Maak eens duidelijke volledige zinnen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:35 schreef Metalfrost het volgende:
In de taakbalk? Toetsenbordcombinatie?
Ga ik nu proberen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef trovey het volgende:
Systemherstel maar eens proberen om te zien of dat wat oplost?
Dat weet ik dus niet, want ik gebruikte het op dat moment niet. Als je dat alweer doet, schakel je het weer aan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:38 schreef Adfundum het volgende:
Fn-toets plus een van de functietoetsen gelijk ingedrukt? (schakel je je touchpad mee uit)
quote:Maak eens duidelijke volledige zinnen?
Ik zie het nergens staan en bij mij is F9 een toets voor muziek/flm af te spelen ofzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:48 schreef Adfundum het volgende:
yep, op die functietoets staat een mousepad met een streep of kruis erdoor. (bij mij is het F9, maar kan natuurlijk ook een andere zijn.
Ik heb een icoontje daar staan, maar er staat niets dat het uitgeschakeld is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Als je een optie-toets hebt op het toetsenbord, vaak een Fn-toets, kan je deze combineren met een andere toets om een optie in- of uit te schakelen. Deze Fn-toets zit aan de linkerkant, maar kan ook verschillen.
In de taakbalk wordt er soms een icoontje weergegeven dat laat zien of het touchpad in- of uitgeschakeld is. Hier zit dan meestal een rode streep doorheen, net zoals bij een verkeersbord.
Jup.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:09 schreef trovey het volgende:
Eenvoudige oplossing dus, fijn dat het weer opgelost is
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:08 schreef L.no het volgende:
Zo'n heel klein knopje bovenaan de toetsenbord (naast het knop om de pc aan en uit te schakelen) moest je drukken om het in en uit te schakelen. Vaderlief dacht dat het de volumeknop was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |