abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 september 2010 @ 11:22:52 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86594659
Hou eens op met dat kinderachtige over en weergedoe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86594691
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Leuk geweest ...

Anyhood. Ik verbaas mezelf hoe snel ik -als archaïsch ingestelde lezer- fysieke boeken met plezier heb ingeruild voor e-versies. Altijd gedacht dat ik de touch & feel van een fysiek boek zou missen, maar ik vind het alleen maar zoveel prettiger lezen. Zonder leeslampje of geknakte boekruggen.
Yup, je hebt gelijk. Tijd om weer ontopic te gaan.

Een tip voor een app wat je nu snel moet binnen (want ik denk dat ie binnenkort geld kost) is bookman.
Een gratis reader voor PDF, CBR, cbz e.d. Er moet nog wat bijgeschaaft worden aan usability, maar het heeft potential.
Ik vind de bookshelf look wel leuk voor tijdschriften. Helaas heeft goodreader dit niet... (goodreader is kwalitatief wel beter. Scherpere tekst e.d. )

zondag 19 september 2010 @ 11:24:54 #163
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86594710
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:16 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Ah weinig, moeizame zelfreflectie... Misschien toch wel geschikt voor de selfish elites club.
[..]

Oeh oeh, word ik aangeklaagd? :s) :s)
Je bevestigd het alweer, zelfs een kind kan beter argumenteren dan jij.

[ Bericht 1% gewijzigd door MisterJ.Lo op 20-09-2010 08:21:47 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 19 september 2010 @ 11:25:20 #164
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86594718
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zet het scherm dan vast op portrait en lees zoals altijd: liggend op mijn zij en als ik in slaap val, gaat automatisch het licht uit :+ .
En dan valt je iPad op de grond? :+
  zondag 19 september 2010 @ 11:25:33 #165
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_86594725
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:24 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Yup, je hebt gelijk. Tijd om weer ontopic te gaan.

Een tip voor een app wat je nu snel moet binnen (want ik denk dat ie binnenkort geld kost) is bookman.
Een gratis reader voor PDF, CBR, cbz e.d. Er moet nog wat bijgeschaaft worden aan usability, maar het heeft potential.
Ik vind de bookshelf look wel leuk voor tijdschriften. Helaas heeft goodreader dit niet... (goodreader is kwalitatief wel beter. Scherpere tekst e.d. )

[ afbeelding ]
Waar haal jij die Quests vandaan?
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 19 september 2010 @ 11:26:17 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86594748
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:25 schreef Pino112 het volgende:

En dan valt je iPad op de grond? :+
Nee, dan ligt ie naast me, in mijn grote-mensenbed.
  zondag 19 september 2010 @ 11:28:27 #167
239294 PierreTT
pi_86594809
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

:D

Ik word vaak zat wakker dat ie onder mijn kussen ligt ofzo, neergelegd in mijn slaap :')
pi_86594826
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:25 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Waar haal jij die Quests vandaan?
Kijk, dat is nou een duidelijke vraag.
darknet. Voor details moet je pm'en

quote:
Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet bang dat je er op gaat liggen en het frame verbuigd?
  zondag 19 september 2010 @ 11:32:00 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86594892
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:29 schreef athlonkmf het volgende:

Niet bang dat je er op gaat liggen en het frame verbuigd?
Zeg! Ik ben slank, ja! Nee joh, net als een boek ligt ie naast me en daar ligt ie de volgende ochtend net zo vredig; klaar om weer ter hand te worden genomen.
  zondag 19 september 2010 @ 11:37:46 #170
239294 PierreTT
pi_86595056
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zeg! Ik ben slank, ja! Nee joh, net als een boek ligt ie naast me en daar ligt ie de volgende ochtend net zo vredig; klaar om weer ter hand te worden genomen.
Mijns inziens ook het meest relaxe aan de Ipad, in bed liggen en even rustig je mail checken, nieuws lezen etc O+
pi_86595871
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Mijns inziens ook het meest relaxe aan de Ipad, in bed liggen en even rustig je mail checken, nieuws lezen etc O+
Nog leuker is om in de ochtend snel te checken hoeveel files er staat en dan beslissen of je wakker worst of verder gaat maffen. Met de iPad weet je dat namelijk binnen 10secondes. 1s om de iPad te pakken van het nachkastje, 1s om te starten 1s om te unlocken, 1s op fileinfo klikken, 2s om te laden,2s om te lezen, 1s om te beslissen, 1s om de iPad weg te zetten ^O^
  zondag 19 september 2010 @ 13:57:41 #172
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_86599197
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik zet het scherm dan vast op portrait en lees zoals altijd: liggend op mijn zij en als ik in slaap val, gaat automatisch het licht uit :+ .
+1! Zo relaxed! Terwijl ik met boeken in bed altijd gekut had met blaadjes omvouwen en lastig vasthouden als je op je zij wilt liggen. Ideaal dat lezen op iPad!
Levenswerk: Berlijn Blog.
  zondag 19 september 2010 @ 14:19:05 #173
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_86600015
ff een vraagje.
Kan je films (.mp4/.m4v) die op een usb stick/SDcard staan via de camera connection kit benaderen en afspelen?

(Of heb je daar een jailbreak voor nodig?)
pi_86600127
Hoe kan ik uit zinio een gedownload tijdschrift verwijderen?

Edit: Zit te slapen pffff.
pi_86638279
Ik heb een probleempje mt mn Ipad ...

Heb mn gekocht een paar maanden geleden in de States en kan m dus alleen maar via mn Laptop opladen zoals bekent, ok duurt wat langer maar heb er nooit problemen mee gehad, maar nu is de batterij helemaal opgegaan en is t beeld op zwart gegaan, stop m in de laptop en die leest mn niet meer, nieteens de connectie van de USB poort ...
Heb hem er al uren aangesloten inmiddels maar blijft zwart beeld hebben ...

Iemand die met dit probleem raadt weet ??

Alvast Bedankt
AFC Ajax, Arsenal, Barcelona, Real Betis !!!
  maandag 20 september 2010 @ 15:47:15 #176
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86638894
Moet je hem niet gewoon even ongeveer 3 a 5 seconden ingedrukt houden dmv dat knopje rechtsboven op de ipad? De standby knop.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_86638900
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:30 schreef DJWeisz het volgende:
Ik heb een probleempje mt mn Ipad ...

Heb mn gekocht een paar maanden geleden in de States en kan m dus alleen maar via mn Laptop opladen zoals bekent, ok duurt wat langer maar heb er nooit problemen mee gehad, maar nu is de batterij helemaal opgegaan en is t beeld op zwart gegaan, stop m in de laptop en die leest mn niet meer, nieteens de connectie van de USB poort ...
Heb hem er al uren aangesloten inmiddels maar blijft zwart beeld hebben ...

Iemand die met dit probleem raadt weet ??

Alvast Bedankt
Zet hem eens op DFU-mode en restore een backup.
Je moet even zoeken en een van die meerdere tutorials uitproberen.

Ik doe altijd . Aansluiten, Home+powerbutton ingedrukt houden zodat ie afsluit, tot 10 tellen en powerbutton los. Home button vasthouden tot itunesrestore aanslaat.
pi_86639268
ok bedankt, ipad werkt weer perfect !!!

Is er ergens een apparaat te krijgen als alternatief zodat mn ipad gewoon snel kan opladen zoals de europeese ?
  maandag 20 september 2010 @ 16:03:39 #179
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86639540
Wel typisch dat de Europese juist niet aan de laptop oplaadt.
pi_86639545
Mensen, mensen... Tweede en derde persoon enkelvoud, tegenwoordige tijd is stam + t. Dat is zo'n beetje de eerste spellingsregel die je in groep 3 van de basisschool leert. Het verbaast me daarom dat jullie het in jullie kinderachtige "discussie" beiden voor elkaar krijgen om het verkeerd te doen:

@MisterJ.Lo: "je bevestigd"
@athlonkmf: "het frame verbuigd"

Niet alleen falen jullie er beiden in de meest basale grammatica correct toe te passen, maar jullie hebben beiden het lef het taalgebruik/de leesvaardigheid van de ander te bekritiseren. Door deze fouten te maken ontneem je jezelf het recht om iemand op zijn taalgebruik te bekritiseren.

Dus, als geheugensteuntje nog maar een keer, met het meest herkenbare werkwoord, speciaal voor jullie:

ik smurf
jij smurft
hij/zij smurft
wij/zij smurfen

Gebruik dit als referentie, en laat het niet meer zien dat je de tweede of derde persoon enkelvoud op een d laat eindigen oke?

Nu weer ontopic graag.
  maandag 20 september 2010 @ 16:04:42 #181
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_86639582
Camerabag vind ik een leuke app! Lekker simpel, maar wel snel en handig, met mooi resultaat!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_86639669
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:03 schreef Copycat het volgende:
Wel typisch dat de Europese juist niet aan de laptop oplaadt.
amerikaanse laadt wel op aan de laptop, maar voordat je m 100% hebt duurt t wel een paar uurtjes ...
pi_86639747
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mensen, mensen... Tweede en derde persoon enkelvoud, tegenwoordige tijd is stam + t. Dat is zo'n beetje de eerste spellingsregel die je in groep 3 van de basisschool leert. Het verbaast me daarom dat jullie het in jullie kinderachtige "discussie" beiden voor elkaar krijgen om het verkeerd te doen:

@MisterJ.Lo: "je bevestigd"
@athlonkmf: "het frame verbuigd"

Niet alleen falen jullie er beiden in de meest basale grammatica correct toe te passen, maar jullie hebben beiden het lef het taalgebruik/de leesvaardigheid van de ander te bekritiseren. Door deze fouten te maken ontneem je jezelf het recht om iemand op zijn taalgebruik te bekritiseren.

Dus, als geheugensteuntje nog maar een keer, met het meest herkenbare werkwoord, speciaal voor jullie:

ik smurf
jij smurft
hij/zij smurft
wij/zij smurfen

Gebruik dit als referentie, en laat het niet meer zien dat je de tweede of derde persoon enkelvoud op een d laat eindigen oke?

Nu weer ontopic graag.
Als het daar nou bij bleef, maar je moet ook uitleggen dat de d er soms wel achter komt als het werkwoord niet in 't kofschip voorkomt. Dus als je zegt: "ik ben bevooroordeeld", dan is het wel met een d, maar als ik zeg: "hij bevooroordeelt jou", dan is het met een t. Omdat bij ik ben bevooroordeeld, ben het werkwoord is en niet bevooroordeeld. Dus ga je kijken bij bevooroordelen, delen... deLen... de L.. ja het gaat hier om de L... 't kofschip... nee zit geen L in... DUS... is ik ben bevooroordeeld met een D. Logisch eigenlijk :)
pi_86639795
Ontopic... morgen naar een iPad kijken! :D
pi_86640613
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Als het daar nou bij bleef, maar je moet ook uitleggen dat de d er soms wel achter komt als het werkwoord niet in 't kofschip voorkomt. Dus als je zegt: "ik ben bevooroordeeld", dan is het wel met een d, maar als ik zeg: "hij bevooroordeelt jou", dan is het met een t. Omdat bij ik ben bevooroordeeld, ben het werkwoord is en niet bevooroordeeld. Dus ga je kijken bij bevooroordelen, delen... deLen... de L.. ja het gaat hier om de L... 't kofschip... nee zit geen L in... DUS... is ik ben bevooroordeeld met een D. Logisch eigenlijk :)
Dat gaat weer een beetje te ver. Als ze stam+t niet eens consequent toe kunnen passen, moet je niet te hoog mikken natuurlijk.
  maandag 20 september 2010 @ 17:27:36 #186
215 misterDre
Paint it black!
pi_86642990
quote:
En de beta-versie is inmiddels in de lucht.

http://beta.uitzendinggemist.nl/
pi_86643194
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:09 schreef JDx het volgende:

[..]

Het is een forum: daar schrijven mensen niet altijd zo netjes als je wilt. En het boeit bijna niemand als je bijvoorbeeld 'gebeurd' i.p.v.'gebeurt' (of omgekeerd, uiteraard) intikt.
  maandag 20 september 2010 @ 18:18:43 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86644717
De app van Vogue Homme Japan is een digitaal pareltje. Prachtige fotografie in beweging.
pi_86644935
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:34 schreef WSquater het volgende:

[..]

Het is een forum: daar schrijven mensen niet altijd zo netjes als je wilt. En het boeit bijna niemand als je bijvoorbeeld 'gebeurd' i.p.v.'gebeurt' (of omgekeerd, uiteraard) intikt.
Dat doet het wel. Dat het jou niets doed zegd genoeg.
pi_86648464
Oeh, ik zit sinds vrijdag met iOs4.2 beta op de iPad.... En gaat prima. Geen gekke bugs ontdekt. Wel alles lekker in mappen verwerkt dus dat scheelt wel troep. Verder lijkt het beeld scherper.
pi_86649230
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:43 schreef Dirkh het volgende:
Oeh, ik zit sinds vrijdag met iOs4.2 beta op de iPad.... En gaat prima. Geen gekke bugs ontdekt. Wel alles lekker in mappen verwerkt dus dat scheelt wel troep. Verder lijkt het beeld scherper.
Goed om te lezen :) _O_
MOKUM XXX RATED
pi_86649232
quote:
Op maandag 20 september 2010 19:43 schreef Dirkh het volgende:
Ik durf 't nog niet aan omdat 't bij mij dik 24 uur duurt om een backup te maken :'). Daar heb ik nu ff geen zin in :P,
pi_86649520
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik durf 't nog niet aan omdat 't bij mij dik 24 uur duurt om een backup te maken :'). Daar heb ik nu ff geen zin in :P,
Mja, al zal je er toch een keer aan "moeten" al is 24 uur wel erg lang om iets ff te testen.
  FOK!fotograaf maandag 20 september 2010 @ 23:09:24 #195
18921 freud
Who's John Galt?
pi_86658693
quote:
&binnengehaald *)
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_86662757
Het is toch apart hoe Apple producten kan maken die weinig toegevoegde waarde lijken te hebben als je ze niet hebt, maar onmisbaar blijken als je ze eenmaal hebt. Het is pas wanneer je zelf een iPad hebt dat je steeds meer situaties vindt (of verzint) waarin je hem liever pakt dan je laptop.

Toen ik hem net had twijfelde ik nog over de meerwaarde, maar sinds ik hem zaterdag verkocht heb, mis ik hem wel.
pi_86663040
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 02:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is toch apart hoe Apple producten kan maken die weinig toegevoegde waarde lijken te hebben als je ze niet hebt, maar onmisbaar blijken als je ze eenmaal hebt. Het is pas wanneer je zelf een iPad hebt dat je steeds meer situaties vindt (of verzint) waarin je hem liever pakt dan je laptop.

Toen ik hem net had twijfelde ik nog over de meerwaarde, maar sinds ik hem zaterdag verkocht heb, mis ik hem wel.
Waarom verkocht dan?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 september 2010 @ 08:47:59 #198
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_86664234
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:09 schreef freud het volgende:

[..]

&binnengehaald *)
yep. hier ook, en ook al even geprobeerd. 1e bevinding is positief.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_86667144
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 03:45 schreef retorbrapi het volgende:
Waarom verkocht dan?
Iemand wilde er 500 euro voor geven
  dinsdag 21 september 2010 @ 12:25:12 #200
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_86669995
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Iemand wilde er 500 euro voor geven
Dat is goed zaken doen als iemand de nieuwwaarde neerlegd voor een tweedehands product :D
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')