abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86122374
Meeleepost, ik denk er over om een wildfire te gaan halen.
pi_86149383
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:33 schreef Juup© het volgende:
Meeleepost, ik denk er over om een wildfire te gaan halen.
Heb besloten om toch maar een Desire te bestellen ;)
pi_86173279
Net een update gehad. Helaas geen Froyo, maar toch wel een nuttige als je de release notes moet geloven

quote:
1.25.405.1

Update Information: 1. Enhances support for Facebook status display when dialing; 2. Increases support for Google Services like Google Talk, Android Market and others; 3. Improves combining contacts from Outlook and other source

[ Bericht 63% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2010 18:27:24 ]
pi_86262325
Ik kan binnenkort mijn abonnement verlengen en nu wil ik graag een HTC en ik ben aan het twijfelen tussen een Wildfire en een Legend.

In principe zou ik mijn abonnement willen verlengen voor een jaar en dan kan er een Wildfire gratis bijkrijgen. Als ik mijn abonnement met 2 jaar verleng kan er een Legend gratis bijkrijgen.
In eerste instantie wilde ik dus gaan voor de Wildfire, zeker omdat dat mijn eerste smartphone was en als het dan goed zou bevallen dat kan ik over een jaar alsnog een 2 jarig abonnement met een sterkere telefoon erbij doen.

Nou bedacht ik me vandaag dat KPN(waar ik bijzit en bij wil blijven) eind dit jaar datalimieten wil gaan invoeren, en als ik nu mijn abonnement verleng heb ik daar nog geen last van. Als ik dat dan dus voor 2 jaar afsluit dan heb ik er de komende 2 jaar geen last van. Het voordeel is dan dus dat ik én een krachtigere telefoon heb en voorlopig nog een FUP heb mbt tot dataverkeer. Nadeel is dat ik dan 2 jaar aan de telefoon en aan het abonnement vastzit(en mocht ik er niet zoveel gebruik van maken dat ik dan teveel betaal, ik ga hier echter niet vanuit)

Is er iemand die hier zijn of haar licht op kan laten schijnen en me wat wijsheid kan bieden, zodat ik wat meer pro's en con's heb.
  Moderator vrijdag 10 september 2010 @ 09:18:40 #105
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86268642
Pfoeh lastig. Als ik puur naar de telefoon kijk dan zou ik denk ik voor een jaar met wildfire gaan. Het gaat nu zo hard met de android telefoons dat ik denk dat er volgend veel betere toestellen zijn. Ik zou nu niet twee jaar aan een telefoon vast willen zitten denk ik.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_86268700
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef senesta het volgende:
Pfoeh lastig. Als ik puur naar de telefoon kijk dan zou ik denk ik voor een jaar met wildfire gaan. Het gaat nu zo hard met de android telefoons dat ik denk dat er volgend veel betere toestellen zijn. Ik zou nu niet twee jaar aan een telefoon vast willen zitten denk ik.
Dit inderdaad. En de vraag is maar of die abo's met datalimiet zoveel duurder worden. Er zijn ook wel weer geluiden dat er daar weer een hele prijzenoorlog mee komt. Dus wie weet betaal je straks ook gewoon een tientje voor 1 gig data per maand ofzo
pi_86280543
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef senesta het volgende:
Die gedachte had ik inderdaad ook al. Als je alleen al bij HTC kijkt zijn er dit jaar 3 nieuwe android smartphones bijgekomen en er zullen volgend jaar ook wel weer nieuwe telefoons komen.

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dit inderdaad. En de vraag is maar of die abo's met datalimiet zoveel duurder worden. Er zijn ook wel weer geluiden dat er daar weer een hele prijzenoorlog mee komt. Dus wie weet betaal je straks ook gewoon een tientje voor 1 gig data per maand ofzo
Om dat even in perspectief te zetten ik zou nu 3,75 betalen voor het snelste data-abonnement bij KPN en dat is met een FUP.
Daarnaast gaat KPN natuurlijk niet uit luxe van een FUP naar een vaste datalimiet. De gebruiker gaat er meer voor betalen dan nu.
pi_86280582
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef Derfel het volgende:

[..]

Die gedachte had ik inderdaad ook al. Als je alleen al bij HTC kijkt zijn er dit jaar 3 nieuwe android smartphones bijgekomen en er zullen volgend jaar ook wel weer nieuwe telefoons komen.
[..]

Om dat even in perspectief te zetten ik zou nu 3,75 betalen voor het snelste data-abonnement bij KPN en dat is met een FUP.
Daarnaast gaat KPN natuurlijk niet uit luxe van een FUP naar een vaste datalimiet. De gebruiker gaat er meer voor betalen dan nu.
3,75 voor het snelste data-abo? Linkje... want volgens mij kosten de meeste met FUP cq 'onbeperkt' altijd nog rond een tientje.
pi_86280804
http://www.kpn.com/mobiel(...)sku=966444&slimmers=

De online prijs, offline is 15,- (maar ik vraag me dan af wie er 15,- gaat betalen als het ook voor 3,75 per maand kan
pi_86280990
Oh het is ook een actie, maar wel je hele abo lang, dus wel prima dan lijkt me ja
pi_86281109
Sterker nog je hele leven lang :o Of totdat je de actie weer vergeten bent, whatever comes first ^O^
pi_86392161
Ik twijfel om een Wildfire te kopen. Heb nu al ruim 1,5 jaar een 6300 maar wil een beetje internetten in de trein en snel even mijn rooster checken of vertragingen opzoeken. Met die 6300 gaat dat zo traag.. maar 1 ding houd mij tegen en dat is de resolutie! :N

De Wildfire heeft dezelfde resolutie als mijn 6300, en dat schermpje is natuurlijk veeeeel kleiner.

Hoe ervaren jullie internetten op deze telefoon?
pi_86392512
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef shiftknop het volgende:
Ik twijfel om een Wildfire te kopen. Heb nu al ruim 1,5 jaar een 6300 maar wil een beetje internetten in de trein en snel even mijn rooster checken of vertragingen opzoeken. Met die 6300 gaat dat zo traag.. maar 1 ding houd mij tegen en dat is de resolutie! :N

De Wildfire heeft dezelfde resolutie als mijn 6300, en dat schermpje is natuurlijk veeeeel kleiner.

Hoe ervaren jullie internetten op deze telefoon?
Ik ben van een 6300 overgestapt op een Wildfire.
Internetten gaat gewoon prima, af en toe inzoomen, maar het irriteert verder niet.
  Moderator maandag 13 september 2010 @ 19:36:40 #114
42184 crew  DaMart
pi_86392605
quote:
Op maandag 13 september 2010 19:34 schreef Stroopwafels het volgende:

[..]

Ik ben van een 6300 overgestapt op een Wildfire.
Internetten gaat gewoon prima, af en toe inzoomen, maar het irriteert verder niet.
Ik had hiervoor ook een 6300. En internetten op de Wildfire bevalt mij eerlijk gezegd stukken beter. En inderdaad moet je af en toe inzoomen, maar dat is verder niet irritant of zo.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_86395643
Wat een toeval, allebei een 6300 :o :D

Wat is de 6300 toch wel een fijne telefoon he, voor sms en bellen ^O^
  maandag 13 september 2010 @ 20:40:58 #116
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_86395757
Het voornamelijke nadeel aan het lage resolutie vind ik de advertenties bij de gratis apps.
Die nemen zo wel meer ruimte in van de app.

Voor de rest is het een prima toestel! ^O^
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_86410623
quote:
Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef shiftknop het volgende:

Wat is de 6300 toch wel een fijne telefoon he, voor sms en bellen ^O^
Gebruik hem nog steeds als tweede telefoon. :)
Maar de Wildfire is echt een toffe telefoon!
pi_86451376
pi_86451437
dubbel

[ Bericht 91% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2010 09:26:28 ]
pi_86453353
Doe maar de 2.2. update voor Wildfire dan ;)

Maar zal wel een nieuw model zijn ofzo.
pi_86478573
De wildfire toch niet gedaan :P . Ik wil toch even wachten op een telefoon voor rond de 200 euro met een nét wat hogere resolutie :6
pi_86487928
Succes met wachten dan, hopelijk heb je nog een jaartje geduld ;)
  Moderator donderdag 16 september 2010 @ 09:15:25 #123
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86487968
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef Devz het volgende:
Doe maar de 2.2. update voor Wildfire dan ;)

Maar zal wel een nieuw model zijn ofzo.
:Y De Desire HD en Desire Z geloof ik.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_86492255
Toen ik alle reacties las een paar weken geleden dacht ik niet dat het een fijn toestel zou zijn, maar in tegendeel hoor. Echt een heel fijn toestel!

Gewoon niet te duur toestel, maar werkt wel hartstikke fijn! Ben er echt heel tevreden mee.
pi_86540021
Vandaag heb ik voor mijn vriendin de WF geüpdate.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')