Erh, welk Paypal afschrift bedoel je precies? Ik heb nog niets gezien hoor. Of bedoel je die verzonnen getallen van je? Want die kan ik ook maken. En vele wegen, zeker. Maar ik heb tot op heden nog geen enkele verkoper voor minder dan 750 dollar (ongeveer 564 euro) gezien. Ik wacht dan ook nog steeds om je bewijs, een link, een kopie, etc. Net als anderen in dit topic. En ik denk dat de meeste Tweakers het echt wel serieus uitgezocht hebben, ze bestellen allemaal bij Evan uit Miami en allemaal voor $ 750. En het aantal van 40 is misschien nu wel 80 geworden. Zijn die allemaal gek? Of klets jij gewoon uit je nek? Ik denk het 2e.quote:Op vrijdag 16 april 2010 17:53 schreef FP128 het volgende:
[..]
Dan wil ik van jou weleens weten waar jij dan
$ 750 voor betaalt hebt in de USA want dat is
voor een 16 GB gewoon heel veel daar waar ik
precies dezelfde heb bestelt,zoals ik al eerder
opmerkte,voor een veel lagere prijs.
Ik heb dan een 16 GB + iPad case + iPad Camera
Connection Kit en ik heb er ook nog de handelingsfee
van de bezorgen erbij opgeteld, kom ik dus uit op
$ 708,70 = omgerekend ¤ 505,+ (ex 19% BTW!)
En als jij er dan bij vertelt dat veertig andere Tweakers
hier bestelt hebben dat weet ik al wie hier lachende
derde is achter de schermen voor $ 750,-
Maar goed, ik ben nooit een schaap geweest en dat
bewijst dit ook maar weer eens.![]()
Je kent het gezegde toch? Er leiden vele wegen naar
Rome.Volgende keer iets meer onderzoek doen.
[..]
Niet om nu erg onaardig tegen je te doen,maar eerst twijfelde
je aan mijn opmerking dat ik het goedkoper wist te krijgen,
vervolgens sla ik je om de oren met een kopie van mijn PP
afschrift waar toch echt duidelijk staat aangegeven dat wat
ik zei geen onzin was, en nu blijf je maar doorgaan met dat
wat ik zeg niet klopt. Wie is dat hier de ongelovige Thomas?
Apple heeft al meerdere malen aangegeven zich erg weinig
aan te trekken van wat met hier in Europa of elders zou gelden.
Dus of de Apple-stores ze ook leveren is niet waar het omgaat
in deze. Ik zei dat het mij niet zou verbazen dat men de iPad
als eerste gaat verkopen ( als eerste = voornaamste verkooppunt)
via de T-Mobile winkels gezien het verleden met de iPhone.
Beiden werden uiteindelijk zowel via de online store van Apple
en de premium resellers/dealers en T-Mobile winkels verkocht!
Dat is waar het omgaat. Heeft niks van doen met jouw argument
over " het zal en kan niet omdat het geen telefoon is "
En men brengt (volgens een verstuurde mail van Steve Jobs) eind
mei dus de Wifi/ 3G modellen uit waarbij de 3G betrekking heeft
op een telefoonverbinding. Dus is mijn opmerking dat de kans heel
erg groot is dat T-Mobile de primeur heeft inzake de verkoop van
deze iPad.
Naast de premium resellers/dealers/Apple-store en T-Mobile zal de
iPad straks overal te koop zijn. Van de Media Markt tot Dixons tot
Intertoys aangezien het bij Apple(net zo als bij de iPhone) allang
niet meer om kwaliteit gaat maar om kwantiteit.
Nee, maar ik moet ene nieuwe laptop. En ik wil de iPad ook graag. Nu dacht ik zo van dat over een jaar de iPad vast iets goedkoper is en alle belangrijke software updates heeft gehad (= OS 4.*) en ondertussen heb ik gewoon een fatsoenlijke laptop gekocht.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:57 schreef nelisb het volgende:
Ik zou gek worden van mijzelf met zoveel dilemma's!
Wat een verhaal dat boeit toch niemand.
Nieuwe laptop en 4G iPhone nu en dan nieuwe iPad met camera in 2011.
En dat gespeculeer van je slaat nergens op. Dat is jezelf andere redenen aanpraten om
Het niet te doen.
niet om nu partij te kiezen maar volgens mij wil je gewoon niet aannemen dat iemand een iPad legaal uit de USA kan laten overkomen voor een prijs die lager ligt dan de jouwe.quote:Op vrijdag 16 april 2010 18:32 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Erh, welk Paypal afschrift bedoel je precies? Ik heb nog niets gezien hoor. Of bedoel je die verzonnen getallen van je? Want die kan ik ook maken. En vele wegen, zeker. Maar ik heb tot op heden nog geen enkele verkoper voor minder dan 750 dollar (ongeveer 564 euro) gezien. Ik wacht dan ook nog steeds om je bewijs, een link, een kopie, etc. Net als anderen in dit topic. En ik denk dat de meeste Tweakers het echt wel serieus uitgezocht hebben, ze bestellen allemaal bij Evan uit Miami en allemaal voor $ 750. En het aantal van 40 is misschien nu wel 80 geworden. Zijn die allemaal gek? Of klets jij gewoon uit je nek? Ik denk het 2e.
En je probeert ook recht te lullen wat krom is met je T-Mobile winkel. Eerst was het i.c.m. een abonnement en nu is het opeens "eerste verkooppunt". Dat is een heel groot verschil. Ik twijfel er niet aan dat T-Mobile in de shops de iPads gaat verkopen, dat zou best kunnen. Best goed kunnen. Maar dat weet ik niet zeker. Ik weet wel zeker dat hij in de losse verkoop is, zonder abonnementen en dat je hem dan op dat moment ook in de Apple stores kan kopen.
Dus je grote woorden, die moet je eens omzetten in daden. Laat ons maar eens zien:
a) waar je die iPad dan voor dat geld met die opties gekocht hebt
b) het bewijs dat je slechts $ 707 betaald hebt
c) het bewijs dat je echt een iPad hebt
Dus voor je weer begint dat je mij, of anderen, om de oren slaat. Bewijs het maar eens. Want het gebral van je kennen we nu, nu wordt het tijd voor feiten.
Ontopic voor de rest van de mensen die nog willen gaan kopen:
Er is op dit moment overigens 1 aanbieder op Marktplaats die serieus adverteert met 16 GB voor 555. Maar dat is EXCLUSIEF douane/belasting. Ze zeggen zelf dat 'dat ongeveer 60 euro is' maar dat is natuurlijk niet waar, het is eerder 107 euro (19% van 565 euro). Dus pas daarmee op.
Link van de advertentie is http://link.marktplaats.nl/338572178 en ze heten Network Republic, Inc.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:05 schreef WSquater het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet ene nieuwe laptop. En ik wil de iPad ook graag. Nu dacht ik zo van dat over een jaar de iPad vast iets goedkoper is en alle belangrijke software updates heeft gehad (= OS 4.*) en ondertussen heb ik gewoon een fatsoenlijke laptop gekocht.
EDIT: Ik weet het! Gewoon een laptop die je per maand afbetaalt - dat is veel makkelijker te betalen :p
EDIT2: Oke, dus in juni iPad. In juli ofzo laptop op afbetaling. iPhone G5 volgend jaar (want de 3Gs volstaat, voor nu).
Haha, schuld? Ik heb het erover dat ik anders eerst een heel jaar moet sparen, bijvoorbeeld 600 euro, maar dat ik ook gewoon 2 jaar lang elke maand 30 euro kan betalen. Kom ik op het zelfde bedrag uit, alleen dan heb ik de laptop eerder. Niet zo snel conclusie's trekken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef nelisb het volgende:
Ja doen zeg ik! Lekker rente erbij en een schuld hebben! Top idee! Zou het nu nog regelen!
Als je een laptop nodig hebt koop je die als je geld hebt. Heb je geen geld koop je niks!
Jij begint gelijk over schuld enzo. Dan weet je het duidelijk niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:19 schreef nelisb het volgende:
Laptop op afbetaling betaal je rente. Je krijgt het prodct al. Dan heb je toch schuld? Of zie je dat anders?
Maar goed als je een jaar moet sparen voor 600¤ zou ik geen iPad en laptop kopen.
Stel je laptop valt stuk na 3 maand moet jij nog steeds maandelijks dokken.
Een ABO kan je niet vergelijken met een laptop op afbetaling. Je krijgt er namelijk elke maand iets voor terug.
Maar goed je weet goed waar je over praat, succes ermee!
Maar dan moet je trouwens niet om een mening vragen als je er toch andere ideeën bij hebt.
Waarop baseer jij die cijfers dan? Je roept nu wel een hoop, maar je geeft dat nergens aan. Ik heb het een keer eerder gedaan, en weet precies hoe het werkt. Een laptop van 700 euro zal uiteindelijk zo ongeveer 750 euro kosten met rente, zo lang je het maar goed aanpakt. Een of twee jaar eerder een fatsoenlijke laptop en daarvoor 50, of zelfs 100, euro meer betalen is niet meer dan logisch. Zo werkt het nou eenmaal.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:48 schreef nelisb het volgende:
Succes!!
Lekker rente betalen en dan een laptop van 700¤ voor 900¤
Je moet nog een hoop leren.
Lezen. Ik heb het niet nodig als een luxeproduct. Ik heb het nodig voor verslagen etc. - tegenwoordig moet alles via de computer. In jouw geval is de TV wel een luxe product, want het is eigenlijk nergens goed voor behalve voor TV kijken. Een computer hebben mensen nodig voor werk etc. - waarmee je dus geld (kan) verdienen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:03 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Goeie logica. Ik ga dalijk al mijn geld uitgeven aan een dikke tv, om vervolgens de komende maanden mijn eten op afbetaling te kopen. En dat kan best, want eten is immers geen luxeproduct!
Mwah, iPhone bij T-mobile kost je 29,95 * 24 maanden + 99 = 818 euro.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:58 schreef WSquater het volgende:
Ik haal nogmaals het voorbeeld met de iPhone op als je het bijvoorbeeld bij T-Mobile haalt. Je betaalt veel meer dan als je de iPhone in 1x koopt en er dan een sim-only abonnement bij pakt. Simpelweg omdat je de iPhone in een termijn van 24 maanden afbetaalt bij T-Mobile, en daar komt dan nog rente overheen.
Voor de 32 GB 3Gs betaal je bij T-Mobile eerst 200 euro. Een goed sim-only abonnement heb je al voor 5 a 10 euro. Voor, laten we zeggen, 22.50 per maand betaal je dus de iPhone. 24*22.50 = 540. Totaal betaal je voor de iPhone dan 740 euro. Je betaalt dus bijna 90 euro per jaar voor het abonnement. Totaal na 2 jaar = 918.80.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Je hebt trouwens wel gelijk over dat je een telefoon ook op afbetaling koopt, maar daar gaat het (bij een iPhone) om zo'n 10 euro per maand, voor 24 maanden = ¤ 240, wat een koopje is vergeleken met zo'n ding los kopen.
Hoe kom jij aan 35 euro? Dan ben je helemaal bezig met de iPhone 3G, uit 2008. De 3Gs 16 GB koop je al voor 575 euro, dus hoe jij aan 690 euro komt snap ik ook niet. 15% rente heb ik nooit genoemd, het kan namelijk goedkoper lol.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:11 schreef nelisb het volgende:
IPhone los en sim only is zeker niet goedkoper.
Heb het een paar topics terug nog doorgerekend en toen bleek het zelfs duurder.
2 jaar i-150 heb je 150 min, 150 sms en onbeperkt internet.
iPhone 35¤. 30 x 24=680¤. Totaal 715¤.
iPhone los nieuw 690¤. 150 ABO + 100 sms 8¤ per maand + 10 euro voor veel langzamer internet = totaal 1122¤. Dus 400¤ duurder.
Prijzen via 2call.nl
Jengelt het zelf ove een ABO van 5 à 10¤ per maand. Maar dannvergelijk je appels
Met peren. Voor 5 j heb je minder minuten minder sms en geen internet dus dat gaat niet op.
Dat zeg ik toch ook. Dat ik er dan verlies op maak. Het is alleen zo dat ik dat geld van december 2010, nog niet in april 2010 heb. Jij hebt je salaris van de komende 8 maanden toch ook nog niet?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef matthijst het volgende:
Overigens: als je 2500 euro per jaar uit kan geven aan gadgets, dan zou je elke van je apparaten in 2-3 maanden bij elkaar gespaard hebben. Dan heeft op afbetaling kopen 0,0 voordeel, je bent er alleen maar duurder mee uit en je gaat een contract aan dus je moet hoe dan ook betalen, 't is niet dat je dan opeens dat geld over houdt ofzo, omdat je in termijnen betaalt.
Ik vroeg om wat ik het beste kon doen, stap 1, 2 of 3. En jij begint over schulden en alles. Daaruit kan ik ook wel opmaken dat je het niet allemaal hebt gelezen, of in ieder geval zo vlug dat je het niet helemaal hebt meegekregen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef nelisb het volgende:
Maar goed je vraagt om meningen, die krijg je en dan weerleg je alles. Vraag dan niet om meningen als je zelf zo wijst bent wat je moet doen.
Dus jij vond je eigen reactie niet kinderachtig?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:21 schreef nelisb het volgende:
Jij begint over kopen op afbetaling. Dan geef ik mijn mening dat je dat niet moet doen. Maar daar was je niet van gediend.
Dat is toch kinderachtig? Ik vraag alleen wat jullie zouden doen: stap 1, 2 of 3 en jij reageert zo belachelijk. Je weet niet eens hoeveel geld ik heb, welke laptop ik uberhaupt wil en voor hoeveel ik het kan krijgen.quote:Ja doen zeg ik! Lekker rente erbij en een schuld hebben! Top idee! Zou het nu nog regelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |