abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86562426
Hooligan scream: IK WIL EEN FACKING IPAD!

Ik wil er een vragen voor me 18ste verjaardag O~)
pi_86563364
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Ja dit noem ik een duidelijke vraag, tenzij je moeite hebt met begrijpend lezen.
Als jij het zegt.. Bedenk wel dat je antwoorden zal krijgen die kwalitatief gelijk is aan de kwaliteit van de vraag.
  zaterdag 18 september 2010 @ 10:02:31 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_86564159
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 02:55 schreef electrocrash het volgende:

Ik wil er een vragen voor me 18ste verjaardag O~)
Vragen staat vrij ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_86565129
Werkt RTL gemist bij jullie? Als ik naar de site ga en een programma aanklik krijg ik een zwart scherm.

Edit. Het lijkt erop dat ik afleveringen van gisteren niet kan bekijken, van eergisteren wel.
pi_86565153
eindelijk weer een applicatie waar ik op aan het wachten ben:

Dit keer zonder signature
pi_86565154
secret of monkey island 1 is nu ook voor de ipad. En zowel deel1 als deel2 zijn nu te koop voor 3,99!!
pi_86565199
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:57 schreef Ericjuh het volgende:
eindelijk weer een applicatie waar ik op aan het wachten ben:

Haast jammer dat ik geen kabeltv meer heb...
  zaterdag 18 september 2010 @ 12:41:59 #133
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_86567438
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 22:52 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik gebruik mijn iPad overigens wel om te tekenen, dat gaat fantastisch, en ook voor het maken van mindmaps e.d. Het schijnt dat ook componisten er goed gebruik van maken.

Dus dat het alleen een consumptie apparaat is, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Voor digitale idee vorming vind ik het een heerlijk apparaat. En het is heel geschikt om te reageren op bestaande content, dus een combinatie van consumeren en reageren.

Voor mij is het overigens in veel gevallen wel een goede vervanger van mijn mp3 speler, omdat ik meestal muziek luister terwijl ik iets anders doe. En dat zijn nu vaak iPad dingen. Maar er blijven natuurlijk situaties over waarbij dat niet praktisch is.
De limieten van de iPad zijn nog lang niet bereikt!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:23:37 #134
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_86572820
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Turalyon het volgende:
Welk internet abbonement raden jullie aan om te nemen?
Ik heb een vodafone 3g abbonement, voor de eerste 6 maanden betaal ik iets van 13 euro, per maand. daarna , de rest van het jaar, 16 euro per maand. Ik heb een 1 jarig abonnement genomen via metjelaptoponline.nl
Omdat ik waar ik woon, geen wifi heb, is dit voor mij het makkelijkst. Nu ga ik de mogelijkheid onderzoeken een duo sim aan te vragen voor mijn laptop, want daar heb ik nu thuis geen internet meer op. :')
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zaterdag 18 september 2010 @ 16:35:38 #135
215 misterDre
Paint it black!
pi_86573101
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:56 schreef nelisb het volgende:
Werkt RTL gemist bij jullie? Als ik naar de site ga en een programma aanklik krijg ik een zwart scherm.

Edit. Het lijkt erop dat ik afleveringen van gisteren niet kan bekijken, van eergisteren wel.
Nope, werkt bij mij ook niet.
pi_86575459
Denk erover na om een tweede iPad te halen. Nu een week verder en mijn vrouw is werkelijkwaar verslaafd.

Nu is ze vooral bezig met Sketchbook Pro, Farm Story etc etc en ik zit dit nu maar achter mijn PC te tikken :'( :D

quote:
Op zaterdag 18 september 2010 10:56 schreef nelisb het volgende:

We hebben vanochtend nog wel te Voice of Holland gekeken via RTL Gemist.
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 18 september 2010 @ 18:15:29 #137
215 misterDre
Paint it black!
pi_86576170
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:54 schreef dronkeykong het volgende:
Denk erover na om een tweede iPad te halen. Nu een week verder en mijn vrouw is werkelijkwaar verslaafd.

Nu is ze vooral bezig met Sketchbook Pro, Farm Story etc etc en ik zit dit nu maar achter mijn PC te tikken :'( :D
[..]

Oh, daar hoefde ik niet lang over na te denken. Ik was hem ook iedere keer kwijt. Binnen een week had mijn vrouw ook een iPad :D
  zaterdag 18 september 2010 @ 19:34:32 #138
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86578680
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 08:44 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Als jij het zegt.. Bedenk wel dat je antwoorden zal krijgen die kwalitatief gelijk is aan de kwaliteit van de vraag.
Allereerst, het gebruiken van woorden als kwalitatief of anders zonder de taalkundige betekenis ervan te weten is op zichzelf al een faal.

Daarnaast kun je geen vragen meten op kwaliteit zoals jij het aangeeft. Je kunt iets wel vinden maar dan nog. Een mening is suggestief. Het bevat geen vorm van waarde. En nu wegwezen schooier.

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterJ.Lo op 19-09-2010 10:18:48 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_86579193
Dit is een vrolijk topic
pi_86583980
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Allereerst, het gebruiken van woorden als kwalitatief of anders zonder de taalkundige betekenis ervan te weten is op zichzelf al een faal.

quote:
Daarnaast kun je geen vragen meten op kwaliteit zoals jij het aangeeft. Je kunt iets wel vinden maar dan nog. Een mening is suggestief. Het bevat geen vorm van waarde.
Oh jawel hoor. Jij kan geen goede vragen stellen, dat is niet erg. Maar het niet willen toegeven. :')

Vraag 1) Werkt de Ipad trouwens goed als een Ipod Touch vervanger?
Vraag 2) Ik zal de iPod Touch gebruiken om onderweg muziek te luisteren. Geluidskwaliteit is voor mij heel belangrijk, maar ik moet het ook wel kunnen bedienen tijdens het lopen. Kan ik de iPad daar ook voor gebruiken?

Nou... welke zal een beter antwoord krijgen?

quote:
En nu wegwezen schooier.
:W :W
pi_86586143
quote:
zal wel weer US-only zijn....
  zaterdag 18 september 2010 @ 23:43:25 #143
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86587166
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 22:00 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

[..]

Oh jawel hoor. Jij kan geen goede vragen stellen, dat is niet erg. Maar het niet willen toegeven. :')

Vraag 1) Werkt de Ipad trouwens goed als een Ipod Touch vervanger?
Vraag 2) Ik zal de iPod Touch gebruiken om onderweg muziek te luisteren. Geluidskwaliteit is voor mij heel belangrijk, maar ik moet het ook wel kunnen bedienen tijdens het lopen. Kan ik de iPad daar ook voor gebruiken?

Nou... welke zal een beter antwoord krijgen?
[..]

:W :W
Wat een tering faler ben jij toch ook. Los van het feit dat je behoorlijk dom over komt faal je ook nog eens in het begrijpend lezen van een tekst.

Als je had kunnen lezen (wat je nu nogmaals weer bevestigd van niet) dan had je kunnen weten dat: a het mij totaal niet interesseert of je met een Ipad en muziek tegelijkertijd kunt lopen omdat ik het alleen voor het OV zou willen gebruiken en b je te stompzinnig bent om normale zin te begrijpen tenzij je een duidelijk uitgebreide samenvatting ervan krijgt.
pi_86587434
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:51 schreef retorbrapi het volgende:
Dit is een vrolijk topic
Er stond laatst een bericht in de krant dat mensen met een iPad vaak hele nare, onvriendelijke en asociale mensen zijn. :{

Ik vond dat eerst flauwekul, maar ik zie er nu wel een kern van waarheid in.
Dit is niet erotiserend bedoeld.
pi_86587959
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Wat een tering faler ben jij toch ook. Los van het feit dat je behoorlijk dom over komt faal je ook nog eens in het begrijpend lezen van een tekst.

Als je had kunnen lezen (wat je nu nogmaals weer bevestigd van niet) dan had je kunnen weten dat: a het mij totaal niet interesseert of je met een Ipad en muziek tegelijkertijd kunt lopen omdat ik het alleen voor het OV zou willen gebruiken en b je te stompzinnig bent om normale zin te begrijpen tenzij je een duidelijk uitgebreide samenvatting ervan krijgt.
Als je je eigen Posts had gelezen, 1 regel each, dan zal je opmerken dat je helemaal niks zinnigs hebt gevraagd. En dan krijg je dit soort reacties. Geef niks, ik vind het niet erg om een beetje te sarren.
pi_86588000
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:53 schreef Great.Expectations het volgende:

[..]

Er stond laatst een bericht in de krant dat mensen met een iPad vaak hele nare, onvriendelijke en asociale mensen zijn. :{

Ik vond dat eerst flauwekul, maar ik zie er nu wel een kern van waarheid in.
Selfish elites om exact te zijn ^O^ >:)
pi_86592490
Gratis zinio magazines
http://bit.ly/c5CcZa *O*

[ Bericht 21% gewijzigd door athlonkmf op 19-09-2010 09:51:32 ]
  zondag 19 september 2010 @ 10:18:09 #148
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_86593480
quote:
Op zondag 19 september 2010 00:10 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Als je je eigen Posts had gelezen, 1 regel each, dan zal je opmerken dat je helemaal niks zinnigs hebt gevraagd. En dan krijg je dit soort reacties. Geef niks, ik vind het niet erg om een beetje te sarren.
Te sarren? Je zet jezelf alleen maar voor lul, argumenteren kun je niet, inhoudelijk ben je kansloos. Vandaar ook je simpelheid, en de korte zinnen dat je maakt.
  zondag 19 september 2010 @ 10:24:54 #149
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_86593575
Voor de hand liggend maar misschien toch handig, RSS feed lezen in Flipboard
http://www.dailybloggr.co(...)flipboard-ipad-hack/
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_86593601
quote:
Op zondag 19 september 2010 10:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Te sarren? Je zet jezelf alleen maar voor lul, argumenteren kun je niet, inhoudelijk ben je kansloos. Vandaar ook je simpelheid, en de korte zinnen dat je maakt.
En tot nu toe ben je er niet in geslaagd om ook maar 1 antwoord op je vraag te krijgen. En dat terwijl je zo trots ben op je taalgebruik. Inhoudelijk kom je ook nergens. Je kan vinden wat je wilt hoor, ik vind dit wel amusant ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')