quote:Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende: Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier
Jo0lz, WyriHaximus en Sjowhan hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks
Alvast bedankt!!
Jouw hele gedrag is te triest voor woorden, om hulp vragen en daarna alles afzeiken... Rot toch op naar tweakersquote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een mening maar om een slotje.
En deze post is gewoon te triest voor woorden.
[..]
Nee ik blijf liever bij Fok!, het thuishonk van superaardige en intelligente mensen.![]()
Inderdaad. Vooral vanquote:Op maandag 19 april 2010 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jouw hele gedrag is te triest voor woorden, om hulp vragen en daarna alles afzeiken... Rot toch op naar tweakersOh en het gebruik van M$ is ook ongelofelijk pauperig.
moest ik erg hardquote:En als ik MS nu eenmaal type als M$ is een kwestie van gewenning, heeft verder geen achterliggende gedachten.
Jeetje ik type M$... wat een bandiet ben ik toch.quote:Op maandag 19 april 2010 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral van
[..]
moest ik erg harddoen. Alsof je jezelf aanwent zonder enige achterliggende gedachte om shift-4 te tikken in plaats van shift-s
.
quote:Op maandag 19 april 2010 16:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jeetje ik type M$... wat een bandiet ben ik toch.
Waar maak je je druk om? Shift-4 olé olé.
En mensen diedoen, das best sneu.
Sorry Danny.quote:Laatste post over dit onderwerp. Als je verder wilt zeuren mag je PM'en.
quote:
Aldus zijn PMquote:ma 19 april 2010 15:57u door smegmanus:
M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$
Serieusquote:Op maandag 19 april 2010 16:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Om even te laten zien hoe sneu smegmanus is...
[..]
Aldus zijn PM![]()
En ga nu niet zeggen dat pm plaatsen niet mag, dit stelt toch niets voor.
quote:
Je laat al voorzichtig doorschemeren dat je zijn verhaal wel aannemelijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:13 schreef NJ het volgende:
Zolang Tha_Duck geen onwaarheden post of persoonlijk wordt
mag hij (onderbouwd) posten waarom hij jou niet vertrouwt bij
het doen van een aankoop van een paar honderd euro.
Ik geloof er niets van want je laat alles keurig staan wat ik ook laat zienquote:Ik kan niet zien wie er gelijk heeft en ik ga daar ook niet in zitten als
scheidsrechter. Hij mag gewoon zijn mening geven en het staat iedereen
vrij die mening met argumenten te becommentariëren, maar ik ga kritiek
op eventuele oplichters (of je dat nou bent of niet) niet onmogelijk maken.
Uit de algemene voorwaarden (http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden):quote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
En als laatste, bedreigen is ook not-done op Fok!.quote:8. Messages.fok.nl / Privéberichten
a. Het PM-systeem is een systeem waarmee gebruikers direct berichten kunnen sturen aan andere gebruikers. Dit systeem draait op messages.fok.nl en is geïntegreerd op alle onderdelen van het FOK.nl domein.
b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders (admins) van FOK! besluiten deze berichten in te zien indien er sprake is van verdenking van een strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender, ontvanger en sitebeheerders.
Hij heeft wel gelijk. Ik heb geen zin om scheidsrechter te gaan spelen in 'wie heeft er vandaag gelijk mbt de iPad'. Hij vindt jou niet betrouwbaar, prima. Ik heb geen idee of het waar is of niet, maar bij een aanschaf van een paar honderd euro mag er best kritisch gekeken worden naar de aanbieder. Geen enkel probleem. Ik ga dan ook geen oordeel uitspreken over wie ik geloof en wie niet. Dat boeit namelijk niet, want dat moet een eventuele koper zelf doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:41 schreef FP128 het volgende:
Ach ach dwepen met regeltjes als het te heet onder je voeten wordt
na eerst mij zwart te hebben gemaakt en nu ik " the stakes" verhoog
terugkrabbelen.Held op sokken en dan andermaal een kreet
slaken onder de noemer bedreiging.Alleen lafaards en leugenaars
doen dat.
Maar goed, je trekt je terug i.p.v als een vent het aanbod aan te nemen
en dat had ik kunnen weten.Wel blaten dat ik maar moet bewijzen
terwijl ik nu met een verhoogde inzet aankom waarbij het gelijk oversteken
is met een straf erachter aan en dan geven we niet thuis.![]()
Je hebt gelijk om mij te negeren want je wist al wat de uitslag zou zijn
van de verhoogde weddenschap. Lafaard!
En die kans heb je ook gewoon. Ik ga alleen geen scheidsrechter of kleuterjuf spelen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:52 schreef FP128 het volgende:
de ander een kans op een weerwoord te geven waar alle
feiten tegen het licht worden gehouden
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:55 schreef PiRANiA het volgende:
Nokia N900 #4. Waar we nog steeds helemaal hooked zijn......
Prima dan verwijs ik je alvast naar dit topic waar opnieuw een aanzetquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef NJ het volgende:
[..]
En die kans heb je ook gewoon. Ik ga alleen geen scheidsrechter of kleuterjuf spelen.
Ik ga kijken of ik er nog wat mee kan doen..quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:11 schreef Zeroku het volgende:
Mijn WIFI is onbeveiligd en "mehmet-pc" irriteert mij!
Gaat weer lekker hier.
Second that. Kan die kerel niet geband worden ofzo?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Jason__ in deze thread Nieuwe smarthpone | HTC vs Blackberry Vervelend kind...
Opgepakt door mijn collegaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:00 schreef Zeroku het volgende:
CS5 downloaden?
Kijk hier () dan ook even meteen
.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Jason__ in deze thread Nieuwe smarthpone | HTC vs Blackberry Vervelend kind...
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Second that. Kan die kerel niet geband worden ofzo?
Ach ja, je topic heeft toch geen zin. Die vorige was dan ook niet zonder reden gesloten, vandaar dat jij daar niet in kon reageren. Datzelfde is nu met je huidige topic gebeurt, ik stel voor dat je niet weer een nieuwe opent.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef Athlon64x het volgende:
smegmanus die kleuter verneukt mijn hele topic![]()
jawel ik heb nog steeds geen goed advies die andere druiloor moet maar leven zoeken ipv ofok terorriserenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach ja, je topic heeft toch geen zin. Die vorige was dan ook niet zonder reden gesloten, vandaar dat jij daar niet in kon reageren. Datzelfde is nu met je huidige topic gebeurt, ik stel voor dat je niet weer een nieuwe opent.
Als jij nou eens begint met een beetje moeite steken in je onderzoek en het schrijven van normaal Nederlands, dan volgt de rest vanzelf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:17 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
jawel ik heb nog steeds geen goed advies die andere druiloor moet maar leven zoeken ipv ofok terorriseren
Denk dat A64x beterop zoek kan gaan naar de shift, komma en punt op zijn toetsenbord...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:24 schreef Tijn het volgende:
Als jij nou eens begint met een beetje moeite steken in je onderzoek en het schrijven van normaal Nederlands, dan volgt de rest vanzelf.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als jij nou eens begint met een beetje moeite steken in je onderzoek en het schrijven van normaal Nederlands, dan volgt de rest vanzelf.
Goed opgemerkt. Actie ondernomenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:08 schreef Bart het volgende:
Wat voegt Ubuntu for n00bs #1 - doe hier je eerste installatie toe ten opzichte van [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 30
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef Nizno het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/302231
topics kicken en alleen klagen. Ow en niet te vergeten er speciaal voor te registreren.
Een topic over het installeren van windows vista wordt toch ook niet dichtgegooid met de melding "er is al een centraal windows topic"?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:18 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk, maar zo krijgen we wel een wildgroei van topics in DIG.
Er is namelijk al een centraal topic over het gehele linux-systeem (waaronder dus ook Ubuntu valt). Zie [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 30
Gaarne daar verder in gaan
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef Dee. het volgende:
[..]
Een topic over het installeren van windows vista wordt toch ook niet dichtgegooid met de melding "er is al een centraal windows topic"?
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Tijn het volgende:
Beetje raar om geen centraal Ubuntu-topic toe te staan. Dat is toch een heel eigen besturingssysteem en je kunt verwachten dat er in zo'n topic hele andere dingen worden besproken dan in het centrale Unix- en Linuxtopic.
Het draadje heb ik inderdaad weer geopend, ook omdat het wat specifieker ingaat op het gebruik van Ubuntu. No hard feelingsquote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef amvrosios het volgende:
Ik vind ook best dat er een apart Ubuntu topic mag zijn,dit is per definitie de ultieme distro om mee te beginnen,en daarbij is het zo dat hier nog veel in te ontdekken is, door een centraal topic toe te staan doe je juist iets TEGEN de wildgroei van topics.
No hard feelings? Dat maak ik GVD zelf wel uitquote:
i loldquote:Op maandag 10 mei 2010 15:20 schreef Bart het volgende:
[..]
No hard feelings? Dat maak ik GVD zelf wel uit![]()
![]()
Dat het opgelost is betekend niet dat wij het slotten het topic kan altijd nog handig voor iemand zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef amvrosios het volgende:
Windows live Messenger laat geen muziek zien die ik luister
Opgelost,slotje?
Hulp gezocht voor website/mobiel site
TS Meent dat het opgelost is,
Slotje
Joolz wel: Upgrade vraagquote:Op zondag 25 april 2010 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
We doen eigenlijk nooit een slotje op een opgelost topic, dit om anderen evt. ook nog te laten reageren als het probleem door jouw oplossing niet opgelost is
OMG, open er een topic over in KLBquote:
quote:
Volgens mij zit ik hier dus goed, terug in je hok jij.quote:Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende: Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner.
Dan moet je eens normaal een topic openen. Ipv KUT Microsoft en KUT Surfspot. Als je op die manier topics opent, gaan ze gewoon op slot. Dat is echt nergens voor nodig, nogmaals als je gewoon ergens over wilt zeiken, open dan gewoon je topic in KLB.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef L3IPO het volgende:
Echt belachelijk dat dit topic: Surfspot is kut is gesloten, met name de manier waarop.
Tuurlijk zit er een zeikerig / klagend toontje aan het topic, maar het hoort wel degelijk in DIG omdat ik graag met andere users in wil gaan op hoe dan wel te installeren en of mijn install zal gaan werken.
De volwassenheid druipt anders niet van je topics, met TT's als Surfspot is KUT en Microsoft is KUT...quote:Tevens is de reactie van Joolz echt idioot. Hij gaat nergens inhoudelijk op in en komt niet verder dan "TS faalt" en "het probleem ligt tussen keyboard en monitor". Als je als mod op DIG er zelf niets van begrijpt, blijf dan gewoon van het topic af
De volwassenheid druipt er vanaf met het overmatig gebruik van ""
Dat toontje... Echt hè.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:10 schreef L3IPO het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit ik hier dus goed, terug in je hok jij.
Je mag op FOK geen frustratie meer laten blijken in een topic? Kom op man, stel je niet zo aan...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Dan moet je eens normaal een topic openen. Ipv KUT Microsoft en KUT Surfspot. Als je op die manier topics opent, gaan ze gewoon op slot. Dat is echt nergens voor nodig, nogmaals als je gewoon ergens over wilt zeiken, open dan gewoon je topic in KLB.
Wat heeft dat te maken met volwassenheid? Dat is frustratie...maar fijn dat iig niet ontkent dat je kinderachtig bezig bent.quote:De volwassenheid druipt anders niet van je topics, met TT's als Surfspot is KUT en Microsoft is KUT...
Duh, dat weet ik ook wel. Onderdeel van mijn probleem (en na uitgebreid zoeken op internet komt het veelvuldig voor) is dat die download manager voor geen meter werkt. Vervolgens wordt het lastig om Windows 7 nog te installeren, waar ik dus via dit topic wel wat hulp bij kan gebruiken.quote:Als je een DVD had gekocht, ipv de DOWNLOAD versie, dan had je nu geen enkel probleem gehad.
Je neemt klaarblijkelijk niet de moeite je ergens in te verdiepen alvorens je het spul besteld. Er staat namelijk gewoon bij het product:
"- MS Windows 7 Ultimate Upgrade kan alleen middels een zogenoemde download manager gedownload en geïnstalleerd worden, het is niet mogelijk dit product webbased te downloaden en/of buiten de download manager om te installeren.
De download manager kan alleen gebruikt worden op de computer waarop ook de installatie van MS Windows 7 Ultimate Upgrade plaats zal hebben "
Daar heb je me de kans niet voorgegeven, wilde net wat gaan vragen aan Netsplitter en het topic zat al op slot. Toen maar even kort via PM gedaan.quote:Bovendien stel je geen vragen of andere methodes van installeren in je topics.
Nogmaals, dat is vanuit frustratie en lijkt me niet verboden ofzo. Tis niet zo dat ik de hele boel verrot scheld ofzo. En nee, ik heb niet verkeerd gehandeld.quote:Je opent het topic met een klacht, dat mensen je dan gaan helpen is nog je geluk. Ik stel voor dat je op een redelijk normale wijze een topic opent, in plaats van alleen maar te zeiken. (Dat gezeik is feitlijk ook nog eens onterecht, omdat je gewoon zelf verkeerd hebt gehandeld in dit geval...)
quote:Dat toontje... Echt hè.
Ja, hij voelt zich heel wat...quote:
Je bent misschien gewend dat je moeder zo goed naar je luistert en braaf alles doet wat je zegt, maar dat hoef je van mij niet te verwachten jochiequote:
Nee, maar wat doe jij hier eigenlijk ipv offtopic een beetje zeiken? Ik heb gewoon een klacht over de moderatie, heb jij verder niets mee te maken toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent misschien gewend dat je moeder zo goed naar je luistert en braaf alles doet wat je zegt, maar dat hoef je van mij niet te verwachten jochie.
Ik geef gewoon ontopic commentaar, imho niets mis mee. Indien de mods daar anders over denken, dan staat het ze vrij om mijn post(s) te verwijderen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Nee, maar wat doe jij hier eigenlijk ipv offtopic een beetje zeiken? Ik heb gewoon een klacht over de moderatie, heb jij verder niets mee te maken toch?
Thank you. Ik vraag me af waarom het soms teveel moeite is om normaal te doen op het forum...quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef Sander het volgende:
Also, ik ben het eens met Joolz. Op zijn manier van sluiten mag je aanmerken wat je wilt, dat is zijn pakkie-an, maar het slotje is volkomen terecht. Op naar KLB of een fatsoenlijk topic openen, me dunkt.
Ik zal je niet meer lastig vallen hoor, alles draait als een zonnetje, was duidelijk een probleem between keyboard and screenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Thank you. Ik vraag me af waarom het soms teveel moeite is om normaal te doen op het forum...
De manier van sluiten maakt in principe niet uit, de boodschap was hoop ik wel duidelijk en opent hij gewoon een fatsoenlijk topic, waarin hij vervolgens geholpen kan worden om een werkende installatie te krijgen...
Nederlands is best een moeilijke taal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:33 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik zal je niet meer lastig vallen hoor, alles draait als een zonnetje, was duidelijk een probleem between keyboard and screen
donequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:28 schreef Apekoek het volgende:
Kan dit topic Stock foto's voor reproductie, waar? misschien naar fotografie sub forum?
ach gossie...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:11 schreef Athlon64x het volgende:
videokaart probleem ?
zit op de man te spelen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:11 schreef Athlon64x het volgende:
videokaart probleem ?
zit op de man te spelen
jij voelt aangesproken zekerquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:58 schreef Cothen het volgende:
[..]
ach gossie...
Gelukkig heb je daar zelf geen handje van...
videokaart probleem ?
videokaart probleem ?
videokaart probleem ?
We proberen je allemaal te helpen, maar je weigerd om ook maar naar iets te luisteren. Je blijft maar achter je eigen idee aanlopen, terwijl de oplossing voor je neus ligt.
Dicht, geen zorgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef amvrosios het volgende:
Wachtwoord wijzigen script
We zijn hier geen programmeurs op afroep toch?
Sure,mensen helpen is waar dit forum voor bedoelt is..
maar ik vind dit beetje ver gaan.
Oeh, sterk antwoord, daar heeft Cothen vast niet van terug!quote:
quote:
Zie den sluitpost.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:59 schreef amvrosios het volgende:
emulators
Goede kans dat dit niet volgens de regeltjes is?
Huiliequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef Athlon64x het volgende:
een vraagje voor slimme digitale mensen onder ons
zit mij uit schelden
jij vind normaal dat ik jij een debiel noem ook als ik bij je woon of je bent me broer noem ik je debielquote:
Wat wil je dat ik doe dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
jij vind normaal dat ik jij een debiel noem ook als ik bij je woon of je bent me broer noem ik je debiel![]()
weg gooien of waarschuwen ik stel heel goeie vraag alleen die rel nicht verkloot het topic gelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik doe dan?.
Los dat lekker onderling op, en ga niet dat topic of het feedback topic vervuilen!
Je verkloot zelf het topic al door hem te openenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
weg gooien of waarschuwen ik stel heel goeie vraag alleen die rel nicht verkloot het topic gelijk
nee hoor ik heb goed topic gemaakt met een goeie vraag alleen julie wil rellen ik stel voor julie gaan met hele ploeg in arena rellen maar niet hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Je verkloot zelf het topic al door hem te openen.
Je vergeet de lidwoorden te noemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:11 schreef Cothen het volgende:
Het zou al een hoop schelen als je eens interpunctie gaat gebruiken, dan kom je iig minder dom over.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef Light het volgende:
Mag [PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 82 centraal?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Light het volgende:
Thanks
Kun je ook even naar [GEZ] VB/Excel programmeur kijken? Ik weet niet of dat helemaal de bedoeling is.
Dat vroeg ik me ook af, dus ik heb het topic even op z'n beloop gelaten om te zien of er animo is. Lijkt erop dat er best nog wat mensen posten. Moet nog zien of het een reeks wordt trouwens...quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:58 schreef donroyco het volgende:
2 beeldschermen op 1 videokaart
Even 8,5 mb inladen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
Mag deze link: HTC Touch HD 6 even in de lapo van dit topic: HTC Touch HD 5: Het broertje is op komst! geknalt worden? Bij voorbaat dank, ook namens de ONZ josti's
Altijd kwalitatief goeie posts... Nou vind ik deze nog wel meevallen, Windows is bij tijden ook 'niet zo lief'.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:32 schreef SpeedyRich het volgende:
print server speelt spelletjes met me :'(
echt een goede nuttige post![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Altijd kwalitatief goeie posts... Nou vind ik deze nog wel meevallen, Windows is bij tijden ook 'niet zo lief'.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:54 schreef PiRANiA het volgende:
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #176
is dubbel.
Ja leuk voor ONZquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:42 schreef Karrs het volgende:
Zeer traag internet!
Wat een grappig grapje!
En nu staat je leven op z'n kop?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Er verdween gewoon net een topic.Geen slotje of wat, gewoon verdwenen.
Het was dan ook een baggertopic, daar niet van. Vond het alleen wel apart.
Alles kan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist niet dat topics, hoe bagger ze ook zijn, verwijderd werden.
Wij mods kunnen niks met css maar zal het doorzetten naar de FA'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:02 schreef LightLuke het volgende:
Zou een van de mods even kunnen helpen, Slaribot wil sinds vanochtend de css niet meer meenemen,
In deze post van gisteren doet hij het nog wel: Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #176
Maar vandaag weigert hij alles, Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #176
Ik heb al geprobeerd te editten (code gewijzigd), de vorige post er ingekopieerd, niks werkt? Is css uitgeschakeld in posts?
Of datquote:Op zondag 25 juli 2010 14:07 schreef Sander het volgende:
Er is een nieuwe SML parser, PM GlowMouse even
Stats van eergisteren werkte wel: Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #176quote:Op zondag 25 juli 2010 20:10 schreef Sander het volgende:
Kan je eens linken naar wat posts? Misschien kom ik het probleem tegen. Also, ik ben aan het koken dus te lui om te bladeren
[Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard? - Deel 3quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:21 schreef Qwea het volgende:
Hey hadden wij geen "wat is mijn xxxx nog waard topic" ? Ik wil mijn oude systeem verkopen en ik heb geen benul wat het waard is
Juist. Ik kon hem zo snel niet vinden dus ik had al een topic gemaaktquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:35 schreef Bart het volgende:
[..]
[Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard? - Deel 3
Wat is dit waard? Deel 600 ongeveer
Hoeveel is mijn PC waard?
enz
Logitech is zeker een goed merk Saraquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:58 schreef sararaats het volgende:
vandaag is het m'n pechdag. de boxen van m'n pc zijn geploft.
althans dat denk ik. ik had m'n pc afgezet voor het onweer en toen ik hem weer aanzette hoorde ik een "POEF" uit de boxen komen.
dat worden nieuwe en deze keer goeie. nu is m'n vraag: is Logitech een goed merk?
Done. Als je volgende keer je topicadres even hier neerzet, is het voor ons gemakkelijkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef Eppie_NL het volgende:
Net topic aangemaakt maar er zit een typefoutje in de TT.
Niet meer mogeliIjk om iTunes, windows live mail te openen
Graag het woord mogeliIjk veranderen in mogelijk.
Zie liever een warez request in zoiets ontaarden waar er dan nog een beetje een discussie is dan een bagger topic. Mochten ze er serieus op in zijn gegaan was het allang dichtquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef Bart het volgende:
word downloaden
Overduidelijk een warezrequest, maar een mod is blijkbaar nogal naïef en laat het zelfs verzanden in een of andere opensource-discussie.
done!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Light het volgende:
Mag [CSS] voor dummies #15 centraal? Het vorige deeltje is vol...
Uitgevoerd door Wyriquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef bbfakir het volgende:
Mag HTC Desire #19: Waar we Froyo steeds meer uitpluizen! naar gadgets?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef nelisb het volgende:
Spam. Speciaal voor geregistreerd.
iPhone #89: Comex is een baas.
Mede (gast) mods hebben 't inmiddels al gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:21 schreef fransbreda het volgende:
Kan iemand in de TT 89 in 90 veranderen?
iPhone #90: Jailbreaking & unlocking
bvd
Done.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:15 schreef skittelman het volgende:
Kan dit kekke plaatje
http://i27.tinypic.com/oscuwp.jpg
in de OP van
Android #20 Met kekke fanboy poppetjes
ergens onder het kopje beschikbare apparaten?
dankjewel blauwe leiders!
Opgelost is geen slotje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef Guus_Geluk het volgende:
iPhone 3GS lockscreen theme
kan dicht
Wou het topic sowieso al sluiten, we hebben een OS Wars topic. En gebash op het een of ander, of klagen, kan in klaagbaak.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:12 schreef ErictheSwift het volgende:
kan team blauw ff retobrapi tot de orde roepen? zijn getroll in het "waarom is windows 7 nog steeds zo slecht" draadje begint behoorlijk irritant te worden.
okayquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
Zou een modje de 'i' van Wildfire naar een kleine kunnen wijzigen in:
HTC Wildfire #1 - Het kleine broertje van de Desire
Shift bleef plakken en nu zijn de eerste 2 letters van Wildfire in caps
Nee, topics gaan automatisch dicht na 300 posts. Enige optie is een nieuw topic openen, normaal gesproken met 'deel 2' achter de titelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef zingermeal het volgende:
Beste moderators,
Ik had 2 dagen geleden een topic geopend betreffende Apple computers, maar daar kan ik opeens niet meer in reageren. Dat is jammer want ik had nog wat vragen aan enkele leden. Is er een mogelijkheid om alsnog in het topic te kunnen reageren ? Bedank voor de hulp.
Groet
Bimal
We weten er vanaf en zijn er mee bezig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb gisteren al een TR aangemaakt, maar zonder succes:
Prepaid + (onbeperkt) internet op telefoon.
In dat topic zit Simyo met een "bedrijfsaccount" te spammen.
Dus eigenlijk gewoon een Ubuntu topicreeks...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Wordt het door de alhier regerende mods als wenselijk ervaren dat de serie Kan de 'gewone' gebruiker al overstappen naar Ubuntu? #3 een reeks wordt/blijft?
Zo ja is het leuk om wat tijd te steken in een OP met uiteenlopende info voor overstappers en/of twijfelaars. De TT zou dan ook wel wat anders kunnen dan deze vraag, natuurlijk.
Zo nee, dan ga ik er dat soort tijd natuurlijk niet insteken.
Had ik al gedaan...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:27 schreef Light het volgende:
Nutteloze topickick: Website maken. Welke software?
Ook al weg. Thanks.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Spammer bann iemand zijn msn zodat hij niet meer op msn kan (engels)
Dacht dat deze nog open stond, maar blijkbaar had Wyri het al gedaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:27 schreef Light het volgende:
Storage probleem heeft een wel heel onduidelijke titel.
Heb ik ook al eens aangegeven, lijkt mij een goed plan!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik zie heel veel nieuwe users topics aanmaken met de vraag dat ze een laptop willen en of bestaande users even alle research willen doen.
De eisen zijn bijna altijd: gamen, hd videobewerken, photoshop, office.
Is het misschien handig om een centraal laptop topic te maken? Of een readme/how-to
Elk jaar terug kerende discussie bij de start van het school seizoen. De topics worden weer minder als de scholen zijn begonnen en een centraal topic werkt niet omdat iedereen specifieke eisen hebt en de hardware constant aan het veranderen is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik zie heel veel nieuwe users topics aanmaken met de vraag dat ze een laptop willen en of bestaande users even alle research willen doen.
De eisen zijn bijna altijd: gamen, hd videobewerken, photoshop, office.
Is het misschien handig om een centraal laptop topic te maken? Of een readme/how-to
Wat een stom gelul. Je kunt toch wel een aankopadvies topic centraal zetten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk jaar terug kerende discussie bij de start van het school seizoen. De topics worden weer minder als de scholen zijn begonnen en een centraal topic werkt niet omdat iedereen specifieke eisen hebt en de hardware constant aan het veranderen is.
Het is niet het oplossen van het probleem voor de vraagsteller maar het weg werken uit het zicht van de vragen voor de mensen die het niet willen zien. Je zou hooguit een topic kunnen maken met handige tips en links waar mensen op moeten en kunnen letten.
Ach als msn het niet doet heb je tig "help mijn leven" topics, maak je er niet al te druk overquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat een stom gelul. Je kunt toch wel een aankopadvies topic centraal zetten?
Nu heb je tig verschillende "ik heb 500 euro en wil een laptop kopen" topics.
Ik maak me er niet druk over. Maar ik zie niet in waarom het niet centraal zou kunnen staan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ach als msn het niet doet heb je tig "help mijn leven" topics, maak je er niet al te druk over.
Gisteravond nog opgelostquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:46 schreef Light het volgende:
Pareltjes:
Bluetooth Hack
Bluetooth
Super Bluetooth Hack
Zelfde OP, zelfde TS.
Neuh.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:44 schreef SpeedyRich het volgende:
Wachtwoord vergeten
lijkt me handig dat die gewoon opslot gaat omdat er nu
Wachtwoord nog steeds vergeten die nog loop
ik zou zeggen pletter die andere ook maar opslotquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neuh.
Het oude topic is prima. Daar mag ze verder in.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
En weer open na overleg.
Probeer ajb de TS te helpen..
goede actie iddquote:
Zal er ff op letten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:37 schreef ErictheSwift het volgende:
"heb je een virusscanner nodig op windows" dreigt te ontsporen in een bitchfest ts 2 pipo's met epenis-oppomp-neigingen.
fixedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:00 schreef ErictheSwift het volgende:
en ja hoor, het illustere drietal is weer bezig
* WyriHaximus kijkt Jo0Lz aanquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:29 schreef FredvZ het volgende:
waarom is deze sticky?
[PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 83
Gast, kijk eens naar de reactiesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef j95 het volgende:
Nieuwe website powned
Waarom is deze dicht? Ik wil gewoon praten over een nieuwe website en wat anderen ervan vinden.
Ja, misschien opschonen ofzo? Lekker simpel, iemand die met goede bedoelingen een topic opent, en dan maar gelijk sluiten.quote:
Sommige topics stromen nadat je ze geschoont heb net zo hard weer vol door de toon en manier van de OP, dit was er 1 van.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:09 schreef j95 het volgende:
[..]
Ja, misschien opschonen ofzo? Lekker simpel, iemand die met goede bedoelingen een topic opent, en dan maar gelijk sluiten.
Volgens mij kun je beter klb gaan modden ofzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Sommige topics stromen nadat je ze geschoont heb net zo hard weer vol door de toon en manier van de OP, dit was er 1 van.
Zie de TT van je topicquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:50 schreef j95 het volgende:
Nieuwe website powned
Waarom is deze dicht? Ik wil gewoon praten over een nieuwe website en wat anderen ervan vinden.
Het gaat helemaal niet om een omroep, het gaat puur om een website. Dat er nou allemaal mensen zijn die hun beklaag over Powned willen doen. Het gaat over de website.quote:Op woensdag 1 september 2010 08:08 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Zie de TT van je topic
Ga maar naar GS als je over hun omroep wil praten
Moet ik hier nou nog serieus op in gaan? Als je zelf nou eens anders post ipv gelijk uit te halen zul je merken dat het ook anders kan gaanquote:Op woensdag 1 september 2010 08:05 schreef j95 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter klb gaan modden ofzo.
opgelost IS NOT slotjequote:Op donderdag 2 september 2010 15:16 schreef Apekoek het volgende:
Wat mij betreft een slotje op dit topic: Iemand inschakelen voor adwords campagne? (of zelf doen?)
Weet even genoeg namelijk
Hele topic ging nergens over. Slotje eraan gehangenquote:Op maandag 6 september 2010 19:31 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Beetje gekke reactieDat willen we hier niet meer hebben toch
Oki, maar zo'n reactie is best wel vreemd als je het mij vraagt.quote:Op maandag 6 september 2010 19:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hele topic ging nergens over. Slotje eraan gehangen
Modjes ?quote:Op maandag 6 september 2010 21:29 schreef newyorknewyork het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Dit soort reactie zijn gewoon niet leuk en verpesten de sfeer op fok die wel leuk is
Er zijn teveel van dat soort users, met soortgelijke posts.quote:
Waar heb je het overquote:Op woensdag 8 september 2010 16:14 schreef newyorknewyork het volgende:
Oke !,
Ik snap sowieso niet waarom zulke dingen gaat typen terwijl die gratis gebruik mag maken van deze online site.
Sjowhan, ik zag per toeval dat je mijn postje hebt gemodereerd. Snap niet goed waarom aangezien ik iemand quote met een niet klikbare URL en ik zelf een klikbare URL van maakte?quote:
Even koekkeloeren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Er wordt spam geplaatst in het Blackberry topic
Hoi, 2 postjes aan jouw adres. Geen enkel reactiequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Even koekkeloeren.
edit: wyrihaximus was me al voor. Gebruiker is gebanned
Hmmm, je eerste post kan ik niet plaatsen, weet de context zo niet, maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi, 2 postjes aan jouw adres. Geen enkel reactie
Die is al dicht. volgens mij ook geen link meer in het topicquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:55 schreef SolidasRock het volgende:
How to unlock samsunung the world is yours lijkt een spamuser? Kreeg na het betreden van zijn linkje een virusmelding. Geen idee of dat door die site kwam of het toeval was.
Klopt, maar ik klikte op de url in deze post en toen kreeg ik prompt een viruswaarschuwing. Ik weet niet of dat samenhangt met die site of dat er toevallig een scan op achtergrond draaide. Ik zie wel dat hij in slechts 2 topicjes heeft gereageerd in totaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmmm, je eerste post kan ik niet plaatsen, weet de context zo niet, maar
[..]
Die is al dicht. volgens mij ook geen link meer in het topic
Een dikke note, hmmmmquote:Op woensdag 15 september 2010 01:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Niet mijn indruk.
[..]
Slotje en een dikke note voor je bakkes.
handtekening in outlook in HTMLquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:14 schreef _GdR_ het volgende:
system32 weggooien. dan krijg je toegang tot je handtekening ding van outlook.
Ik geef slechts mijn waarneming weer.quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef nelisb het volgende:
Haha. Jij bent zeker een Windows gebruiker?
Je doet nu hetzelfde.
Amenquote:
En Windows gebruikers ook:quote:Op zondag 19 september 2010 11:16 schreef FredvZ het volgende:
Apple gebruikers zijn per definitie zeikers:
- ofwel ze zeiken over Windows
- ofwel ze zeiken over Windows gebruikers die zeiken over de oplossingen van Apple
- ofwel ze zeiken over zeikende users.
Nah...ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit omgekeken heb naar Apple en zijn producten gewoon omdat het (te) duur is. Maar als ik dan vorige week voor het eerst in een Apple topic kom, voornamelijk om iets te leren over Apple, wordt er toch een partij gezeken.quote:Op zondag 19 september 2010 23:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En Windows gebruikers ook:
- ofwel zeiken ze over Apple
- ofwel zeiken ze over Apple gebruikers
- ofwel zeiken ze over zeikende users
Allemaal zeikers dus. Zeik zeik zeik
Gezellig.quote:Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef ach het volgende:
[..]
Gewoon twee schermen naast elkaar zetten? Wat ben jij kankerdom. Echt kan ker dom.
nein mann.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:27 schreef mschol het volgende:
Jou internet snelheid.
dat deze nog niet gesloten is..
of houden we opeens weer wel van opsomtopics?
Het is inderdaad weer een stuk meer aan de gang, en ik zie het wel, maar heb inhoudelijk op het moment minder tijd om erop in te gaan. Zelf heb ik ook het gevoel dat het (voor mij) uit de hand loopt, controle moet ik weer terug zien te krijgen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:47 schreef FredvZ het volgende:
Beste mods,
Lezen jullie het forum nog wel of reageren jullie alleen nog op topic reports?
De sfeer op DIG holt achteruit en jullie laten je niet zien. Onzin topics blijven open en links naar illegale content blijven gewoon staan.
(en nee, ik ga niet vertellen welke topics ik bedoel. Jullie zijn de mods, dus jullie weten wat er speelt, toch?)
Je hebt een punt. Ik ga het meenemen naar mijn mede-modjes, kunnen we even gaan kijken wat we kunnen doen om weer in control te komen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:59 schreef Godtje het volgende:
Dagonet en donroyco genegeerd in het FB topic.
Die van Dago is van maandag en er is daarna nog gewoon gepost.
Ik deel de bezorgdheid met Fred
ik weet nog wel iets, maar denk niet dat de users met een rood jasje daarmee akkoord gaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Het is inderdaad weer een stuk meer aan de gang, en ik zie het wel, maar heb inhoudelijk op het moment minder tijd om erop in te gaan. Zelf heb ik ook het gevoel dat het (voor mij) uit de hand loopt, controle moet ik weer terug zien te krijgen.
De afgelopen 3 week heb ik persoonlijk alleen naar de TR's gekeken en op topic titel gekeken naar 'troep'. Werk is op het moment wat druk, door lange dagen weinig puf om te modden.
[..]
Je hebt een punt. Ik ga het meenemen naar mijn mede-modjes, kunnen we even gaan kijken wat we kunnen doen om weer in control te komen.
Wat? Dat is toch een overleg?quote:
Mogge fredjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:41 schreef FredvZ het volgende:
Je kan beter een TR maken... dan wordt het tenminste nog gelezen...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Laat het topic hier staan omdat het toch meer een DIG dan SES iets is. Wel is het netter als TS ze vraag anders stelt ipv op een "ik wil dit, bouwen jullie het even" manier.
Uuuh, hij staat juist in SES hoor, op dit moment?quote:
Nu niet meerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, hij staat juist in SES hoor, op dit moment?
quote:
quote:
En... zijn jullie er al uit?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Het is inderdaad weer een stuk meer aan de gang, en ik zie het wel, maar heb inhoudelijk op het moment minder tijd om erop in te gaan. Zelf heb ik ook het gevoel dat het (voor mij) uit de hand loopt, controle moet ik weer terug zien te krijgen.
De afgelopen 3 week heb ik persoonlijk alleen naar de TR's gekeken en op topic titel gekeken naar 'troep'. Werk is op het moment wat druk, door lange dagen weinig puf om te modden.
[..]
Je hebt een punt. Ik ga het meenemen naar mijn mede-modjes, kunnen we even gaan kijken wat we kunnen doen om weer in control te komen.
Jij weet net zo goed als ik dat het zomaar kan zijn dat mods tegelijk even geen tijd en/of zin hebben. Dat heb ik ook in mijn 'functie'.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
En... zijn jullie er al uit?
Ik vind het erg leuk dat jullie zo'n 24 uur je best hebben gedaan. Maar jullie zijn nu al weer onzichbaar, terwijl de bagger gewoon doorstroomt.
Als jullie er geen zin meer in hebben of er geen tijd meer voor kunnen/willen maken, geef het blauwe jasje dan gewoon door aan mensen die wel gemotiveerd zijn om van dit forum wat te maken...
Er loopt hier 3 man rond in een blauwe jas.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:45 schreef Biogarde het volgende:
Jij weet net zo goed als ik dat het zomaar kan zijn dat mods tegelijk even geen tijd en/of zin hebben. Dat heb ik ook in mijn 'functie'.
En dat het anders moet, sure, dat snap ik. Maar even een dipje in de bezetting en een toestroom van bagger is geen reden voor paniek. En nogmaals, ik/we snappen wat er staat en het is niet de insteek DIG te laten verbaggeren. Maar dat lijkt me logisch.
Daar zijn we dus nu mee bezig. We hebben eea overlegd, en zullen er alles aan doen om eea weer op de rit te krijgen. Bovendien, het feit dat er niet gepost wordt, betekend niet dat er niet meegelezen wordt. Mijn AT is behoorlijk groter dan de pagina waar je naar verwijst, mede door het mooie 'volg topic' knopje.quote:Op maandag 4 oktober 2010 21:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Er loopt hier 3 man rond in een blauwe jas.
3 man, waarvan 2 zich structureel niet tot nauwelijks op forum laten zien:
http://forum.fok.nl/user/history/74548
http://forum.fok.nl/user/history/84926
En de derde mod is nou ook niet overdreven vaak in DIG te vinden om de afwezigheid van de anderen op te vangen:
http://forum.fok.nl/user/history/52753
Dan kan je als FA wel zeggen dat mods "even" geen zin/tijd hebben om te modden, maar dit is nu al weken, zoniet maanden aan de gang.
Ik zie al weken posts voorbij komen waar vroeger binnen een paar uur op zijn minst een edit op zat, die nu vrolijk blijven staan, waar allerlei baggeraars weer vrolijk op in kunnen spelen. Als je DIG effectief en leuk wil houden, dan moet je er kort op blijven zitten.
Begrijp me niet verkeerd, ik heb niets persoonlijks tegen Wyrihaximus, Jo0Lz en Sjowhan. Maar ze hebben als mod wel de verantwoordelijkheid om op zijn minst zichtbaar aanwezig te zijn op het forum. En als dat niet lukt als mod moet je je verantwoordelijkheid nemen door of weer aanwezig te zijn (of met elkaar afspraken te maken zodat er op zijn minst een mod een oogje in het zeil houdt) of (als het je als mod niet lukt om te tijd te maken) het stokje door te geven.
Mja, dat dacht ik inderdaad ook toen ik het 3e topic zag over "Welke laptop?" terwijl ik net een soortgelijk topic had gelezen. (Dacht al gelijk, huh dubbel?)quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Zeg, is het niet eens tijd om wat te doen aan die eeuwig terugkerende "Hoi ik zoek een laptop welke moet ik kopen groetjes!" topics? Ze draaien allemaal uit op bekvechten of HP nou beter is dan Dell en of je nou wel of geen Acer moet kopen. En uiteindelijk roepen 3 mensen een type wat ze toevallig zelf hebben maar waar TS niets aan heeft.
Wat criteria zoals: zoek eerst zelf een (aantal) types die je wel wat lijken en vraag daarna om commentaar, zou een stuk constructievere topics opleveren.
En die vragen moeten dan eerst beantwoord worden in een post.quote:Voordat 'we' je hier advies over geven, willen we natuurlijk nog wel wat van je weten:
• Wat voor systeem heb je nu?
• Op welke schermresolutie wil je gaan werken?
• Waar wil je de videokaart voor gaan gebruiken? Welke games? Welke software?
• Wat mag je nieuwe kaart kosten?
Dat is wel een beetje wat ik in gedachten had.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 12:58 schreef Bart het volgende:
Centraal topic kan dan toch prima, je zet dan in de OP dat iemand aan moet geven wat zijn budget, gebruiksdoel en eigen idee is, omdat anders zijn vraag niet in behandeling genomen wordt. Zo heb je op T.net ook van die centrale topics, bijvoorbeeld voor als je info wil welke videokaart je moet kopen, dan staat daar ook in de OP:
[..]
En die vragen moeten dan eerst beantwoord worden in een post.
Done.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:42 schreef Qwea het volgende:
[Froyo android] Htc desire reboot spontaan en heeft errors
Wil iemand er reboot ipv boot van maken?
Iemand negeren heb je nog niet geleerd?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
Hey ik stel een serieuze vraag in Software en er loopt nu 1 of andere dork te zeuren dat t een troll zou zijn..... Kunnen jullie dat verwijderen want het is een serieuze vraag!
BVD!
Je lokt dat soort reacties zelf uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
Hey ik stel een serieuze vraag in Software en er loopt nu 1 of andere dork te zeuren dat t een troll zou zijn..... Kunnen jullie dat verwijderen want het is een serieuze vraag!
BVD!
3 Dingen:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:44 schreef Outpost76 het volgende:
BVD!
Je vergeet:quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
3 Dingen:
1) Niet uitlokken door eerst downloaden en dan omlaag laden te gebruiken
2) Als je ze dan toch heb uitgelokt niet happen
3) Al helemaal niet verder op in gaan en je eigen topic verneuken
Amen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:55 schreef Light het volgende:
[..]
Je vergeet:
4) Ga niet drammen als er na 20 minuten nog niet gereageerd is, helemaal niet midden in de nacht.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
-laten we de google bait ff lekker achterwege laten tot jij 100% zeker weet dat dat ding ook echt bij printcarrier vandaan komt-
De opmaak van de zin doet dat wel vermoeden idd. Heb het even aangepast, want het is idd nooit wenselijk. Ook niet als TS gelijk/bewijs heeft.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:35 schreef Godtje het volgende:
WyriHaximus je weet dat googlebait helemaal niet is toegestaan en zelfs banwaardig is in de meeste gevallen?
Gezien je opmerking lijkt het er nu op dat het wel is toegestaan als er maar voldoende bewijs is.
[..]
Waarom verlaag je je als mod tot het zelfde niveau als sommige hier?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 07:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
3 Dingen:
1) Niet uitlokken door eerst downloaden en dan omlaag laden te gebruiken
2) Als je ze dan toch heb uitgelokt niet happen
3) Al helemaal niet verder op in gaan en je eigen topic verneuken
Ik dacht dat men hier in dig toch wel langer opbleef.quote:
Haha, mja, ik heb een leven, dus slaap is best een primaire levensbehoefte. En gezien het feit dat ik 's ochtends vroeg op moet, lig ik dus op 1 oor dan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom verlaag je je als mod tot het zelfde niveau als sommige hier?
1. Men begrijpt toch wat ik bedoel, wat maakt het nou uit hoe je het schrijft omlaag laden of downloaden WTF!De vraag blijft het zelfde!
![]()
2. Ik had idd niet moeten happen.
3. zie 2
[..]
Ik dacht dat men hier in dig toch wel langer opbleef.Maar goed dan nog had ik niet zo hoeven reageren in dit topic. Sorry.
HOAXquote:
Echt niet. Ik heb er 1. En geschonken aan 2, ook nog. Dus. Puh.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb er 1. En geschonken aan 2, ook nog. Dus. Puh.
Volgens mij is bovenstaande vraag gebaseerd op de onjuiste aanname dat mods geen users zonder niveau zijn.quote:Waarom verlaag je je als mod tot het zelfde niveau als sommige hier?
Gezien de spectaculaire aanwezigheid afwezigheid van Jo0Lz is overduidelijk bewezen dat hij een leven heeft.quote:
Ja! Hah!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Volgens mij is bovenstaande vraag gebaseerd op de onjuiste aanname dat mods geen users zonder niveau zijn.
Hier. Bewijs in overvloed. Dus!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Gezien de spectaculaire aanwezigheid afwezigheid van Jo0Lz is overduidelijk bewezen dat hij een leven heeft.
Dat is geen bewijs. Sjowhan en Wyri zijn er net zo weinig, en die hebben écht geen leven!quote:
Eh... Misschien hebben die samen een leven. Jeweetnooit!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs. Sjowhan en Wyri zijn er net zo weinig, en die hebben écht geen leven!
Ah, een echte DIG-liefdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:17 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Eh... Misschien hebben die samen een leven. Jeweetnooit!
Men begrijpt het prima alleen vind men iets om over te trollen. Dat dat voor jouw en mij niet logisch is is een 2equote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom verlaag je je als mod tot het zelfde niveau als sommige hier?
1. Men begrijpt toch wat ik bedoel, wat maakt het nou uit hoe je het schrijft omlaag laden of downloaden WTF!De vraag blijft het zelfde!
![]()
[..]
Ik dacht dat men hier in dig toch wel langer opbleef.Maar goed dan nog had ik niet zo hoeven reageren in dit topic. Sorry.
Je heb gelijk, mijn redenering was dat het eigenlijk niet te bewijzen is dat het van hun komt en dat het daarom niet van toepassing zou zijn. Maar het staat er idd erg ongelukkig en had resoluter moeten zijn in me bewoording.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 08:35 schreef Godtje het volgende:
WyriHaximus je weet dat googlebait helemaal niet is toegestaan en zelfs banwaardig is in de meeste gevallen?
Gezien je opmerking lijkt het er nu op dat het wel is toegestaan als er maar voldoende bewijs is.
[..]
Of de aanname dat mods perfect zijn?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:36 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Volgens mij is bovenstaande vraag gebaseerd op de onjuiste aanname dat mods geen users zonder niveau zijn.
HOAX Ik heb een nieuwe baanquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is geen bewijs. Sjowhan en Wyri zijn er net zo weinig, en die hebben écht geen leven!
Sjorrie en ik ketsen elkaar heul nietquote:
USB is USB, spanning blijft gelijk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:44 schreef Woelli het volgende:
Ik heb de nieuwe iPod Touch gekregen en nu vroeg ik me of de onderstaande oplader (speciaal voor de iPod) ook nog geschikt is voor de nieuwe Touch versie. Weet iemand dit toevallig?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |