Die had ik zelf ook al gevonden, maar wat ik dus zei, deze foto's zijn niet bedoelt voor reproductie. Het moet immers wel legaal blijven. En welke wel reproduceerbaar zijn, wat zijn dan de prijzen die je kunt verwachten en waar zijn deze exact?quote:
Ik zie hier geen betaal systemen, zijn deze foto's zo maar vrij te gebruiken? Kan me niet voorstellen dat je deze ongelimiteerd mag reproduceren op producten, aangezien er ook Micheal Jacksons etc. tussen zitten.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:01 schreef Matrixxx het volgende:
De Creative Commons licentie heeft een optie waarin foto's ook commercieel mogen worden gebruikt.
Een site waar onder andere deze foto's zijn te vinden is compfight.
?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zie hier geen betaal systemen, zijn deze foto's zo maar vrij te gebruiken? Kan me niet voorstellen dat je deze ongelimiteerd mag reproduceren op producten, aangezien er ook Micheal Jacksons etc. tussen zitten.
Hier zit je al snel op 180 euro voor een reproductie license, dat gaat me net wat te ver. Maarja, eerlijk is eerlijk, de designs zijn dan ook echt wel tof.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
iStock dan?
http://www.istockphoto.com/license_comparison.php
Matrixxx? Hoe zit dit?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zie hier geen betaal systemen, zijn deze foto's zo maar vrij te gebruiken? Kan me niet voorstellen dat je deze ongelimiteerd mag reproduceren op producten, aangezien er ook Micheal Jacksons etc. tussen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |