SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer matige film die ik alleen kan aanraden als je echt niets leukers te doen hebt, want dan is hij namelijk net te teren.
Cijfer: 4Conscience do cost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die natuurlijk nog nooit iemand heeft gecheckt in een onderzoek van 40 jaar.
cijfer: 7
[ Bericht 2% gewijzigd door Lonewolf2003 op 17-08-2010 14:01:54 ]
Kun je dat laatste misschien in een spoiler zetten? Voor als mensen de film nog willen kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Män som hatar kvinnor (The Girl with the Dragon Tattoo/Millennium: mannen die vrouwen haten) (2009, Zw, Niels Arden Oplev)
cijfer: 7
Tuurlijk. Stom van me.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:56 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Kun je dat laatste misschien in een spoiler zetten? Voor als mensen de film nog willen kijken
Ik had hem al vaker gezien maar hij blijft briljantquote:Bruce Wayne, alias Batman (Christian Bale), en Lt. James Gordon (Gary Oldman) bundelen hun krachten met de nieuw aangewezen Officier van Justitie Harvey Dent (Aaron Eckhart). Samen proberen zij de chaos tegen te gaan die Gotham momenteel teistert, veroorzaakt door niemand minder dan Batmans ergste vijand, The Joker (Heath Ledger): een meedogenloze moordenaar met een vreemd soort humor en een talent voor het verstoren van de algemene orde.
Goede film, zitten een paar leuke twists in.quote:Op het moment dat Ted Crawford ontdekt dat zijn jonge vrouw vreemdgaat, plant hij de perfecte moord. Ted schiet haar koelbloedig neer, bekent openlijk wat hij heeft gedaan en na zijn arrestatie krijgt hotshot Willy Beachum de schijnbaar eenvoudige taak de veroordeling te regelen. Maar niets is zo simpel als het lijkt voor deze jonge officier van justitie: Crawford trekt zijn bekentenis in en dan blijkt pas dat er ondanks alles helemaal geen hard bewijs tegen hem is. Om geen gezichtsverlies te lijden en zijn overstap naar een prestigieus advocatenkantoor veilig te stellen, zal Willy dat bewijs toch op tafel moeten krijgen. In iedere, ogenschijnlijk vlekkeloze façade kan een barstje worden gevonden.
Nog even eenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 04:38 schreef Remco05 het volgende:
South Park: Bigger, Longer & Uncut (1999)
[ afbeelding ]
Vier kinderen nemen het op zich om de opkomende oorlog tussen Canada en Amerika te stoppen. Zelfs wanneer 1 van de kinderen het met de dood moet bekopen geven ze hun missie niet op. Een verhaal vol verlies, actie, en wonder. Een serenade naar kameraadschap, samenwerking, en vechten voor het goede doel. Een must-see voor iedereen.
Toevallig gisteren gezien, leek inderdaad een kopie van Gladiator qua sommige dingen. Niet al te veel bij nadenken.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:25 schreef ems. het volgende:
Centurion
Goedkope en weinig geïnspireerde kopie van gladiator die lekker wegkijkt. Imogen Poots speelt erin en dat heeft de hele film dragelijk voor mij gemaakt gezien ik wil dat zij mijn kroost gaat werpen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Voor de rest krijgt de film trouwens een 4,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Absolute aanrader.![]()
IMDB cijfer: 7.9.
Mijn cijfer: 8.5.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mening:
Bijzonder sterke actiefilm. Erg sterke actiescenes, goed verhaal, spannend van begin (nou ja, begin... vanaf het moment dat de 2 meiden gekidnapped worden) tot eind. Neeson zet een sterk karakter neer; de 'caring' vader de álles doet om zijn dochter te redden, en tegelijkertijd is het een heerlijke 'tough guy'.Erg goede film inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Absolute aanrader.![]()
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
Vond het helemaal geen kopie. Gladiator is pretentieus, Centurion totaal niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Toevallig gisteren gezien, leek inderdaad een kopie van Gladiator qua sommige dingen. Niet al te veel bij nadenken.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:40 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mening:
Bijzonder sterke actiefilm. Erg sterke actiescenes, goed verhaal, spannend van begin (nou ja, begin... vanaf het moment dat de 2 meiden gekidnapped worden) tot eind. Neeson zet een sterk karakter neer; de 'caring' vader de álles doet om zijn dochter te redden, en tegelijkertijd is het een heerlijke 'tough guy'.Had hem ook kort geleden gezien en kon het niet minder met je eens zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Absolute aanrader.![]()
.... hele mooie film, alleen krijgt ie van mij een 8.0
Eigenlijk vrij weinig van verwacht maar achteraf toch wel geinigquote:Sandy (Catherine Zeta Jones), een sexy moeder van 40 met twee kinderen, ziet haar perfect georganiseerde wereld uiteen barsten wanneer ze erachter komt dat haar man vreemdgaat. Ze pakt haar spullen en verhuist met haar kinderen naar New York, waar ze de 24-jarige Aram (Justin Bartha) ontmoet bij de koffieshop in haar flatgebouw. Hij is op dat moment net zo teleurgesteld in zijn liefdesleven als Sandy; zijn pasgesloten huwelijk met een Française blijkt een leugen te zijn voor een verblijfsvergunning. Verbonden in het verdriet om hun relaties vinden ze in elkaar een prettige gesprekspartner.
Wanneer Sandy een baan aangeboden krijgt vraagt ze Aram op haar kinderen te passen, aangezien hij op dat moment al zijn vrije tijd bij zijn overbezorgde ouders spendeert. Hierdoor krijgt Aram een steeds groter aandeel in Sandy’s familie, wat de twee steeds dichter tot elkaar brengt. Ondanks dat er genoeg redenen zijn om het niet te doen, lijkt een relatie met elkaar de ideale oplossing. De vraag is echter: zijn ze elkaars ‘rebound’ of is het echte liefde?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:17 schreef Lambiekje het volgende:
Remember Me (2010)
Verrassende film in positieve zin. Het is dan wel een romantische drama. Maar alles wat wel mooi een geheel. De knaap/vampier van die Twilight reeks weet deze film te dragen. Bijrollen van Cooper en Brosnan zijn oke.
cijfer 8.0 / imdb 7.0
Actiefilm, op sommige momenten een beetje voorspelbaar maar ik heb me prima vermaakt!quote:Als CIA officier heeft Evelyn Salt (Jolie) beloofd haar land te dienen en te eren. Haar loyaliteit wordt echter getoetst wanneer een overloper haar ervan beschuldigt een Russische spionne te zijn. Salt vlucht. Ze gebruikt haar jaren ervaring bij de CIA om een arrestatie te voorkomen. Salt's pogingen om haar onschuld te bewijzen, leiden alleen maar tot twijfel over haar motieven, terwijl het onderzoek naar haar ware identiteit doorgaat. Eén vraag duikt steeds op: Wie is Salt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is juist een keigave film!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Fight Club meets Memento. Een zeer passende omschrijving. Maar misschien was het 'a little too much'. Persoonlijk vond ik de film erg voorspelbaar. Deja vu, seen this before. Dit is iets te letterlijk 'Fight Club meets Memento'. Als je die 2 films gezien hebt, of zelfs alleen Fight Club, kun je van mijlenver aan zien komen wat er gaat gebeuren. Saaaaaai. Niet meer dan een 6-je van mijn kant.
** SPOILERS **quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:31 schreef casper019 het volgende:
[..]
Dat is juist een keigave film!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
** SPOILERS **SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een spoiler.Bedankt Hans.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef bascross het volgende:
[..]I know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is een spoiler.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |