Oké dan wordt het een stuk minder aantrekkelijk meteenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:29 schreef Tha_Duck het volgende:
Yep, dat heb je duidelijk. Maar let wel op, er moet een SIM kaart met een abo in die Mifi.
Tis gewoon een WLAN Accespoint, met de mogelijkheid verbinding te maken met het 3G netwerk. Ik gebruik die dingen al jaren, van Linksys met een Vodafone UMTS kaart. Was voor zakelijk, moest ook met stroom en weet ik wat. Maar die nieuwe Mifi dingen hebben gewoon een accu.
Maar wanneer zou je dat gebruiken? Overal waar ik ben heb ik internet via Wifi zo'n beetje. Op het buitenland en in de auto na. In het eerste geval heb ik vakantie en zal het me wat, en in het 2e geval moet ik sturen dus heb ik er ook weinig aan
mooie prijs 600 euro zonder btw maar wel met alles verder erbij zoals salestax?? ( die moet je daar hoe dan ook wel betalen!)en de mazzel dat het dan door iemand wordt meegenomen,scheelt allerlei andere kosten zoals verzending.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:49 schreef nelisb het volgende:
Zonder 19% btw zo'n 600¤ en met ongeveer 700.
699 + 9% sales tax Florida. Wisselkoers 1,30 ongeveer.
Spannend we mogen niet weten van waar hij verstuurd is.quote:Sterker nog, mijn iPad pakket ligt nu in Frankrijk stof te happen![]()
![]()
met dank aan 30 april en het weekend dat er 3 dagen niks mee gebeurd!
Waar besteld?quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:00 schreef Stevennn het volgende:
Yeuy. Heb 'm ook binnenSneller dan verwacht
Thanks! Had wat over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 30 april 2010 00:32 schreef nelisb het volgende:
http://www.google.nl/search?q=amerikaans+itunes+account&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&client=safari
PM van FP128:quote:Op donderdag 29 april 2010 23:32 schreef nelisb het volgende:
[..]
Spannend we mogen niet weten van waar hij verstuurd is.
Hoe mensen het verzinnen om dat weg te shoppen.
Zogenaamd goede NL adressen hebben, en dan zelf weet ik hoelang moeten wachten via een vage bestelling in de USAquote:Laat maar weten ben tot 23:00 uur nog op FOK! om anderen
te helpen die morgen en overmorgen al hun iPad gaan afhalen
in Nederland na de tip van mij (loopt dus erg goed)
Als je hem voor de US iTunes wilt gebruiken heb je een Amerikaanse nodig.quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:24 schreef Stevennn het volgende:
Als ik een iTunes kaart wil kopen, dan moet dat dus een USA kaart zijn? Of kan zo'n EU kaart ook. En weet iemand nog een goeie site daarvoor?
quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:11 schreef -Menn0- het volgende:
Ik hoop morgen wat te horen mbt iPad uit NY
Verdraaiing van feiten en het ontkennen van je eigen uitsprakenquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
PM van FP128:
[..]
Zogenaamd goede NL adressen hebben, en dan zelf weet ik hoelang
moeten wachten via een vage bestelling in de USA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |