Met alleen mac adress blocking of whitelisting voorkom je nog niet dat je wachtwoorden en niet beveiligd surfgedrag op te pikken is. Hier helpt alleen WPA beveiliging instellen met een fatsoenlijk wachtwoord (of wacht-zin.)quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:59 schreef Hojdhopper het volgende:
In je internetbrowser tik je 192.168.55.1 in, dan kom je in het menu van je router. Daar log je in met de standaard gebruikersnaam sweex en met wachtwoord mysweex. Dan kom je in een opties menu waar je je toegelaten MAC adressen kan beheren. Zie ook http://www.gebruikershand(...)iding-5-106798.html.
Succes
Oké, dat wist ik niet. Nouja, het is in ieder geval iets, totdat TS een nieuwe router aanschaft oid.quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:01 schreef ra het volgende:
[..]
Met alleen mac adress blocking of whitelisting voorkom je nog niet dat je wachtwoorden en niet beveiligd surfgedrag op te pikken is. Hier helpt alleen WPA beveiliging instellen met een fatsoenlijk wachtwoord (of wacht-zin.)
Heel zielig dit...quote:
Mensen die trots zijn dat ze nerd zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:03 schreef ZodiaX het volgende:
Leer ARP poisoing, en daarna DNS poisoning.
Wordt de MITM, Man in the Middle, sniff zijn wachtwoorden, dns spoof zijn url's.
Soms hoop ik gewoon dat er een vreemde op mijn wifi komt!
Als je toch een indringer hebt op je netwerk, kun je er net zo goed lol mee hebben toch?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:08 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mensen die trots zijn dat ze nerd zijn.
Zie de reactie boven je...quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:23 schreef mustisuc het volgende:
Kijken of hij mappen deelt waar schrijfrechten op zitten. Kun je lekker zijn harde schijf volpompen.
OT: Heb je de firmware al eens proberen bij te werken? Misschien lost dat het probleem op dat de router steeds het wachtwoord reset.
Tweakers.net is drie deuren verder.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:03 schreef ZodiaX het volgende:
Leer ARP poisoing, en daarna DNS poisoning.
Wordt de MITM, Man in the Middle, sniff zijn wachtwoorden, dns spoof zijn url's.
Soms hoop ik gewoon dat er een vreemde op mijn wifi komt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |