Beste Fok!ers,
Omdat ik geen topic hierover kan vinden (behalve een kort topic in REV), zet ik deze vraag maar even hier neer. Als dit niet de bedoeling is: mijn excuses en dan zie ik het slotje wel verschijnen.
In verband met een verhuizing ben ik op zoek naar een goedkope aanbieder van internet/kabel en gas/water/elektriciteit. Hebben jullie nog tips waar ik op moet letten of ervaringen met het afsluiten hiervan?
Internet hoeft niet supersnel te zijn. We downloaden weleens wat, kijken weleens series via internet of luisteren muziek en dat soort simpele dingen. 10/20 Mb downloadsnelheid, wat ik vaak tegenkom, lijkt me in dat geval wel genoeg.
Kabel hoeft ook niet heel snel te zijn. Aangezien ik een simpele TV heb, is bijvoorbeeld HD niet nodig. Een extra filmkanaal o.i.d. is ook niet noodzakelijk. Gewoon alle Nederlandse en 'standaard' buitenlandse zenders lijkt me genoeg.
Als ik alleen op de prijs af ga lijkt Tele2 het goedkoopst (combi-pakket van tv/internet/bellen). Bellen hoeft er niet persé bij, maar een pakket van alleen tv en internet staat niet bij de keuzemogelijkheden. Zitten hier nog verdere haken en ogen aan? Volgens mij staat Ziggo op plaats 2 qua prijs (ook een combipakket).
Gas/water/elektriciteit moet gewoon goedkoop zijn en het liefst groen. We zullen het voornamelijk 's ochtends, 's avonds en in het weekend nodig hebben als we niet aan het werk zijn. Volgens mij kom ik bij vergelijkingssites dan uit op Greenchoice.
Bedankt alvast voor het advies!
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.