Heb besloten om toch maar een Desire te bestellenquote:Op maandag 6 september 2010 12:33 schreef Juup© het volgende:
Meeleepost, ik denk er over om een wildfire te gaan halen.
quote:1.25.405.1
Update Information: 1. Enhances support for Facebook status display when dialing; 2. Increases support for Google Services like Google Talk, Android Market and others; 3. Improves combining contacts from Outlook and other source
Dit inderdaad. En de vraag is maar of die abo's met datalimiet zoveel duurder worden. Er zijn ook wel weer geluiden dat er daar weer een hele prijzenoorlog mee komt. Dus wie weet betaal je straks ook gewoon een tientje voor 1 gig data per maand ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef senesta het volgende:
Pfoeh lastig. Als ik puur naar de telefoon kijk dan zou ik denk ik voor een jaar met wildfire gaan. Het gaat nu zo hard met de android telefoons dat ik denk dat er volgend veel betere toestellen zijn. Ik zou nu niet twee jaar aan een telefoon vast willen zitten denk ik.
Die gedachte had ik inderdaad ook al. Als je alleen al bij HTC kijkt zijn er dit jaar 3 nieuwe android smartphones bijgekomen en er zullen volgend jaar ook wel weer nieuwe telefoons komen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:18 schreef senesta het volgende:
Pfoeh lastig. Als ik puur naar de telefoon kijk dan zou ik denk ik voor een jaar met wildfire gaan. Het gaat nu zo hard met de android telefoons dat ik denk dat er volgend veel betere toestellen zijn. Ik zou nu niet twee jaar aan een telefoon vast willen zitten denk ik.
Om dat even in perspectief te zetten ik zou nu 3,75 betalen voor het snelste data-abonnement bij KPN en dat is met een FUP.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dit inderdaad. En de vraag is maar of die abo's met datalimiet zoveel duurder worden. Er zijn ook wel weer geluiden dat er daar weer een hele prijzenoorlog mee komt. Dus wie weet betaal je straks ook gewoon een tientje voor 1 gig data per maand ofzo
3,75 voor het snelste data-abo? Linkje... want volgens mij kosten de meeste met FUP cq 'onbeperkt' altijd nog rond een tientje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:37 schreef Derfel het volgende:
[..]
Die gedachte had ik inderdaad ook al. Als je alleen al bij HTC kijkt zijn er dit jaar 3 nieuwe android smartphones bijgekomen en er zullen volgend jaar ook wel weer nieuwe telefoons komen.
[..]
Om dat even in perspectief te zetten ik zou nu 3,75 betalen voor het snelste data-abonnement bij KPN en dat is met een FUP.
Daarnaast gaat KPN natuurlijk niet uit luxe van een FUP naar een vaste datalimiet. De gebruiker gaat er meer voor betalen dan nu.
Ik ben van een 6300 overgestapt op een Wildfire.quote:Op maandag 13 september 2010 19:28 schreef shiftknop het volgende:
Ik twijfel om een Wildfire te kopen. Heb nu al ruim 1,5 jaar een 6300 maar wil een beetje internetten in de trein en snel even mijn rooster checken of vertragingen opzoeken. Met die 6300 gaat dat zo traag.. maar 1 ding houd mij tegen en dat is de resolutie!![]()
De Wildfire heeft dezelfde resolutie als mijn 6300, en dat schermpje is natuurlijk veeeeel kleiner.
Hoe ervaren jullie internetten op deze telefoon?
Ik had hiervoor ook een 6300. En internetten op de Wildfire bevalt mij eerlijk gezegd stukken beter. En inderdaad moet je af en toe inzoomen, maar dat is verder niet irritant of zo.quote:Op maandag 13 september 2010 19:34 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik ben van een 6300 overgestapt op een Wildfire.
Internetten gaat gewoon prima, af en toe inzoomen, maar het irriteert verder niet.
Gebruik hem nog steeds als tweede telefoon.quote:Op maandag 13 september 2010 20:38 schreef shiftknop het volgende:
Wat is de 6300 toch wel een fijne telefoon he, voor sms en bellen
quote:Op woensdag 15 september 2010 10:50 schreef Devz het volgende:
Doe maar de 2.2. update voor Wildfire dan
Maar zal wel een nieuw model zijn ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |