Nice, ik heb ook 3g maar dan 8GB. Morgen ga ik er een nieuwe batt in laten zetten want hij is ineens heel erg luiquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:25 schreef cherrycoke het volgende:
* cherrycoke heeft de ipod touch 3g 16GB![]()
Error 404 - Page Not Foundquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
Wowowow krijg opeens allemaal Pm's over hoe ik OS4 al op me ipod heb staan,
Oke shit is simpel, veilig, en nog beter: legaal.
Er zit een addertje onder het gras, je moet een mac hebben of iets wat (snow) leopard draait.
Je gaat naaar:
http://gumballtech.com/20(...)s-9-2-beta-included/
Op die pagina staat al een hele uitleg in het engels, mocht je een samenwatting willen:
EERST, maak je een backup van je ipod, iphone, de overgang naar OS4 zal alles wissen, dus maak een backup, zodat je die weer kunt herstellen nadat OS4 geinstalleerd is.
Op die link hierboven scroll je naar beneden en download je de Itunes beta 9.2 en de OS4 die bij jou model past: ipod 2, iphone 2,3, 3G etc. Je installeert Itunes Beta 9.2 op je mac, dan sluit je je ipod/iphone aan, gaat naar je apparaat in itunes, houd ALT ingedrukt op je toetsenbord en drukt op Restore. Dan krijg je een venster waar je je gedownloade OS4 bestand moet selecteren.
Thats it, nu gaat ie alles installeren en kun je 15 minuten wachten,
Als OS4 geinstalleerd is zet je de backup terug en je zit op OS4
zal hem nog een keer quoten werkt alleens als je over een MAC met OSX beschikt ik kan namelijk de beta van itunes NIET op win7 instalerenquote:Op woensdag 9 juni 2010 18:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
Wowowow krijg opeens allemaal Pm's over hoe ik OS4 al op me ipod heb staan,
Oke shit is simpel, veilig, en nog beter: legaal.
Er zit een addertje onder het gras, je moet een mac hebben of iets wat (snow) leopard draait.
Je gaat naaar:
http://gumballtech.com/20(...)s-9-2-beta-included/
Op die pagina staat al een hele uitleg in het engels, mocht je een samenwatting willen:
EERST, maak je een backup van je ipod, iphone, de overgang naar OS4 zal alles wissen, dus maak een backup, zodat je die weer kunt herstellen nadat OS4 geinstalleerd is.
Op die link hierboven scroll je naar beneden en download je de Itunes beta 9.2 en de OS4 die bij jou model past: ipod 2, iphone 2,3, 3G etc. Je installeert Itunes Beta 9.2 op je mac, dan sluit je je ipod/iphone aan, gaat naar je apparaat in itunes, houd ALT ingedrukt op je toetsenbord en drukt op Restore. Dan krijg je een venster waar je je gedownloade OS4 bestand moet selecteren.
Thats it, nu gaat ie alles installeren en kun je 15 minuten wachten,
Als OS4 geinstalleerd is zet je de backup terug en je zit op OS4
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef Igen het volgende:
Ik heb een iPod Touch 2g.
En dat is ook meteen het laatste ding wat ik ooit van Apple koop.
Kijk, dat ik een tientje voor OS 3 moest betalen, soit. Daar is het tenslotte een Apple voor. Dat even later dezelfde update ineens wél gratis is, was flink balen. Maar dat nou is aangekondigd dat de multitasking en een aantal andere functies van OS 4 uitgeschakeld zullen worden op de 2g, dat vind ik pas echt debiel. Zeker als Steve Jobs dan vrolijk zegt dat je dan maar gewoon een nieuwe moet kopen. Ik bedoel, ik heb het ding nog niet eens een jaar!
En dan te bedenken dat destijds ook nog de laatste iPod touch 1g te koop waren, waar OS 4 helemaal niet op zal werken. Je zal maar zo eentje gekocht hebben destijds. En dan AppleCare erbij gekocht hebben.
Wat lul je nou met "naar de touch te brengen"? Mijn verhaal geldt net zo hard voor de originele iPhone (geen OS 4) en voor de iPhone 3G (OS 4 alleen zonder multitasking).quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:34 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tsja, Apple is nergens verplicht om de update ook naar de touch te brengen. Je iPod werkt toch nog gewoon net zo goed als toen je hem kocht?
Je hebt een punt moet ik zeggen. Het is een soort afpersing. Je zou ook kunnen zeggen dat het opzich slim is, maar dat ze het op de verkeerde manier gebruikenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat lul je nou met "naar de touch te brengen"? Mijn verhaal geldt net zo hard voor de originele iPhone (geen OS 4) en voor de iPhone 3G (OS 4 alleen zonder multitasking).
Mijn punt is dat de iPod Touch 2e generatie en de iPhone 3G nog geen jaar geleden het allernieuwste model waren, en dat Apple nu alweer opzettelijk en zonder technische noodzaak bij updates functionaliteit uitschakelt om zo de gebruikers te pushen om een nieuw apparaat te kopen. Breng dan gewoon geen update uit, in plaats van zo'n verkapte demo-versie.
Ik heb hem half jaar, en ik gebruik hem ook de hele dag door. Alleen ga ik morgen naar Apple om een nieuwe batterij erin te laten zetten. Mijne is de laatste tijd wel heel snel leeg. Apple vertelde al dat er bij mij een fabrieksfout inzit waardoor hij minder elektriciteit kan opwekken.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Wriggles het volgende:
Ongeveer anderhalve week m'n iPod Touch 3g nu, gebruik em bijna de hele dag door.
Als ze het gewoon openlijk een demoversie zouden noemen, of gewoon openlijk zouden zeggen dat ze geen zin hebben om updates te maken en je als je nieuwe functies wil gewoon een nieuw ding moet kopen, prima. Het komt zo een beetje leugenachtig over. OS 4 ook voor oudere hardware maar dan toch eigenlijk ook weer niet echt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:04 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Je hebt een punt moet ik zeggen. Het is een soort afpersing. Je zou ook kunnen zeggen dat het opzich slim is, maar dat ze het op de verkeerde manier gebruiken
Alleen dat irriteerde je. Gelukkig heeft het weinig met het apparaat te maken en wel met de maker. Ik heb het namelijk hier ook niet over Apple, maar over de geweldige gadger: Dé iPod Touchquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:16 schreef Igen het volgende:
[..]
Als ze het gewoon openlijk een demoversie zouden noemen, of gewoon openlijk zouden zeggen dat ze geen zin hebben om updates te maken en je als je nieuwe functies wil gewoon een nieuw ding moet kopen, prima. Het komt zo een beetje leugenachtig over. OS 4 ook voor oudere hardware maar dan toch eigenlijk ook weer niet echt.
Het blijft hoe dan ook wel een geniaal apparaat. Ook voor mee op vakantie, lekker klein maar precies geschikt om via wifi in de volgende plaats een hotel te reserveren of treintijden op te zoeken.
Dat ik er een heb gekocht, daar heb ik dan ook echt geen seconde spijt van gehad.
Dat heb je te danken aan de marketingjongens die mensen op die manier willen pushen naar nieuwe apparaten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:03 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat lul je nou met "naar de touch te brengen"? Mijn verhaal geldt net zo hard voor de originele iPhone (geen OS 4) en voor de iPhone 3G (OS 4 alleen zonder multitasking).
Mijn punt is dat de iPod Touch 2e generatie en de iPhone 3G nog geen jaar geleden het allernieuwste model waren, en dat Apple nu alweer opzettelijk en zonder technische noodzaak bij updates nieuwe functionaliteit uitschakelt om zo de gebruikers te pushen om een nieuw apparaat te kopen. Breng dan gewoon geen update uit, in plaats van zo'n verkapte demo-versie.
Marketing is marketing, maar dit gaat best wel verquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:09 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat heb je te danken aan de marketingjongens die mensen op die manier willen pushen naar nieuwe apparaten.
Ben allang blij dat iOS 4 gratis naar de Touch komt, was al bang dat er weer geld neergelegd moest worden voor die update zoals bij de laatste update.
Het kan nog veel verder hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:45 schreef SalsedoNL het volgende:
[..]
Marketing is marketing, maar dit gaat best wel ver
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |