Dat is dan weer niet (helemaal) waar, Google indexeert tegenwoordig ook Flash.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:43 schreef retorbrapi het volgende:
- het is niet te indexeren
Oh?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat ding is natuurlijk gedoemd te falen, en hard ook. Het gaat totaal voorbij aan het concept van een tablet; je pakt 'em van je keukentafel om even de krant te lezen, of surfen op de bank, etc. met zo'n Windows 7 ding moet je eerst 3min wachten totdat het is opgestart, zit je continu te priegelen met de op mouse-input gebaseerde interface.. nee bedankt.
Je, supersoepele bediening in tabletvorm ook he.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh?
http://www.engadget.com/2(...)-on-and-impressions/
Zo kan het dus ook he.
Eerlijk is eerlijk: dit is een preproductie-model. Het kan dus nog verbeterd worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:10 schreef Ad_rem het volgende:
"Did anyone notice how SLOWLY it responded to his touching? This thing isn't going to touch the iPad unless they speed up the touchscreen interaction."
Veeg -> OS faalt hard ->Scherm beweegt naar rechts.
HTC all over again. Dat werkt gewoon niet lekker.
Wel multitasking tot op zekere hoogte, wel een microfoon, wel een geniale interface, wel een soepel en snel OS, wel duizenden touch-geoptimaliseerde apps, wel een licht en slank ontwerp, wel een zeer respectabele accuduur...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef mighty_myte het volgende:
Kutding.
Geen multitasking, geen camera, geen microfoon, geen Flash, geen breedbeeld, geen USB, geen SD-kaarten...
[ afbeelding ]
No wireless. Less space than a nomad. Lame.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef mighty_myte het volgende:
Kutding.
Geen multitasking, geen camera, geen microfoon, geen Flash, geen breedbeeld, geen USB, geen SD-kaarten...
[ afbeelding ]
Ja ik draai inderdaad een gestripte versie van Vista op mn telefoonquote:Op maandag 1 februari 2010 00:04 schreef retorbrapi het volgende:
Oh ja, dan krijg je zoiets als Windows Mobile, gewoon Windows onaangepast op een telefoon gooien, ook zo'n succesverhaal
Dit verklaart voor mij een hoop t.a.v. van het andere iPad topic waar ik je tegenkwamquote:
Leuk ding! Win7 op een klein schermpje valt hard mee, hoeveel mensen draaien tegenwoordig niet standaard 1200x1600 op een 20"monitor? Zeker als t scherm van goede kwaliteit is blijft alles perfect leesbaar en qua bediening is 7 zeker goed met je vingers te doenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:37 schreef Semmm het volgende:
[ afbeelding ]
http://freshgadgets.nl/exopc-slate-beter-dan-apple-ipad
Windows 7 op een 9 inch schermpjelijkt me helemaal niks
Deze lijkt trouwens nog meer op een iPhone dan dat de iPad doet, als die tekst er niet op stond
Waarom gedoemd te falen? aanzetten, scherm aantikken en gaan, niks 3 min. opstarttijd gewoon 1seconde...en tablet is tablet, Apple of niet, als je daar je krant op wilt lezen dan kan dat toch gewoon?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:45 schreef retorbrapi het volgende:
Dat ding is natuurlijk gedoemd te falen, en hard ook. Het gaat totaal voorbij aan het concept van een tablet; je pakt 'em van je keukentafel om even de krant te lezen, of surfen op de bank, etc. met zo'n Windows 7 ding moet je eerst 3min wachten totdat het is opgestart, zit je continu te priegelen met de op mouse-input gebaseerde interface.. nee bedankt.
Wehehehe, doet me erg denken aan een stukje uit NRC next onlangs waarin een mini cursus "presentaties geven zoals Steve Jobs" werd voorgesteld, een van de punten was inderdaad het overvloedig gebruik van termen als "wonderfull" "fantastic" "exceptional"en al het andere wat je in dit filmpje zietquote:
Nee alleen maar wannabe fanboys die om het hardst alles wat geen iPad of Apple is afkraken, met name diegene die al jaren geen windows meer hebben gezien en de nadelen van ME aanhalenquote:
Nog niet maar ik heb d'r bij de baas die nog naar NY vliegt eentje in bestelling.*O*.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:30 schreef oYo het volgende:
Geen iPad bezitters hier?
Gelukkig ben jij de nuance zelve.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee alleen maar wannabe fanboys die om het hardst alles wat geen iPad of Apple is afkraken, met name diegene die al jaren geen windows meer hebben gezien en de nadelen van ME aanhalen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende: En de batterij hield 't na anderhalf-twee uur vanalles uitproberen nog goed vol.
Afgelopen maandag heeft mijn oom in NY voor mij gekeken, maar de 16gb was uitverkocht. Nu gaat hij eind van de maand naar LA en kijkt dan weer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik wou dat ik iemand kende die naar de USA ging en er 1 meebrengt. Nu moet ik nog even wachten tot einde van de maand, dan komen ze in Duitsland
En dan toch niet een zwaarder model?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Afgelopen maandag heeft mijn oom in NY voor mij gekeken, maar de 16gb was uitverkocht. Nu gaat hij eind van de maand naar LA en kijkt dan weer.
Inderdaad? En waarom haal je hem anders zelf niet (eventueel uit Duitsland) als het toch eind deze maand is? Als je pech hebt pikken ze hem er bij de douane tussen uit (was in het nieuws dat ze bij Schiphol extra opletten). Eind deze maand is-ie in Duitsland te koop, en let maar op dat in mei hij ook hier is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan toch niet een zwaarder model?
Ik ga ook voor de 3G, zelfde argumenten (op de zwarte strip na).quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:16 schreef WSquater het volgende:
Maar ik ben even benieuwd voor welk model jullie gaan. Ik ga denk ik zoiezo voor een 3G versie omdat..
- ...er GPS in zit
- ...je de mogelijkheid hebt om overal internet te hebben
- ...er een gave zwarte strip op zit wat laat zien dat je een 'higher-end' model hebt*
- ...er een gave zwarte strip op zit, waar ik vanuit ga dat daar ook WiFi zit (dus betere ontvangst)
* Het Apple logo laat al zien dat je (te) veel hebt betaald, maar goed :p
De mogelijkheid om overal internet te hebben vind ik al wat. Schijnbaar kunnen er ook gewone sims in als je 'm een beetje kleinere knipt en dan heb je internet. Als ik bijvoorbeeld een dag naar het strand ga, zou het wel fijn zijn als ik ook daar bijvoorbeeld internet heb voor als ik het nodig heb. Dan koop ik gewoon even een SIM-kaartje van 10 of 20 euro en ik heb internet. Yay!
Die zwarte strip ziet er best wel gaaf uit vind ik (zoals je op die foto van Steve Wozniak zag). Higher-end model was een grapje ;pquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:48 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Ik ga ook voor de 3G, zelfde argumenten (op de zwarte strip na).
en dan 32 GB.
Welke foto?quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:59 schreef WSquater het volgende:
[..]
Die zwarte strip ziet er best wel gaaf uit vind ik (zoals je op die foto van Steve Wozniak zag). Higher-end model was een grapje ;p
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:01 schreef Stevennn het volgende:
[..]
Welke foto?
Nee maar het ziet er wel gaaf uit. Maar speelt verder geen rol bij mijn beslissing.
Deze inderdaad. Deze ziet er namelijk best wel 'strak' out en lijkt heel mooi mee te gaan met het design.quote:
1) Je kan er van uitgaan dat er geen veranderingen zullen zijn tussen de Amerikaanse en Europese (behalve dan wat er in de doos zit: de Amerikaanse adapter, i.p.v. de Nederlandse/Europese)quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:55 schreef FP128 het volgende:
ik heb de kans om via een vriend om na 12 april een Amerikaanse iPad te krijgen
alleen ik heb een aantal vragen die jullie hopelijk kunnen beantwoorden.
1 Wordt de EU iPad hetzelfde als zijn Amerikaanse tegenhanger (op de stekker &
taalinstelling na) en zo nee, wat zijn dan de (grote)verschillen? (als die er zijn)
2 Heeft de US iPad alleen een USB 2.0 mogelijkheid? voor als je een externe HD wilt
aansluiten? (om data over te zetten)
3 Moet je de taalinstellingen (US) laten voor wat het is omdat je anders geen gebruik
kunt maken van de US ITMS voor het downloaden van leuke applicaties? die de NL
ITMS niet heeft of heeft dat er helemaal niks mee te maken en kun je je taalinstellingen
gewoon op Nederland zetten?
4 Is er een mogelijkheid tot het insteken van een externe ...GB kaart zoals op je telefoon?
om zo je 16GB geheugen te verhogen tot pak 'm beet 24 GB?
5 Kun je de achtergrond van de iPad veranderen in een eigen desktop? en hoe installeer
je nou bijvoorbeeld software of kun je dat alleen maar doen door het downloaden via een
site en is installeren via een dvd/cd zo verleden tijd.
Een hoop vragen maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
De laatste keer dat Apple daar iets over zei zeiden ze toch dat ongeveer 60% gratis was, en 40% betaald of vergis ik me nou? Is al een tijdje geleden dus ik weet het niet zeker, maar goed.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:46 schreef retorbrapi het volgende:
De meeste apps zijn betaald hoor, de gratis apps zijn alleen het populairst
Dat ging over de downloads.quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:49 schreef WSquater het volgende:
[..]
De laatste keer dat Apple daar iets over zei zeiden ze toch dat ongeveer 60% gratis was, en 40% betaald of vergis ik me nou? Is al een tijdje geleden dus ik weet het niet zeker, maar goed.
Als de gratis apps het populairst zijn dan merk je dat eigenlijk toch neit zo
Hij smste pas toen ie al weer uit de winkel weg wasquote:Op zaterdag 10 april 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan toch niet een zwaarder model?
Ik laat hem dan alsnog uit usa meebrengen voor de prijs. Scheelt me toch 50 euro minstens. En nu moet ik toch wachten, als ie nu al in DE uit was geweest had ik al op en neer geweestquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:12 schreef WSquater het volgende:
[..]
Inderdaad? En waarom haal je hem anders zelf niet (eventueel uit Duitsland) als het toch eind deze maand is? Als je pech hebt pikken ze hem er bij de douane tussen uit (was in het nieuws dat ze bij Schiphol extra opletten). Eind deze maand is-ie in Duitsland te koop, en let maar op dat in mei hij ook hier is.
Je kan je vriend dan net zo goed vragen om bijvoorbeeld nog wat accessoires mee te nemen (bijvoorbeeld het hoesje), want Apple zal daar vast wel 1:1 doen.quote:Op zondag 11 april 2010 13:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij smste pas toen ie al weer uit de winkel weg was. En die 32 en 64 komt bij de douane btw bij als ze hem zien.
[..]
Ik laat hem dan alsnog uit usa meebrengen voor de prijs. Scheelt me toch 50 euro minstens. En nu moet ik toch wachten, als ie nu al in DE uit was geweest had ik al op en neer geweest.
Jemig wat een debiele prijzen.quote:Op zondag 11 april 2010 15:43 schreef FP128 het volgende:
Heel erg bedankt voor al je antwoorden op mijn vragen waar ik veel aan heb gehad.
Ik las trouwens vandaag op de officiële Apple fora in de VS dat er dus terdege
problemen zijn met de wifi verbinding die dus niet op alle iPads optimaal is,
en je dat kunt oplossen door de lichtinstelling op je iPad wat te verminderen en
anders te wachten tot er een firmware update komt. Ik heb het dus niet over
wifi verbindingen thuis,maar gewoon gratis wifi overal in de stad die dan gewoon
slecht tot niet werkt of vasthoudt.
Verder zag ik dat op de Duitse T-Mobile site dat men alvast een voorbode
gaf van de toekomstige prijzen van de iPads aldaar en dat zonder! de 19%
BTW is en dat men dus straks met de 3G versie voor Europa naar alle
waarschijnlijkheid alleen bij de T-mobile winkels terecht kan.
Ook kreeg ik zojuist door dat de zo wat alle 16GB iPads bij Best Buy
winkels in de VS zijn uitverkocht en alleen 32 en 64 GB over is.![]()
Dus belachelijkquote:Op zondag 11 april 2010 16:57 schreef oYo het volgende:
Die zogezegde prijzen zijn echt wel inclusief hoor, dus zo belachelijk zijn ze niet. Apple hanteert vaak een 1:1 conversie voor producten in Europa.
Hoesje wil ik er idd ook meteen al bij hebben.quote:Op zondag 11 april 2010 14:16 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je kan je vriend dan net zo goed vragen om bijvoorbeeld nog wat accessoires mee te nemen (bijvoorbeeld het hoesje), want Apple zal daar vast wel 1:1 doen.
Klopt, je moet dus bij bepaalde US prijzen gewoon nog sales tax toevoegen.quote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.mobielnieuwsne(...)ij-ook/#comment-3080
Vergelijking tussen US en Duitse prijzen. Scheelt dus veel. Let er overigens op dat de geadverteerde US prijzen exclusief BTW zijn omdat sales tax per US staat verschilt.
Zij mogen eens terug naar de basisschool, zowel om te leren spellen als om te leren rekenen.quote:Op zondag 11 april 2010 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.mobielnieuwsne(...)ij-ook/#comment-3080
Vergelijking tussen US en Duitse prijzen. Scheelt dus veel. Let er overigens op dat de geadverteerde US prijzen exclusief BTW zijn omdat sales tax per US staat verschilt.
Kurt, niet eens opgevallenquote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Edit: oh, het artikel is 2 maanden oud
Dat is zoiezo al fout.quote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zij mogen eens terug naar de basisschool, zowel om te leren spellen als om te leren rekenen.
Koers van de dollar vandaag: ¤ 0,7409
Kosten iPad Wifi 16GB: $ 499 + 19% btw ($ 94,81) is al $ 593,81, of ¤ 439,95. Een stuk meer dan de ¤ 398 die zij rekenen.
Edit2: Dan nog, de koers die zij gebruiken is ¤ 0,655, die koers is niet meer voorgekomen sinds het dieptepunt in November 2009.
Interessant allemaal. Ik overdenk nog of ik mij wel zal haasten er een te latenquote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zij mogen eens terug naar de basisschool, zowel om te leren spellen
als om te leren rekenen.
Koers van de dollar vandaag: ¤ 0,7409
Kosten iPad Wifi 16GB: $ 499 + 19% btw ($ 94,81) is al $ 593,81, of ¤ 439,95.
Een stuk meer dan de ¤ 398 die zij rekenen.
Edit2: Dan nog, de koers die zij gebruiken is ¤ 0,655, die koers is niet meer
voorgekomen sinds het dieptepunt in November 2009.
Zie mijn post boven je. Zou zoiezo nog even wachten. Je moet nog Europese adapter, verzendkosten en dan kom je al boven de 500 euro uit. Het is alleen goedkoper als je hem zelf meeneemt uit de USA, bijvoorbeeld tijdens je vakantie.quote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef FP128 het volgende:
[..]
Interessant allemaal. Ik overdenk nog of ik mij wel zal haasten er een te laten
overkomen uit de USA gezien de prijzen die uiteindelijk met de BTW +
salestax(moet je tenslotte ook betalen bij import!) echt niet veel schelen met
wat hier in de EU straks uitkomt. (+ dat 3G erbij zit)
Ik bedoel voor ¤10,- of ¤ 25,- verschil iets gehaast uit Amerika laten overkomen
waarbij je ook nog een EU stekker erbij moet kopen i.v.m de Amerikaanse stekker
en merken dat je nog geen iPad case of toetsenbord of connector (voor je fotocamera)
erbij hebt + het feit dat de iPad nog e.e.a mist zoals de mogelijkheid om via bijvoorbeeld
een usb stick even wat gegevens over te zetten zoals op je computer,maken dit ik nu
een beetje een incompleet gevoel erbij krijg.
Iets erop zetten gaat niet zo maar. Of je moet werken met dropbox of mobileme of
je moet alles eerst op je Mac zetten in de iTunes maps waarna bij aansluiting van
de iPad je het kunt syncen via iTunes naar je iPad.Omslachtig!
Kijk een prijsverschil van ¤ 100+ is interessant maar al die extra kosten erbij maken dat
ik dus nu nog second thoughts heb of ik niet beter kan wachten op de EU versie.
quote:Op zondag 11 april 2010 20:43 schreef FP128 het volgende:
waarbij je ook nog een EU stekker erbij moet kopen i.v.m de Amerikaanse stekker
Een hele adapter is niet nodig, je hebt alleen een duckhead nodig met Europese stekker. Kost je $1,89 bij Dealextreme.quote:Op zondag 11 april 2010 20:41 schreef WSquater het volgende:
Niet te vergeten dat je een Europese adapter moet kopen
En hoeveel goedkoper verwacht je dan uit te zijn? Ik verwacht dat hij in Duitsland tussen de 499 en 549 gaat kosten, incl adaptertje. Dat adaptertje haal je bij DealExtreme voor 2 euro ofzo.quote:Op zondag 11 april 2010 20:52 schreef WSquater het volgende:
[..]
Zie mijn post boven je. Zou zoiezo nog even wachten. Je moet nog Europese adapter, verzendkosten en dan kom je al boven de 500 euro uit. Het is alleen goedkoper als je hem zelf meeneemt uit de USA, bijvoorbeeld tijdens je vakantie.
Daarnaast, als je hem nu besteld heb je hem waarschijnlijk eind deze week. 1 of 2 weken later is-ie ook in Europa te koop met de Europese adapter (je hoeft die dus niet meer apart te kopen), en je hebt geen dure verzendkosten (en helemaal geen als je hem zelf ophaalt).
En je kan er wel alles opzetten zonder computer. Kost alleen geld. Een album? Hupla, 15 euro. Als je Amerikaans account gebruikt ook films enzo.
Maar goed, ik ga hem zoiezo al halen maar het is voor mij niet de moeite waard om hem vanuit Amerika hier te laten bezorgen, alleen zodat ik hem een paar weken voor de Europese release heb. Kost alleen maar extra geld.
De 16 GB zal hier maximaal 499 euro kosten. Bij Apple is het of het dollarteken vervangen door een euroteken, of 50 of 100 verschil bij producten onder de 1000. Dat in het voordeel van de Europeanen.quote:Op zondag 11 april 2010 21:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
En hoeveel goedkoper verwacht je dan uit te zijn? Ik verwacht dat hij in Duitsland tussen de 499 en 549 gaat kosten, incl adaptertje. Dat adaptertje haal je bij DealExtreme voor 2 euro ofzo.
Ik heb even gezocht bij Paypal maar kan het niet helemaal vinden, het enige wat ik kan vinden is: PayPal-wisselkoers:1 USD = 0,722580 EUR. Dan zou dus 750 dollar (dat is een 16GB + shipment + belastingen enzo) zo'n 541 euro zijn. Vraag me serieus af of je hem hier goedkoper krijgt, buiten het feit dat dit sneller is.
Dat kopen/verkopen heb ik nooit begrepen op Paypalquote:Op zondag 11 april 2010 23:18 schreef oYo het volgende:
Je vergeet ook nog de 6.7% douanerechten (voor inklaring) over het totaalbedrag te verrekenen.
Verder neemt de douane de minst gunstige dollarkoers bij omrekenen.
En de koersen die je hanteert zijn deze voor het inkopen van dollars, niet de verkoop van dollars.
quote:Op zondag 11 april 2010 23:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dat kopen/verkopen heb ik nooit begrepen op Paypal
Met primair USD en dan 750 dollar omrekenen:
541,93 EUR
PayPal-wisselkoers:1 USD = 0,722580 EUR
Maar volgens anderen is 750 dollar 570 euro oid.
Vraag ik me toch af waar jij bestelt.quote:Als je via PP betaalt voor de 16 GB om maar wat te noemen dan
kom je zonder BTW van 19% uit om een bedrag van ¤ 505,+
Je hebt dan een 16 GB iPad + een iPad case + iPad Camera Connection
Kit! als je praat over het meest essentiële om een compleet pakket
te hebben.
De goedkoopste kost je 564 ongeveer, en dat is met alle kosten erin. Ben benieuwd waar jij hem voor 505 kan halen all-in.quote:Op dinsdag 13 april 2010 18:37 schreef FP128 het volgende:
Als je via PP betaalt voor de 16 GB om maar wat te noemen dan
kom je zonder BTW van 19% uit om een bedrag van ¤ 505,+
Je hebt dan een 16 GB iPad + een iPad case + iPad Camera Connection
Kit! als je praat over het meest essentiële om een compleet pakket
te hebben.
Hoe kom je bij die T-Mobile DE prijzen? Dat is slechts een screenshot van iets, wie zegt dat dat waar is? Het kan een test zijn geweest van T-Mobile, of een fotosoep van iemand die zich nu krom lacht. Er is GEEN prijs bekend van DE/FRquote:Voor de 32 GB is het dan iets meer,maar verhoudingsgewijs
nog altijd goedkoper dan wat T-Mobile DE aanbiedt en al helemaal
wat men op het web bij bijvoorbeeld Marktplaats momenteel vraagt.
Wie zegt dat er kosten bijkomen bij T-Mobile DE?quote:Als je dat alleen al afzet tegen de prijs die T-Mobile Duitsland op zijn
website neerzet voor de goedkoopste iPad(inclusief 19% BTW)
en alle andere bijkomende kosten(welke dit ook moge zijn) dan
moet ik zeggen dat ik per saldo er op vooruit ga!
Deels mee eens. Maar toch denk ik dat je je misrekent, de langste afstand naar Duitsland in Nederland zal waarschijnlijk een euro of 30 aan brandstof kosten heen en weer. Je kan net over de grens terecht als het via T-Mobile winkels gaat (die zijn overal nl.).quote:Oh en al die mensen die zeggen dat het halen in Duitsland of Frankrijk
even een fluitje van een cent is. Tenzij je in dat land woont,heb je gelijk
maar er heengaan kost ook een treinreis,benzine of een vliegticket.
iPad met T-Mobile abo? Waarom zouden ze dat doen? Je kan er niet eens mee bellen! Dus dat lijkt me onzin. En "nee" verkopen? Je kan toch ff bellen van te voren? Dat is toch geen moeite?quote:Dus per saldo scheelt het toch wel met de Amerikaanse prijzen en
laten we nou eerlijk zijn: Voor een verschil van +/- ¤ 25 of ¤ 50,- ga
ik echt niet naar Frankrijk en Duitsland met alle onzekerheden dat
men misschien daar "nee" verkoopt of dat men het alleen met een
abonnement van T-Mobile wil verkopen gezien de grote vraag(lees
maar op het web hoe groot die is) naar de iPad.
Kom op? Je gaat toch geen 800euro betalen? Btw iemand op mijn school heeft aan een iPad, wat een patser.quote:Op woensdag 14 april 2010 01:57 schreef Lippy het volgende:
Inmiddels zijn de eerste iPad's uit Amerika ook in Nederland verkrijgbaar zie http://www.kopen-ipad.nl/.
Iemand ervaring hiermee?
Interessantquote:
Ik heb het voor je uitgeprobeerd, dit is niet mogelijk.quote:Op woensdag 14 april 2010 15:58 schreef _Arual_ het volgende:
Als je je iPad als e-bookreader gebruikt, is er dan ook de mogelijkheid om op een of andere manier wat 'in de kantlijn' te krabbelen?
En zou het dan mogelijk zijn om die bladwijzers een naam te geven?quote:Op woensdag 14 april 2010 16:01 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik heb het voor je uitgeprobeerd, dit is niet mogelijk.
Je kan wel een definitie opzoeken en van een bepaald woord/stuk tekst een bladwijzer maken.
Nee. Je moet even bij DealExtreme bestellen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13354quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef Gauner het volgende:
Tvp.
Mijn iPad is aangekomen op Amerikaanse bestemming en wordt over 1 week meegenomen naar Europa.
Heb nu een 32GB + case in totaal voor 510 euro.
Maar even over die adapter. Ik heb voor mijn iPod een adapter waar de usb kabel in kan en dan zo in het stopcontact, kan ik die ook gebruiken voor de iPad icm zijn usb kabel?
Thanks! Is dat een Amerikaanse shop en ze verzenden gratis naar Nederland?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:20 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee. Je moet even bij DealExtreme bestellen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13354
Nee is Chineesquote:Op woensdag 14 april 2010 18:23 schreef Gauner het volgende:
[..]
Thanks! Is dat een Amerikaanse shop en ze verzenden gratis naar Nederland?
Je kunt ook de duckhead (stekker-gedeelte) van je iPod-oplader op je iPad-oplader zetten als je ze niet tegelijk nodig hebt.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:09 schreef Gauner het volgende:
Tvp.
Mijn iPad is aangekomen op Amerikaanse bestemming en wordt over 1 week meegenomen naar Europa.
Heb nu een 32GB + case in totaal voor 510 euro.
Maar even over die adapter. Ik heb voor mijn iPod een adapter waar de usb kabel in kan en dan zo in het stopcontact, kan ik die ook gebruiken voor de iPad icm zijn usb kabel?
Ik heb voor de iPod geen originele adapter gekocht, maar zo'n ding waar je hem via de usb kabel aan kunt hangen en zo in het stopcontact kunt pluggen.quote:Op woensdag 14 april 2010 18:26 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je kunt ook de duckhead (stekker-gedeelte) van je iPod-oplader op je iPad-oplader zetten als je ze niet tegelijk nodig hebt.
Oke dan bestel ik vanavond meteen! Thanks man!quote:Op woensdag 14 april 2010 18:25 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee is ChineesMaar verzenden is idd gratis, en komt altijd aan. Bestel er al jaren (zijn hele topics over op Fok! ook
). Duurt wel een dag of 10 tot 14 meestal, maar dat moet niet uitmaken lijkt me.
¤ 564 maar dan heb je verder niks dus. Maar waar refereer jij dan naar?(quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:08 schreef Tha_Duck het volgende:
De goedkoopste kost je 564 ongeveer, en dat is met alle kosten erin.
Ben benieuwd waar jij hem voor 505 kan halen all-in.
Ben je 3G vergeten? Of denk je dat dat geen data betreft? Wie ging alweer over dequote:iPad met T-Mobile abo? Waarom zouden ze dat doen? Je kan er niet eens mee bellen!
Dus dat lijkt me onzin. En "nee" verkopen? Je kan toch ff bellen van te voren? Dat is
toch geen moeite?
En waar heb je die ook alweer gekocht?quote:Op woensdag 14 april 2010 20:34 schreef FP128 het volgende:
@Gauner :
Je kan ook de adapter van je iPhone in je iPad stoppen.
Mag ik vragen waar jij die 32 GB hebt gehaald en heb je foto's?
en niet onbelangrijk,is dat met BTW of zonder en salestax
en een fee van iemand . Leg eens uit?
[..]
¤ 564 maar dan heb je verder niks dus. Maar waar refereer jij dan naar?(
waar haal jij deze prijs dus vandaan)
Nog een keer:
iPad 16 GB + iPadcase + iPad Camera Connection Kit + fee (voor
degene die dit aanlevert) + verzendkosten via FedEx (2 werkdagen)
Totaal: US 707,80 aka ¤ 505,+
Dit is dus zonder de 19% BTW die er nog bijkomt!
[..]
Ben je 3G vergeten? Of denk je dat dat geen data betreft? Wie ging alweer over de
data van de iPhone en 3G bij de iPhone? Juist! dus is de redenering zo gek nog niet
dat de kans heel groot is dat T-Mobile en zijn winkels de iPad gaan leveren al of niet
i.c.m een T-Mobile abonnement o.i.d.
Heb hem nog niet in huis, kennissen komen volgende week over uit de VS (op hun adres heb is hij afgeleverd) en nemen hem dan voor me mee. Ik heb hem besteld via apple.com, daar kostte de 32GB versie (wifi only) 599 dollar, daarnaast nog een case erbij besteld die was 39 dollar. Daar kwam nog 51 dollar aan estimated tax bij wat het totaalbedrag 689 dollar = 505 euro maakt.quote:Op woensdag 14 april 2010 20:34 schreef FP128 het volgende:
@Gauner :
Je kan ook de adapter van je iPhone in je iPad stoppen.
Mag ik vragen waar jij die 32 GB hebt gehaald en heb je foto's?
en niet onbelangrijk,is dat met BTW of zonder en salestax
en een fee van iemand . Leg eens uit?
En de NL btw en invoerrechten??quote:Op woensdag 14 april 2010 22:20 schreef Gauner het volgende:
Heb helaas geen iPhone, dus denk dat ik me die adapter plug gewoon even bestel, kost toch geen drol.
Maar als ik mijn iPad via de usb aan mijn laptop hang, laadt hij dan wel gewoon op?
[..]
Heb hem nog niet in huis, kennissen komen volgende week over uit de VS (op hun adres heb is hij afgeleverd) en nemen hem dan voor me mee. Ik heb hem besteld via apple.com, daar kostte de 32GB versie (wifi only) 599 dollar, daarnaast nog een case erbij besteld die was 39 dollar. Daar kwam nog 51 dollar aan estimated tax bij wat het totaalbedrag 689 dollar = 505 euro maakt.
Zodra ik hem binnen heb maak ik foto's en zal ik ze hier posten.
Al 4 keer vermeldquote:Op woensdag 14 april 2010 23:35 schreef DaMook het volgende:
Europese lancering van iPad officieel vertraagd met 1 maand
Ben blij dat de mijne eind april uit de usa meegebracht wordt.
Tot 639 dollar mag je vrij invoeren vanuit de VS. Daarom gaat de case in de koffer en de iPad gewoon mee met de handbagage. Mochten ze daarnaar vragen dan valt die net onder dat bedrag.quote:
Ah oke op die manier. Heb hem net besteld voor het astronomische bedrag van 1,42.quote:Op woensdag 14 april 2010 23:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
het is een USB-blokje met een afneembare US-plug. Die vervang je voor de plug uit bovenstaande link.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |