Ik geef slechts mijn waarneming weer.quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef nelisb het volgende:
Haha. Jij bent zeker een Windows gebruiker?
Je doet nu hetzelfde.
Amenquote:
En Windows gebruikers ook:quote:Op zondag 19 september 2010 11:16 schreef FredvZ het volgende:
Apple gebruikers zijn per definitie zeikers:
- ofwel ze zeiken over Windows
- ofwel ze zeiken over Windows gebruikers die zeiken over de oplossingen van Apple
- ofwel ze zeiken over zeikende users.
Nah...ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit omgekeken heb naar Apple en zijn producten gewoon omdat het (te) duur is. Maar als ik dan vorige week voor het eerst in een Apple topic kom, voornamelijk om iets te leren over Apple, wordt er toch een partij gezeken.quote:Op zondag 19 september 2010 23:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En Windows gebruikers ook:
- ofwel zeiken ze over Apple
- ofwel zeiken ze over Apple gebruikers
- ofwel zeiken ze over zeikende users
Allemaal zeikers dus. Zeik zeik zeik
Gezellig.quote:Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef ach het volgende:
[..]
Gewoon twee schermen naast elkaar zetten? Wat ben jij kankerdom. Echt kan ker dom.
nein mann.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:27 schreef mschol het volgende:
Jou internet snelheid.
dat deze nog niet gesloten is..
of houden we opeens weer wel van opsomtopics?
Het is inderdaad weer een stuk meer aan de gang, en ik zie het wel, maar heb inhoudelijk op het moment minder tijd om erop in te gaan. Zelf heb ik ook het gevoel dat het (voor mij) uit de hand loopt, controle moet ik weer terug zien te krijgen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:47 schreef FredvZ het volgende:
Beste mods,
Lezen jullie het forum nog wel of reageren jullie alleen nog op topic reports?
De sfeer op DIG holt achteruit en jullie laten je niet zien. Onzin topics blijven open en links naar illegale content blijven gewoon staan.
(en nee, ik ga niet vertellen welke topics ik bedoel. Jullie zijn de mods, dus jullie weten wat er speelt, toch?)
Je hebt een punt. Ik ga het meenemen naar mijn mede-modjes, kunnen we even gaan kijken wat we kunnen doen om weer in control te komen.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:59 schreef Godtje het volgende:
Dagonet en donroyco genegeerd in het FB topic.
Die van Dago is van maandag en er is daarna nog gewoon gepost.
Ik deel de bezorgdheid met Fred
ik weet nog wel iets, maar denk niet dat de users met een rood jasje daarmee akkoord gaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Het is inderdaad weer een stuk meer aan de gang, en ik zie het wel, maar heb inhoudelijk op het moment minder tijd om erop in te gaan. Zelf heb ik ook het gevoel dat het (voor mij) uit de hand loopt, controle moet ik weer terug zien te krijgen.
De afgelopen 3 week heb ik persoonlijk alleen naar de TR's gekeken en op topic titel gekeken naar 'troep'. Werk is op het moment wat druk, door lange dagen weinig puf om te modden.
[..]
Je hebt een punt. Ik ga het meenemen naar mijn mede-modjes, kunnen we even gaan kijken wat we kunnen doen om weer in control te komen.
Wat? Dat is toch een overleg?quote:
Mogge fredjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:41 schreef FredvZ het volgende:
Je kan beter een TR maken... dan wordt het tenminste nog gelezen...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Laat het topic hier staan omdat het toch meer een DIG dan SES iets is. Wel is het netter als TS ze vraag anders stelt ipv op een "ik wil dit, bouwen jullie het even" manier.
Uuuh, hij staat juist in SES hoor, op dit moment?quote:
Nu niet meerquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuuh, hij staat juist in SES hoor, op dit moment?
quote:
quote:
En... zijn jullie er al uit?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 10:36 schreef Jo0Lz het volgende:
Het is inderdaad weer een stuk meer aan de gang, en ik zie het wel, maar heb inhoudelijk op het moment minder tijd om erop in te gaan. Zelf heb ik ook het gevoel dat het (voor mij) uit de hand loopt, controle moet ik weer terug zien te krijgen.
De afgelopen 3 week heb ik persoonlijk alleen naar de TR's gekeken en op topic titel gekeken naar 'troep'. Werk is op het moment wat druk, door lange dagen weinig puf om te modden.
[..]
Je hebt een punt. Ik ga het meenemen naar mijn mede-modjes, kunnen we even gaan kijken wat we kunnen doen om weer in control te komen.
Jij weet net zo goed als ik dat het zomaar kan zijn dat mods tegelijk even geen tijd en/of zin hebben. Dat heb ik ook in mijn 'functie'.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
[..]
En... zijn jullie er al uit?
Ik vind het erg leuk dat jullie zo'n 24 uur je best hebben gedaan. Maar jullie zijn nu al weer onzichbaar, terwijl de bagger gewoon doorstroomt.
Als jullie er geen zin meer in hebben of er geen tijd meer voor kunnen/willen maken, geef het blauwe jasje dan gewoon door aan mensen die wel gemotiveerd zijn om van dit forum wat te maken...
Er loopt hier 3 man rond in een blauwe jas.quote:Op zondag 3 oktober 2010 22:45 schreef Biogarde het volgende:
Jij weet net zo goed als ik dat het zomaar kan zijn dat mods tegelijk even geen tijd en/of zin hebben. Dat heb ik ook in mijn 'functie'.
En dat het anders moet, sure, dat snap ik. Maar even een dipje in de bezetting en een toestroom van bagger is geen reden voor paniek. En nogmaals, ik/we snappen wat er staat en het is niet de insteek DIG te laten verbaggeren. Maar dat lijkt me logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |