Thank you. Ik vraag me af waarom het soms teveel moeite is om normaal te doen op het forum...quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef Sander het volgende:
Also, ik ben het eens met Joolz. Op zijn manier van sluiten mag je aanmerken wat je wilt, dat is zijn pakkie-an, maar het slotje is volkomen terecht. Op naar KLB of een fatsoenlijk topic openen, me dunkt.
Ik zal je niet meer lastig vallen hoor, alles draait als een zonnetje, was duidelijk een probleem between keyboard and screenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Thank you. Ik vraag me af waarom het soms teveel moeite is om normaal te doen op het forum...
De manier van sluiten maakt in principe niet uit, de boodschap was hoop ik wel duidelijk en opent hij gewoon een fatsoenlijk topic, waarin hij vervolgens geholpen kan worden om een werkende installatie te krijgen...
Nederlands is best een moeilijke taal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:33 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik zal je niet meer lastig vallen hoor, alles draait als een zonnetje, was duidelijk een probleem between keyboard and screen
donequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:28 schreef Apekoek het volgende:
Kan dit topic Stock foto's voor reproductie, waar? misschien naar fotografie sub forum?
ach gossie...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:11 schreef Athlon64x het volgende:
videokaart probleem ?
zit op de man te spelen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:11 schreef Athlon64x het volgende:
videokaart probleem ?
zit op de man te spelen
jij voelt aangesproken zekerquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:58 schreef Cothen het volgende:
[..]
ach gossie...
Gelukkig heb je daar zelf geen handje van...
videokaart probleem ?
videokaart probleem ?
videokaart probleem ?
We proberen je allemaal te helpen, maar je weigerd om ook maar naar iets te luisteren. Je blijft maar achter je eigen idee aanlopen, terwijl de oplossing voor je neus ligt.
Dicht, geen zorgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef amvrosios het volgende:
Wachtwoord wijzigen script
We zijn hier geen programmeurs op afroep toch?
Sure,mensen helpen is waar dit forum voor bedoelt is..
maar ik vind dit beetje ver gaan.
Oeh, sterk antwoord, daar heeft Cothen vast niet van terug!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |