cpu ook opsturen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef DanOam het volgende:
[..]
Kijk op de screenshot naar Current CPU Frequency, dat klopt inderdaad van geen kant. Ik denk dat TS gewoon een brak moederbord heeft, klaar... processors zorgen zelden voor problemen, of je moet er echt gekke dingen mee doen, moederborden daarentegen zijn gevoeliger en veroorzaken ook de meest vage problemen.
TS gaf eerder al aan dat hij het probleem niet bij een vriend had... dus TS, hak de knoop door en rma je moederbord. En zorg idd voor betere airflow, het mag nu misschien wel werken maar ik neem aan dat je dat ook zo wilt houden![]()
Ja zou ik wel doen, gewoon geheugen moederbord videokaart en je cpu.quote:
of gooien ze jouw in papier versnipparar daarquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:22 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ja zou ik wel doen, gewoon geheugen moederbord videokaart en je cpu.
Misschien sturen ze dan verstand of hersenen terug
hier, op stock, 3.3v = 3.38v en 12v is zelfs 3.9quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:10 schreef Tarabass het volgende:
Ts heeft zo te zien ook met zijn volts lopen spelen. Deze zijn hoger dan de stocksettings voor deze cpu, wat nooit het geval is als men niet bewust overklokt. De 12v zal altijd net onder de 12v hangen, idem voor de 3.3v
nee niet gedaan moederbord denk ikquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:10 schreef Tarabass het volgende:
Ts heeft zo te zien ook met zijn volts lopen spelen. Deze zijn hoger dan de stocksettings voor deze cpu, wat nooit het geval is als men niet bewust overklokt. De 12v zal altijd net onder de 12v hangen, idem voor de 3.3v
Ik kan 12v niet eens uitlezen op mijn moederbordquote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:28 schreef mschol het volgende:
[..]
hier, op stock, 3.3v = 3.38v en 12v is zelfs 3.9(geen idee wat dat overigens veroorzaakt...) ik heb er eigenlijk geen problemen mee
Brengt me op een idee, zet in het BIOS even alle instellingen op disabled die voltages/kloksnelheden kunnen beinvloeden, of heb je dat ook al geprobeerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |