abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86521500
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:50 schreef JDx het volgende:

[..]

Ohhh hoopte op 2 dagen ofzo, dat ie niet elke dag aan de lader hoeft, maar dat gaat 'm niet worden ;) nouja als ie niet in gebruik is kan ie wel aan de lader ja.

Lijkt me heerlijk om mn dagelijkse dingen te kijken, lekker op de bank.
Als ik de hele dag enkel mijn iPad gebruik en mijn notebook uit laat staan zou ik 2 dagen met de iPad kunnen doen (Surfen, mailen, twitter/facebook en film kijken)

De accu gaat gewoon meer dan lang genoeg mee.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_86521744
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:01 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Als je terug leest, zul je zien dat ik Bloomberg reeds heb. Helaas is het een vrij uitgeklede versie, maar dat kan voor een gratis app natuurlijk moeilijk anders. Reuters is een erg uitgeklede versie en ik ben niet zozeer op zoek naar hun basis nieuws, maar naar hun financiele sites (research, share data, etc...).

Ik betaal er ook graag voor, maar deze versie zijn (zoals ik eerder al aan gaf) meer gericht op de huis-tuin-en-keuken consument. Ik kon ze natuurlijk zelf vrij makkelijk vinden door de search in de appstore te doen.

Maar bedankt voor je tijd en aandacht.
In plaats van het wapengekletter kan je natuurlijk ook een keer vragen wat voor app je voor jouw doelen kan gebruiken. Nadat je duidelijk hebt gemaakt wat jouw doelstellingen zijn.
pi_86521804
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:51 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Jawel, ik weet exact wat ik wil - ik weet alleen niet waar ik het kan vinden en of het er is. En volgens mij vragen mensen wel vaker om tips, is dat zo vreemd? Ik word echter (volgens mij terecht, maar daar heeft eenieder zijn mening over) wel licht geirriteerd als je na een simpel vraag enkel negatieve bagger ontvangt. Maar zoals ik al zei, zal wel de fanbase zijn. ;)
Ik ben het met je eens dat de App Store op de iPad te wensen overlaat (het kan zoveel beter) maar je weet je ook wel als een kleuter te gedragen hoor
pi_86521833
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:50 schreef JDx het volgende:

[..]

Ohhh hoopte op 2 dagen ofzo, dat ie niet elke dag aan de lader hoeft, maar dat gaat 'm niet worden ;) nouja als ie niet in gebruik is kan ie wel aan de lader ja.

Lijkt me heerlijk om mn dagelijkse dingen te kijken, lekker op de bank.
Als je nog studeert of een baan hebt, dan kan je natuurlijk niet 10uur achter elkaar op de iPad op een doordeweekse dag. Als je, zoals een normaal mens, 3uur eigen vrije tijde hebt, kan je meer dan 3 dagen met 1 lading volhouden.
:s)
pi_86523024
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:07 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

In plaats van het wapengekletter kan je natuurlijk ook een keer vragen wat voor app je voor jouw doelen kan gebruiken. Nadat je duidelijk hebt gemaakt wat jouw doelstellingen zijn.
Volgens mij begon ik niet en ik weet niet exact hoe ik het beter duidelijk moet maken. Ik hoopte iemand te vinden die soortgelijke wensen heeft. Zoals ik al beschreef zoek ik apps voor bestaande finance tools zoals CapitalIQ, Amadeus, Reuters (research, niet nieuws) en een wat volwaardigere variant van Bloomberg.

Dit zijn vrij standaard bronnen voor research voor een hoop vakgebieden, zodoende. En misschien zijn er goeie finance apps met functies die ik nog niet ken. In het kort dus "serieuse" finance apps.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_86523057
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 00:09 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de App Store op de iPad te wensen overlaat (het kan zoveel beter) maar je weet je ook wel als een kleuter te gedragen hoor
Luister, ik begon niet en ik post geen zielige smilies. Jammer dat het zo loopt, maar ik zie het niet als mijn probleem.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_86523860
Flipboard heeft een update gekregen :).
  vrijdag 17 september 2010 @ 01:49:17 #108
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86524036
Werkt de Ipad trouwens goed als een Ipod Touch vervanger?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_86525086
Nee.
Althans niet als je je touch gebruikt voor muziek en overal mee naar toe sleept in je binnen- of broekzak.
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:08:51 #110
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86526320
En voor in een tas als je in het OV zit?
pi_86526546
Past prima in een tas. Maar nee als mp3 speler zie ik de iPad niet.
  vrijdag 17 september 2010 @ 09:33:58 #112
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86526915
Het gaat er niet om of jij er wel of niet iets in ziet, ik vraag me de functionaliteit af. Of het geen problemen oplevert in het geluidsverschil bijvoorbeeld.
pi_86526958
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 01:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sorry hoor.
Maa je vraagt om een mening hier? Dan geef ik die. Dat ie niet past in je straatje, sorry.
pi_86530217
iPadPlanet.nl: Officiële Facebook-app voor de iPad binnenkort te downloaden http://tblt.nl/6Bb

En wat meer over de update van Flipboard: http://www.ipadplanet.nl/(...)gebreide-update-uit/
pi_86530644
Welk internet abbonement raden jullie aan om te nemen?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 17 september 2010 @ 11:44:38 #116
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_86530668
jammer, nog steeds geen rss-feeds. Als ze dat er nou nog inproppen, en dan in 1 zo'n Content-sectie meerdere feeds, zou het helemaal mooi zijn.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_86530725
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 09:33 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het gaat er niet om of jij er wel of niet iets in ziet, ik vraag me de functionaliteit af. Of het geen problemen oplevert in het geluidsverschil bijvoorbeeld.
Het is een beetje appels met peren vergelijken. De speaker van de iPad gaat harder en is bij hogere volumes ook wat zuiverder, maar je moet geen wonderen verwachten. Via oordopjes maakt het geluid geen verschil, maar ik zie niemand met een iPad in zijn binnenzak rondlopen. De reactie die je kreeg was dus een reactie die je veel vaker zult krijgen als je zo'n nietszeggende vraag stelt.

Waar gebruik je een iPod Touch voor? Waarvoor wil je een iPad gaan gebruiken? Waarom denk je dat de iPad meerwaarde heeft?

De iPad is vooral een iPod Touch met een gigantisch scherm, en software die die extra schermgrootte goed benut voor productieve apps. Het is een prachtig apparaat voor vooral het consumeren van informatie/media, maar een hopeloos beperkt apparaat voor echt stevige productie/bewerking van informatie/media.
pi_86530848
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Turalyon het volgende:
Ligt eraan hoeveel gebruik je ervan maakt. Ik heb zelf een prepaid kaartje van Vodafone. Als ik 't gebruik betaal ik 9,50 per maand. Loopt automatisch af, dus als ik het 3 maanden niet zou gebruiken, betaal ik niks :).
  vrijdag 17 september 2010 @ 12:27:28 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86532184
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPadPlanet.nl: Officiële Facebook-app voor de iPad binnenkort te downloaden http://tblt.nl/6Bb

En wat meer over de update van Flipboard: http://www.ipadplanet.nl/(...)gebreide-update-uit/
Mooi dat je je Flipboard straks met meer dan negen voorkeuren kunt vullen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:36:11 #120
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86555249
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:46 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Het is een beetje appels met peren vergelijken. De speaker van de iPad gaat harder en is bij hogere volumes ook wat zuiverder, maar je moet geen wonderen verwachten. Via oordopjes maakt het geluid geen verschil, maar ik zie niemand met een iPad in zijn binnenzak rondlopen. De reactie die je kreeg was dus een reactie die je veel vaker zult krijgen als je zo'n nietszeggende vraag stelt.

Waar gebruik je een iPod Touch voor? Waarvoor wil je een iPad gaan gebruiken? Waarom denk je dat de iPad meerwaarde heeft?

De iPad is vooral een iPod Touch met een gigantisch scherm, en software die die extra schermgrootte goed benut voor productieve apps. Het is een prachtig apparaat voor vooral het consumeren van informatie/media, maar een hopeloos beperkt apparaat voor echt stevige productie/bewerking van informatie/media.
Leer lezen, zo moeilijk is het niet. Mijn vraag heb ik duidelijk geformuleerd. Daarnaast was ik ook niet van plan om het in mijn zakken te stoppen. Maar ook dat had je kunnen lezen als je beter had opgelet. Ook werd er nergens een vraag gesteld over enige vorm van bewerking. Je mening is dan ook totaal nietszeggend.
pi_86555350
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi dat je je Flipboard straks met meer dan negen voorkeuren kunt vullen.
Nu al :). De update is inmiddels binnen te halen :).
pi_86555437
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Leer lezen, zo moeilijk is het niet. Mijn vraag heb ik duidelijk geformuleerd. Daarnaast was ik ook niet van plan om het in mijn zakken te stoppen. Maar ook dat had je kunnen lezen als je beter had opgelet. Ook werd er nergens een vraag gesteld over enige vorm van bewerking. Je mening is dan ook totaal nietszeggend.
Dit noem je een duidelijke vraag?

quote:
Op vrijdag 17 september 2010 01:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
OK. Duidelijk antwoord dan:
Ja. Soms. Nee.
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:40:52 #123
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86555478
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:

Nu al :). De update is inmiddels binnen te halen :).
En binnen!
  vrijdag 17 september 2010 @ 22:41:25 #124
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86555511
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:40 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Dit noem je een duidelijke vraag?
[..]

OK. Duidelijk antwoord dan:
Ja. Soms. Nee.
Ja dit noem ik een duidelijke vraag, tenzij je moeite hebt met begrijpend lezen.
pi_86556003
Ik gebruik mijn iPad overigens wel om te tekenen, dat gaat fantastisch, en ook voor het maken van mindmaps e.d. Het schijnt dat ook componisten er goed gebruik van maken.

Dus dat het alleen een consumptie apparaat is, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Voor digitale idee vorming vind ik het een heerlijk apparaat. En het is heel geschikt om te reageren op bestaande content, dus een combinatie van consumeren en reageren.

Voor mij is het overigens in veel gevallen wel een goede vervanger van mijn mp3 speler, omdat ik meestal muziek luister terwijl ik iets anders doe. En dat zijn nu vaak iPad dingen. Maar er blijven natuurlijk situaties over waarbij dat niet praktisch is.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
pi_86562426
Hooligan scream: IK WIL EEN FACKING IPAD!

Ik wil er een vragen voor me 18ste verjaardag O~)
pi_86563364
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ja dit noem ik een duidelijke vraag, tenzij je moeite hebt met begrijpend lezen.
Als jij het zegt.. Bedenk wel dat je antwoorden zal krijgen die kwalitatief gelijk is aan de kwaliteit van de vraag.
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:02:31 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86564159
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 02:55 schreef electrocrash het volgende:

Ik wil er een vragen voor me 18ste verjaardag O~)
Vragen staat vrij ...
pi_86565129
Werkt RTL gemist bij jullie? Als ik naar de site ga en een programma aanklik krijg ik een zwart scherm.

Edit. Het lijkt erop dat ik afleveringen van gisteren niet kan bekijken, van eergisteren wel.
pi_86565153
eindelijk weer een applicatie waar ik op aan het wachten ben:

Dit keer zonder signature
pi_86565154
secret of monkey island 1 is nu ook voor de ipad. En zowel deel1 als deel2 zijn nu te koop voor 3,99!!
pi_86565199
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:57 schreef Ericjuh het volgende:
eindelijk weer een applicatie waar ik op aan het wachten ben:

Haast jammer dat ik geen kabeltv meer heb...
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:41:59 #133
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_86567438
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik gebruik mijn iPad overigens wel om te tekenen, dat gaat fantastisch, en ook voor het maken van mindmaps e.d. Het schijnt dat ook componisten er goed gebruik van maken.

Dus dat het alleen een consumptie apparaat is, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Voor digitale idee vorming vind ik het een heerlijk apparaat. En het is heel geschikt om te reageren op bestaande content, dus een combinatie van consumeren en reageren.

Voor mij is het overigens in veel gevallen wel een goede vervanger van mijn mp3 speler, omdat ik meestal muziek luister terwijl ik iets anders doe. En dat zijn nu vaak iPad dingen. Maar er blijven natuurlijk situaties over waarbij dat niet praktisch is.
De limieten van de iPad zijn nog lang niet bereikt!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:23:37 #134
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_86572820
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Turalyon het volgende:
Ik heb een vodafone 3g abbonement, voor de eerste 6 maanden betaal ik iets van 13 euro, per maand. daarna , de rest van het jaar, 16 euro per maand. Ik heb een 1 jarig abonnement genomen via metjelaptoponline.nl
Omdat ik waar ik woon, geen wifi heb, is dit voor mij het makkelijkst. Nu ga ik de mogelijkheid onderzoeken een duo sim aan te vragen voor mijn laptop, want daar heb ik nu thuis geen internet meer op. :')
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:35:38 #135
215 misterDre
Paint it black!
pi_86573101
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:56 schreef nelisb het volgende:
Werkt RTL gemist bij jullie? Als ik naar de site ga en een programma aanklik krijg ik een zwart scherm.

Edit. Het lijkt erop dat ik afleveringen van gisteren niet kan bekijken, van eergisteren wel.
Nope, werkt bij mij ook niet.
pi_86575459
Denk erover na om een tweede iPad te halen. Nu een week verder en mijn vrouw is werkelijkwaar verslaafd.

Nu is ze vooral bezig met Sketchbook Pro, Farm Story etc etc en ik zit dit nu maar achter mijn PC te tikken :'( :D

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:56 schreef nelisb het volgende:

We hebben vanochtend nog wel te Voice of Holland gekeken via RTL Gemist.
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:15:29 #137
215 misterDre
Paint it black!
pi_86576170
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef dronkeykong het volgende:
Denk erover na om een tweede iPad te halen. Nu een week verder en mijn vrouw is werkelijkwaar verslaafd.

Nu is ze vooral bezig met Sketchbook Pro, Farm Story etc etc en ik zit dit nu maar achter mijn PC te tikken :'( :D
[..]

Oh, daar hoefde ik niet lang over na te denken. Ik was hem ook iedere keer kwijt. Binnen een week had mijn vrouw ook een iPad :D
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:34:32 #138
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86578680
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 08:44 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Als jij het zegt.. Bedenk wel dat je antwoorden zal krijgen die kwalitatief gelijk is aan de kwaliteit van de vraag.
Allereerst, het gebruiken van woorden als kwalitatief of anders zonder de taalkundige betekenis ervan te weten is op zichzelf al een faal.

Daarnaast kun je geen vragen meten op kwaliteit zoals jij het aangeeft. Je kunt iets wel vinden maar dan nog. Een mening is suggestief. Het bevat geen vorm van waarde. En nu wegwezen schooier.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-09-2010 10:18:48 ]
pi_86579193
Dit is een vrolijk topic
pi_86583980
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Allereerst, het gebruiken van woorden als kwalitatief of anders zonder de taalkundige betekenis ervan te weten is op zichzelf al een faal.

quote:
Daarnaast kun je geen vragen meten op kwaliteit zoals jij het aangeeft. Je kunt iets wel vinden maar dan nog. Een mening is suggestief. Het bevat geen vorm van waarde.
Oh jawel hoor. Jij kan geen goede vragen stellen, dat is niet erg. Maar het niet willen toegeven. :')

Vraag 1) Werkt de Ipad trouwens goed als een Ipod Touch vervanger?
Vraag 2) Ik zal de iPod Touch gebruiken om onderweg muziek te luisteren. Geluidskwaliteit is voor mij heel belangrijk, maar ik moet het ook wel kunnen bedienen tijdens het lopen. Kan ik de iPad daar ook voor gebruiken?

Nou... welke zal een beter antwoord krijgen?

quote:
En nu wegwezen schooier.
:W :W
pi_86586143
quote:
zal wel weer US-only zijn....
  zaterdag 18 september 2010 @ 23:43:25 #143
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86587166
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

[..]

Oh jawel hoor. Jij kan geen goede vragen stellen, dat is niet erg. Maar het niet willen toegeven. :')

Vraag 1) Werkt de Ipad trouwens goed als een Ipod Touch vervanger?
Vraag 2) Ik zal de iPod Touch gebruiken om onderweg muziek te luisteren. Geluidskwaliteit is voor mij heel belangrijk, maar ik moet het ook wel kunnen bedienen tijdens het lopen. Kan ik de iPad daar ook voor gebruiken?

Nou... welke zal een beter antwoord krijgen?
[..]

:W :W
Wat een tering faler ben jij toch ook. Los van het feit dat je behoorlijk dom over komt faal je ook nog eens in het begrijpend lezen van een tekst.

Als je had kunnen lezen (wat je nu nogmaals weer bevestigd van niet) dan had je kunnen weten dat: a het mij totaal niet interesseert of je met een Ipad en muziek tegelijkertijd kunt lopen omdat ik het alleen voor het OV zou willen gebruiken en b je te stompzinnig bent om normale zin te begrijpen tenzij je een duidelijk uitgebreide samenvatting ervan krijgt.
pi_86587434
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:51 schreef retorbrapi het volgende:
Dit is een vrolijk topic
Er stond laatst een bericht in de krant dat mensen met een iPad vaak hele nare, onvriendelijke en asociale mensen zijn. :{

Ik vond dat eerst flauwekul, maar ik zie er nu wel een kern van waarheid in.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
pi_86587959
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wat een tering faler ben jij toch ook. Los van het feit dat je behoorlijk dom over komt faal je ook nog eens in het begrijpend lezen van een tekst.

Als je had kunnen lezen (wat je nu nogmaals weer bevestigd van niet) dan had je kunnen weten dat: a het mij totaal niet interesseert of je met een Ipad en muziek tegelijkertijd kunt lopen omdat ik het alleen voor het OV zou willen gebruiken en b je te stompzinnig bent om normale zin te begrijpen tenzij je een duidelijk uitgebreide samenvatting ervan krijgt.
Als je je eigen Posts had gelezen, 1 regel each, dan zal je opmerken dat je helemaal niks zinnigs hebt gevraagd. En dan krijg je dit soort reacties. Geef niks, ik vind het niet erg om een beetje te sarren.
pi_86588000
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:53 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Er stond laatst een bericht in de krant dat mensen met een iPad vaak hele nare, onvriendelijke en asociale mensen zijn. :{

Ik vond dat eerst flauwekul, maar ik zie er nu wel een kern van waarheid in.
Selfish elites om exact te zijn ^O^ >:)
pi_86592490
Gratis zinio magazines
http://bit.ly/c5CcZa *O*

[ Bericht 21% gewijzigd door athlonkmf op 19-09-2010 09:51:32 ]
  zondag 19 september 2010 @ 10:18:09 #148
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86593480
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:10 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Als je je eigen Posts had gelezen, 1 regel each, dan zal je opmerken dat je helemaal niks zinnigs hebt gevraagd. En dan krijg je dit soort reacties. Geef niks, ik vind het niet erg om een beetje te sarren.
Te sarren? Je zet jezelf alleen maar voor lul, argumenteren kun je niet, inhoudelijk ben je kansloos. Vandaar ook je simpelheid, en de korte zinnen dat je maakt.
  zondag 19 september 2010 @ 10:24:54 #149
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_86593575
Voor de hand liggend maar misschien toch handig, RSS feed lezen in Flipboard
http://www.dailybloggr.co(...)flipboard-ipad-hack/
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_86593601
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Te sarren? Je zet jezelf alleen maar voor lul, argumenteren kun je niet, inhoudelijk ben je kansloos. Vandaar ook je simpelheid, en de korte zinnen dat je maakt.
En tot nu toe ben je er niet in geslaagd om ook maar 1 antwoord op je vraag te krijgen. En dat terwijl je zo trots ben op je taalgebruik. Inhoudelijk kom je ook nergens. Je kan vinden wat je wilt hoor, ik vind dit wel amusant ~O>
  zondag 19 september 2010 @ 10:36:27 #151
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86593754
Gezelligheid weer in dit topic :D

Even een snelle vraag... Ik heb in de Appstore altijd gratis apps gedownload, maar sinds kort ook met de creditcard betaalde apps. Aangezien ik op dat gebied een ultran00b ( :') ) ben, hoe werkt dat precies? Wordt dat aan het einde van de maand gewoon afgeschreven van mijn rekening?
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_86593783
Wordt doorbelast aan je creditcard.
Afhankelijk van hoe jij je cc rekening betaald.
Bij mij wordt het de eerste week van de nieuwe maand ineens afgeschreven.
  zondag 19 september 2010 @ 10:39:07 #153
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86593790
Ligt aan je creditcardconstructie. Meestal moet je het gekrediteerde totaalbedrag aan het eind van de maand volledig aflossen.
  zondag 19 september 2010 @ 10:53:34 #154
239294 PierreTT
pi_86594067
Ok, dan weet ik dat, bedankt :) Wordt aan het einde van de maand dus automatisch afgeschreven... vroeg het me ineens af aangezien het zo makkelijk gaat, gewoon aanklikken en hij begint te downloaden :D
  zondag 19 september 2010 @ 10:55:11 #155
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86594095
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:26 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

En tot nu toe ben je er niet in geslaagd om ook maar 1 antwoord op je vraag te krijgen. En dat terwijl je zo trots ben op je taalgebruik. Inhoudelijk kom je ook nergens. Je kan vinden wat je wilt hoor, ik vind dit wel amusant ~O>
Ben jij nu echt zo dom dan je doet lijken? Ik kan hier minimaal 3 quotes opgeven waar erop geantwoord wordt. Of het antwoord mij zint is iets anders dan een antwoord op een vraag krijgen. Maar dat is het minste waar jij je om druk zou moeten maken.

Als ik jou was zou ik mij heel stil houden, en niks meer zeggen. Want elke woord dat je opschrijft begint nu ernstig tegen je te werken.
  zondag 19 september 2010 @ 10:56:38 #156
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86594123
Ik had zojuist mijn eerste vastloper ,tijdens mail bekijken. Een heel wit scherm en nergens meer op reageren.
Even uit en aan en alles loopt weer :)
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
  zondag 19 september 2010 @ 10:57:51 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86594139
Leuk geweest ...

Anyhood. Ik verbaas mezelf hoe snel ik -als archaïsch ingestelde lezer- fysieke boeken met plezier heb ingeruild voor e-versies. Altijd gedacht dat ik de touch & feel van een fysiek boek zou missen, maar ik vind het alleen maar zoveel prettiger lezen. Zonder leeslampje of geknakte boekruggen.
  zondag 19 september 2010 @ 11:02:21 #158
239294 PierreTT
pi_86594213
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Leuk geweest ...

Anyhood. Ik verbaas mezelf hoe snel ik -als archaïsch ingestelde lezer- fysieke boeken met plezier heb ingeruild voor e-versies. Altijd gedacht dat ik de touch & feel van een fysiek boek zou missen, maar ik vind het alleen maar zoveel prettiger lezen. Zonder leeslampje of geknakte boekruggen.
Lezen op de iPad bevalt mij ook erg goed moet ik zeggen, alleen in bed is het nog een beetje kloten wat de beste leespositie is :P
  zondag 19 september 2010 @ 11:07:26 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86594318
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:02 schreef PierreTT het volgende:
Lezen op de iPad bevalt mij ook erg goed moet ik zeggen, alleen in bed is het nog een beetje kloten wat de beste leespositie is :P
Ik zet het scherm dan vast op portrait en lees zoals altijd: liggend op mijn zij en als ik in slaap val, gaat automatisch het licht uit :+ .
pi_86594513
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ben jij nu echt zo dom dan je doet lijken? Ik kan hier minimaal 3 quotes opgeven waar erop geantwoord wordt. Of het antwoord mij zint is iets anders dan een antwoord op een vraag krijgen. Maar dat is het minste waar jij je om druk zou moeten maken.
Ah weinig, moeizame zelfreflectie... Misschien toch wel geschikt voor de selfish elites club.

quote:
Als ik jou was zou ik mij heel stil houden, en niks meer zeggen. Want elke woord dat je opschrijft begint nu ernstig tegen je te werken.
Oeh oeh, word ik aangeklaagd? :s) :s)
  zondag 19 september 2010 @ 11:22:52 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86594659
Hou eens op met dat kinderachtige over en weergedoe.
pi_86594691
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Leuk geweest ...

Yup, je hebt gelijk. Tijd om weer ontopic te gaan.

Een tip voor een app wat je nu snel moet binnen (want ik denk dat ie binnenkort geld kost) is bookman.
Een gratis reader voor PDF, CBR, cbz e.d. Er moet nog wat bijgeschaaft worden aan usability, maar het heeft potential.
Ik vind de bookshelf look wel leuk voor tijdschriften. Helaas heeft goodreader dit niet... (goodreader is kwalitatief wel beter. Scherpere tekst e.d. )

zondag 19 september 2010 @ 11:24:54 #163
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86594710
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:16 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Ah weinig, moeizame zelfreflectie... Misschien toch wel geschikt voor de selfish elites club.
[..]

Oeh oeh, word ik aangeklaagd? :s) :s)
Je bevestigd het alweer, zelfs een kind kan beter argumenteren dan jij.

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 20-09-2010 08:21:47 ]
  Redactie Sport / Supervogel zondag 19 september 2010 @ 11:25:20 #164
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86594718
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zet het scherm dan vast op portrait en lees zoals altijd: liggend op mijn zij en als ik in slaap val, gaat automatisch het licht uit :+ .
En dan valt je iPad op de grond? :+
  zondag 19 september 2010 @ 11:25:33 #165
239294 PierreTT
pi_86594725
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:24 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Yup, je hebt gelijk. Tijd om weer ontopic te gaan.

Een tip voor een app wat je nu snel moet binnen (want ik denk dat ie binnenkort geld kost) is bookman.
Een gratis reader voor PDF, CBR, cbz e.d. Er moet nog wat bijgeschaaft worden aan usability, maar het heeft potential.
Ik vind de bookshelf look wel leuk voor tijdschriften. Helaas heeft goodreader dit niet... (goodreader is kwalitatief wel beter. Scherpere tekst e.d. )

[ afbeelding ]
Waar haal jij die Quests vandaan?
  zondag 19 september 2010 @ 11:26:17 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86594748
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:25 schreef Pino112 het volgende:

En dan valt je iPad op de grond? :+
Nee, dan ligt ie naast me, in mijn grote-mensenbed.
  zondag 19 september 2010 @ 11:28:27 #167
239294 PierreTT
pi_86594809
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

:D

Ik word vaak zat wakker dat ie onder mijn kussen ligt ofzo, neergelegd in mijn slaap :')
pi_86594826
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:25 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Waar haal jij die Quests vandaan?
Kijk, dat is nou een duidelijke vraag.
darknet. Voor details moet je pm'en

quote:
Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet bang dat je er op gaat liggen en het frame verbuigd?
  zondag 19 september 2010 @ 11:32:00 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86594892
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:29 schreef athlonkmf het volgende:

Niet bang dat je er op gaat liggen en het frame verbuigd?
Zeg! Ik ben slank, ja! Nee joh, net als een boek ligt ie naast me en daar ligt ie de volgende ochtend net zo vredig; klaar om weer ter hand te worden genomen.
  zondag 19 september 2010 @ 11:37:46 #170
239294 PierreTT
pi_86595056
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zeg! Ik ben slank, ja! Nee joh, net als een boek ligt ie naast me en daar ligt ie de volgende ochtend net zo vredig; klaar om weer ter hand te worden genomen.
Mijns inziens ook het meest relaxe aan de Ipad, in bed liggen en even rustig je mail checken, nieuws lezen etc O+
pi_86595871
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Mijns inziens ook het meest relaxe aan de Ipad, in bed liggen en even rustig je mail checken, nieuws lezen etc O+
Nog leuker is om in de ochtend snel te checken hoeveel files er staat en dan beslissen of je wakker worst of verder gaat maffen. Met de iPad weet je dat namelijk binnen 10secondes. 1s om de iPad te pakken van het nachkastje, 1s om te starten 1s om te unlocken, 1s op fileinfo klikken, 2s om te laden,2s om te lezen, 1s om te beslissen, 1s om de iPad weg te zetten ^O^
  zondag 19 september 2010 @ 13:57:41 #172
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_86599197
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

+1! Zo relaxed! Terwijl ik met boeken in bed altijd gekut had met blaadjes omvouwen en lastig vasthouden als je op je zij wilt liggen. Ideaal dat lezen op iPad!
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zondag 19 september 2010 @ 14:19:05 #173
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_86600015
ff een vraagje.
Kan je films (.mp4/.m4v) die op een usb stick/SDcard staan via de camera connection kit benaderen en afspelen?

(Of heb je daar een jailbreak voor nodig?)
pi_86600127
Hoe kan ik uit zinio een gedownload tijdschrift verwijderen?

Edit: Zit te slapen pffff.
pi_86638279
Ik heb een probleempje mt mn Ipad ...

Heb mn gekocht een paar maanden geleden in de States en kan m dus alleen maar via mn Laptop opladen zoals bekent, ok duurt wat langer maar heb er nooit problemen mee gehad, maar nu is de batterij helemaal opgegaan en is t beeld op zwart gegaan, stop m in de laptop en die leest mn niet meer, nieteens de connectie van de USB poort ...
Heb hem er al uren aangesloten inmiddels maar blijft zwart beeld hebben ...

Iemand die met dit probleem raadt weet ??

Alvast Bedankt
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
  maandag 20 september 2010 @ 15:47:15 #176
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86638894
Moet je hem niet gewoon even ongeveer 3 a 5 seconden ingedrukt houden dmv dat knopje rechtsboven op de ipad? De standby knop.
pi_86638900
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:30 schreef DJWeisz het volgende:
Ik heb een probleempje mt mn Ipad ...

Heb mn gekocht een paar maanden geleden in de States en kan m dus alleen maar via mn Laptop opladen zoals bekent, ok duurt wat langer maar heb er nooit problemen mee gehad, maar nu is de batterij helemaal opgegaan en is t beeld op zwart gegaan, stop m in de laptop en die leest mn niet meer, nieteens de connectie van de USB poort ...
Heb hem er al uren aangesloten inmiddels maar blijft zwart beeld hebben ...

Iemand die met dit probleem raadt weet ??

Alvast Bedankt
Zet hem eens op DFU-mode en restore een backup.
Je moet even zoeken en een van die meerdere tutorials uitproberen.

Ik doe altijd . Aansluiten, Home+powerbutton ingedrukt houden zodat ie afsluit, tot 10 tellen en powerbutton los. Home button vasthouden tot itunesrestore aanslaat.
pi_86639268
ok bedankt, ipad werkt weer perfect !!!

Is er ergens een apparaat te krijgen als alternatief zodat mn ipad gewoon snel kan opladen zoals de europeese ?
  maandag 20 september 2010 @ 16:03:39 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86639540
Wel typisch dat de Europese juist niet aan de laptop oplaadt.
pi_86639545
Mensen, mensen... Tweede en derde persoon enkelvoud, tegenwoordige tijd is stam + t. Dat is zo'n beetje de eerste spellingsregel die je in groep 3 van de basisschool leert. Het verbaast me daarom dat jullie het in jullie kinderachtige "discussie" beiden voor elkaar krijgen om het verkeerd te doen:

@MisterJ.Lo: "je bevestigd"
@athlonkmf: "het frame verbuigd"

Niet alleen falen jullie er beiden in de meest basale grammatica correct toe te passen, maar jullie hebben beiden het lef het taalgebruik/de leesvaardigheid van de ander te bekritiseren. Door deze fouten te maken ontneem je jezelf het recht om iemand op zijn taalgebruik te bekritiseren.

Dus, als geheugensteuntje nog maar een keer, met het meest herkenbare werkwoord, speciaal voor jullie:

ik smurf
jij smurft
hij/zij smurft
wij/zij smurfen

Gebruik dit als referentie, en laat het niet meer zien dat je de tweede of derde persoon enkelvoud op een d laat eindigen oke?

Nu weer ontopic graag.
  maandag 20 september 2010 @ 16:04:42 #181
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_86639582
Camerabag vind ik een leuke app! Lekker simpel, maar wel snel en handig, met mooi resultaat!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_86639669
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:03 schreef Copycat het volgende:
Wel typisch dat de Europese juist niet aan de laptop oplaadt.
amerikaanse laadt wel op aan de laptop, maar voordat je m 100% hebt duurt t wel een paar uurtjes ...
pi_86639747
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mensen, mensen... Tweede en derde persoon enkelvoud, tegenwoordige tijd is stam + t. Dat is zo'n beetje de eerste spellingsregel die je in groep 3 van de basisschool leert. Het verbaast me daarom dat jullie het in jullie kinderachtige "discussie" beiden voor elkaar krijgen om het verkeerd te doen:

@MisterJ.Lo: "je bevestigd"
@athlonkmf: "het frame verbuigd"

Niet alleen falen jullie er beiden in de meest basale grammatica correct toe te passen, maar jullie hebben beiden het lef het taalgebruik/de leesvaardigheid van de ander te bekritiseren. Door deze fouten te maken ontneem je jezelf het recht om iemand op zijn taalgebruik te bekritiseren.

Dus, als geheugensteuntje nog maar een keer, met het meest herkenbare werkwoord, speciaal voor jullie:

ik smurf
jij smurft
hij/zij smurft
wij/zij smurfen

Gebruik dit als referentie, en laat het niet meer zien dat je de tweede of derde persoon enkelvoud op een d laat eindigen oke?

Nu weer ontopic graag.
Als het daar nou bij bleef, maar je moet ook uitleggen dat de d er soms wel achter komt als het werkwoord niet in 't kofschip voorkomt. Dus als je zegt: "ik ben bevooroordeeld", dan is het wel met een d, maar als ik zeg: "hij bevooroordeelt jou", dan is het met een t. Omdat bij ik ben bevooroordeeld, ben het werkwoord is en niet bevooroordeeld. Dus ga je kijken bij bevooroordelen, delen... deLen... de L.. ja het gaat hier om de L... 't kofschip... nee zit geen L in... DUS... is ik ben bevooroordeeld met een D. Logisch eigenlijk :)
pi_86639795
Ontopic... morgen naar een iPad kijken! :D
pi_86640613
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Als het daar nou bij bleef, maar je moet ook uitleggen dat de d er soms wel achter komt als het werkwoord niet in 't kofschip voorkomt. Dus als je zegt: "ik ben bevooroordeeld", dan is het wel met een d, maar als ik zeg: "hij bevooroordeelt jou", dan is het met een t. Omdat bij ik ben bevooroordeeld, ben het werkwoord is en niet bevooroordeeld. Dus ga je kijken bij bevooroordelen, delen... deLen... de L.. ja het gaat hier om de L... 't kofschip... nee zit geen L in... DUS... is ik ben bevooroordeeld met een D. Logisch eigenlijk :)
Dat gaat weer een beetje te ver. Als ze stam+t niet eens consequent toe kunnen passen, moet je niet te hoog mikken natuurlijk.
  maandag 20 september 2010 @ 17:27:36 #186
215 misterDre
Paint it black!
pi_86642990
quote:
En de beta-versie is inmiddels in de lucht.

http://beta.uitzendinggemist.nl/
pi_86643194
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Het is een forum: daar schrijven mensen niet altijd zo netjes als je wilt. En het boeit bijna niemand als je bijvoorbeeld 'gebeurd' i.p.v.'gebeurt' (of omgekeerd, uiteraard) intikt.
  maandag 20 september 2010 @ 18:18:43 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86644717
De app van Vogue Homme Japan is een digitaal pareltje. Prachtige fotografie in beweging.
pi_86644935
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:34 schreef WSquater het volgende:

[..]

Het is een forum: daar schrijven mensen niet altijd zo netjes als je wilt. En het boeit bijna niemand als je bijvoorbeeld 'gebeurd' i.p.v.'gebeurt' (of omgekeerd, uiteraard) intikt.
Dat doet het wel. Dat het jou niets doed zegd genoeg.
pi_86648464
Oeh, ik zit sinds vrijdag met iOs4.2 beta op de iPad.... En gaat prima. Geen gekke bugs ontdekt. Wel alles lekker in mappen verwerkt dus dat scheelt wel troep. Verder lijkt het beeld scherper.
pi_86649230
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:43 schreef Dirkh het volgende:
Oeh, ik zit sinds vrijdag met iOs4.2 beta op de iPad.... En gaat prima. Geen gekke bugs ontdekt. Wel alles lekker in mappen verwerkt dus dat scheelt wel troep. Verder lijkt het beeld scherper.
Goed om te lezen :) _O_
MOKUM XXX RATED
pi_86649232
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:43 schreef Dirkh het volgende:
Ik durf 't nog niet aan omdat 't bij mij dik 24 uur duurt om een backup te maken :'). Daar heb ik nu ff geen zin in :P,
pi_86649520
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik durf 't nog niet aan omdat 't bij mij dik 24 uur duurt om een backup te maken :'). Daar heb ik nu ff geen zin in :P,
Mja, al zal je er toch een keer aan "moeten" al is 24 uur wel erg lang om iets ff te testen.
  FOK!fotograaf maandag 20 september 2010 @ 23:09:24 #195
18921 freud
Who's John Galt?
pi_86658693
quote:
&binnengehaald *)
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_86662757
Het is toch apart hoe Apple producten kan maken die weinig toegevoegde waarde lijken te hebben als je ze niet hebt, maar onmisbaar blijken als je ze eenmaal hebt. Het is pas wanneer je zelf een iPad hebt dat je steeds meer situaties vindt (of verzint) waarin je hem liever pakt dan je laptop.

Toen ik hem net had twijfelde ik nog over de meerwaarde, maar sinds ik hem zaterdag verkocht heb, mis ik hem wel.
pi_86663040
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 02:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is toch apart hoe Apple producten kan maken die weinig toegevoegde waarde lijken te hebben als je ze niet hebt, maar onmisbaar blijken als je ze eenmaal hebt. Het is pas wanneer je zelf een iPad hebt dat je steeds meer situaties vindt (of verzint) waarin je hem liever pakt dan je laptop.

Toen ik hem net had twijfelde ik nog over de meerwaarde, maar sinds ik hem zaterdag verkocht heb, mis ik hem wel.
Waarom verkocht dan?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 september 2010 @ 08:47:59 #198
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_86664234
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:09 schreef freud het volgende:

[..]

&binnengehaald *)
yep. hier ook, en ook al even geprobeerd. 1e bevinding is positief.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_86667144
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 03:45 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom verkocht dan?
Iemand wilde er 500 euro voor geven
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:25:12 #200
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86669995
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Iemand wilde er 500 euro voor geven
Dat is goed zaken doen als iemand de nieuwwaarde neerlegd voor een tweedehands product :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')