SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
onzin, ik heb al een licentie. Dat acer nou zo kansloos is om geen dvd mee te leveren betekent niet dat ik een nieuwe hoef te kopen, de serial code staat op de casequote:
En de grootste schop na is nog wel dat ze het jouw probleem noemen als je Acer belt, kosten 130 euro en dan krijg je je recovery dvd. Die je zelf had moeten maken.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
onzin, ik heb al een licentie. Dat acer nou zo kansloos is om geen dvd mee te leveren
Daarom... Misschien kan ik dit beter in vraag en aanbod vragen, of ik even van iemand de dvd mag lenen..quote:Op woensdag 29 september 2010 17:45 schreef beelz het volgende:
[..]
En de grootste schop na is nog wel dat ze het jouw probleem noemen als je Acer belt, kosten 130 euro en dan krijg je je recovery dvd. Die je zelf had moeten maken.
kan niet, die zijn meestal gemod waardoor een originele code niet meer werkt. Wil graag een gewone werkende versiequote:Op woensdag 29 september 2010 17:46 schreef Mkr het volgende:
download gewoon van nieuwsgroepen een all in one en gebruik jouw key.. problem solved?
Waarom download je vista niet gewoon? Je hebt een key op je laptop staan neem ik aan, gebruik die key en je bent klaar.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:46 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Daarom... Misschien kan ik dit beter in vraag en aanbod vragen, of ik even van iemand de dvd mag lenen..
Dat, of probeer het via officiële wegen als MA3D of desnoods surfspot.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarom download je vista niet gewoon? Je hebt een key op je laptop staan neem ik aan, gebruik die key en je bent klaar.
lees de post boven je, en ik heb dat al geprobeerd, code wordt niet geaccepteerd en een illegale versie geeft wel allemaal problemen met updatesquote:Op woensdag 29 september 2010 17:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Waarom download je vista niet gewoon? Je hebt een key op je laptop staan neem ik aan, gebruik die key en je bent klaar.
Ik heb even gezocht en heb een hele waslijst vista OEM dvds gevonden.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
kan niet, die zijn meestal gemod waardoor een originele code niet meer werkt. Wil graag een gewone werkende versie
home premium nl? Heb al 1 van die downloads gehad, en als er aan gerommeld is, dan zit er de beta activatie in, die accepteert mijn code niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht en heb een hele waslijst vista OEM dvds gevonden.
Ik heb hier nog wel een gebrande OEM dvd liggen, aangezien ik zelf altijd me codes van MSDNAA gebruik. Werkt ook met OEM key's!quote:Op woensdag 29 september 2010 17:52 schreef ErkendFokker het volgende:
mja, ik probeer het op vraag en aanbod wel even. Downloaden van een oem nl home premium die niet gecrackt is wil ik best doen, maar die kan ik nergens vinden
Yep.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:53 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
home premium nl? Heb al 1 van die downloads gehad, en als er aan gerommeld is, dan zit er de beta activatie in, die accepteert mijn code niet.
woon je in groningen? Of zou ik op een andere manier daaraan kunnen komen?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:54 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een gebrande OEM dvd liggen, aangezien ik zelf altijd me codes van MSDNAA gebruik. Werkt ook met OEM key's!
Mag niet, is warez.quote:
Ik zit in Groningen op school (Hanze). Misschien station? Of misschien als je daar ook op school zit?quote:Op woensdag 29 september 2010 17:55 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
woon je in groningen? Of zou ik op een andere manier daaraan kunnen komen?
Doe niet zo ongelooflijk logisch, na 3 weken op Fok! hoor je te weten dat logica niet opgaat voor 99.9% van de mensen hier.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef FredvZ het volgende:
Als je in staat bent om een harde schijf te vervangen, dan ben je toch ook wel in staat om te zoeken naar een Windows Vista NL OEM?
Ok ja eh ik had hier wat anders staan maargoed :pquote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef FredvZ het volgende:
Als je in staat bent om een harde schijf te vervangen, dan ben je toch ook wel in staat om te zoeken naar een Windows Vista NL OEM?
Software mag alleen verspreid worden via de officiele wegen anders is het illegaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
is dat zo? met een geldige licentie niet illegaal ..
als ik een officiele iso van MS van een server van een derde afhaal en een legale licentie gebruik is er weinig illegaals aan...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:09 schreef editoor het volgende:
[..]
Software mag alleen verspreid worden via de officiele wegen anders is het illegaal.
Sorry TS, maar je bent zelf zo kansloos dat je niet in de handleiding hebt gekeken. Daar zie je dat je via bepaalde Acer software je eigen Recovery DVD's moet maken (en die staat voorgeinstalleerd op je laptop).quote:Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
onzin, ik heb al een licentie. Dat acer nou zo kansloos is om geen dvd mee te leveren betekent niet dat ik een nieuwe hoef te kopen, de serial code staat op de case
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:46 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Sorry TS, maar je bent zelf zo kansloos dat je niet in de handleiding hebt gekeken. Daar zie je dat je via bepaalde Acer software je eigen Recovery DVD's moet maken (en die staat voorgeinstalleerd op je laptop).
Je hebt het stuk gemist waarin ts verteld dat hij de harde schijf heeft moeten vervangen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:46 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Sorry TS, maar je bent zelf zo kansloos dat je niet in de handleiding hebt gekeken. Daar zie je dat je via bepaalde Acer software je eigen Recovery DVD's moet maken (en die staat voorgeinstalleerd op je laptop).
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:02 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, zo te zien heeft de TS genoeg hulp gehad. Slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |