Het hoeft maar over beperkte afstand en daardoor heb je nagenoeg geen zichtbaar signaalverlies.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:38 schreef Markster het volgende:
USB moet je even mee uitkijken, mijne heeft namelijk ook een USB hub, maar dat wil dus alleen maar zeggen dat ik daar een USB apparaat zoals een muis oid aan kan hangen.
wireless av box zou ik niet zo snel aan beginnen, ik kan mij niet voorstellen dat fullHD lekker door draadloze verbindingen loopt
Que? De decoder zit in de TV.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef babipangang het volgende:
ben je er al over uit of je plasma of lcd wil? Verder zijn sommige digitale tuners Ziggo gecertificeerd. Dat betekend dat je zonder digitale decoder toch hd kunt kijken.
lol als je een goede lcd koopt ook niet hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef LaTiNo het volgende:
Koop een plasma! Echtere kleuren, en als je het WK voetbal gaat kijken zie je niet dat het veld beweegt alsof het een wateroppervlak is! Zoals bij LCD!
correctie, met een ziggo gecertificeerde decoder in de televiesie kun je zonder aparte digitale decoder toch ziggo digitale tv kijkenquote:
Ik zou liever 1 draadje willen voor HDMI, dan wireless. Is nog steeds betrouwbaarder.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het hoeft maar over beperkte afstand en daardoor heb je nagenoeg geen zichtbaar signaalverlies.
Als je een hele dure LED-tv van 2000 euro koopt wellicht niet meer nee, maar vele nadelen van LCD blijven nog steeds bestaan (kijkhoek, jitter, contrast)quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:03 schreef Markster het volgende:
[..]
lol als je een goede lcd koopt ook niet hoor
game mode ftw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |