Zou even zoeken dan. Dit is meer een feedback topicquote:Op vrijdag 20 september 2024 18:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er nog een topic voor onmisbare software op de pc/laptop?
Heb na jaren weer een laptop aangeschaft en ben nog een beetje zoekende namelijk
En waar anders dan in het DIG FB topic had ik deze vraag kunnen stellen denk je?quote:Op zondag 22 september 2024 00:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zou even zoeken dan. Dit is meer een feedback topic
De zoekfunctiequote:Op dinsdag 24 september 2024 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En waar anders dan in het DIG FB topic had ik deze vraag kunnen stellen denk je?
Das waarquote:
Geen idee. Maar de beste tip is altijd om de zoekfunctie te gebruiken, ik heb niet op een rijtje welke topics er allemaal gemaakt zijn in de laatste 20 jaar.quote:Op dinsdag 24 september 2024 22:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En waar anders dan in het DIG FB topic had ik deze vraag kunnen stellen denk je?
Nee, ik ben al weer oud. Ik weet het. Maar hij was te mooi om niet te zeggenquote:Op dinsdag 24 september 2024 22:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Das waarmaar net als jij ben ik niet van gisteren
en soms gebruik ik net niet de juiste zoektermen om er te komen. Vandaar mijn vraag in DIG FB
Graag gedaan bro, waardeer ik zeker.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:13 schreef Abid-Meher het volgende:
Afgelopen zaterdag was het de dag van de vrijwilliger ik wil Chevycaprice bedanken voor zijn inzet dit jaar in het DIG forum en de jaren die volgen.
Bedankt
Ja doe ik, schelden mag namelijk nietquote:Op zondag 11 mei 2025 20:14 schreef raptorix het volgende:
Kan iemand deze post deleten: raptorix in DIG / Webscraper tips
Ah, zo gaan we met behulpzame users om, het lijkt me niet meer als normaal dat als ik moeite doe en 3 kwartier van mijn tijd besteed dat iemand op zijn minst even aangeeft of dit gelukt is, maar goed, mensen zoals jou zijn precies de mentaliteit waarom Fok zo verrot is.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja doe ik, schelden mag namelijk niet
Hij is nog niet eens online geweest sinds je mention, doe even rustig man.quote:Op zondag 11 mei 2025 20:26 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah, zo gaan we met behulpzame users om, het lijkt me niet meer als normaal dat als ik moeite doe en 3 kwartier van mijn tijd besteed dat iemand op zijn minst even aangeeft of dit gelukt is, maar goed, mensen zoals jou zijn precies de mentaliteit waarom Fok zo verrot is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |