Ben jij nu echt zo dom dan je doet lijken? Ik kan hier minimaal 3 quotes opgeven waar erop geantwoord wordt. Of het antwoord mij zint is iets anders dan een antwoord op een vraag krijgen. Maar dat is het minste waar jij je om druk zou moeten maken.quote:Op zondag 19 september 2010 10:26 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
En tot nu toe ben je er niet in geslaagd om ook maar 1 antwoord op je vraag te krijgen. En dat terwijl je zo trots ben op je taalgebruik. Inhoudelijk kom je ook nergens. Je kan vinden wat je wilt hoor, ik vind dit wel amusant
Lezen op de iPad bevalt mij ook erg goed moet ik zeggen, alleen in bed is het nog een beetje kloten wat de beste leespositie isquote:Op zondag 19 september 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Leuk geweest ...
Anyhood. Ik verbaas mezelf hoe snel ik -als archaīsch ingestelde lezer- fysieke boeken met plezier heb ingeruild voor e-versies. Altijd gedacht dat ik de touch & feel van een fysiek boek zou missen, maar ik vind het alleen maar zoveel prettiger lezen. Zonder leeslampje of geknakte boekruggen.
Ik zet het scherm dan vast op portrait en lees zoals altijd: liggend op mijn zij en als ik in slaap val, gaat automatisch het licht uitquote:Op zondag 19 september 2010 11:02 schreef PierreTT het volgende:
Lezen op de iPad bevalt mij ook erg goed moet ik zeggen, alleen in bed is het nog een beetje kloten wat de beste leespositie is
Ah weinig, moeizame zelfreflectie... Misschien toch wel geschikt voor de selfish elites club.quote:Op zondag 19 september 2010 10:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ben jij nu echt zo dom dan je doet lijken? Ik kan hier minimaal 3 quotes opgeven waar erop geantwoord wordt. Of het antwoord mij zint is iets anders dan een antwoord op een vraag krijgen. Maar dat is het minste waar jij je om druk zou moeten maken.
Oeh oeh, word ik aangeklaagd?quote:Als ik jou was zou ik mij heel stil houden, en niks meer zeggen. Want elke woord dat je opschrijft begint nu ernstig tegen je te werken.
Yup, je hebt gelijk. Tijd om weer ontopic te gaan.quote:Op zondag 19 september 2010 10:57 schreef Copycat het volgende:
Leuk geweest ...
Anyhood. Ik verbaas mezelf hoe snel ik -als archaīsch ingestelde lezer- fysieke boeken met plezier heb ingeruild voor e-versies. Altijd gedacht dat ik de touch & feel van een fysiek boek zou missen, maar ik vind het alleen maar zoveel prettiger lezen. Zonder leeslampje of geknakte boekruggen.
Je bevestigd het alweer, zelfs een kind kan beter argumenteren dan jij.quote:Op zondag 19 september 2010 11:16 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Ah weinig, moeizame zelfreflectie... Misschien toch wel geschikt voor de selfish elites club.
[..]
Oeh oeh, word ik aangeklaagd?![]()
En dan valt je iPad op de grond?quote:Op zondag 19 september 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zet het scherm dan vast op portrait en lees zoals altijd: liggend op mijn zij en als ik in slaap val, gaat automatisch het licht uit.
Waar haal jij die Quests vandaan?quote:Op zondag 19 september 2010 11:24 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Yup, je hebt gelijk. Tijd om weer ontopic te gaan.
Een tip voor een app wat je nu snel moet binnen (want ik denk dat ie binnenkort geld kost) is bookman.
Een gratis reader voor PDF, CBR, cbz e.d. Er moet nog wat bijgeschaaft worden aan usability, maar het heeft potential.
Ik vind de bookshelf look wel leuk voor tijdschriften. Helaas heeft goodreader dit niet... (goodreader is kwalitatief wel beter. Scherpere tekst e.d. )
[ afbeelding ]
Nee, dan ligt ie naast me, in mijn grote-mensenbed.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dan ligt ie naast me, in mijn grote-mensenbed.
Kijk, dat is nou een duidelijke vraag.quote:Op zondag 19 september 2010 11:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar haal jij die Quests vandaan?
Niet bang dat je er op gaat liggen en het frame verbuigd?quote:Op zondag 19 september 2010 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dan ligt ie naast me, in mijn grote-mensenbed.
Zeg! Ik ben slank, ja! Nee joh, net als een boek ligt ie naast me en daar ligt ie de volgende ochtend net zo vredig; klaar om weer ter hand te worden genomen.quote:Op zondag 19 september 2010 11:29 schreef athlonkmf het volgende:
Niet bang dat je er op gaat liggen en het frame verbuigd?
Mijns inziens ook het meest relaxe aan de Ipad, in bed liggen en even rustig je mail checken, nieuws lezen etcquote:Op zondag 19 september 2010 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zeg! Ik ben slank, ja! Nee joh, net als een boek ligt ie naast me en daar ligt ie de volgende ochtend net zo vredig; klaar om weer ter hand te worden genomen.
Nog leuker is om in de ochtend snel te checken hoeveel files er staat en dan beslissen of je wakker worst of verder gaat maffen. Met de iPad weet je dat namelijk binnen 10secondes. 1s om de iPad te pakken van het nachkastje, 1s om te starten 1s om te unlocken, 1s op fileinfo klikken, 2s om te laden,2s om te lezen, 1s om te beslissen, 1s om de iPad weg te zettenquote:Op zondag 19 september 2010 11:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijns inziens ook het meest relaxe aan de Ipad, in bed liggen en even rustig je mail checken, nieuws lezen etc
+1! Zo relaxed! Terwijl ik met boeken in bed altijd gekut had met blaadjes omvouwen en lastig vasthouden als je op je zij wilt liggen. Ideaal dat lezen op iPad!quote:Op zondag 19 september 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zet het scherm dan vast op portrait en lees zoals altijd: liggend op mijn zij en als ik in slaap val, gaat automatisch het licht uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |