Ik heb het voor je uitgeprobeerd, dit is niet mogelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:58 schreef _Arual_ het volgende:
Als je je iPad als e-bookreader gebruikt, is er dan ook de mogelijkheid om op een of andere manier wat 'in de kantlijn' te krabbelen?
En zou het dan mogelijk zijn om die bladwijzers een naam te geven?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik heb het voor je uitgeprobeerd, dit is niet mogelijk.
Je kan wel een definitie opzoeken en van een bepaald woord/stuk tekst een bladwijzer maken.
Nee. Je moet even bij DealExtreme bestellen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13354quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef Gauner het volgende:
Tvp.
Mijn iPad is aangekomen op Amerikaanse bestemming en wordt over 1 week meegenomen naar Europa.
Heb nu een 32GB + case in totaal voor 510 euro.
Maar even over die adapter. Ik heb voor mijn iPod een adapter waar de usb kabel in kan en dan zo in het stopcontact, kan ik die ook gebruiken voor de iPad icm zijn usb kabel?
Thanks! Is dat een Amerikaanse shop en ze verzenden gratis naar Nederland?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee. Je moet even bij DealExtreme bestellen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13354
Nee is Chineesquote:Op woensdag 14 april 2010 18:23 schreef Gauner het volgende:
[..]
Thanks! Is dat een Amerikaanse shop en ze verzenden gratis naar Nederland?
Je kunt ook de duckhead (stekker-gedeelte) van je iPod-oplader op je iPad-oplader zetten als je ze niet tegelijk nodig hebt.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef Gauner het volgende:
Tvp.
Mijn iPad is aangekomen op Amerikaanse bestemming en wordt over 1 week meegenomen naar Europa.
Heb nu een 32GB + case in totaal voor 510 euro.
Maar even over die adapter. Ik heb voor mijn iPod een adapter waar de usb kabel in kan en dan zo in het stopcontact, kan ik die ook gebruiken voor de iPad icm zijn usb kabel?
Ik heb voor de iPod geen originele adapter gekocht, maar zo'n ding waar je hem via de usb kabel aan kunt hangen en zo in het stopcontact kunt pluggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je kunt ook de duckhead (stekker-gedeelte) van je iPod-oplader op je iPad-oplader zetten als je ze niet tegelijk nodig hebt.
Oke dan bestel ik vanavond meteen! Thanks man!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee is ChineesMaar verzenden is idd gratis, en komt altijd aan. Bestel er al jaren (zijn hele topics over op Fok! ook
). Duurt wel een dag of 10 tot 14 meestal, maar dat moet niet uitmaken lijkt me.
¤ 564 maar dan heb je verder niks dus. Maar waar refereer jij dan naar?(quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:08 schreef Tha_Duck het volgende:
De goedkoopste kost je 564 ongeveer, en dat is met alle kosten erin.
Ben benieuwd waar jij hem voor 505 kan halen all-in.
Ben je 3G vergeten? Of denk je dat dat geen data betreft? Wie ging alweer over dequote:iPad met T-Mobile abo? Waarom zouden ze dat doen? Je kan er niet eens mee bellen!
Dus dat lijkt me onzin. En "nee" verkopen? Je kan toch ff bellen van te voren? Dat is
toch geen moeite?
En waar heb je die ook alweer gekocht?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:34 schreef FP128 het volgende:
@Gauner :
Je kan ook de adapter van je iPhone in je iPad stoppen.
Mag ik vragen waar jij die 32 GB hebt gehaald en heb je foto's?
en niet onbelangrijk,is dat met BTW of zonder en salestax
en een fee van iemand . Leg eens uit?
[..]
¤ 564 maar dan heb je verder niks dus. Maar waar refereer jij dan naar?(
waar haal jij deze prijs dus vandaan)
Nog een keer:
iPad 16 GB + iPadcase + iPad Camera Connection Kit + fee (voor
degene die dit aanlevert) + verzendkosten via FedEx (2 werkdagen)
Totaal: US 707,80 aka ¤ 505,+
Dit is dus zonder de 19% BTW die er nog bijkomt!
[..]
Ben je 3G vergeten? Of denk je dat dat geen data betreft? Wie ging alweer over de
data van de iPhone en 3G bij de iPhone? Juist! dus is de redenering zo gek nog niet
dat de kans heel groot is dat T-Mobile en zijn winkels de iPad gaan leveren al of niet
i.c.m een T-Mobile abonnement o.i.d.
Heb hem nog niet in huis, kennissen komen volgende week over uit de VS (op hun adres heb is hij afgeleverd) en nemen hem dan voor me mee. Ik heb hem besteld via apple.com, daar kostte de 32GB versie (wifi only) 599 dollar, daarnaast nog een case erbij besteld die was 39 dollar. Daar kwam nog 51 dollar aan estimated tax bij wat het totaalbedrag 689 dollar = 505 euro maakt.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:34 schreef FP128 het volgende:
@Gauner :
Je kan ook de adapter van je iPhone in je iPad stoppen.
Mag ik vragen waar jij die 32 GB hebt gehaald en heb je foto's?
en niet onbelangrijk,is dat met BTW of zonder en salestax
en een fee van iemand . Leg eens uit?
En de NL btw en invoerrechten??quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef Gauner het volgende:
Heb helaas geen iPhone, dus denk dat ik me die adapter plug gewoon even bestel, kost toch geen drol.
Maar als ik mijn iPad via de usb aan mijn laptop hang, laadt hij dan wel gewoon op?
[..]
Heb hem nog niet in huis, kennissen komen volgende week over uit de VS (op hun adres heb is hij afgeleverd) en nemen hem dan voor me mee. Ik heb hem besteld via apple.com, daar kostte de 32GB versie (wifi only) 599 dollar, daarnaast nog een case erbij besteld die was 39 dollar. Daar kwam nog 51 dollar aan estimated tax bij wat het totaalbedrag 689 dollar = 505 euro maakt.
Zodra ik hem binnen heb maak ik foto's en zal ik ze hier posten.
Al 4 keer vermeldquote:Op woensdag 14 april 2010 23:35 schreef DaMook het volgende:
Europese lancering van iPad officieel vertraagd met 1 maand
Ben blij dat de mijne eind april uit de usa meegebracht wordt.
Tot 639 dollar mag je vrij invoeren vanuit de VS. Daarom gaat de case in de koffer en de iPad gewoon mee met de handbagage. Mochten ze daarnaar vragen dan valt die net onder dat bedrag.quote:
Ah oke op die manier. Heb hem net besteld voor het astronomische bedrag van 1,42.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
het is een USB-blokje met een afneembare US-plug. Die vervang je voor de plug uit bovenstaande link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |