abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 september 2005 @ 21:18:06 #1
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_30926852
Ik dus. Ik zoek een laptop, en heb wel wat eisen, maar weet niet goed waar ik zoeken moet en of ik dingen over het hoofd zie. Ik zoek nl. een laptop met:

-wifi (liefst ook bluetooth) --> en iets om draadloos connectie met internet te maken..
- minstens 80 gb geheugen
- minstens 512 mb, liefst 1024
- goede snelheid, minstens 3,4 Ghz (??)
- goed grafisch ingesteld ( grafische kaart ofzo?)

Ik mis vast nog wel wat dingen, maar dit is het wel zo'n beetje imo. Pricewatch van tweakers begrijp ik niet :') Wie helpt me?
pi_30927021
Je stelt nu vrij hoge eisen. Wat wil je met deze laptop gaan doen? Gamen? Surfen? Moderaten ( )?
pi_30927028
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik dus. Ik zoek een laptop, en heb wel wat eisen, maar weet niet goed waar ik zoeken moet en of ik dingen over het hoofd zie. Ik zoek nl. een laptop met:

-wifi (liefst ook bluetooth) --> en iets om draadloos connectie met internet te maken..
- minstens 80 gb geheugen
- minstens 512 mb, liefst 1024
- goede snelheid, minstens 3,4 Ghz (??)
- goed grafisch ingesteld ( grafische kaart ofzo?)

Ik mis vast nog wel wat dingen, maar dit is het wel zo'n beetje imo. Pricewatch van tweakers begrijp ik niet Wie helpt me?
dan wordt hij wel erg duur
wat een kutuser ben ik toch eigenlijk
pi_30927073
Budget?

Ik kan verder niets zeggen
pi_30927090
Een hardeschijf is ook een type geheugen hoor
  zondag 25 september 2005 @ 21:25:10 #6
45511 TimmyAsd
pi_30927120
Ik zei toch dat ik een noob was. En ik wil er veel mee doen. Games, surfen. Dat soort dingen.

En budget? Pak hem beet 1500 euro..
pi_30927183
Ik heb toch echt meer informatie nodig. Aan welke schermgrootte zit je te denken? En bij games, moet alles er perfect op hoge resolutie op draaien, of wil je gewoon dat het uberhaupt draait?

Verder raad ik een P4 enorm af, en juig ik een Pentium M enorm toe, in verband met het energieverbruik.
  zondag 25 september 2005 @ 21:28:25 #8
45511 TimmyAsd
pi_30927240
Schermgrootte: iets van 15 inch. Hoeft niet extreem te zijn..
en de resolutie moet behoorlijk zijn. een spel als world of warcraft (niet dat ik het speel...) moet vloeiend draaien...
  zondag 25 september 2005 @ 21:29:55 #9
120967 the_jasper
Karnemelk, shaken not stirred
pi_30927295
wtf een 3,2 GHZ processor in een laptop
wil je een ei gaan bakken ofzo die prescots zijn zo heet

neem een pentium m
Wat zegt hij nou.... Dat kan toch niet?
  zondag 25 september 2005 @ 21:31:19 #10
45511 TimmyAsd
pi_30927558
Lekker handig, je trackpad niet in het midden.
pi_30927566
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Owkee die Pentium M staat dus..

http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=PN3C31&#tecData Is dat niet wat?
Dat klinkt leuk, maar 4.5kg en 1 uur accuduur lijkt me echt drie keer niks.

Verder vraag ik me af of er wel een processor inzit
  zondag 25 september 2005 @ 21:38:00 #13
45511 TimmyAsd
pi_30927591
Dat had ik idd niet gezien

maargoed, qua specificaties zeg maar.. Is het dan wel wat?
  zondag 25 september 2005 @ 21:39:23 #14
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_30927639
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:37 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Dat klinkt leuk, maar 4.5kg en 1 uur accuduur lijkt me echt drie keer niks.
Ik denk niet dat je iets anders kunt krijgen met deze specs voor dit geld.
  zondag 25 september 2005 @ 21:41:40 #15
45511 TimmyAsd
pi_30927714
laat ik de vraag dan anders stellen: Waar moet ik precies op letten, wat moet er echt inzitten?
pi_30927740
Ik denk dat je het beste gewoon eens kan kijken wat je er echt mee wil, want je kunt wel eissen gaan stellen maar wat je nu noemt is in mijn ogen echte laptop. Iig niet een van nog geen 3 kilo die je ff onder je arm steekt

Vooral de cpu gaat het hem niet worden als je een zuinige laptop wilt. Dus gewoon gaan voor een snelle pentium m (2 ghz ofzo) met 1024 mb ram en x700 radeon oid. Liefst natuurlijk met eigen ram. Hdd 80 gig zijn er wel maar denk dat je dan ook wel over je budget van 1500 euro gaat.
pi_30927756
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:36 schreef super-muffin het volgende:
Lekker handig, je trackpad niet in het midden.
De trackpad zit wel in het midden... Het toetsenbord is voorzien van een numeriek eiland, dus de trackpad zit prima in het midden van het typgedeelte.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30927808
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Owkee die Pentium M staat dus..

http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=PN3C31&#tecData Is dat niet wat?
Wow, das geen laptop meer in mijn ogen 4.5 kg je kunt nog beter je desktop op je rug vinden :/
pi_30927849
Scheren is voor schapen!
pi_30927928
Keb zelf een dell inspiron 6000, breedbeeld scherm en zo'n beetje jouw specificaties en prijs zat ook rond jouw richtprijs. Werkt perfect vind ik, alleen ik heb geen bluetooth besteld, maar kan je wel gewoon erbij doen als je wilt.
(:
  zondag 25 september 2005 @ 21:47:40 #21
45511 TimmyAsd
pi_30927931
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
zoiets?
Nou? Is dit wat?
  zondag 25 september 2005 @ 21:48:57 #22
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_30927976
Als ik die spec's zie moet ik meteen aan een laptop van de Aldi denken. Zit ook alles op, en dat merk je helaas in het gewicht en energieverbruik.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_30927986
Ik zat vorig jaar rond deze tijd ook te zoeken naar een notebook met zulke specs. Had zo'n beetje dezelfde eisen qua prestaties als jou. Heb uiteindelijk wel iets gevonden bij Informatique. Mijn specs:

- Aopen barebone notebook (das dus van de buitenkant een complete laptop, maar zonder onderdelen erin)
- scherm is 15 inch 1400 x 1050 native
- Centrino package (dus Intel chipset, Intel wireless 802.11bg en in mijn geval een Pentium M 715 1.5 Ghz)
- 512 mb DDR 333 geheugen
- Mobile Radeon 9700 128mb
- 60 Gb 7200rpm hitachi HD
- DVD speler / CDRW bakker combo

Deze kon ik destijds via een actie op de site samenstellen en bestellen. Ding kostte incl. verzendkosten 1500 euro.
Accu kan als ik alleen werk en / of internet wel 4 uur mee. Daarom is het verstandig om een mobile processor te nemen. Die zijn net zo snel als de Pentium 4, ookal draaien ze 'maar' 1,5 tot 2.0 ghz. P4 zuigt je accu heeel snel leeg, en je laptop word te heet voor je 'lap'.
Mijn laptop is best licht, slechts 2.8 kg. Wordt ook niet warm. Ding is fluisterstil.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cynical op 26-09-2005 00:58:36 ]
'The cynics are right nine times out of ten.' -- HL Mencken.
pi_30927992
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
zoiets?
Qua specs zal die wel goed zijn voor TS, zelf zou ik echter niet zo blij zijn met 2 reepjes van 256, liever 1 van 512 zodat je iets toe kunt voegen, of al gelijk
pi_30928011
Het "boodschappenlijkstje" voor je laptop:
- Pentium M of AMD Thurion
- 1024 Mb intern geheugen
- 80 Gb harde schijf
- 15" of 15,4" scherm

Mocht er maar 512 Mb intern geheugen in zitten, dan kan je dat over het algemeen heel makkelijk laten opwaarderen naar 1024 Mb
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_30928163
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:49 schreef Cynical het volgende:
Ik zat vorig jaar rond deze tijd ook te zoeken naar een notebook met zulke specs. Had zo'n beetje dezelfde eisen qua prestaties als jou. Heb uiteindelijk wel iets gevonden bij Informatique. Mijn specs:

- Aopen barebone notebook (das dus van de buitenkant een complete laptop, maar zonder onderdelen erin)
- scherm is 15 inch 1400 x 1050 native
- Centrino package (dus Intel chipset, Intel wireless 802.11bg en in mijn geval een Pentium M 715 1.5 Ghz)
- 512 mb DDR 333 geheugen
- Mobile Radeon 9700 128mb
- 60 Gb 7200rpm maxtor HD
- DVD speler / CDRW bakker combo

Deze kon ik destijds via een actie op de site samenstellen en bestellen. Ding kostte incl. verzendkosten 1500 euro.
Accu kan als ik alleen werk en / of internet wel 4 uur mee. Daarom is het verstandig om een mobile processor te nemen. Die zijn net zo snel als de Pentium 4, ookal draaien ze 'maar' 1,5 tot 2.0 ghz. P4 zuigt je accu heeel snel leeg, en je laptop word te heet voor je 'lap'.
Mijn laptop is best licht, slechts 2.8 kg. Wordt ook niet warm.
Leuke laptop, heb nu eigelijk hetzelfde (op die hdd na die van mij is ffs maar 4200 rpm, kut asus) maar het verbaast mij dat de prijzen en specs maar zo traag verhogen. ok toen was dat ws een high end laptop, en wat ik nu heb is een budget ding maargoed...
pi_30928488
Belangrijke dingen:

- een goed scherm (15 inch, hoge resolutie)
- mobile processor. AMD of Intel. mobile procs worden ook niet zo warm, en geloof me, dat is belangrijk!
- min. 512 mb geheugen
- een hele goede videokaart, die zn eigen geheugen heeft. ATi of nVidia kaarten dus. Videokaart is heel belangrijk!
- een harde schijf, die groot genoeg is, en op 7200rpm draait. Het verschil met de 'standaard' 5400rpm is aanzienlijk! Maxtor of Seagate hebben deze snelle HDs
- wireless mogelijkheden
- als je er mee moet rondsjouwen, let er dan op dat het geen zwaar ding word. Mijne is zeer prettig om mee rond te lopen.

En dan nog dit: Als je een bepaald type notebook kiest, dan kies je dus tegelijk welke videokaart erin zit. De videokaart is afhankelijk van de notebook. Deze is er al van tevoren ingezet en kan niet vervangen worden door een betere. Dit is bij normale pcs wel het geval. Let daarom goed welke videokaart erin zit, als je een notebook hebt gekozen. Anders kun je weleens spijt krijgen van je keuze.
pi_30928508
Voor 1500 euro heb je helaas geen laptop waarop je goed kan gamen, dan kom je eerder in de buurt van 2000 of meer. Maar wat oudere games lukt wel met een laptop rond de 1500 euro.

Wifi en bluetooth e.d. zit vaak standaard in laptops rond de 1500 euro en anders kan je bijv. een bluetooth usb stickje kopen, dat heb ik laatst ook gedaan en kost niet zoveel.

De rest van de eisen is wel standaard, je moet even uitzoeken welke grafische kaart prima is voor games op een laptop, ik ben de naam kwijt van een redelijk nieuwe kaart die goed voor games was. Misschien weet iemand dat nog?
  zondag 25 september 2005 @ 22:04:51 #29
45511 TimmyAsd
pi_30928543
Is het trouwens handig om een willekeurige winkel in te lopen.. Ik kreeg de tip alles gewoon online af te handelen nl.....
pi_30928638
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Is het trouwens handig om een willekeurige winkel in te lopen.. Ik kreeg de tip alles gewoon online af te handelen nl.....
Een laptop breng je volgens mij liever naar een winkel als hij kapot is zodat je het kan uitleggen en goed geholpen wordt. Ik zou het persoonlijk niet online doen, veel goedkoper is het niet en je moet maar zien wat er gebeurd bij een probleem.

Een normale winkel stuurt hem natuurlijk net zoals een website terug naar de fabriek of een reparatieservicebedrijf, maar ik heb bij laptops toch liever persoonlijk contact.
pi_30928667
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef TimmyAsd het volgende:
Persoonlijk ging ik voor mijn kort geleden aangeschafte laptop naar een winkel, vooral omdat ik zoiets heb van naar een winkel in de buurt kun je zo afstappen als er iets mis mee is. Met een normale pc kun je zelf aanklooien, onderdelen eruit, etc. Met een laptop kan dit maar in zeer beperkte mate.
pi_30928730
quote:
Op zondag 25 september 2005 21:54 schreef PoisonouS het volgende:

[..]

Leuke laptop, heb nu eigelijk hetzelfde (op die hdd na die van mij is ffs maar 4200 rpm, kut asus) maar het verbaast mij dat de prijzen en specs maar zo traag verhogen. ok toen was dat ws een high end laptop, en wat ik nu heb is een budget ding maargoed...
Ja daarom heb ik geen Asus gekozen. Je kunt bijna nix zelf bepalen qua onderdelen. Dat kon (gelukkig) toen bij Informatique wel, omdat die Aopen dingen barebones waren. Was gewoon een kwestie van de interactieve brochure instellen op je onderdelen en versturen. Ik MOEST per ce een dikke videokaart en een schijf op 7200rpm hebben. En een mobile proc, en een goed scherm. Mijn scherm is qua resolutie zeer goed, maar als je de creme de la creme wilt hebben qua schermen, dan is Sony Vaio toch echt het beste. Maar ook bij Sony kun je nix bepalen. En je betaalt eigenlijk te veel, voor het Sony / Asus label. Bij mij staat er niet eens op welk merk het is. Ze werden ook niet als Aopen notebooks verkocht. Gewoon naamloos, en dat is altijd goedkoper. Heb je meer geld voor de dingen die echt belangrijk zijn.

Mijn laptop heeft mn desktop vervangen, ook qua prestaties. Ben er zeer tevreden mee, ding is razendsnel. Vooral voor games, en dat vind ik erg belangrijk.
pi_30928803
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef harlingen het volgende:
Voor 1500 euro heb je helaas geen laptop waarop je goed kan gamen, dan kom je eerder in de buurt van 2000 of meer. Maar wat oudere games lukt wel met een laptop rond de 1500 euro.

Wifi en bluetooth e.d. zit vaak standaard in laptops rond de 1500 euro en anders kan je bijv. een bluetooth usb stickje kopen, dat heb ik laatst ook gedaan en kost niet zoveel.

De rest van de eisen is wel standaard, je moet even uitzoeken welke grafische kaart prima is voor games op een laptop, ik ben de naam kwijt van een redelijk nieuwe kaart die goed voor games was. Misschien weet iemand dat nog?
Dat is alleen waar als je per ce een MERK laptop wilt hebben. Dell, Sony, Asus en dat soort merken. Ik heb een 'naamloos' merk. Maar wel met hele goede onderdelen. En dat voor 1500 euro! Zulke prestaties kon ik nergens bij een MERK krijgen. Kostte minimaal 2000 euro.
  zondag 25 september 2005 @ 22:17:04 #34
45511 TimmyAsd
pi_30928906
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:13 schreef Cynical het volgende:

[..]

Dat is alleen waar als je per ce een MERK laptop wilt hebben. Dell, Sony, Asus en dat soort merken. Ik heb een 'naamloos' merk. Maar wel met hele goede onderdelen. En dat voor 1500 euro! Zulke prestaties kon ik nergens bij een MERK krijgen. Kostte minimaal 2000 euro.
Waar heb je dat gehaald?
pi_30928972
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef harlingen het volgende:

[..]

Een laptop breng je volgens mij liever naar een winkel als hij kapot is zodat je het kan uitleggen en goed geholpen wordt. Ik zou het persoonlijk niet online doen, veel goedkoper is het niet en je moet maar zien wat er gebeurd bij een probleem.

Een normale winkel stuurt hem natuurlijk net zoals een website terug naar de fabriek of een reparatieservicebedrijf, maar ik heb bij laptops toch liever persoonlijk contact.
Informatique, de winkel waar ik mijn laptop kocht, daar kun je makkelijk online bestellen. Is een zeer bekend bedrijf, met een uitstekende reputatie. Ze hebben ook een winkel, ergens bij Rotterdam dacht ik.
pi_30928976
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:10 schreef Cynical het volgende:

[..]

Ja daarom heb ik geen Asus gekozen. Je kunt bijna nix zelf bepalen qua onderdelen. Dat kon (gelukkig) toen bij Informatique wel, omdat die Aopen dingen barebones waren. Was gewoon een kwestie van de interactieve brochure instellen op je onderdelen en versturen. Ik MOEST per ce een dikke videokaart en een schijf op 7200rpm hebben. En een mobile proc, en een goed scherm. Mijn scherm is qua resolutie zeer goed, maar als je de creme de la creme wilt hebben qua schermen, dan is Sony Vaio toch echt het beste. Maar ook bij Sony kun je nix bepalen. En je betaalt eigenlijk te veel, voor het Sony / Asus label. Bij mij staat er niet eens op welk merk het is. Ze werden ook niet als Aopen notebooks verkocht. Gewoon naamloos, en dat is altijd goedkoper. Heb je meer geld voor de dingen die echt belangrijk zijn.

Mijn laptop heeft mn desktop vervangen, ook qua prestaties. Ben er zeer tevreden mee, ding is razendsnel. Vooral voor games, en dat vind ik erg belangrijk.
Dat vind ik nog wel mee vallen, in vergelijking met Sony en friends.

Qua specs voldoet mijn laptop ook genoeg, tis in mijn geval geen desktop vervanger, maar een laptop die ik kan gebruiken op school. Daar voldoet de laptop aan, en kan er ook lang genoeg mee werken op batterij. Voor de 1000 euro die ik heb betaald vond ik het een mooie lap. Die hdd gaat ooit nog wel vervangen worden, en er komt over een poosje eens ram bij. Maargoed atm voldoet die nog, en draait alles wat ik wil draaien

Het enge zelfs linux werkt out of the box
pi_30929001
http://www.informatique.nl/
- nee dit is niet bedoeld als spam, ik heb persoonlijk een erg goede ervaring met dit bedrijf -
pi_30929244
AMD Turion chipje (wel een mt-versie, geen ml-versie)
liefst 1 reepje 512 RAM (zodat je er nog een 2e kan bijplakken in de toekomst)
5400rpm harde schijf (7200 is alleen maar duur en niet nodig)
15 of 15,4 inch scherm, 17 inch vreet stroom en is te duur voor het budget

Kijk eens of je zoiets ergens kan vinden...
http://www.msicomputer.com/NB/product_spec.asp?model=MS-1029
Ja, ik generaliseer.
pi_30929275
Een PowerBook of een iBook? (Apple)
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_30929316
acer 4101 WLMI voldoet aan je eisen.. ik heb m ook en behalve een adapter die nu al naar zn gootje is isie perfect!
pi_30929376
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:27 schreef Northside het volgende:
AMD Turion chipje (wel een mt-versie, geen ml-versie)
liefst 1 reepje 512 RAM (zodat je er nog een 2e kan bijplakken in de toekomst)
5400rpm harde schijf (7200 is alleen maar duur en niet nodig)
15 of 15,4 inch scherm, 17 inch vreet stroom en is te duur voor het budget

Kijk eens of je zoiets ergens kan vinden...
http://www.msicomputer.com/NB/product_spec.asp?model=MS-1029
Daar ben ik het niet mee eens. Het verschil tussen 5400rpm en 7200rpm is duidelijk te merken. En het prijsverschil valt wel mee, hoor.
pi_30929433
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:13 schreef Cynical het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat er merkloze laptop's waren? Wel handig om te weten, als ik er weer 1 koop zal ik er op letten
pi_30929490
Als je op de Informatique site kijkt, onder 'pc's & notebooks', dan staat er 'Informatique notebooks'. Dat zijn de laptops die ik bedoelde. Dat plaatje wat je ziet, dat is mijn laptop.
pi_30929495
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:20 schreef Cynical het volgende:
http://www.informatique.nl/
- nee dit is niet bedoeld als spam, ik heb persoonlijk een erg goede ervaring met dit bedrijf -
Goed bedrijf, zie de shopsurvey van Tweakers: http://tweakers.net/shopsurvey/15
pi_30929617
Als je het .xls bestand op die site niet kan openen, download dan ff Excel Viewer.
pi_30929692
Hmmm met Excel Viewer kan je nix instellen (dat vetgedrukte bedoel ik dan). Kan denk wel met Office. Maar via dat bestand heb ik die onderdelen ingesteld / gekozen en die laptop besteld (telefonisch).
pi_30929835
Vind het echt heel tof dat je gewoon je eigen laptop helemaal kan samenstellen. Mooi dat dat nu altijd kan. Vorig jaar was het een tijdelijke actie. Top, Informatique!
pi_30930027
Ik zal eens kijken wat je nu kunt kopen voor 1500 euro. Dat is je budget toch? Dan post ik de specs zometeen voor zon Informatique notebook.
  zondag 25 september 2005 @ 22:59:00 #49
45511 TimmyAsd
pi_30930330
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:49 schreef Cynical het volgende:
Ik zal eens kijken wat je nu kunt kopen voor 1500 euro. Dat is je budget toch? Dan post ik de specs zometeen voor zon Informatique notebook.

Bedankt alvast
pi_30930887
quote:
Aopen Barebone 1559-AS, 533MHz, NVidia GeForce Go 6600

Intel 915PM Chipset, 533MHz FSB, DDR2, SATA
NVidia GeForce Go 6600 128Mb
15" SXGA+ 1400x1050 (Dual View Support)
10/100/1000 BaseT Lan + 56Kbps modem

Intel Pentium® M 760 - 2.0Ghz, 533MHz FSB, 2M cache
Fujitsu Hornet 80Gb, 2.5", 5400rpm, 9.5mm, SATA
SO-Dimm 1Gb DDR SDram PC2700, 200pins
Aopen DVD+/-RW Slimline Barebook 1557/1558/1559
Geen besturingssysteem
Intel Pro Wireless Lan 2200BG 54Mbps & 10/100 BaseT LAN
Country Kit (Keyboard, Voedingskabel, etc)

1394 / Firewire poort / 3 USB 2.0 Poorten
Geïntegreerde Card Reader (MS, MMC & SD)
Cardbus type-II slot
Line-in / mic-in / Line-Out jack / SPDIF
Parallelle poort
RJ-11 jack / Modem
RJ-45 jack / 10/100 BaseT LAN
S-Video TV-Out / Audio Panel
VGA poort voor tweede display (CRT, TFT or projector)

Norton Antivirus 2004 (90 dagen versie)
Cyberlink PowerDVD
Ahead Nero Express
¤ 1.453

Lijkt mij een mooie laptop, heb gekozen voor geen OS, lijkt me dat je daar wel op wilt besparen, express geen 7200 rpm ivm warmte. En voor de nvidia vid kaart omdat dat op 533 mhz is in plaats van de 400 mhz bij een radeon. Wel dus voor een vid kaart met eigen ram.

En of course 1 reepje van 1024 MB, maar paar euro duurder dan 2 reepjes van 512 en dus ben je voorbereid op ooit wat toevoegen.

2.0 ghz gekozen, omdat de 2.1 maar 100 mhz sneller is, maar wel 150 euro duurder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')