abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86573962
Weet iemand of het mogelijk is om muziek via bv. YouTube en internetradio op de HTC te streamen naar een autoradio via USB? Als ik 'm aansluit geeft ie wel vier opties en afspelen van media op de geheugenkaart kan wel, maar zou het ook mogelijk zijn om te streamen?
pi_86594423
199 euro bij v&d einde van de week :o

_O_

Van de week toch maar even kijken bij de Mediamarkt om te kijken of het scherm echt zo kut is :%

[ Bericht 61% gewijzigd door shiftknop op 19-09-2010 21:07:14 ]
  zondag 19 september 2010 @ 12:06:32 #128
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_86595718
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:12 schreef shiftknop het volgende:
199 euro bij v&d einde van de week :o
Vertel?
Hoe dik is dat dan wel niet?
pi_86595845
Iemand nog leuke en handige games en/of applicaties voor de Wildfire?
Air Control en Alchemy zijn erg leuk, maar misschien zijn er nog wel meer!
pi_86601093
quote:
Op zondag 19 september 2010 12:06 schreef ThaRooP het volgende:

[..]

Vertel?
V&D Prijzencircus. Ik vermoed dat ie snel uitverkocht zal zijn voor die prijs :) Echt een buitenkansje.

Weet iemand of je applicaties ook op SD card kunt installeren of daarheen kunt verplaatsen? Ik krijg steeds de melding dat ie vol zit...
pi_86601238
quote:
Op zondag 19 september 2010 14:51 schreef Devz het volgende:

[..]

V&D Prijzencircus. Ik vermoed dat ie snel uitverkocht zal zijn voor die prijs :) Echt een buitenkansje.

Weet iemand of je applicaties ook op SD card kunt installeren of daarheen kunt verplaatsen? Ik krijg steeds de melding dat ie vol zit...
Volgens mij krijg je in 2.2 de mogelijkheid om applicaties te kopiëren naar je SD kaart.
Werkt alleen niet bij alle apps.
  maandag 20 september 2010 @ 11:40:13 #132
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_86630535
Nou... ik meld me hier ook maar. Ik heb bij de verlenging van m'n t-mobile abonnement (2 jaar 13,95 incl. 24 mnd gratis internet) voor een witte Wildfire gekozen aangezien ik hem er gratis bij kon krijgen.
Het wordt m'n tweede Android naast m'n Samsung Spica. :) (company phone) Ik ben benieuwd naar de ervaring van een groter scherm met een lagere resolutie.

Wel 4 weken levertijd helaas..
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_86631314
Sinds een paar dagen toch iets minder enthousiast over de Wildfire.Het design en de bouwkwaliteit zijn beiden dik in orde, sense werkt net zo prettig als op de grotere toestellen en op het eerste gezicht merk je niet zoveel beperkingen.

Maar de lage resolutie is toch wel ee grote domper, aangezien tekst gewoon onleesbaar is tenzij je inzoomt. Het is een tijdje geleden, maar ik kan mij niet herinneren dat ik ditzelfde probleem bij de HTC Hero had. Deze is tweedehands voor minder te krijgen dan de Wildfire kost, en doet in niets onder.
  maandag 20 september 2010 @ 16:12:04 #134
45722 Dromer
pi_86639835
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
Maar de lage resolutie is toch wel ee grote domper, aangezien tekst gewoon onleesbaar is tenzij je inzoomt. Het is een tijdje geleden, maar ik kan mij niet herinneren dat ik ditzelfde probleem bij de HTC Hero had. Deze is tweedehands voor minder te krijgen dan de Wildfire kost, en doet in niets onder.
Of de Spica voor dezelfde prijs als je 'm nog kan vinden. :)
Maar ik ga de Wildfire zodra ie binnen is eens goed aan de tand voelen en zoals ik zal zei ben ik vooral benieuwd naar die resolutie. :) Als het niet bevalt gaat ie gewoon weer in de verkoop.
pi_86640385
quote:
Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sinds een paar dagen toch iets minder enthousiast over de Wildfire.Het design en de bouwkwaliteit zijn beiden dik in orde, sense werkt net zo prettig als op de grotere toestellen en op het eerste gezicht merk je niet zoveel beperkingen.

Maar noem mij eens telefoon waar je zonder in te zoomen zo iets kan lezen. Neem FOK! bv.
Als ik mobiel naar MyAT gaat propt hij dat gewoon schermvullend, dus dan is het idd mini. Maar ook ECHT mini, niet mini vanwege de resolutie maar gewoon omdat het niet direct aangepast word, en zo is dat bij tig sites meer.

Das imho niet echt een kwestie van resolutie of te klein scherm, want al was het scherm 2x zo groot zou dat nog niet te lezen zijn, en al was het haarscherp dan was het nog steeds te klein.

En als je gewoon ff 2x tikt op het scherm dan zoomt hij vaak direct genoeg in.

Ik zie het probleem niet zo daarmee.
pi_86640825
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
Maar noem mij eens telefoon waar je zonder in te zoomen zo iets kan lezen.
De iPhone 4
quote:
Neem FOK! bv.
Als ik mobiel naar MyAT gaat propt hij dat gewoon schermvullend, dus dan is het idd mini. Maar ook ECHT mini, niet mini vanwege de resolutie maar gewoon omdat het niet direct aangepast word, en zo is dat bij tig sites meer.

Das imho niet echt een kwestie van resolutie of te klein scherm, want al was het scherm 2x zo groot zou dat nog niet te lezen zijn, en al was het haarscherp dan was het nog steeds te klein.

En als je gewoon ff 2x tikt op het scherm dan zoomt hij vaak direct genoeg in.

Ik zie het probleem niet zo daarmee.
Ik wel. Neem een app als stumbleupon bijvoorbeeld. Geweldig concept waarbij je willekeurig op interessante websites terecht komt waar je anders nooit op zou komen. Bij de Wildfire is het hele concept een beetje weg, omdat je eerst flink moet inzoomen om te lezen op wat voor site je zit. Dan kun je wel voorbeeden geven van hele pagina's die schermvullend worden weergegeven, maar op schermen met een iets hogere resolutie heb je niet het probleem dat tekst absoluut niet te lezen valt. Natuurlijk, om lekker te lezen zoom je automatisch in. Maar op de wildfire is tekst uitgezoomd gewoon een zwarte streep.

Dat vind ik jammer, want ze hadden de resolutie best kunnen verdubbelen naar 480X320 en dan was daar veel minder sprake van. En die schermen heeft HTC ook al in de Magic en de Legend gestopt, die je beiden voor minder geld kunt kopen dan de Wildfire. Zonde, want in alle andere opzichten is de Wildfire een prachtige smartphone voor zijn prijs.
pi_86640929
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:12 schreef Dromer het volgende:

Of de Spica voor dezelfde prijs als je 'm nog kan vinden. :)
Maar ik ga de Wildfire zodra ie binnen is eens goed aan de tand voelen en zoals ik zal zei ben ik vooral benieuwd naar die resolutie. :) Als het niet bevalt gaat ie gewoon weer in de verkoop.
De Samsung Galaxy Apollo is voor 200 euro een leuker alternatief dan de Spica, vind ik zelf. Met 240x400 pixels ook een lage resolutie, maar dat schijnt de nieuwe trend te zijn.

Verder is de Wildfire wel een leuk toestel, zeker als je niet eerder een Android heb gehad. Maar ik ben zelf de iPhone 4 en de Desire gewend, en dan is de vergelijking natuurlijk niet eerlijk meer.
  maandag 20 september 2010 @ 19:21:19 #138
45722 Dromer
pi_86647329
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
De Samsung Galaxy Apollo is voor 200 euro een leuker alternatief dan de Spica, vind ik zelf. Met 240x400 pixels ook een lage resolutie, maar dat schijnt de nieuwe trend te zijn.
Met dat alternatief schiet ie dus niks op aangezien zijn probleem de resolutie betreft. :P

Ik ga in elk geval de Wildfire (zodra ik 'm binnen heb over 4 weekjes) eens vergelijken met de Spica.
pi_86651293
Zojuist een ota update van HTC gekregen. Nieuwe firmware enzo.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_86704197
Hij ligt volgende week bij de V&D in het prijzencircus voor 199,- simlockvrij.

Blijf het veel telefoon voor 'weinig' geld vinden :Y

Natuurlijk haalt hij het niet bij een iPhone4, Galaxy S of Desire ofzo. Maar das ook wel een beetje appels/peren.

http://publishit.netivity(...)&intHotSpotID=195706
pi_86838213
quote:
Froyo update voor de HTC Wildfire rolt binnen

HTC is druk bezig met voorbereidingen voor het lanceren van twee nieuwe toestellen (Desire HD en Desire Z). Gelukkig hebben ze ook nog tijd gevonden om, in dit geval, de HTC Wildfire van een update te voorzien. As we speak rolt er op een aantal Wildfire toestellen in Nederland de lang verwachte Froyo (Android 2.2.) update binnen.

Goed nieuws natuurlijk voor de Wildfire gebruikers dat ook hun toestel weer helemaal up-to-date is. Meer info over deze update kun je hier terugvinden.

Wil je zelf handmatig checken of de update beschikbaar is, ga dan naar: Instellingen > Over de telefoon > Systeemsofteware updates > Nu controleren. Dan komt er een scherm met hierin de al dan niet beschikbare update(s).

De verwachting is dat na de update voor de Wildfire de HTC Legend gebruikers aan de beurt zijn, dus deze zullen helaas nog even geduld moeten hebben.

Heb jij hem al binnen? Wat zijn de eerste ervaringen?
*O* *O* *O* *O*
  Moderator zaterdag 25 september 2010 @ 21:19:28 #142
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86841239
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 19:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

*O* *O* *O* *O*
Tof! Ik kan hem nog niet updaten overigens maar dat zal er wel snel aankomen dan :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator zaterdag 25 september 2010 @ 21:47:49 #143
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_86842373
Me broer maar eventjes berichten
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 25 september 2010 @ 22:50:25 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_86844684
Ik heb nog altijd de 1.25 update klaarstaan in de u0praten. Maar vind t eem beetje eng om te doen...
Stom heben bang dat foon t strakjes misschien niet meer doet :@
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_86844723
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 21:19 schreef senesta het volgende:

[..]

Tof! Ik kan hem nog niet updaten overigens maar dat zal er wel snel aankomen dan :Y
Hier ook niet, gingen al wat geluiden dat Android World (bron van het berichtje) miss wat te vroeg had gejuicht aangezien er verder nergens wat over te vinden is, ook niet in andere landen ofzo.
  Moderator zaterdag 25 september 2010 @ 22:53:50 #146
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86844822
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:50 schreef Ynske het volgende:
Ik heb nog altijd de 1.25 update klaarstaan in de u0praten. Maar vind t eem beetje eng om te doen...
Stom heben bang dat foon t strakjes misschien niet meer doet :@
Die heb ik al gedaan :Y
Kan niet zoveel misgaan toch?
  Moderator zaterdag 25 september 2010 @ 22:56:05 #147
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86844914
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 22:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hier ook niet, gingen al wat geluiden dat Android World (bron van het berichtje) miss wat te vroeg had gejuicht aangezien er verder nergens wat over te vinden is, ook niet in andere landen ofzo.
Al veel eerder toch al in andere landen?

http://www.wildfire-htc.n(...)-2-2-vanaf-deze-week
pi_86846696
Neuh, dat is de Desire, er werd wel al een tijdje iedere keer geroepen dat het binnen een paar weken kwam, maar ze zijn volgens mij zelfs pas vorige week in Azie in de winkel verschenen met Android 2.2, en de update is tot die tijd zelfs nog nergens uitgebracht dacht ik (iig niet in Europa)
  zondag 26 september 2010 @ 12:53:29 #149
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_86856727
Vanaf 13 oktober ook bij Dixons voor 200 euro:
https://dixons.nl/artikel/7124151c719/HTC_Wildfire_smartphone
Hoe dik is dat dan wel niet?
pi_86941378
Arghh volgens de site van KPN zou ik op 28/9 mijn contract kunnen verlengen. Ze denken alleen dat het daar nog niet de 28e is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')