quote:Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende: Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier
Jo0lz, WyriHaximus en Sjowhan hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks
Alvast bedankt!!
Jouw hele gedrag is te triest voor woorden, om hulp vragen en daarna alles afzeiken... Rot toch op naar tweakersquote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een mening maar om een slotje.
En deze post is gewoon te triest voor woorden.
[..]
Nee ik blijf liever bij Fok!, het thuishonk van superaardige en intelligente mensen.![]()
Inderdaad. Vooral vanquote:Op maandag 19 april 2010 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jouw hele gedrag is te triest voor woorden, om hulp vragen en daarna alles afzeiken... Rot toch op naar tweakersOh en het gebruik van M$ is ook ongelofelijk pauperig.
moest ik erg hardquote:En als ik MS nu eenmaal type als M$ is een kwestie van gewenning, heeft verder geen achterliggende gedachten.
Jeetje ik type M$... wat een bandiet ben ik toch.quote:Op maandag 19 april 2010 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral van
[..]
moest ik erg harddoen. Alsof je jezelf aanwent zonder enige achterliggende gedachte om shift-4 te tikken in plaats van shift-s
.
quote:Op maandag 19 april 2010 16:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jeetje ik type M$... wat een bandiet ben ik toch.
Waar maak je je druk om? Shift-4 olé olé.
En mensen diedoen, das best sneu.
Sorry Danny.quote:Laatste post over dit onderwerp. Als je verder wilt zeuren mag je PM'en.
quote:
Aldus zijn PMquote:ma 19 april 2010 15:57u door smegmanus:
M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$
Serieusquote:Op maandag 19 april 2010 16:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Om even te laten zien hoe sneu smegmanus is...
[..]
Aldus zijn PM![]()
En ga nu niet zeggen dat pm plaatsen niet mag, dit stelt toch niets voor.
quote:
Je laat al voorzichtig doorschemeren dat je zijn verhaal wel aannemelijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:13 schreef NJ het volgende:
Zolang Tha_Duck geen onwaarheden post of persoonlijk wordt
mag hij (onderbouwd) posten waarom hij jou niet vertrouwt bij
het doen van een aankoop van een paar honderd euro.
Ik geloof er niets van want je laat alles keurig staan wat ik ook laat zienquote:Ik kan niet zien wie er gelijk heeft en ik ga daar ook niet in zitten als
scheidsrechter. Hij mag gewoon zijn mening geven en het staat iedereen
vrij die mening met argumenten te becommentariëren, maar ik ga kritiek
op eventuele oplichters (of je dat nou bent of niet) niet onmogelijk maken.
Uit de algemene voorwaarden (http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden):quote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
En als laatste, bedreigen is ook not-done op Fok!.quote:8. Messages.fok.nl / Privéberichten
a. Het PM-systeem is een systeem waarmee gebruikers direct berichten kunnen sturen aan andere gebruikers. Dit systeem draait op messages.fok.nl en is geïntegreerd op alle onderdelen van het FOK.nl domein.
b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders (admins) van FOK! besluiten deze berichten in te zien indien er sprake is van verdenking van een strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender, ontvanger en sitebeheerders.
Hij heeft wel gelijk. Ik heb geen zin om scheidsrechter te gaan spelen in 'wie heeft er vandaag gelijk mbt de iPad'. Hij vindt jou niet betrouwbaar, prima. Ik heb geen idee of het waar is of niet, maar bij een aanschaf van een paar honderd euro mag er best kritisch gekeken worden naar de aanbieder. Geen enkel probleem. Ik ga dan ook geen oordeel uitspreken over wie ik geloof en wie niet. Dat boeit namelijk niet, want dat moet een eventuele koper zelf doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:41 schreef FP128 het volgende:
Ach ach dwepen met regeltjes als het te heet onder je voeten wordt
na eerst mij zwart te hebben gemaakt en nu ik " the stakes" verhoog
terugkrabbelen.Held op sokken en dan andermaal een kreet
slaken onder de noemer bedreiging.Alleen lafaards en leugenaars
doen dat.
Maar goed, je trekt je terug i.p.v als een vent het aanbod aan te nemen
en dat had ik kunnen weten.Wel blaten dat ik maar moet bewijzen
terwijl ik nu met een verhoogde inzet aankom waarbij het gelijk oversteken
is met een straf erachter aan en dan geven we niet thuis.![]()
Je hebt gelijk om mij te negeren want je wist al wat de uitslag zou zijn
van de verhoogde weddenschap. Lafaard!
En die kans heb je ook gewoon. Ik ga alleen geen scheidsrechter of kleuterjuf spelen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:52 schreef FP128 het volgende:
de ander een kans op een weerwoord te geven waar alle
feiten tegen het licht worden gehouden
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:55 schreef PiRANiA het volgende:
Nokia N900 #4. Waar we nog steeds helemaal hooked zijn......
Prima dan verwijs ik je alvast naar dit topic waar opnieuw een aanzetquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:21 schreef NJ het volgende:
[..]
En die kans heb je ook gewoon. Ik ga alleen geen scheidsrechter of kleuterjuf spelen.
Ik ga kijken of ik er nog wat mee kan doen..quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:11 schreef Zeroku het volgende:
Mijn WIFI is onbeveiligd en "mehmet-pc" irriteert mij!
Gaat weer lekker hier.
Second that. Kan die kerel niet geband worden ofzo?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Jason__ in deze thread Nieuwe smarthpone | HTC vs Blackberry Vervelend kind...
Opgepakt door mijn collegaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:00 schreef Zeroku het volgende:
CS5 downloaden?
Kijk hier () dan ook even meteen
.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef elfzesendertig het volgende:
Jason__ in deze thread Nieuwe smarthpone | HTC vs Blackberry Vervelend kind...
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Second that. Kan die kerel niet geband worden ofzo?
Ach ja, je topic heeft toch geen zin. Die vorige was dan ook niet zonder reden gesloten, vandaar dat jij daar niet in kon reageren. Datzelfde is nu met je huidige topic gebeurt, ik stel voor dat je niet weer een nieuwe opent.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:03 schreef Athlon64x het volgende:
smegmanus die kleuter verneukt mijn hele topic![]()
jawel ik heb nog steeds geen goed advies die andere druiloor moet maar leven zoeken ipv ofok terorriserenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 08:18 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach ja, je topic heeft toch geen zin. Die vorige was dan ook niet zonder reden gesloten, vandaar dat jij daar niet in kon reageren. Datzelfde is nu met je huidige topic gebeurt, ik stel voor dat je niet weer een nieuwe opent.
Als jij nou eens begint met een beetje moeite steken in je onderzoek en het schrijven van normaal Nederlands, dan volgt de rest vanzelf.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:17 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
jawel ik heb nog steeds geen goed advies die andere druiloor moet maar leven zoeken ipv ofok terorriseren
Denk dat A64x beterop zoek kan gaan naar de shift, komma en punt op zijn toetsenbord...quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:24 schreef Tijn het volgende:
Als jij nou eens begint met een beetje moeite steken in je onderzoek en het schrijven van normaal Nederlands, dan volgt de rest vanzelf.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als jij nou eens begint met een beetje moeite steken in je onderzoek en het schrijven van normaal Nederlands, dan volgt de rest vanzelf.
Goed opgemerkt. Actie ondernomenquote:Op zondag 9 mei 2010 15:08 schreef Bart het volgende:
Wat voegt Ubuntu for n00bs #1 - doe hier je eerste installatie toe ten opzichte van [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 30
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:02 schreef Nizno het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/302231
topics kicken en alleen klagen. Ow en niet te vergeten er speciaal voor te registreren.
Een topic over het installeren van windows vista wordt toch ook niet dichtgegooid met de melding "er is al een centraal windows topic"?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:18 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk, maar zo krijgen we wel een wildgroei van topics in DIG.
Er is namelijk al een centraal topic over het gehele linux-systeem (waaronder dus ook Ubuntu valt). Zie [Linux/Unix] [/Gurus/helpen/newbies]$ ./deel 30
Gaarne daar verder in gaan
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:40 schreef Dee. het volgende:
[..]
Een topic over het installeren van windows vista wordt toch ook niet dichtgegooid met de melding "er is al een centraal windows topic"?
quote:Op zondag 9 mei 2010 23:50 schreef Tijn het volgende:
Beetje raar om geen centraal Ubuntu-topic toe te staan. Dat is toch een heel eigen besturingssysteem en je kunt verwachten dat er in zo'n topic hele andere dingen worden besproken dan in het centrale Unix- en Linuxtopic.
Het draadje heb ik inderdaad weer geopend, ook omdat het wat specifieker ingaat op het gebruik van Ubuntu. No hard feelingsquote:Op maandag 10 mei 2010 00:13 schreef amvrosios het volgende:
Ik vind ook best dat er een apart Ubuntu topic mag zijn,dit is per definitie de ultieme distro om mee te beginnen,en daarbij is het zo dat hier nog veel in te ontdekken is, door een centraal topic toe te staan doe je juist iets TEGEN de wildgroei van topics.
No hard feelings? Dat maak ik GVD zelf wel uitquote:
i loldquote:Op maandag 10 mei 2010 15:20 schreef Bart het volgende:
[..]
No hard feelings? Dat maak ik GVD zelf wel uit![]()
![]()
Dat het opgelost is betekend niet dat wij het slotten het topic kan altijd nog handig voor iemand zijn.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:27 schreef amvrosios het volgende:
Windows live Messenger laat geen muziek zien die ik luister
Opgelost,slotje?
Hulp gezocht voor website/mobiel site
TS Meent dat het opgelost is,
Slotje
Joolz wel: Upgrade vraagquote:Op zondag 25 april 2010 10:56 schreef Sjowhan het volgende:
We doen eigenlijk nooit een slotje op een opgelost topic, dit om anderen evt. ook nog te laten reageren als het probleem door jouw oplossing niet opgelost is
OMG, open er een topic over in KLBquote:
quote:
Volgens mij zit ik hier dus goed, terug in je hok jij.quote:Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende: Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner.
Dan moet je eens normaal een topic openen. Ipv KUT Microsoft en KUT Surfspot. Als je op die manier topics opent, gaan ze gewoon op slot. Dat is echt nergens voor nodig, nogmaals als je gewoon ergens over wilt zeiken, open dan gewoon je topic in KLB.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:00 schreef L3IPO het volgende:
Echt belachelijk dat dit topic: Surfspot is kut is gesloten, met name de manier waarop.
Tuurlijk zit er een zeikerig / klagend toontje aan het topic, maar het hoort wel degelijk in DIG omdat ik graag met andere users in wil gaan op hoe dan wel te installeren en of mijn install zal gaan werken.
De volwassenheid druipt anders niet van je topics, met TT's als Surfspot is KUT en Microsoft is KUT...quote:Tevens is de reactie van Joolz echt idioot. Hij gaat nergens inhoudelijk op in en komt niet verder dan "TS faalt" en "het probleem ligt tussen keyboard en monitor". Als je als mod op DIG er zelf niets van begrijpt, blijf dan gewoon van het topic af
De volwassenheid druipt er vanaf met het overmatig gebruik van ""
Dat toontje... Echt hè.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:10 schreef L3IPO het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij zit ik hier dus goed, terug in je hok jij.
Je mag op FOK geen frustratie meer laten blijken in een topic? Kom op man, stel je niet zo aan...quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Dan moet je eens normaal een topic openen. Ipv KUT Microsoft en KUT Surfspot. Als je op die manier topics opent, gaan ze gewoon op slot. Dat is echt nergens voor nodig, nogmaals als je gewoon ergens over wilt zeiken, open dan gewoon je topic in KLB.
Wat heeft dat te maken met volwassenheid? Dat is frustratie...maar fijn dat iig niet ontkent dat je kinderachtig bezig bent.quote:De volwassenheid druipt anders niet van je topics, met TT's als Surfspot is KUT en Microsoft is KUT...
Duh, dat weet ik ook wel. Onderdeel van mijn probleem (en na uitgebreid zoeken op internet komt het veelvuldig voor) is dat die download manager voor geen meter werkt. Vervolgens wordt het lastig om Windows 7 nog te installeren, waar ik dus via dit topic wel wat hulp bij kan gebruiken.quote:Als je een DVD had gekocht, ipv de DOWNLOAD versie, dan had je nu geen enkel probleem gehad.
Je neemt klaarblijkelijk niet de moeite je ergens in te verdiepen alvorens je het spul besteld. Er staat namelijk gewoon bij het product:
"- MS Windows 7 Ultimate Upgrade kan alleen middels een zogenoemde download manager gedownload en geïnstalleerd worden, het is niet mogelijk dit product webbased te downloaden en/of buiten de download manager om te installeren.
De download manager kan alleen gebruikt worden op de computer waarop ook de installatie van MS Windows 7 Ultimate Upgrade plaats zal hebben "
Daar heb je me de kans niet voorgegeven, wilde net wat gaan vragen aan Netsplitter en het topic zat al op slot. Toen maar even kort via PM gedaan.quote:Bovendien stel je geen vragen of andere methodes van installeren in je topics.
Nogmaals, dat is vanuit frustratie en lijkt me niet verboden ofzo. Tis niet zo dat ik de hele boel verrot scheld ofzo. En nee, ik heb niet verkeerd gehandeld.quote:Je opent het topic met een klacht, dat mensen je dan gaan helpen is nog je geluk. Ik stel voor dat je op een redelijk normale wijze een topic opent, in plaats van alleen maar te zeiken. (Dat gezeik is feitlijk ook nog eens onterecht, omdat je gewoon zelf verkeerd hebt gehandeld in dit geval...)
quote:Dat toontje... Echt hè.
Ja, hij voelt zich heel wat...quote:
Je bent misschien gewend dat je moeder zo goed naar je luistert en braaf alles doet wat je zegt, maar dat hoef je van mij niet te verwachten jochiequote:
Nee, maar wat doe jij hier eigenlijk ipv offtopic een beetje zeiken? Ik heb gewoon een klacht over de moderatie, heb jij verder niets mee te maken toch?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Je bent misschien gewend dat je moeder zo goed naar je luistert en braaf alles doet wat je zegt, maar dat hoef je van mij niet te verwachten jochie.
Ik geef gewoon ontopic commentaar, imho niets mis mee. Indien de mods daar anders over denken, dan staat het ze vrij om mijn post(s) te verwijderen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Nee, maar wat doe jij hier eigenlijk ipv offtopic een beetje zeiken? Ik heb gewoon een klacht over de moderatie, heb jij verder niets mee te maken toch?
Thank you. Ik vraag me af waarom het soms teveel moeite is om normaal te doen op het forum...quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:40 schreef Sander het volgende:
Also, ik ben het eens met Joolz. Op zijn manier van sluiten mag je aanmerken wat je wilt, dat is zijn pakkie-an, maar het slotje is volkomen terecht. Op naar KLB of een fatsoenlijk topic openen, me dunkt.
Ik zal je niet meer lastig vallen hoor, alles draait als een zonnetje, was duidelijk een probleem between keyboard and screenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:15 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Thank you. Ik vraag me af waarom het soms teveel moeite is om normaal te doen op het forum...
De manier van sluiten maakt in principe niet uit, de boodschap was hoop ik wel duidelijk en opent hij gewoon een fatsoenlijk topic, waarin hij vervolgens geholpen kan worden om een werkende installatie te krijgen...
Nederlands is best een moeilijke taal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:33 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Ik zal je niet meer lastig vallen hoor, alles draait als een zonnetje, was duidelijk een probleem between keyboard and screen
donequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:28 schreef Apekoek het volgende:
Kan dit topic Stock foto's voor reproductie, waar? misschien naar fotografie sub forum?
ach gossie...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:11 schreef Athlon64x het volgende:
videokaart probleem ?
zit op de man te spelen
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:11 schreef Athlon64x het volgende:
videokaart probleem ?
zit op de man te spelen
jij voelt aangesproken zekerquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:58 schreef Cothen het volgende:
[..]
ach gossie...
Gelukkig heb je daar zelf geen handje van...
videokaart probleem ?
videokaart probleem ?
videokaart probleem ?
We proberen je allemaal te helpen, maar je weigerd om ook maar naar iets te luisteren. Je blijft maar achter je eigen idee aanlopen, terwijl de oplossing voor je neus ligt.
Dicht, geen zorgenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef amvrosios het volgende:
Wachtwoord wijzigen script
We zijn hier geen programmeurs op afroep toch?
Sure,mensen helpen is waar dit forum voor bedoelt is..
maar ik vind dit beetje ver gaan.
Oeh, sterk antwoord, daar heeft Cothen vast niet van terug!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |