Jezus TS, wat faal jij keihard.
1. Omdat je geen mail krijgt dat je aanschaf klaar is, het is dat ik het zelf de bestelstatus in de gaten hield.
- Die mail krijg ik wel gewoon, het feit dat je niet eens het goeie product kan bestellen, doet me vermoeden dat je gewoon weer niet weet hoe het werkt.2. Omdat er nergens instructies staan hoe het allemaal werkt, terwijl dit voor IT baas als TS al bijna niet te doen is.
- Wat wil je dan weten? Waar moet je instructies voor hebben?! 
3. Omdat je de aangeschafte Windows 7 alleen kan downloaden
- Ja, als je de download versie aanschaft IPV de DVD versie, wel ja...
(OMFG!)4. Dit downloaden kan alleen via een Download manager
5. De Download Manager doet ook de installatie, maar dit werkt niet, de Download Manager sluit gewoon af
- Ik vermoed dat het probleem wederom tussen keyboard en stoel zit...6. De Download Manager is niet meer opnieuw op te starten.
7. Ik een upgrade heb gekocht, die moet je kunnen installeren met een clean install
8. Dit alleen kan vanaf een bootable DVD
- DUH! Jeez, hoe dacht je dat anders te doen? 9. De gedownloade rotzooi van surfspot is niet bootable (dus DVDtje verneukt)
- Doe je het vast weer verkeerd... 
10. De klantenservice extreem bagger schijnt te zijn, dus ik heb niet eens de moeite genomen om een mailtje te sturen (ja, ze zijn alleen via mail "bereikbaar")
TS, dit is Digital Corner. Alleen zeiken ergens over, kan in Klaagbaak.