Bij dezelfde hardware gaat dat prima, net als bij Macquote:Op woensdag 15 september 2010 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen hoe applicaties werken op Mac OS? Kan ik ze eigenlijk van één Mac OS-systeem kopiëren naar een ander Mac OS-systeem? Werkt het dan meteen? Kan ik het zomaar verplaatsen? Is het dus portable? Of werkt dat niet? Enig idee?
Want bij Windows werkt het meestal niet bij mij, omdat registry..
Op het moment dat jij doorhebt en begrijpt dat het niet gaat om wat cijfertjes en statistieken op papier, wil ik dat best doen.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
Maar seriieus, als iemand mij kan overtuigen waarom ik een Apple zou moeten kopen voor meer geld wordt mijn volgende PC een Mac
Alsof iemand het boeit wat jij gebruikt, waarom zou iemand jou willen overtuigen ( mits geen apple medewerker ) zolang ik als huidige mac user het maar kan blijven gebruiken. Blijf gerust met windows aankloten, mij een zorg.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:26 schreef HiDiHo het volgende:
Maar seriieus, als iemand mij kan overtuigen waarom ik een Apple zou moeten kopen voor meer geld wordt mijn volgende PC een Mac
En wat moet ik dan slepen? De snelkoppeling? De executable? De program files? Of heeft Windows inmiddels ook applicatie bundels?quote:Op woensdag 15 september 2010 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij dezelfde hardware gaat dat prima, net als bij Mac
Misschien omdat ik (bijna) niets positiefs kan vinden, al meer dan 15 jaar niet.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:25 schreef n8n het volgende:
[..]
De massa luistert ook naar Lady Gaga, betekend niet dat er niks beters te vinden is. In tegendeel.
[..]
Je doet argumenten af als onzin omdat het voor jou blijkbaar te moeilijk is om te bevatten dat er een OS bestaat waar wel van tevoren over nagedacht is hoe iets goed in elkaar zit. (Bijna) elke positieve eigenschap van OS X probeer je te bagatelliseren of onderuit te halen op basis van onjuistheden.
Dus het ligt bij Mac OS aan de hardware of je applicaties/software van één Mac OS-systeem naar een ander Mac OS-systeem kunt kopiëren? Waarbij de applicaties/software natuurlijk ook werken en geopend kunnen worden op dat andere systeem.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Bij dezelfde hardware gaat dat prima, net als bij Mac
Heb je daar google niet voor? of fok ?quote:Op woensdag 15 september 2010 01:30 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
En wat moet ik dan slepen? De snelkoppeling? De executable? De program files? Of heeft Windows inmiddels ook applicatie bundels?
Deze uitspraak is beter serieus te nemen als je daadwerkelijk uit ervaring spreekt.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ik (bijna) niets positiefs kan vinden, al meer dan 15 jaar niet.
Dat kan. Er is ook niemand die het tegendeel beweert, ik ging alleen in op de manier waarop je deze discussie aan het voeren was. Wat jij of iemand anders kiest maakt me niets uit.quote:En de paar positieve punten wegen bij mij niet op tegen de nadelen
Alsjeblieft: de trackpad.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien omdat ik (bijna) niets positiefs kan vinden, al meer dan 15 jaar niet.
En de paar positieve punten wegen bij mij niet op tegen de nadelen
Oh ik weet het wel hoor, weet JIJ het wel meneer de software expert?quote:Op woensdag 15 september 2010 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je daar google niet voor? of fok ?
OS X: Pak, sleep, laat los. Helemaal uitgevonden zonder iets op te zoeken.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als een bedrijf 1 PC of Mac installeert kan hij een image op alle andere PC of Mac installeren, dat maakt verder niet uit.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus het ligt bij Mac OS aan de hardware of je applicaties/software van één Mac OS-systeem naar een ander Mac OS-systeem kunt kopiëren? Waarbij de applicaties/software natuurlijk ook werken en geopend kunnen worden op dat andere systeem.
Whahaha.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als een bedrijf 1 PC of Mac installeerd kan hij een image op alle andere PC of Mac installeren, dat maakt verder niet uit.
Ik vind het geweldigquote:Op woensdag 15 september 2010 01:34 schreef NietTeVolgen het volgende:
Misschien moet hidiho ff opkankeren uit dit topic, heb het topic ff nagelezen en tsja, zonder hem was het misschien nog wat geworden, nu is het weer een zinloze mac discussie half twee s' nachts
Die ga ik opzoeken. Dat zeg ik, ik sta echt open voor nieuwe argumenten.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsjeblieft: de trackpad.
Hoppa.
Wat hij eigenlijk bedoelt te zeggen is dat het met Windows niet mogelijk is om werkende apps te kopieren naar een andere PC, daarvoor moet je gaan imagen.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whahaha..
Boefje, imagen is heel wat anders, eh. Ik heb het puur over kopiëren van bestanden, door middel van copy/pasta.
Niet mijn indruk.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kijk, die ga ik opzoeken. Dat zeg ik, ik sta echt open voor nieuwe argumenten.
Slotje en een dikke note voor je bakkes.quote:Op woensdag 15 september 2010 01:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |