Waar heb je het overquote:Op woensdag 8 september 2010 16:14 schreef newyorknewyork het volgende:
Oke !,
Ik snap sowieso niet waarom zulke dingen gaat typen terwijl die gratis gebruik mag maken van deze online site.
Sjowhan, ik zag per toeval dat je mijn postje hebt gemodereerd. Snap niet goed waarom aangezien ik iemand quote met een niet klikbare URL en ik zelf een klikbare URL van maakte?quote:
Even koekkeloeren.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:03 schreef Cyntiaa het volgende:
Er wordt spam geplaatst in het Blackberry topic
Hoi, 2 postjes aan jouw adres. Geen enkel reactiequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Even koekkeloeren.
edit: wyrihaximus was me al voor. Gebruiker is gebanned
Hmmm, je eerste post kan ik niet plaatsen, weet de context zo niet, maarquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi, 2 postjes aan jouw adres. Geen enkel reactie
Die is al dicht. volgens mij ook geen link meer in het topicquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:55 schreef SolidasRock het volgende:
How to unlock samsunung the world is yours lijkt een spamuser? Kreeg na het betreden van zijn linkje een virusmelding. Geen idee of dat door die site kwam of het toeval was.
Klopt, maar ik klikte op de url in deze post en toen kreeg ik prompt een viruswaarschuwing. Ik weet niet of dat samenhangt met die site of dat er toevallig een scan op achtergrond draaide. Ik zie wel dat hij in slechts 2 topicjes heeft gereageerd in totaal.quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:07 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hmmm, je eerste post kan ik niet plaatsen, weet de context zo niet, maar
[..]
Die is al dicht. volgens mij ook geen link meer in het topic
Een dikke note, hmmmmquote:Op woensdag 15 september 2010 01:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Niet mijn indruk.
[..]
Slotje en een dikke note voor je bakkes.
handtekening in outlook in HTMLquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:14 schreef _GdR_ het volgende:
system32 weggooien. dan krijg je toegang tot je handtekening ding van outlook.
Ik geef slechts mijn waarneming weer.quote:Op zondag 19 september 2010 11:21 schreef nelisb het volgende:
Haha. Jij bent zeker een Windows gebruiker?
Je doet nu hetzelfde.
Amenquote:
En Windows gebruikers ook:quote:Op zondag 19 september 2010 11:16 schreef FredvZ het volgende:
Apple gebruikers zijn per definitie zeikers:
- ofwel ze zeiken over Windows
- ofwel ze zeiken over Windows gebruikers die zeiken over de oplossingen van Apple
- ofwel ze zeiken over zeikende users.
Nah...ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit omgekeken heb naar Apple en zijn producten gewoon omdat het (te) duur is. Maar als ik dan vorige week voor het eerst in een Apple topic kom, voornamelijk om iets te leren over Apple, wordt er toch een partij gezeken.quote:Op zondag 19 september 2010 23:39 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En Windows gebruikers ook:
- ofwel zeiken ze over Apple
- ofwel zeiken ze over Apple gebruikers
- ofwel zeiken ze over zeikende users
Allemaal zeikers dus. Zeik zeik zeik
Gezellig.quote:Op maandag 20 september 2010 21:46 schreef ach het volgende:
[..]
Gewoon twee schermen naast elkaar zetten? Wat ben jij kankerdom. Echt kan ker dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |