Voor mij is de volgorde era>chukka>sk8. Denk dat ik morgen maar vast voor Frisco ga liggen
Wat is die korte broek! Tell meh!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:48 schreef vault_tec het volgende:
Tiffany janoski gang:
Cpt.
[ afbeelding ]
Ik
[ afbeelding ]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:19 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik wil die sk8 hi dus maak mij niet zo druk
Letates heeft toch Vans, die donkerblauwe met zo'n soort spinneweb erop?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef Pan.da het volgende:
Het zijn Vans, moet Letates niets van hebben. Ga ze afbranden dan!
Ook Wtapsquote:Op zaterdag 9 juli 2011 08:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Letates heeft toch Vans, die donkerblauwe met zo'n soort spinneweb erop?
Dr. Denim Eddie Short Coffee. Maar ik heb ze bij de Funkie House vandaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Wat is die korte broek! Tell meh!
De collabo met the devil wears prada wil ik nog en heb deze 2 al:quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:46 schreef Pan.da het volgende:
Het zijn Vans, moet Letates niets van hebben. Ga ze afbranden dan!
Welke maat heb je nodig? Skatestore.nl heeft nog drie maten staan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:20 schreef jopiebaco het volgende:
Shit die foto ging niet helemaal oke haha,
http://www.google.nl/imgr(...):7,s:0&tx=114&ty=114
Ik vind die seamless wel interessant ogen. Info over de release en waar te halen evt?quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:26 schreef HAL9000S het volgende:
Classics die neons, SHOOTO
@ Modus, zonde man van je bacons.... heb niet een paar '90's maar die DQM's zou ik graag willen rocken. En deze die er aan zit te komen, maar ff afwachten of ik die seamless shit ga trekken....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind die seamless wel interessant ogen. Info over de release en waar te halen evt?
(ik heb zelf al jaren geen 90's meer gehad)
Fall/winter collectie....quote:After making its official debut on the Air Force 1 (as well as seen on a recent Air Force 1 drop), Nike Sportswear are making the VT (Vac Tech) theme a centerpiece of its Fall/Winter 2011 collection. Spanning three of Nike Sportswear’s most respected models, a wheat colorway is applied over the Air Force 1, Air Max 90 and Dunk High. Each model shares a clean one-piece upper construction with tonal lacing and white outsoles.
In t zwart en ik koop ze! Love it!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 22:26 schreef HAL9000S het volgende:
Classics die neons, SHOOTO
@ Modus, zonde man van je bacons.... heb niet een paar '90's maar die DQM's zou ik graag willen rocken. En deze die er aan zit te komen, maar ff afwachten of ik die seamless shit ga trekken....
[ afbeelding ]
Kek.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:16 schreef SHOOOTO het volgende:
Deze maar eens aangetrokken sinds aankoop![]()
Nike Air Max 97 ASIA "Neon"
[ afbeelding ]
Mijn schone schoenen tegenover het volk hier wat kauwgom en andere tyfus zooi op de stoelen doetquote:
^ Wordquote:Op zondag 10 juli 2011 18:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Mijn schone schoenen tegenover het volk hier wat kauwgom en andere tyfus zooi op de stoelen doetDat is irritanter, kutter en vieze dan de onderkant van mijn schoenen.
Had ze voor 40 shipped, 1 keer in de regen gedragen waardoor ze niet meer zo heel paars zijn en de tong door de natte veters wat "opgedroogd" is... Maar de tong zie je niet, kleur verschil welquote:
Gewoon oude releases kopen of dubbelen op paartjesquote:Op maandag 11 juli 2011 11:59 schreef Doranpowerrr het volgende:
Wil ook nog blazers. Vind wel dat nike sb de laatste tijd niet met super releases komt op janoski's na. Die kostons waren nice maar niet echt iets voor mij. De statue of liberty was nice maar daar heb ik op geslapen en was mad limited.
Ik vind dat ze met nieuwe blazers moeten komen
Edit: Tering weer met het account van m'n chick ingelogd. xxxx atta-boy
quote:The 'Tiffany' colorway from 2005's Diamond Supply Co. x Nike SB Dunk Low is one of Swoosh Skateboarding's legendary and most oft copied colorways, this latest model also happening to be connected to one of the legends of modern skating. The Nike SB Eric Koston 1 looks quite impressive in a combination of Paradise Aqua and Slate Blue that evokes memories of that blinged-out grail, a black/grey design coming along as a no-nonsense alternative. Click through to see more angles and stick with Sneaker News for the exact release dates for these August drops. via Kasina
Nike SB Koston 1
Paradise Aqua/Slate Blue
442476-401
Anthracite/Anthracite-Gridiron-Comet Red
442476-002
quote:BRON: Sneaker News
Allebei dope... hoe vaker ik op die schoen loop, hoe meer ik er van ga houden.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:51 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike SB Koston 1 – August 2011 Colorways
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 20:59 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Allebei dope... hoe vaker ik op die schoen loop, hoe meer ik er van ga houden.
Paartje oude Asian made 1300´s op de kop getikt... zit schijnbaar een zool op van de OG 990´s.
[ afbeelding ]
OG 990´s
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |