Dat is dan weer niet (helemaal) waar, Google indexeert tegenwoordig ook Flash.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:43 schreef retorbrapi het volgende:
- het is niet te indexeren
Oh?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:45 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat ding is natuurlijk gedoemd te falen, en hard ook. Het gaat totaal voorbij aan het concept van een tablet; je pakt 'em van je keukentafel om even de krant te lezen, of surfen op de bank, etc. met zo'n Windows 7 ding moet je eerst 3min wachten totdat het is opgestart, zit je continu te priegelen met de op mouse-input gebaseerde interface.. nee bedankt.
Je, supersoepele bediening in tabletvorm ook he.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 14:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh?
http://www.engadget.com/2(...)-on-and-impressions/
Zo kan het dus ook he.
Eerlijk is eerlijk: dit is een preproductie-model. Het kan dus nog verbeterd worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:10 schreef Ad_rem het volgende:
"Did anyone notice how SLOWLY it responded to his touching? This thing isn't going to touch the iPad unless they speed up the touchscreen interaction."
Veeg -> OS faalt hard ->Scherm beweegt naar rechts.
HTC all over again. Dat werkt gewoon niet lekker.
Wel multitasking tot op zekere hoogte, wel een microfoon, wel een geniale interface, wel een soepel en snel OS, wel duizenden touch-geoptimaliseerde apps, wel een licht en slank ontwerp, wel een zeer respectabele accuduur...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef mighty_myte het volgende:
Kutding.
Geen multitasking, geen camera, geen microfoon, geen Flash, geen breedbeeld, geen USB, geen SD-kaarten...
[ afbeelding ]
No wireless. Less space than a nomad. Lame.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:50 schreef mighty_myte het volgende:
Kutding.
Geen multitasking, geen camera, geen microfoon, geen Flash, geen breedbeeld, geen USB, geen SD-kaarten...
[ afbeelding ]
Ja ik draai inderdaad een gestripte versie van Vista op mn telefoonquote:Op maandag 1 februari 2010 00:04 schreef retorbrapi het volgende:
Oh ja, dan krijg je zoiets als Windows Mobile, gewoon Windows onaangepast op een telefoon gooien, ook zo'n succesverhaal
Dit verklaart voor mij een hoop t.a.v. van het andere iPad topic waar ik je tegenkwamquote:
Leuk ding! Win7 op een klein schermpje valt hard mee, hoeveel mensen draaien tegenwoordig niet standaard 1200x1600 op een 20"monitor? Zeker als t scherm van goede kwaliteit is blijft alles perfect leesbaar en qua bediening is 7 zeker goed met je vingers te doenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:37 schreef Semmm het volgende:
[ afbeelding ]
http://freshgadgets.nl/exopc-slate-beter-dan-apple-ipad
Windows 7 op een 9 inch schermpjelijkt me helemaal niks
Deze lijkt trouwens nog meer op een iPhone dan dat de iPad doet, als die tekst er niet op stond
Waarom gedoemd te falen? aanzetten, scherm aantikken en gaan, niks 3 min. opstarttijd gewoon 1seconde...en tablet is tablet, Apple of niet, als je daar je krant op wilt lezen dan kan dat toch gewoon?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:45 schreef retorbrapi het volgende:
Dat ding is natuurlijk gedoemd te falen, en hard ook. Het gaat totaal voorbij aan het concept van een tablet; je pakt 'em van je keukentafel om even de krant te lezen, of surfen op de bank, etc. met zo'n Windows 7 ding moet je eerst 3min wachten totdat het is opgestart, zit je continu te priegelen met de op mouse-input gebaseerde interface.. nee bedankt.
Wehehehe, doet me erg denken aan een stukje uit NRC next onlangs waarin een mini cursus "presentaties geven zoals Steve Jobs" werd voorgesteld, een van de punten was inderdaad het overvloedig gebruik van termen als "wonderfull" "fantastic" "exceptional"en al het andere wat je in dit filmpje zietquote:
Nee alleen maar wannabe fanboys die om het hardst alles wat geen iPad of Apple is afkraken, met name diegene die al jaren geen windows meer hebben gezien en de nadelen van ME aanhalenquote:
Nog niet maar ik heb d'r bij de baas die nog naar NY vliegt eentje in bestelling.*O*.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:30 schreef oYo het volgende:
Geen iPad bezitters hier?
Gelukkig ben jij de nuance zelve.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee alleen maar wannabe fanboys die om het hardst alles wat geen iPad of Apple is afkraken, met name diegene die al jaren geen windows meer hebben gezien en de nadelen van ME aanhalen
quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:16 schreef Roel_Jewel het volgende: En de batterij hield 't na anderhalf-twee uur vanalles uitproberen nog goed vol.
Afgelopen maandag heeft mijn oom in NY voor mij gekeken, maar de 16gb was uitverkocht. Nu gaat hij eind van de maand naar LA en kijkt dan weer.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:20 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik wou dat ik iemand kende die naar de USA ging en er 1 meebrengt. Nu moet ik nog even wachten tot einde van de maand, dan komen ze in Duitsland
En dan toch niet een zwaarder model?quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Afgelopen maandag heeft mijn oom in NY voor mij gekeken, maar de 16gb was uitverkocht. Nu gaat hij eind van de maand naar LA en kijkt dan weer.
Inderdaad? En waarom haal je hem anders zelf niet (eventueel uit Duitsland) als het toch eind deze maand is? Als je pech hebt pikken ze hem er bij de douane tussen uit (was in het nieuws dat ze bij Schiphol extra opletten). Eind deze maand is-ie in Duitsland te koop, en let maar op dat in mei hij ook hier is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan toch niet een zwaarder model?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |