quote:Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende: Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier
Jo0lz, WyriHaximus en Sjowhan hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks
Alvast bedankt!!
Jouw hele gedrag is te triest voor woorden, om hulp vragen en daarna alles afzeiken... Rot toch op naar tweakersquote:Op maandag 19 april 2010 12:57 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik vraag niet om een mening maar om een slotje.
En deze post is gewoon te triest voor woorden.
[..]
Nee ik blijf liever bij Fok!, het thuishonk van superaardige en intelligente mensen.![]()
Inderdaad. Vooral vanquote:Op maandag 19 april 2010 13:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jouw hele gedrag is te triest voor woorden, om hulp vragen en daarna alles afzeiken... Rot toch op naar tweakersOh en het gebruik van M$ is ook ongelofelijk pauperig.
moest ik erg hardquote:En als ik MS nu eenmaal type als M$ is een kwestie van gewenning, heeft verder geen achterliggende gedachten.
Jeetje ik type M$... wat een bandiet ben ik toch.quote:Op maandag 19 april 2010 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral van
[..]
moest ik erg harddoen. Alsof je jezelf aanwent zonder enige achterliggende gedachte om shift-4 te tikken in plaats van shift-s
.
quote:Op maandag 19 april 2010 16:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jeetje ik type M$... wat een bandiet ben ik toch.
Waar maak je je druk om? Shift-4 olé olé.
En mensen diedoen, das best sneu.
Sorry Danny.quote:Laatste post over dit onderwerp. Als je verder wilt zeuren mag je PM'en.
quote:
Aldus zijn PMquote:ma 19 april 2010 15:57u door smegmanus:
M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$ M$
Serieusquote:Op maandag 19 april 2010 16:30 schreef DutchErrorist het volgende:
Om even te laten zien hoe sneu smegmanus is...
[..]
Aldus zijn PM![]()
En ga nu niet zeggen dat pm plaatsen niet mag, dit stelt toch niets voor.
quote:
Je laat al voorzichtig doorschemeren dat je zijn verhaal wel aannemelijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:13 schreef NJ het volgende:
Zolang Tha_Duck geen onwaarheden post of persoonlijk wordt
mag hij (onderbouwd) posten waarom hij jou niet vertrouwt bij
het doen van een aankoop van een paar honderd euro.
Ik geloof er niets van want je laat alles keurig staan wat ik ook laat zienquote:Ik kan niet zien wie er gelijk heeft en ik ga daar ook niet in zitten als
scheidsrechter. Hij mag gewoon zijn mening geven en het staat iedereen
vrij die mening met argumenten te becommentariëren, maar ik ga kritiek
op eventuele oplichters (of je dat nou bent of niet) niet onmogelijk maken.
Uit de algemene voorwaarden (http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden):quote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
En als laatste, bedreigen is ook not-done op Fok!.quote:8. Messages.fok.nl / Privéberichten
a. Het PM-systeem is een systeem waarmee gebruikers direct berichten kunnen sturen aan andere gebruikers. Dit systeem draait op messages.fok.nl en is geïntegreerd op alle onderdelen van het FOK.nl domein.
b. Gebruiker dient er rekening mee te houden dat het te allen tijde mogelijk is dat de beheerders (admins) van FOK! besluiten deze berichten in te zien indien er sprake is van verdenking van een strafbaar feit, misbruik van het systeem of er, ons inziens, andere dringende redenen zijn deze in te zien. Het PM-systeem is géén vervanging voor externe chat en mailsystemen en is nadrukkelijk NIET privé. Verzonden berichten kunnen worden ingezien door de afzender, ontvanger en sitebeheerders.
Hij heeft wel gelijk. Ik heb geen zin om scheidsrechter te gaan spelen in 'wie heeft er vandaag gelijk mbt de iPad'. Hij vindt jou niet betrouwbaar, prima. Ik heb geen idee of het waar is of niet, maar bij een aanschaf van een paar honderd euro mag er best kritisch gekeken worden naar de aanbieder. Geen enkel probleem. Ik ga dan ook geen oordeel uitspreken over wie ik geloof en wie niet. Dat boeit namelijk niet, want dat moet een eventuele koper zelf doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:41 schreef FP128 het volgende:
Ach ach dwepen met regeltjes als het te heet onder je voeten wordt
na eerst mij zwart te hebben gemaakt en nu ik " the stakes" verhoog
terugkrabbelen.Held op sokken en dan andermaal een kreet
slaken onder de noemer bedreiging.Alleen lafaards en leugenaars
doen dat.
Maar goed, je trekt je terug i.p.v als een vent het aanbod aan te nemen
en dat had ik kunnen weten.Wel blaten dat ik maar moet bewijzen
terwijl ik nu met een verhoogde inzet aankom waarbij het gelijk oversteken
is met een straf erachter aan en dan geven we niet thuis.![]()
Je hebt gelijk om mij te negeren want je wist al wat de uitslag zou zijn
van de verhoogde weddenschap. Lafaard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |