abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85048541
Specs:

-528MHZ Qualcomm MSM7225 CPU
-384 MB RAM
-512MB ROM (uitbreidbaar via MicroSD tot 32GB)
-3.2" Touchscreen met multitouch
-Android 2.1 met HTC Sense interface (update naar 2.2 waarschijnlijk mogelijk)
-5megapixel camera met flits en autofocus
-GPS met geotagging
-Google Maps (met navigatie)

Pics:

Meer:

Prijzen:

-Los vanaf ¤234,-
-Gratis met veel abonnementen

Link:
http://www.htc.com/nl/product/wildfire/overview.html
http://www.kieskeurig.nl/gsm/htc/wildfire/specificaties/900900/
http://tweakers.net/price(...)ruin.html#tab:prices

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2010 14:36:13 ]
pi_85048634
Meer FOK!kers met dit apparaat? Ik heb er zaterdag eentje gewonnen met:

Tot nu toe zeer tevreden over, alhoewel het een 'budget' toestel zou moeten zijn voelt en werkt het als een volwaardige PDA. Wellicht als je high-end toestellen als een iPhone of Desire gewend bent dat het kwalitatief wat mindere scherm je opvalt, maar vind 'm erg fijn ^O^
pi_85048870
terug te vinden post
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:35:56 #4
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_85049011
Ik was van plan om deze binnenkort te gaan halen, icm met een Vodafone abbo. Kan iemand me vertellen of de ingebouwde Android enigzins snel functioneert? Had verhalen gehoord dat soms wat kan laggen.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
pi_85049083
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef iPat het volgende:
Ik was van plan om deze binnenkort te gaan halen, icm met een Vodafone abbo. Kan iemand me vertellen of de ingebouwde Android enigzins snel functioneert? Had verhalen gehoord dat soms wat kan laggen.
Ik heb 'm pas sinds zaterdag, maar vind 'm bloedjesnel. Misschien komt dat ook wel dat ik Windows Mobile gewend was, maar imho reageert hij vrijwel direct :Y En Android 2.2 schijnt ook nog vóór eind September te komen wat de prestaties nog wat verbetert
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:39:51 #6
215192 iPat
pi_85049214
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik heb 'm pas sinds zaterdag, maar vind 'm bloedjesnel. Misschien komt dat ook wel dat ik Windows Mobile gewend was, maar imho reageert hij vrijwel direct :Y En Android 2.2 schijnt ook nog vóór eind September te komen wat de prestaties nog wat verbetert
Nice, en hoe bevalt de HTC Sense op de Wildfire? Ik ben best fanatiek wat betreft Facebook en mailen etc.
It's never over..
It's never over..
pi_85049345
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef iPat het volgende:

[..]

Nice, en hoe bevalt de HTC Sense op de Wildfire? Ik ben best fanatiek wat betreft Facebook en mailen etc.
Ideaal, je kan met Friendstream dus je Twitter en Facebook in één applicatie combineren, en er zit out-of-the-box al een andere Twitter app op, en het is sowieso helemaal gebrand op social networks. Integratie voor je Facebook, Twitter en Flickr out-of-the-box, en je kan dus ook van al die dingen gewoon gratis de 'officiele' app's downloaden uit de market (als de HTC meuk je niet bevalt).
En wat nieuw bij deze is, is dat je geloof ik ook met een bepaalde optie direct games en andere dingen kan delen op facebook/twitter. Maar dat heb ik (nog) niet getest
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:30:09 #8
215192 iPat
pi_85054215
Nog een klein vraagje: zijn de mediaplayer en de ingebouwde webbrowser een beetje overzichtelijk? Met de webbrowser vind ik het belangrijk dat het de dingen weergeeft zoals het hoort, en niet alles compacter maakt, als je begrijpt wat ik bedoel.
It's never over..
It's never over..
pi_85055208
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:30 schreef iPat het volgende:
Nog een klein vraagje: zijn de mediaplayer en de ingebouwde webbrowser een beetje overzichtelijk? Met de webbrowser vind ik het belangrijk dat het de dingen weergeeft zoals het hoort, en niet alles compacter maakt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nou hij past wel het formaat van de pagina aan naar het scherm zeg maar, dus als ik bijv. MyAT van FOK! er in open is het in eerste instantie heel klein allemaal, maar je kan met 'pinch-to-zoom' (zeg maar 'knijp' beweging met je vingers) heel maken zoomen tot het gewenste niveau, gaat ook lekker vloeiend.

Mediaplayer nog niet gebruikt
pi_85056396
Nog een kans om een Wildifre te winnen: http://www.androidworld.nl/37144/win-een-htc-wildfire-htcaw/
pi_85056471
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef elfzesendertig het volgende:
Nog een kans om een Wildifre te winnen: http://www.androidworld.nl/37144/win-een-htc-wildfire-htcaw/
Jup, en er loopt op de Facebook pagina van HTC nog steeds een actie om wekelijks een Wildfire te winnen (beste inzending van de week), en als overall winnaar kan je je inzending laten uitvoeren door HTC

FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:52:40 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85086119
ik heb m nu dik een week, ben er echt tevreden over.
heerlijk toestel, meelen, fokken, twitteren, alles doet t, echt fijn.
nog geen problemen mee gehad.

die van mij komt van de BC af.
vroeg me nu af of voor de WF ook zo'n stomme update van vodafone komt zoals bij de Desire
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_85086537
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:52 schreef Ynske het volgende:
ik heb m nu dik een week, ben er echt tevreden over.
heerlijk toestel, meelen, fokken, twitteren, alles doet t, echt fijn.
nog geen problemen mee gehad.

die van mij komt van de BC af.
vroeg me nu af of voor de WF ook zo'n stomme update van vodafone komt zoals bij de Desire
Je hebt een Vodafone abo neem ik aan? Dan heb je dus wss een branded-toestel en krijg je inderdaad ook een Vodafone-update.

Er komt sowieso een Android-update aan; Froyo / 2.2, en voor de branded toestellen zal deze wat aangepast/aangevuld worden door de provider ja :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2010 11:12:42 ]
pi_85086636
Ik krijg hem vandaag binnen! *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:22:38 #15
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85086978
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je hebt een Vodafone abo neem ik aan?
Ja
quote:
Dan heb je dus wss een branded-toestel en
nee want, BelCompany toestel
quote:
krijg je inderdaad ook een Vodafone-update.
dus voor mezelf geen vrees, maar vind t wel lullig als je leest wat er allemaal gebeurd met die Desire vodafone updates
quote:
Er komt sowieso een Android-update aan; Froyo / 2.2, en voor de branded toestellen zal deze wat aangepast/aangevuld worden door de provider ja :Y
wanneer komt de gewone froyo update?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_85087042
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ja
[..]

nee want, BelCompany toestel
[..]

dus voor mezelf geen vrees, maar vind t wel lullig als je leest wat er allemaal gebeurd met die Desire vodafone updates
[..]

wanneer komt de gewone froyo update?
Is onbekend, als je googled wel veel nieuws over dattie voor de Wildfire komt, maar Google en HTC hullen zich verder in stilzwijgen.

En ik denk als je hem bij BelCompany hebt genomen bij verlenging (of nieuw) Vodafone-abo dat hij toch echt wel branded is. Maar ik zou niet zo snel weten hoe je dat ff kan checken?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:27:08 #17
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85087129
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Is onbekend, als je googled wel veel nieuws over dattie voor de Wildfire komt, maar Google en HTC hullen zich verder in stilzwijgen.

En ik denk als je hem bij BelCompany hebt genomen bij verlenging (of nieuw) Vodafone-abo dat hij toch echt wel branded is. Maar ik zou niet zo snel weten hoe je dat ff kan checken?
alle toestellen van de BC zijn unbranded.
alle branded toestellen zijn te herkennen aan de vodoafone scene, op t toestel. die heb ik niet.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_85087157
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef Ynske het volgende:

[..]

alle toestellen van de BC zijn unbranded.
alle branded toestellen zijn te herkennen aan de vodoafone scene, op t toestel. die heb ik niet.
Nice :D

Dan krijg je dus alleen de algemene Froyo update, al moet die wel weer eerst langs HTC, want die moeten die Sense interface aanpassen ofzo. Dus ik geloof dat het nu op dat punt is?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:32:01 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85087286
T enige wat ik nog wel wennen vind is, met bellen :') als je wilt ophangen, dat soms de screensaver er al overheen hangt. daar moet ik nog aan wennen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_85087384
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef Ynske het volgende:
T enige wat ik nog wel wennen vind is, met bellen :') als je wilt ophangen, dat soms de screensaver er al overheen hangt. daar moet ik nog aan wennen
Oh geen last nog gehad, maar ik sms/mail/internet ook voornamelijk. Ben niet zo'n beller.
pi_85087644
quote:
Artikel
HTC zal binnenkort drie van haar telefoons, de Wildfire, Desire en Legend, van een nieuwe versie van Android voorzien.

"We zijn hard aan het werk met onze partners om de HTC Sense ervaring naar Froyo te porten en zo snel mogelijk naar onze klanten te distribueren. We verwachten updates voor een aantal van onze 2010 modellen waaronder de Desire, Legend en Wildfire uit te brengen te beginnen in Q3."

Met het bovenstaande statement liet HTC via Androidbloke weten haar Legend, Desire en Wildfire te updaten naar Android 2.2. Naar aanleiding van de perikelen met de Eclair-update van de HTC Hero is HTC niet erg duidelijk geweest met een datum voor de update, maar volgens Androidbloke zal alles in september, het eind van Q3, geüpdatet zijn als alles volgens plan loopt. Dat is misschien geen ideale oplossing voor veel gebruikers, zeker niet nu gebruikers van de Google Nexus One al van bevroren yoghurt kunnen genieten. Hiermee is echter wel zeker dat Froyo er gaat komen voor de drie HTC-toestellen en dat is an sich al een heugelijk feit.
pi_85089323
Ik heb zojuist mijn Wildfire binnen gekregen!
Maar ik had tevens gekozen voor nummer behoud, kan ik nu mijn oude sim ( PrePay ) gewoon over plaatsen?
Word dit vervolgens omgezet in een abonnement of?
pi_85089507
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik heb zojuist mijn Wildfire binnen gekregen!
Maar ik had tevens gekozen voor nummer behoud, kan ik nu mijn oude sim ( PrePay ) gewoon over plaatsen?
Word dit vervolgens omgezet in een abonnement of?
Hoe moeten wij dat weten :D

Dat is afhankelijk van wat jij voor abonnementsvorm hebt gekozen, en welke provider enzo. Das niet toestel-afhankelijk ofzo.

oh en ik zou het wel ff zeker weten voor je lekker gaat spelen met dat ding, want anders heb je zo een vrij leuke telefoonrekening als je gaat zitten internetten en je hebt nog geen onbeperkt mobiel internet abo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:49:09 #24
160778 t_igger
"T I, double G-ER"
pi_85090070
Balen dat ik moest werken zaterdag! Anders was ik naar de juiste winkel gegaan voor de Wildfire actie!
Enne vriendin kon helaas ook niet! Anders had ze nu een nieuwe telefoon gehad!
Rabbit: "Tigger where are your manners?"
Tigger: "I don't know but I bet they're havin' more fun than I am."
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:51:22 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_85090157
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef t_igger het volgende:
Balen dat ik moest werken zaterdag! Anders was ik naar de juiste winkel gegaan voor de Wildfire actie!
Enne vriendin kon helaas ook niet! Anders had ze nu een nieuwe telefoon gehad!
dat is idd erg jammer!
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')