quote:Op zondag 25 september 2005 21:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik dus. Ik zoek een laptop, en heb wel wat eisen, maar weet niet goed waar ik zoeken moet en of ik dingen over het hoofd zie. Ik zoek nl. een laptop met:
-wifi (liefst ook bluetooth) --> en iets om draadloos connectie met internet te maken..
- minstens 80 gb geheugen
- minstens 512 mb, liefst 1024
- goede snelheid, minstens 3,4 Ghz (??)
- goed grafisch ingesteld (om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.grafische kaart ofzo?)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mis vast nog wel wat dingen, maar dit is het wel zo'n beetje imo. Pricewatch van tweakers begrijp ik nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Wie helpt me?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat klinkt leuk, maar 4.5kg en 1 uur accuduur lijkt me echt drie keer niks.quote:Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Owkee die Pentium M staat dus..
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=PN3C31&#tecData Is dat niet wat?
Ik denk niet dat je iets anders kunt krijgen met deze specs voor dit geld.quote:Op zondag 25 september 2005 21:37 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk, maar 4.5kg en 1 uur accuduur lijkt me echt drie keer niks.
De trackpad zit wel in het midden... Het toetsenbord is voorzien van een numeriek eiland, dus de trackpad zit prima in het midden van het typgedeelte.quote:Op zondag 25 september 2005 21:36 schreef super-muffin het volgende:
Lekker handig, je trackpad niet in het midden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wow, das geen laptop meer in mijn ogenquote:Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Owkee die Pentium M staat dus..
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=PN3C31&#tecData Is dat niet wat?
Qua specs zal die wel goed zijn voor TS, zelf zou ik echter niet zo blij zijn met 2 reepjes van 256, liever 1 van 512 zodat je iets toe kunt voegen, of al gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop