abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:35:42 #1
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_81643109
Mijn oude Sony Trinitron heeft volkomen onverwacht de geest gegeven en dus is het hoog tijd voor een nieuwe TFT. Nou zijn er een paar specs waar ik niet helemaal uitkom, dus vraag ik het hier.

1/ Bij sommige tv's worden meer digitale tuners genoemd, (bv DVB-C;DVB-C (HD);DVB-T). Wat houdt dit in en wat maakt het voor mij uit als ik HD van Ziggo ga krijgen?

2/ Er wordt wel gewezen op de aanwezigheid van USB2.0. Betekent dit dat je dan rechtstreeks foto's op de televisie kan kijken of ook andere dingen?

3/ Waarschijnlijk in het verlengde van vraag 2 zie ik bij sommige modellen staan dat er MP4 opzit. Hij kan dan zelf coderen zonder dat een computer is aangesloten?

4/ Wireless AV Box: geen kabels lijkt interessant, maar werkt het ook goed?

Dat was het eventjes.
Life is what you make it.
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:36:17 #2
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_81643144
De n valt vaak weg de laatste tijd, zo ook in de TT, waarvoor excuus.
Life is what you make it.
pi_81643252
USB moet je even mee uitkijken, mijne heeft namelijk ook een USB hub, maar dat wil dus alleen maar zeggen dat ik daar een USB apparaat zoals een muis oid aan kan hangen.

wireless av box zou ik niet zo snel aan beginnen, ik kan mij niet voorstellen dat fullHD lekker door draadloze verbindingen loopt
  woensdag 19 mei 2010 @ 20:38:55 #4
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_81643300
Dat tunerverhaal: Het kan dat je er met een module Ziggo op kunt kijken. Ziggo ondersteund standaard een paar TV's zeker (Samsuns vooral) de rest kan en wil ik je niet met zekerheid zeggen, maar als je genoeg fora afstruind heb je het antwoord in notime
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_81643319
1. Kijk even op de site van Ziggo welke TV's met hun smartcard werken
2. Ja (afhankelijk van het model, sommige kunnen er niet zoveel mee).
3. Heb ik zo nog nooit zien staan, lijkt me dat ze bedoelen dat hij videobestanden direct vanaf van een USB-stick bijvoorbeeld.
4. Werkt inderdaad goed.
pi_81643400
ben je er al over uit of je plasma of lcd wil? Verder zijn sommige digitale tuners Ziggo gecertificeerd. Dat betekend dat je zonder digitale decoder toch hd kunt kijken.
pi_81643402
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:38 schreef Markster het volgende:
USB moet je even mee uitkijken, mijne heeft namelijk ook een USB hub, maar dat wil dus alleen maar zeggen dat ik daar een USB apparaat zoals een muis oid aan kan hangen.

wireless av box zou ik niet zo snel aan beginnen, ik kan mij niet voorstellen dat fullHD lekker door draadloze verbindingen loopt
Het hoeft maar over beperkte afstand en daardoor heb je nagenoeg geen zichtbaar signaalverlies.
pi_81644034
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef babipangang het volgende:
ben je er al over uit of je plasma of lcd wil? Verder zijn sommige digitale tuners Ziggo gecertificeerd. Dat betekend dat je zonder digitale decoder toch hd kunt kijken.
Que? De decoder zit in de TV.
pi_81644128
led
pi_81644747
Koop een plasma! Echtere kleuren, en als je het WK voetbal gaat kijken zie je niet dat het veld beweegt alsof het een wateroppervlak is! Zoals bij LCD!
pi_81644823
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:02 schreef LaTiNo het volgende:
Koop een plasma! Echtere kleuren, en als je het WK voetbal gaat kijken zie je niet dat het veld beweegt alsof het een wateroppervlak is! Zoals bij LCD!
lol als je een goede lcd koopt ook niet hoor

game mode ftw
pi_81645051
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef baquelappe het volgende:

[..]

Que? De decoder zit in de TV.
correctie, met een ziggo gecertificeerde decoder in de televiesie kun je zonder aparte digitale decoder toch ziggo digitale tv kijken
pi_81646265
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Het hoeft maar over beperkte afstand en daardoor heb je nagenoeg geen zichtbaar signaalverlies.
Ik zou liever 1 draadje willen voor HDMI, dan wireless. Is nog steeds betrouwbaarder.
Wil niet zeggen dat het niet goed werkt, maar ik heb liever bedraad dan wireless. Wireless heeft zowiezo altijd een vertraging, en een beperkte doorvoer.
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
pi_81661998
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 21:03 schreef Markster het volgende:

[..]

lol als je een goede lcd koopt ook niet hoor

game mode ftw
Als je een hele dure LED-tv van 2000 euro koopt wellicht niet meer nee, maar vele nadelen van LCD blijven nog steeds bestaan (kijkhoek, jitter, contrast)

Handige vergelijkingen Plasma, LCD, LED
De conclusie is duidelijk, vermijd LCD, en als je echt geen plasma kunt of wilt nemen (je hebt teveel licht in je kamer of je wil perse een Ziggo-certified tv), neem dan een LED die, in tegenstelling wat hier beweert word, duurder is dan plasma.

http://users.telenet.be/a(...)ision%20Article.html

http://www.crutchfield.co(...)me/tv_flatpanel.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')