Dat doe ik nu maar hij gaf eerst een foutcode aan, nu probeer ik het nog een keer.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:03 schreef FredvZ het volgende:
Als je je post van GOT copy-past, doe het dan goed...
Er zal wel iets mis zijn gegaan met een van de drivers.
ik zou je Windows opnieuw installeren.
en wat voor foutcode gaf hij aan???quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
Dat doe ik nu maar hij gaf eerst een foutcode aan, nu probeer ik het nog een keer.
Mijn mobo zou de phenom moeten kunnen ondersteunen, zo staat het op de site van MSI.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:15 schreef mvdejong het volgende:
Heb je de BIOS van je moederbord geupdate ? Dat is soms nodig voor de goede ondersteuning van de meest recente processoren. Het is niet direct de meest waarschijnlijke oorzaak van het probleem, maar het zou wel kunnen.
De Phenom in het algemeen of ook jouw type?quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn mobo zou de phenom moeten kunnen ondersteunen, zo staat het op de site van MSI.
Staat er niet toevallig nog sneaky bij dat je voor sommige processoren een bios-update moet doen? Asus heeft dat bij diverse modellen borden namelijk ook.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:42 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Mijn mobo zou de phenom moeten kunnen ondersteunen, zo staat het op de site van MSI.
Een cpu verandering moet windows wel kunnen pakken.quote:Op dinsdag 14 september 2010 12:51 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Staat er niet toevallig nog sneaky bij dat je voor sommige processoren een bios-update moet doen? Asus heeft dat bij diverse modellen borden namelijk ook.
Daarnaast is het vervangen van je processor nogal een essentieel onderdeel van je machine, en het is dus best voor de hand liggend dat je dan een clean install moet gaan doen.
Wat is die testproc dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:38 schreef drumstickNL het volgende:
Ik kon met een testproc. windows xp installeren, wat zal ik nu doen om de Phenom aan de praat te krijgen?
Je oude processor terugzettenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:00 schreef drumstickNL het volgende:
Phenom kan geen windows installeren en kan ook niet in de verse XP installatie komen, wat moet ik nou doen?
Oja, strak plan. Dan gooi ik die nieuwe proc. van 130 euro wel uit het raam. bedankt, doei.quote:
Welke precies?quote:
Ja maar die was in 2009 uitgekomen, ik heb de mobo pas sinds dit jaar dus dan zouden die updates toch al moeten zijn inbegrepen?quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:07 schreef Netsplitter het volgende:
Heb je trouwens nou al gekeken of er geen bios update uit voor je moederbord?
Huilie, ga dan gewoon terug waar je hem gekocht hebt en laat je voortaan inlichtenquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Oja, strak plan. Dan gooi ik die nieuwe proc. van 130 euro wel uit het raam. bedankt, doei.
http://www.msi.com/index.(...)at_no=1&prod_no=1937quote:Op dinsdag 14 september 2010 15:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja maar die was in 2009 uitgekomen, ik heb de mobo pas sinds dit jaar dus dan zouden die updates toch al moeten zijn inbegrepen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |