abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 december 2003 @ 12:50:33 #1
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_15196088
Daar gaan we weer .

Deel 1: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 2: Het grote Digital Corner Feedback topic
Deel 3: Het grote Digital Corner Feedback topic.

Uit het oude topic:

quote:
Op zaterdag 21 december 2002 16:05 schreef Tijn het volgende:
Grofweg is het de bedoeling dat je het hier post als iets je niet geheel bevalt omtrent het modereren van de Digital Corner. Opmerkingen of aanmerkingen dus. Maar ook nieuwe ideeën, complimenten, een FAQ die niet klopt of het wijzen op iets wat niet helemaal goed verloopt. Kortom: alles wat je normaal in FB had gezet over DIG gaat nu hier

Lucille & ik hopen uiteraard op input van jullie allen, want daar kunnen we iets mee! Maar hou dit topic wel een beetje netjes aub, tis geen slowchat reeks

Alvast bedankt!


  zondag 7 december 2003 @ 00:59:43 #2
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_15214220
Misschien een idee om de link naar het FB-topic te updaten in Klachten over mod-acties? Lees dit eerst!
  zondag 7 december 2003 @ 13:47:53 #3
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_15220054
Check
pi_15239834
fijn dat je mijn topic sluit }"|
Verwijderde bestanden terughalen

via de zoek ben ik nog niet veel wijzer gewordne

  maandag 8 december 2003 @ 02:12:18 #5
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_15239851
quote:
Op maandag 8 december 2003 02:08 schreef AirRaid het volgende:
fijn dat je mijn topic sluit }"|
Verwijderde bestanden terughalen

via de zoek ben ik nog niet veel wijzer gewordne


Tip: verwijderde bestanden terughalen heet recovery. Zoek daar maar eens op
  maandag 8 december 2003 @ 10:50:25 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_15242191
Mag ik ff weten waarom mijn topic is dichtgegooid!? Is toch een normale vraag of niet!? Heeft toch ook niets met Chello of whatever te maken? Blijkbaar een ad-aware probleem die de PC geraakt heeft.Gooi hem weer ff open want ik heb hulp nodig.
  maandag 8 december 2003 @ 10:51:46 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_15242213
quote:
Op maandag 8 december 2003 09:27 schreef QuietGuy het volgende:
Hier zijn 2 centrale topics voor

[Chello] Online helpdesk..U mag het zeggen (deel6)
Het Grote "Er is iets down" Topic deel 7


En als je last hebt van spyware, pak je de spyware FAQ erbij.
  maandag 8 december 2003 @ 13:17:01 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_15245631
En zoals ik al gemeld heb, GAAT mijn probleem daar niet over.
Ik heb in die topics gekeken en mijn vraag kwam daar niet voor. Volgens mij heb je mijn topic niet eens goed doorgenomen, maar alleen naar de titel gekeken en meteen dichtgeflikkerd. Ik heb nu problemen met de DNS, en ik vroeg hoe ik dat weer moet instelen, wat dus in dat topic staat wat ik geopend heb, en nog geen antwoord op gekregen heb.

Dus mijn vraag is wederom; kan ie weer ff open zodat mensen me fff kunnen helpen en zodra dat gebeurd is, dan gooi je hem maar weer dicht als je wilt. Of moet ik nu weer een compleet nieuw topic gaan maken om te vragen hoe je je DNS opnieuw kunt invoeren?

  maandag 8 december 2003 @ 13:19:15 #9
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_15245676
Hoe je de dns kunt instellen is ook wel via de search te vinden.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  maandag 8 december 2003 @ 13:23:10 #10
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_15245769
Hey...bedankt voor de fantastische hulp, jongens(!)
  maandag 8 december 2003 @ 13:24:33 #11
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_15245810
quote:
Op maandag 8 december 2003 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
[klacht]
Als ik de vraag goed las:
  • Kan het zijn dat gewoon Chello eruit ligt?

  • Dan verwijs ik naar Het Grote "Er is iets down" Topic of [Chello] Online helpdesk..U mag het zeggen
  • Iemand berichten hierover gehoord?

  • Hoort ook bij Het Grote "Er is iets down" Topic deel 7
  • of ligt het toch gewoon acht aan mijn PC/modem?

  • Inderdaad, voor deze vraag kan hij gewoon open blijven naar mijn inzien.
    Alleen is mijn naampje zwart en niet blauw. Dus kan ik geen topics sluiten, laat staan openen
      maandag 8 december 2003 @ 13:46:04 #12
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_15246341
    Slarioux, in me FAQ zitten nog paar foutjes (met dank aan de tip: sop):

    Onder Ik weet mijn lokale IP-adres niet bij Win9x moet deze regel weg: Voer in cmd en klik op OK.

    Zelfde bij Ik weet het IP-adres van de router niet of heb geen wachtwoord

      maandag 8 december 2003 @ 13:52:31 #13
    54884 Yi-Long
    Snorloze Zeiksnor
    pi_15246521
    quote:
    Op maandag 8 december 2003 13:24 schreef QuietGuy het volgende:

    [..]

    Als ik de vraag goed las:

  • Kan het zijn dat gewoon Chello eruit ligt?

  • Dan verwijs ik naar Het Grote "Er is iets down" Topic of [Chello] Online helpdesk..U mag het zeggen
  • Iemand berichten hierover gehoord?

  • Hoort ook bij Het Grote "Er is iets down" Topic deel 7
  • of ligt het toch gewoon acht aan mijn PC/modem?

  • Inderdaad, voor deze vraag kan hij gewoon open blijven naar mijn inzien.
    Alleen is mijn naampje zwart en niet blauw. Dus kan ik geen topics sluiten, laat staan openen
    Ja dat dacht ik ook. Ik heb een probleem en daar waren een aantal mogelijke oorzaken voor, en dat kon OF met chello te maken, of metd e instellingen op mijn pc na het verwijderen van spy-ware. Duidelijk is dus dat het laatste waarschijnlijk het geval is, en dan is de logische vervolgvraag; hoe fix ik dat?
    Lijkt me dan niet dat ik door verwezen moet worden naar een topic over chello, maar dat ik gewoon hulp vraag en kan verwachten over hoe ik het probleem op mijn pc fix, en dus de DNS weer kan terugzetten, herstellen, fixen of opnieuw instellen whatever. Maar blijkbaar is dat NOT DONE in dit forum....volgens de modjes...

    Dan snap ik persoonlijk niet meer hoe ik dan voortaan mogelijke problemen hier kan posten, want als meteen iedere topic gesloten wordt met de verwijzing; probeer het daar eens (waar het antwoord niet in staat want daar heeft het niets mee te maken) dan heeft het weinig zin om hier om wat hulp te vragen.

      maandag 8 december 2003 @ 14:13:08 #14
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_15246980
    quote:
    Op maandag 8 december 2003 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
    [..]
    [bla]
    Als je post, neem dan effe [Mededeling] Voordat je een topic opent... door, en zeg wat je al geprobeert hebt. Dit scheelt een hoop. Als je dat duidelijk formuliert zal er geen slotje opkomen. Slarioux zal het misschien over verkeerd gezien hebben, tenslotte, geloof het of niet, ook modjes zijn maar mensen
    pi_15268056
    quote:
    Op maandag 8 december 2003 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
    Lijkt me dan niet dat ik door verwezen moet worden naar een topic over chello, maar dat ik gewoon hulp vraag en kan verwachten over hoe ik het probleem op mijn pc fix, en dus de DNS weer kan terugzetten, herstellen, fixen of opnieuw instellen whatever. Maar blijkbaar is dat NOT DONE in dit forum....volgens de modjes...

    Dan snap ik persoonlijk niet meer hoe ik dan voortaan mogelijke problemen hier kan posten, want als meteen iedere topic gesloten wordt met de verwijzing; probeer het daar eens (waar het antwoord niet in staat want daar heeft het niets mee te maken) dan heeft het weinig zin om hier om wat hulp te vragen.


    Laat ik ff als 'onafhankelijke' mod (onafhankelijk in de zin van ik heb geen slotjes gezet) de zaak op een rijtje zetten om duidelijkheid te creeren:

    topic: Ligt Chello alkmaar eruit? Of ...? is op slot gezet omdat je als vraag hebt of Chello er uit ligt. Aangezien dit soort vragen dagelijks voorbij komen hebben we hier een centraal topic voor (zie de FAQ voor de URL). Je vermeld wel dat je ad-aware hebt gedraait, maar je vraagt expliciet of Chello down is. Vandaar het slotje van Slarioux.

    Dat je daarna denkt dat het met Spyware te maken hebt is prima, maar uit niets blijkt dat je dan de Spyware FAQ gelezen hebt. Vervolgens kaar je het probleem aan dat DNS niet werkt en vraag je hoe je dat moet instellen. Dit staat allemaal beschreven in de Netwerk FAQ.

    Kortom, je stelt 3 vragen die zodanig zijn dat het duidelijk is dat je de FAQ niet gelezen hebt (laat ik het anders zeggen, het is ons niet duidelijk dat je ze gelezen hebt ). Met als resultaat, een onhandige discussie tussen een user die geirriteerd raakt omdat zijn topic op slot wordt gegooit en een mod die geirriteerd slotjes zet en een andere mod die alles in perspectief zet. Hopelijk is het wel duidelijk dat de manier van vragen stellen en een juiste titel kiezen van groot belang is voor de verdere afhandeling van een probleem.

    Groetjes,
    Lucille

    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_15286561
    Kan mijn topic betrouwbare "winkel" dicht? Ik heb al de antwoorden waarnaar ik op zoek was ondertussen, thanks!

    Samson

    Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
    pi_15286594
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2003 21:49 schreef Samson het volgende:
    Kan mijn topic betrouwbare "winkel" dicht? Ik heb al de antwoorden waarnaar ik op zoek was ondertussen, thanks!

    Samson


    Als je de FAQ had gelezen dan had je geweten dat topics in DIG niet automatisch dicht gaan als het antwoord gegeven is.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
    pi_15286795
    quote:
    Op dinsdag 9 december 2003 21:50 schreef Lucille het volgende:

    [..]

    Als je de FAQ had gelezen dan had je geweten dat topics in DIG niet automatisch dicht gaan als het antwoord gegeven is.


    Ok Lucille, weer wat geleerd
    Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
      woensdag 10 december 2003 @ 09:30:52 #19
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_15294718
    Heb net in de FAQ de lijst van de centrale topics bekeken, en daar zaten een paar topics tussen die inmiddels op slot zitten. Hier ff een update:

    Het grote betaalde webhosting topic - Deel 2
    Site Checks deel 23 - aub GEEN spam!
    Het grote enige echte 'post je desktop' topic dl.2
    [Centraal] Kazaa & Kazaa Lite topic deel 1 (geen vervolg)
    [CENTRAAL] Maak of kraak je internetprovider (nieuw)

    pi_15294806
    quote:
    Op woensdag 10 december 2003 09:30 schreef QuietGuy het volgende:
    Heb net in de FAQ de lijst van de centrale topics bekeken, en daar zaten een paar topics tussen die inmiddels op slot zitten. Hier ff een update:

    Het grote betaalde webhosting topic - Deel 2
    Site Checks deel 23 - aub GEEN spam!
    Het grote enige echte 'post je desktop' topic dl.2
    [Centraal] Kazaa & Kazaa Lite topic deel 1 (geen vervolg)
    [CENTRAAL] Maak of kraak je internetprovider (nieuw)


    Jeetje, jij probeert echt een bruin armpje te halen bij de DIG crew. Pas maar op, voor je het weet wordt je gevraagd om mee te modden.

    maar toch heel erg bedankt voor je hulp

    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      woensdag 10 december 2003 @ 10:09:00 #21
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_15295429
    FAQ geupdate
      woensdag 10 december 2003 @ 10:09:33 #22
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_15295442
    quote:
    Op woensdag 10 december 2003 09:35 schreef Lucille het volgende:
    [..]
    Jeetje, jij probeert echt een bruin armpje te halen bij de DIG crew. Pas maar op, voor je het weet wordt je gevraagd om mee te modden.

    maar toch heel erg bedankt voor je hulp


    Bruin armpje? Die uitdrukking heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord. Wit voetje ok, maar bruin armpje?
      woensdag 10 december 2003 @ 10:20:16 #23
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_15295653
    QG, sinds wanneer mail jij vanaf hotmail?

    Van: "QuietGuy op Fok" <**@hotmail.com>

      woensdag 10 december 2003 @ 10:25:07 #24
    42782 QuietGuy
    opscheppende pats-nerd
    pi_15295758
    quote:
    Op woensdag 10 december 2003 10:20 schreef Slarioux het volgende:
    QG, sinds wanneer mail jij vanaf hotmail?

    Van: "QuietGuy op Fok" <**@hotmail.com>


    Zo beter?
      woensdag 10 december 2003 @ 10:35:10 #25
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_15295971
    550 5.7.1 *@*.nl... Relaying denied
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')