Huh, da's wel suf inderdaadquote:Op zondag 2 mei 2010 22:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, ik weet ´t al, je krijg geen melding als je een fout password invoert.
even geprobeerd... inderdaad, geen melding. Wat domquote:Op zondag 2 mei 2010 22:40 schreef Dee. het volgende:
[..]
Huh, da's wel suf inderdaadeven een bugreport maken...
foute package. Het ligt niet aan gdebi, het ligt aan gksuquote:Op zondag 2 mei 2010 22:46 schreef Dee. het volgende:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/gdebi/+bug/573987
Dan verplaatsen ze 'm welquote:Op zondag 2 mei 2010 22:48 schreef erikkll het volgende:
[..]
foute package. Het ligt niet aan gdebi, het ligt aan gksu
heb 'm voor je verplaatst.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:50 schreef Dee. het volgende:
Ja nee beter doe je het gelijk goed inderdaad, maar beter een keer te veel gemeld dan een keer te weinig.
hoeveel denk je dat er in windows zitten?quote:
Als je de moeite neemt om Ubuntu / OpenOffice te leren kennen dan ga je het heus waarderen PietjePuk! Vroeger was alles nog met command-line was en erg ingewikkeld Logisch dat mensen daar voor terugschrokken.quote:
Hier zit 1 hele grote "maar" aan: managers van grote bedrijven hebben er over het algemeen weinig verstand van, en kiezen heel graag voor een gelikt uitziend stuk software waar ze met een paar miljard euro reclamebudget regelmatig mee geconfronteerd worden...quote:Op zondag 2 mei 2010 23:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Op termijn denk ik ook dat OS de toekomst is voor software. Er valt gewoon niet tegenop te concurreren. Net zoals Wikipedia de encyclopedie Encarta gewoon weggevaagd heeft.
Klopt, er ontbreekt alleen nog één ding: Exchange.quote:Op zondag 2 mei 2010 23:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je de moeite neemt om Ubuntu / OpenOffice te leren kennen dan ga je het heus waarderen PietjePuk! Vroeger was alles nog met command-line was en erg ingewikkeld Logisch dat mensen daar voor terugschrokken.
Tegenwoordig is het eigenlijk net zo gemakkelijk, maar net even anders. Het bevreemd me dan ook dat het nog relatief zolang duurt voordat bedrijven de keuze maken om over te stappen. Er zitten zoveel voordelen aan: transparant, gratis, uitgebreid, stabiel.
Op termijn denk ik ook dat OS de toekomst is voor software. Er valt gewoon niet tegenop te concurreren. Net zoals Wikipedia de encyclopedie Encarta gewoon weggevaagd heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |