Ok ja eh ik had hier wat anders staan maargoed :pquote:Op woensdag 29 september 2010 22:17 schreef FredvZ het volgende:
Als je in staat bent om een harde schijf te vervangen, dan ben je toch ook wel in staat om te zoeken naar een Windows Vista NL OEM?
Software mag alleen verspreid worden via de officiele wegen anders is het illegaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 23:05 schreef Adames het volgende:
[..]
is dat zo? met een geldige licentie niet illegaal ..
als ik een officiele iso van MS van een server van een derde afhaal en een legale licentie gebruik is er weinig illegaals aan...quote:Op woensdag 29 september 2010 23:09 schreef editoor het volgende:
[..]
Software mag alleen verspreid worden via de officiele wegen anders is het illegaal.
Sorry TS, maar je bent zelf zo kansloos dat je niet in de handleiding hebt gekeken. Daar zie je dat je via bepaalde Acer software je eigen Recovery DVD's moet maken (en die staat voorgeinstalleerd op je laptop).quote:Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
onzin, ik heb al een licentie. Dat acer nou zo kansloos is om geen dvd mee te leveren betekent niet dat ik een nieuwe hoef te kopen, de serial code staat op de case
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:46 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Sorry TS, maar je bent zelf zo kansloos dat je niet in de handleiding hebt gekeken. Daar zie je dat je via bepaalde Acer software je eigen Recovery DVD's moet maken (en die staat voorgeinstalleerd op je laptop).
Je hebt het stuk gemist waarin ts verteld dat hij de harde schijf heeft moeten vervangen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:46 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Sorry TS, maar je bent zelf zo kansloos dat je niet in de handleiding hebt gekeken. Daar zie je dat je via bepaalde Acer software je eigen Recovery DVD's moet maken (en die staat voorgeinstalleerd op je laptop).
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 08:02 schreef Sjowhan het volgende:
Goed, zo te zien heeft de TS genoeg hulp gehad. Slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |