Ik heb 'm pas sinds zaterdag, maar vind 'm bloedjesnel. Misschien komt dat ook wel dat ik Windows Mobile gewend was, maar imho reageert hij vrijwel directquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:35 schreef iPat het volgende:
Ik was van plan om deze binnenkort te gaan halen, icm met een Vodafone abbo. Kan iemand me vertellen of de ingebouwde Android enigzins snel functioneert? Had verhalen gehoord dat soms wat kan laggen.
Nice, en hoe bevalt de HTC Sense op de Wildfire? Ik ben best fanatiek wat betreft Facebook en mailen etc.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb 'm pas sinds zaterdag, maar vind 'm bloedjesnel. Misschien komt dat ook wel dat ik Windows Mobile gewend was, maar imho reageert hij vrijwel directEn Android 2.2 schijnt ook nog vóór eind September te komen wat de prestaties nog wat verbetert
Ideaal, je kan met Friendstream dus je Twitter en Facebook in één applicatie combineren, en er zit out-of-the-box al een andere Twitter app op, en het is sowieso helemaal gebrand op social networks. Integratie voor je Facebook, Twitter en Flickr out-of-the-box, en je kan dus ook van al die dingen gewoon gratis de 'officiele' app's downloaden uit de market (als de HTC meuk je niet bevalt).quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef iPat het volgende:
[..]
Nice, en hoe bevalt de HTC Sense op de Wildfire? Ik ben best fanatiek wat betreft Facebook en mailen etc.
Nou hij past wel het formaat van de pagina aan naar het scherm zeg maar, dus als ik bijv. MyAT van FOK! er in open is het in eerste instantie heel klein allemaal, maar je kan met 'pinch-to-zoom' (zeg maar 'knijp' beweging met je vingers) heel maken zoomen tot het gewenste niveau, gaat ook lekker vloeiend.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:30 schreef iPat het volgende:
Nog een klein vraagje: zijn de mediaplayer en de ingebouwde webbrowser een beetje overzichtelijk? Met de webbrowser vind ik het belangrijk dat het de dingen weergeeft zoals het hoort, en niet alles compacter maakt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Jup, en er loopt op de Facebook pagina van HTC nog steeds een actie om wekelijks een Wildfire te winnen (beste inzending van de week), en als overall winnaar kan je je inzending laten uitvoeren door HTCquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:16 schreef elfzesendertig het volgende:
Nog een kans om een Wildifre te winnen: http://www.androidworld.nl/37144/win-een-htc-wildfire-htcaw/
Je hebt een Vodafone abo neem ik aan? Dan heb je dus wss een branded-toestel en krijg je inderdaad ook een Vodafone-update.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:52 schreef Ynske het volgende:
ik heb m nu dik een week, ben er echt tevreden over.
heerlijk toestel, meelen, fokken, twitteren, alles doet t, echt fijn.
nog geen problemen mee gehad.
die van mij komt van de BC af.
vroeg me nu af of voor de WF ook zo'n stomme update van vodafone komt zoals bij de Desire
Jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt een Vodafone abo neem ik aan?
nee want, BelCompany toestelquote:Dan heb je dus wss een branded-toestel en
dus voor mezelf geen vrees, maar vind t wel lullig als je leest wat er allemaal gebeurd met die Desire vodafone updatesquote:krijg je inderdaad ook een Vodafone-update.
wanneer komt de gewone froyo update?quote:Er komt sowieso een Android-update aan; Froyo / 2.2, en voor de branded toestellen zal deze wat aangepast/aangevuld worden door de provider ja
Is onbekend, als je googled wel veel nieuws over dattie voor de Wildfire komt, maar Google en HTC hullen zich verder in stilzwijgen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ja
[..]
nee want, BelCompany toestel
[..]
dus voor mezelf geen vrees, maar vind t wel lullig als je leest wat er allemaal gebeurd met die Desire vodafone updates
[..]
wanneer komt de gewone froyo update?
alle toestellen van de BC zijn unbranded.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is onbekend, als je googled wel veel nieuws over dattie voor de Wildfire komt, maar Google en HTC hullen zich verder in stilzwijgen.
En ik denk als je hem bij BelCompany hebt genomen bij verlenging (of nieuw) Vodafone-abo dat hij toch echt wel branded is. Maar ik zou niet zo snel weten hoe je dat ff kan checken?
Nicequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
alle toestellen van de BC zijn unbranded.
alle branded toestellen zijn te herkennen aan de vodoafone scene, op t toestel. die heb ik niet.
Oh geen last nog gehad, maar ik sms/mail/internet ook voornamelijk. Ben niet zo'n beller.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef Ynske het volgende:
T enige wat ik nog wel wennen vind is, met bellenals je wilt ophangen, dat soms de screensaver er al overheen hangt. daar moet ik nog aan wennen
quote:Artikel
HTC zal binnenkort drie van haar telefoons, de Wildfire, Desire en Legend, van een nieuwe versie van Android voorzien.
"We zijn hard aan het werk met onze partners om de HTC Sense ervaring naar Froyo te porten en zo snel mogelijk naar onze klanten te distribueren. We verwachten updates voor een aantal van onze 2010 modellen waaronder de Desire, Legend en Wildfire uit te brengen te beginnen in Q3."
Met het bovenstaande statement liet HTC via Androidbloke weten haar Legend, Desire en Wildfire te updaten naar Android 2.2. Naar aanleiding van de perikelen met de Eclair-update van de HTC Hero is HTC niet erg duidelijk geweest met een datum voor de update, maar volgens Androidbloke zal alles in september, het eind van Q3, geüpdatet zijn als alles volgens plan loopt. Dat is misschien geen ideale oplossing voor veel gebruikers, zeker niet nu gebruikers van de Google Nexus One al van bevroren yoghurt kunnen genieten. Hiermee is echter wel zeker dat Froyo er gaat komen voor de drie HTC-toestellen en dat is an sich al een heugelijk feit.
Hoe moeten wij dat wetenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik heb zojuist mijn Wildfire binnen gekregen!
Maar ik had tevens gekozen voor nummer behoud, kan ik nu mijn oude sim ( PrePay ) gewoon over plaatsen?
Word dit vervolgens omgezet in een abonnement of?
dat is idd erg jammer!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef t_igger het volgende:
Balen dat ik moest werken zaterdag! Anders was ik naar de juiste winkel gegaan voor de Wildfire actie!
Enne vriendin kon helaas ook niet! Anders had ze nu een nieuwe telefoon gehad!
Kreeg zojuist sms'je dat mijn Prepay is omgezet naar een abonnement.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat weten![]()
Dat is afhankelijk van wat jij voor abonnementsvorm hebt gekozen, en welke provider enzo. Das niet toestel-afhankelijk ofzo.
oh en ik zou het wel ff zeker weten voor je lekker gaat spelen met dat ding, want anders heb je zo een vrij leuke telefoonrekening als je gaat zitten internetten en je hebt nog geen onbeperkt mobiel internet abo
daar vroeg hij bij mij meteen om of ik dat wilde of nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:24 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Kreeg zojuist sms'je dat mijn Prepay is omgezet naar een abonnement.
Nu alleen nog zien uit te zoeken hoe ik mijn contacten van mijn sim op de telefoon zet.
Snelheid ook ja? Ik ben geen Desire gewend maar moet zeggen dat ik toch niks te klagen heb over de snelheid van de Wildfire.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:46 schreef Renesite het volgende:
Mijn broer heeft hem sinds gisteren. Werkt net zo als mijn desire, dus prima
Dingen die verschillen:
- Snelheid
- Schermresolutie
- Desire voelt wat steviger aan (zwaarder/solider)
Al met al, reden om de Desire te kiezen?
Ik denk dat wanneer ik hem sim-lockvrij zou kopen ik toch wel had geneigd naar de Wildfire
Het went wel.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:35 schreef Aventura het volgende:
Gister even mee gespeeld ( toestel van collega). Ik zou niet kunnen wennen aan die lage schermresolutie. Wel leuke functies verder.
Absoluut! Snelheid!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Snelheid ook ja? Ik ben geen Desire gewend maar moet zeggen dat ik toch niks te klagen heb over de snelheid van de Wildfire.
Scherm(resolutie) was idd bekend
quote:Oracle klaagt Google aan wegens patentbreuk
Uitgegeven: 13 augustus 2010 09:11
Laatst gewijzigd: 13 augustus 2010 10:07
SAN FRANCISCO - Het Amerikaanse softwareconcern Oracle heeft internetbedrijf Google aangeklaagd wegens schending van octrooirechten.
© AFPVolgens Oracle maakt de Androidsoftware van de Google smartphones inbreuk op patentrechten van het onlangs door Oracle overgenomen bedrijf Sun Microsystems.
Oracle eist via een procedure bij een federale rechtbank dat Google stopt Javatechnologie te gebruiken waarvan de rechten bij Sun liggen.
Schadeclaim
Tevens heeft het softwarebedrijf een nog ongespecificeerde schadeclaim tegen Google ingediend. Oracle stelt dat het internetbedrijf op de hoogte moet zijn geweest van de patentrechten van Sun sinds het bedrijf enkele jaren geleden ingenieurs in dienst nam die met de Javatechnologie werken.
Google gebruikt de Androidsoftware in meerdere apparaten in de concurrerende wereldwijde markt voor smartphones.
Dit nu een paar keer getest. Maar bij mij werkt het prima, de telefoon locked als jij hem aan je oor hebt, en detecteert je beweging als je hem zeg maar naar voor je gezicht brengt (quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:32 schreef Ynske het volgende:
T enige wat ik nog wel wennen vind is, met bellenals je wilt ophangen, dat soms de screensaver er al overheen hangt. daar moet ik nog aan wennen
daar zal t bij mij wel foutgaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit nu een paar keer getest. Maar bij mij werkt het prima, de telefoon locked als jij hem aan je oor hebt, en detecteert je beweging als je hem zeg maar naar voor je gezicht brengt () en unlocked en activeert dan meteen het scherm en dan kan je op 'beeindigen' drukken, of de cijfertoetsen activeren (bij een keuzemenu oid)
Maar als je hem AAN je oor hebt is het scherm gewoon 'uit' zeg maar, ook donker. En zodra ik dan de beweging naar beneden en naar voren (voor mn lichaam zeg maar) maak, dan gaat het scherm aan en istie ook niet vergrendeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar zal t bij mij wel foutgaanik beweeg teveel
Heb je de Sync gedownload bij HTC?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:57 schreef senesta het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb links bovenin mijn scherm een driehoekje staan met een uitroepteken erin, lijkt mij een waarschuwing, maar voor wat?
En ik krijg de sync met mijn laptop niet werkend
euh hoe?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar je gaat niet over-the-air synchroniseren dus?
Je hebt mobiel internet erbij neem ik aan? Dan kan je toch bv. mail, agenda, contacten en weet ik wat nog meer gewoon via het mobiele netwerk ophalenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:38 schreef senesta het volgende:
[..]
euh hoe?bluetooth of zo bedoel je?
dat is een melding, moet je even als je in t beginmenu bent, op menu klikken en dan meldingenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:57 schreef senesta het volgende:
Ik heb een vraagje, ik heb links bovenin mijn scherm een driehoekje staan met een uitroepteken erin, lijkt mij een waarschuwing, maar voor wat?
En ik krijg de sync met mijn laptop niet werkend
Geen ideequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt mobiel internet erbij neem ik aan? Dan kan je toch bv. mail, agenda, contacten en weet ik wat nog meer gewoon via het mobiele netwerk ophalen
Ja bijv. dan kan je dus je mail van gmail en je google calendar (als je die gebruikt) en je contacten uit je mobiel automatisch laten syncen met je telefoon. Dus komt je mail er automatisch op binnen, en worden je contacten automatisch geupate bij google als je ze op je telefoon wijzigt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Ik heb hem wel gelinkt aan mijn gmail nu. Bedoel je dat?
oh standaard al geheugenkaart dus? Ik denk dat het specifieke pad niet aan kan passen hoor, kan bij de meeste mobieltjes / simpele camera's niet. Altijd wel iets van DCIM en dan een oplopend 100media voor iedere serie van 100 foto's?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:16 schreef Ynske het volgende:
============
edit die staat dus wel op de sdkaart, maar dan in \dcim\100media
ik wil dat ie op de \photo komen.
nopequote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
Geen idee, kan het niet in de settings vinden als je in camera modus op menu drukt
Mediaspeler is poep.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:30 schreef iPat het volgende:
Nog een klein vraagje: zijn de mediaplayer en de ingebouwde webbrowser een beetje overzichtelijk? Met de webbrowser vind ik het belangrijk dat het de dingen weergeeft zoals het hoort, en niet alles compacter maakt, als je begrijpt wat ik bedoel.
rtl gemist werkt hier gewoonquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:02 schreef Devz het volgende:
Ondersteunt de HTC Wildfire eigenlijk Silverlight? Ben wel benieuwd of RTL Gemist werkt...
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:36 schreef Gertjaars het volgende:
Wat een bagger toestel, klein scherm met bagger kwaliteit, hoge prijs voor een budget toestel en achterliggende specs.
Dit is een NO als je voor iets meer een desire hebt.
Ik heb 'm sowieso niet gekocht. Maar je posts getuigen niet echt van enige intelligentie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:33 schreef Gertjaars het volgende:
[..]
De wildfire users proberen zich te overtuigen dat ze een goede aankoop gedaan hebben
ga lekker jezelf ergens anders zitten fappen op je desire.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:33 schreef Gertjaars het volgende:
[..]
De wildfire users proberen zich te overtuigen dat ze een goede aankoop gedaan hebben
Waar halen jullie dat 2x zoveel vandaan? Eerder 50-60% duurder wat erg meevalt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb 'm sowieso niet gekocht. Maar je posts getuigen niet echt van enige intelligentie.
Een PDA voor 240 euro los vind jij duur? Terwijl het gewoon 1 vd 3 HTC toestellen met Froyo straks is, en 'm vergelijken met de Desire die nog steeds 2x zo duur is ook nogal![]()
Een Opel Astra heeft ook de specs niet van Insignia, en zo is dat net bij de HTC toestellen. Neemt niet weg dat ondanks
zijn afwijkende / mindere schermresolutie het nog een volwaardige PDA is, met redelijke specs en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wellicht zelfs de eerste PDA voor <250 die écht een goede kwaliteit bied en nog enigszins mee kan met de 'grote jongens'.
En Wildfire heb je voor 238; http://tweakers.net/pricewatch/257636/htc-wildfire-wit.htmlquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:40 schreef Gertjaars het volgende:
[..]
Waar halen jullie dat 2x zoveel vandaan? Eerder 50-60% duurder wat erg meevalt.
Alleen voor de Snapdragon zou ik dat al over hebben
En mobieltjes zijn geen auto's
Geen appels met peren vergelijken
Nogmaals; ik heb 'm niet gekocht. Lees de fipo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:49 schreef Gertjaars het volgende:
Hahaha
Wat een sukkel, jij bent degene die een budget telefoon koop!
Hier ga ik niet eens op in, mensen met LTS zwakstroom die anderen voor MBO'er uitmakenquote:Doe maar niet alsof jij rijk bent met je MBO
Natuurlijk is hij sneller, das common sense, maar de vraag is hoeveel je er echt van merkt in dagelijks gebruik. En of het in een situatie waar je krap bij kas zit dat extra geld waard is om alleen maar te kunnen zeggen 'dat je een snapdragon hebt'quote:Maar ontopic, zoek op youtube eens een speedtest op en je bent verkocht
Good for youquote:Tevens kan je hem goedkoper krijgen, ik zag hem al voor 390.
De accu is afaik hetzelfde, en als ik zo het Desire topic leest gaattie bij Wildfire gebruikers zelfs langer mee (komt vast door die inferieure hardwarequote:Daarna is het een amoled scherm, stukken groter, betere resolutie, heeft 2,2 goed draaien (Wikdfire krijgt hem toch niet, of pas na 1 jaar) Superieure bouwkwaliteit, hogere capaciteit accu en natuurlijk de Snapdragen die dus wel stukken sneller draait
Ok thx baiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:56 schreef Gertjaars het volgende:
Top argumenten jongen!
Ik ben hélemaal uitgedist!
Stoere jongetjes van 15 ook op het internet
Geloof je dat híj 25 is?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:02 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]Doet je calculator app het niet?
En zullen we dan ook gelijk maar kappen met het gebitch (jullie beide!)?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:03 schreef Gertjaars het volgende:
[..]
Geloof je dat híj 25 is?
Gewoon ff 10 jaar erbij gedaan om stoer te doen, vermoedelijk nog meer.
Voor de prijs is het ook een erg leuk toestel, met veel opties. Meer opties dan de G1 waarover jij twijfels hem weg te doen, en de Wildfire functioneert een stuk beter en vlotter.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:33 schreef Gertjaars het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Devz het volgende:
Hoe lang doet bij jullie de batterij het? Bij mij houdt ie het nog geen halve dag uit, en dan doe ik er al zuinig mee (wifi en gps vaak uit, geen hele zware apps)
2-3 dagen met wifi continu aanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Devz het volgende:
Hoe lang doet bij jullie de batterij het? Bij mij houdt ie het nog geen halve dag uit, en dan doe ik er al zuinig mee (wifi en gps vaak uit, geen hele zware apps)
Snap ik echt niets van.... Wat voor instellingen hebben jullie dan? En is het zo dat de batterij over langere tijd beter wordt? Heb de mijne nu precies een week.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Serieus? Ik doe er ongeveer 2 dagen mee. En dan ben ik best regelmatig aan het spelen.
ik heb m sinds 29 juliquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:18 schreef Devz het volgende:
[..]
Snap ik echt niets van.... Wat voor instellingen hebben jullie dan? En is het zo dat de batterij over langere tijd beter wordt? Heb de mijne nu precies een week.
Dag of twee ook, volgens mij. Al heb ik hem vanmiddag opgeladen en is batterij nu alweer een streepje kwijt. Maar goed, heb net wat Youtubefilmpjes zitten kijken ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Devz het volgende:
Wat staat er dan als je bij instellingen -> over de telefoon -> accu -> accugebruik kijkt?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:18 schreef Devz het volgende:
[..]
Snap ik echt niets van.... Wat voor instellingen hebben jullie dan? En is het zo dat de batterij over langere tijd beter wordt? Heb de mijne nu precies een week.
Hmm, ik zal daar eens bijhouden hoe lang hij het volhoudt na loskoppeling.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat staat er dan als je bij instellingen -> over de telefoon -> accu -> accugebruik kijkt?
GPS, WiFi en Bluetooth standaard uit. Energievreters, zeker als je het niet gebruikt echt nutteloos het aan te laten staan. Verder gaat die van mij dus zo'n 45 uur mee, met gewoon normaal gebruik (beetje surfen, wat sms/mail, wat spelletjes)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:14 schreef Devz het volgende:
[..]
Hmm, ik zal daar eens bijhouden hoe lang hij het volhoudt na loskoppeling.
Mobiel stand-by: 33%
Wi-Fi: 31%
Telefoon inactief: 32%
Android-Systeem: 4%
Sinds eergisteren gebruik ik wel een tooltje met energieprofielen, afhankelijk van de batterij status schakelt ie dingen in of uit.
Hebben jullie GPS en Wi-Fi aanstaan? Die schijnen nogal te gebruiken.
Gebruik je HTC Peep?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:55 schreef Ynske het volgende:
Snap er niets van, de laatste 3 dagen werkt mn Twitterapp de status niet bij, de tweets van mij worden wel verwerkt naar de website toe
yepsquote:
Hmm okay, ik geloof dat het kan kloppen dat Peep niet werkt. Iets met Twitter die overging op een andere authenticatiemethode.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Soms, maar meestal de widget van twitter die er standaard op staat
aaah kijk dat verklaartquote:Op donderdag 2 september 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm okay, ik geloof dat het kan kloppen dat Peep niet werkt. Iets met Twitter die overging op een andere authenticatiemethode.
Wellicht ff in de market je Twitter app updaten / in het Android topic vragen wat een fijne is?
Heb ik eerder gehoord, oplossing is om hem helemaal leeg te laten lopen dat de telefoon zelf uit gaat en dan weer helemaal opladen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:50 schreef Devz het volgende:
Heb besloten om toch maar een Desire te bestellenquote:Op maandag 6 september 2010 12:33 schreef Juup© het volgende:
Meeleepost, ik denk er over om een wildfire te gaan halen.
quote:1.25.405.1
Update Information: 1. Enhances support for Facebook status display when dialing; 2. Increases support for Google Services like Google Talk, Android Market and others; 3. Improves combining contacts from Outlook and other source
Dit inderdaad. En de vraag is maar of die abo's met datalimiet zoveel duurder worden. Er zijn ook wel weer geluiden dat er daar weer een hele prijzenoorlog mee komt. Dus wie weet betaal je straks ook gewoon een tientje voor 1 gig data per maand ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef senesta het volgende:
Pfoeh lastig. Als ik puur naar de telefoon kijk dan zou ik denk ik voor een jaar met wildfire gaan. Het gaat nu zo hard met de android telefoons dat ik denk dat er volgend veel betere toestellen zijn. Ik zou nu niet twee jaar aan een telefoon vast willen zitten denk ik.
Die gedachte had ik inderdaad ook al. Als je alleen al bij HTC kijkt zijn er dit jaar 3 nieuwe android smartphones bijgekomen en er zullen volgend jaar ook wel weer nieuwe telefoons komen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef senesta het volgende:
Pfoeh lastig. Als ik puur naar de telefoon kijk dan zou ik denk ik voor een jaar met wildfire gaan. Het gaat nu zo hard met de android telefoons dat ik denk dat er volgend veel betere toestellen zijn. Ik zou nu niet twee jaar aan een telefoon vast willen zitten denk ik.
Om dat even in perspectief te zetten ik zou nu 3,75 betalen voor het snelste data-abonnement bij KPN en dat is met een FUP.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dit inderdaad. En de vraag is maar of die abo's met datalimiet zoveel duurder worden. Er zijn ook wel weer geluiden dat er daar weer een hele prijzenoorlog mee komt. Dus wie weet betaal je straks ook gewoon een tientje voor 1 gig data per maand ofzo
3,75 voor het snelste data-abo? Linkje... want volgens mij kosten de meeste met FUP cq 'onbeperkt' altijd nog rond een tientje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef Derfel het volgende:
[..]
Die gedachte had ik inderdaad ook al. Als je alleen al bij HTC kijkt zijn er dit jaar 3 nieuwe android smartphones bijgekomen en er zullen volgend jaar ook wel weer nieuwe telefoons komen.
[..]
Om dat even in perspectief te zetten ik zou nu 3,75 betalen voor het snelste data-abonnement bij KPN en dat is met een FUP.
Daarnaast gaat KPN natuurlijk niet uit luxe van een FUP naar een vaste datalimiet. De gebruiker gaat er meer voor betalen dan nu.
Ik ben van een 6300 overgestapt op een Wildfire.quote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef shiftknop het volgende:
Ik twijfel om een Wildfire te kopen. Heb nu al ruim 1,5 jaar een 6300 maar wil een beetje internetten in de trein en snel even mijn rooster checken of vertragingen opzoeken. Met die 6300 gaat dat zo traag.. maar 1 ding houd mij tegen en dat is de resolutie!![]()
De Wildfire heeft dezelfde resolutie als mijn 6300, en dat schermpje is natuurlijk veeeeel kleiner.
Hoe ervaren jullie internetten op deze telefoon?
Ik had hiervoor ook een 6300. En internetten op de Wildfire bevalt mij eerlijk gezegd stukken beter. En inderdaad moet je af en toe inzoomen, maar dat is verder niet irritant of zo.quote:Op maandag 13 september 2010 19:34 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik ben van een 6300 overgestapt op een Wildfire.
Internetten gaat gewoon prima, af en toe inzoomen, maar het irriteert verder niet.
Gebruik hem nog steeds als tweede telefoon.quote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef shiftknop het volgende:
Wat is de 6300 toch wel een fijne telefoon he, voor sms en bellen
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef Devz het volgende:
Doe maar de 2.2. update voor Wildfire dan
Maar zal wel een nieuw model zijn ofzo.
V&D Prijzencircus. Ik vermoed dat ie snel uitverkocht zal zijn voor die prijsquote:
Volgens mij krijg je in 2.2 de mogelijkheid om applicaties te kopiëren naar je SD kaart.quote:Op zondag 19 september 2010 14:51 schreef Devz het volgende:
[..]
V&D Prijzencircus. Ik vermoed dat ie snel uitverkocht zal zijn voor die prijsEcht een buitenkansje.
Weet iemand of je applicaties ook op SD card kunt installeren of daarheen kunt verplaatsen? Ik krijg steeds de melding dat ie vol zit...
Of de Spica voor dezelfde prijs als je 'm nog kan vinden.quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
Maar de lage resolutie is toch wel ee grote domper, aangezien tekst gewoon onleesbaar is tenzij je inzoomt. Het is een tijdje geleden, maar ik kan mij niet herinneren dat ik ditzelfde probleem bij de HTC Hero had. Deze is tweedehands voor minder te krijgen dan de Wildfire kost, en doet in niets onder.
Maar noem mij eens telefoon waar je zonder in te zoomen zo iets kan lezen. Neem FOK! bv.quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sinds een paar dagen toch iets minder enthousiast over de Wildfire.Het design en de bouwkwaliteit zijn beiden dik in orde, sense werkt net zo prettig als op de grotere toestellen en op het eerste gezicht merk je niet zoveel beperkingen.
Maar de lage resolutie is toch wel ee grote domper, aangezien tekst gewoon onleesbaar is tenzij je inzoomt. Het is een tijdje geleden, maar ik kan mij niet herinneren dat ik ditzelfde probleem bij de HTC Hero had. Deze is tweedehands voor minder te krijgen dan de Wildfire kost, en doet in niets onder.
De iPhone 4quote:Op maandag 20 september 2010 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
Maar noem mij eens telefoon waar je zonder in te zoomen zo iets kan lezen.
Ik wel. Neem een app als stumbleupon bijvoorbeeld. Geweldig concept waarbij je willekeurig op interessante websites terecht komt waar je anders nooit op zou komen. Bij de Wildfire is het hele concept een beetje weg, omdat je eerst flink moet inzoomen om te lezen op wat voor site je zit. Dan kun je wel voorbeeden geven van hele pagina's die schermvullend worden weergegeven, maar op schermen met een iets hogere resolutie heb je niet het probleem dat tekst absoluut niet te lezen valt. Natuurlijk, om lekker te lezen zoom je automatisch in. Maar op de wildfire is tekst uitgezoomd gewoon een zwarte streep.quote:Neem FOK! bv.
Als ik mobiel naar MyAT gaat propt hij dat gewoon schermvullend, dus dan is het idd mini. Maar ook ECHT mini, niet mini vanwege de resolutie maar gewoon omdat het niet direct aangepast word, en zo is dat bij tig sites meer.
Das imho niet echt een kwestie van resolutie of te klein scherm, want al was het scherm 2x zo groot zou dat nog niet te lezen zijn, en al was het haarscherp dan was het nog steeds te klein.
En als je gewoon ff 2x tikt op het scherm dan zoomt hij vaak direct genoeg in.
Ik zie het probleem niet zo daarmee.
De Samsung Galaxy Apollo is voor 200 euro een leuker alternatief dan de Spica, vind ik zelf. Met 240x400 pixels ook een lage resolutie, maar dat schijnt de nieuwe trend te zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 16:12 schreef Dromer het volgende:
Of de Spica voor dezelfde prijs als je 'm nog kan vinden.
Maar ik ga de Wildfire zodra ie binnen is eens goed aan de tand voelen en zoals ik zal zei ben ik vooral benieuwd naar die resolutie.Als het niet bevalt gaat ie gewoon weer in de verkoop.
Met dat alternatief schiet ie dus niks op aangezien zijn probleem de resolutie betreft.quote:Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
De Samsung Galaxy Apollo is voor 200 euro een leuker alternatief dan de Spica, vind ik zelf. Met 240x400 pixels ook een lage resolutie, maar dat schijnt de nieuwe trend te zijn.
quote:Froyo update voor de HTC Wildfire rolt binnen
HTC is druk bezig met voorbereidingen voor het lanceren van twee nieuwe toestellen (Desire HD en Desire Z). Gelukkig hebben ze ook nog tijd gevonden om, in dit geval, de HTC Wildfire van een update te voorzien. As we speak rolt er op een aantal Wildfire toestellen in Nederland de lang verwachte Froyo (Android 2.2.) update binnen.
Goed nieuws natuurlijk voor de Wildfire gebruikers dat ook hun toestel weer helemaal up-to-date is. Meer info over deze update kun je hier terugvinden.
Wil je zelf handmatig checken of de update beschikbaar is, ga dan naar: Instellingen > Over de telefoon > Systeemsofteware updates > Nu controleren. Dan komt er een scherm met hierin de al dan niet beschikbare update(s).
De verwachting is dat na de update voor de Wildfire de HTC Legend gebruikers aan de beurt zijn, dus deze zullen helaas nog even geduld moeten hebben.
Heb jij hem al binnen? Wat zijn de eerste ervaringen?
Tof! Ik kan hem nog niet updaten overigens maar dat zal er wel snel aankomen danquote:
Hier ook niet, gingen al wat geluiden dat Android World (bron van het berichtje) miss wat te vroeg had gejuicht aangezien er verder nergens wat over te vinden is, ook niet in andere landen ofzo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Tof! Ik kan hem nog niet updaten overigens maar dat zal er wel snel aankomen dan
Die heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 22:50 schreef Ynske het volgende:
Ik heb nog altijd de 1.25 update klaarstaan in de u0praten. Maar vind t eem beetje eng om te doen...
Stom heben bang dat foon t strakjes misschien niet meer doet
Al veel eerder toch al in andere landen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hier ook niet, gingen al wat geluiden dat Android World (bron van het berichtje) miss wat te vroeg had gejuicht aangezien er verder nergens wat over te vinden is, ook niet in andere landen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |