dit dus...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:11 schreef cherrycoke het volgende:
je kan ook gewoon naar de winkel lopen
of
alternate.nl
En 300 euro dokken...belachelijk...waarom hebben ze eigenlijk van die studentenpakketten, als je alleen upgrades kan kopen? Daar ontgaat mij echt de logica van...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:11 schreef cherrycoke het volgende:
je kan ook gewoon naar de winkel lopen
of
alternate.nl
neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo'n upgrade werkt toch ook gewoon als nieuwe install?
300 euroquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:12 schreef L3IPO het volgende:
[..]
En 300 euro dokken...belachelijk...waarom hebben ze eigenlijk van die studentenpakketten, als je alleen upgrades kan kopen? Daar ontgaat mij echt de logica van...
Zoiets heb ik ook gehoord, dit topic is een eigenlijk een verkapt-vertel-mij-hoe-ik-een-upgrade-werkend-krijg-zonder-install-of-met-ali-illegali-xp-install...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, zonder problemen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
IK WIL VERDOMME GEWOON VOOR 60 EURO 64 BITS ULTIMATE HEBBEN!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:16 schreef cherrycoke het volgende:
ga lekker op linux kutten als je 300 te veel vind tevens:
http://www.alternate.nl/html/product/Software_System_Builder_Besturingssystemen/Microsoft/Windows_7_Home_Premium_32-Bit/-1081922/?articleId=-1081922&
=90 Euro
dat kan niet omdat je activatie al verkracht is door die crack die je erover gehaald hebtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:16 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gehoord, dit topic is een eigenlijk een verkapt-vertel-mij-hoe-ik-een-upgrade-werkend-krijg-zonder-install-of-met-ali-illegali-xp-install...
iddquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van de Surfspot website:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:16 schreef Prutzenberg het volgende:
Ja, zonder problemen.
quote:- MS Windows 7 Ultimate Upgrade controleert of desbetreffende computer een legale, volledige versie van MS Windows XP of Vista bevat, alleen dan kan en mag het product geïnstalleerd worden. De taalversie van de geïnstalleerde MS Windows versie dient dezelfde te zijn als het bestelde MS Windows 7 Ultimate Upgrade product.
Ik heb nog niets aangeschaft/gedownload/geinstalleerd/whatever, Mr. Apenbrein...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dat kan niet omdat je activatie al verkracht is door die crack die je erover gehaald hebt
Ken je Surfspot uberhaupt wel?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
Want het is ook echt Microsoft's schuld dat een retailer maar bepaalde versies aanbiedt.
Ja en als je even zoekt blijkt dat je ze toch gewoon als kale install kunt gebruikenquote:
Dan hebben ze dat veranderd sinds Vista. Mijn Vista is namelijk ook een upgrade en die is kaal geinstalleerdquote:
Mjah het is idd geen retailer, maar een plek voor scholieren / studenten om goedkoop software te kopen. Lijkt me dan nog dat MS niet bijster veel invloed op hun assortiment heeft.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan hebben ze dat veranderd sinds Vista. Mijn Vista is namelijk ook een upgrade en die is kaal geinstalleerd
http://www.sevenforums.co(...)all-windows-7-a.htmlquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja en als je even zoekt blijkt dat je ze toch gewoon als kale install kunt gebruiken
Ik heb de 7 ultimate 64 bit via surfspot en dat werkt gewoon prima met nieuwe install. Zolang je maar een voorgaande licentie in je bezit hebt, is het voor zover ik weet nog allemaal legaal ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |