Dat ie z'n wachtwoord vergeten is vind ik logischer klinken dan dat hij elke keer voor jou moet inloggen als je op je eigen computer wilquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:19 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ja,hij is zn wachtwoord vergeten.Klinkt ook niet echt logisch maar het is dus wel zo.
Nou goed.. Welke cd wilde je in je laptop doen dan? Een installatie cd misschien? Want je kunt ook gewoon de drivers downloaden op je mini-laptop. Dan heb je geen cd nodig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:22 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ja snap ik.Hij wilde zo voorkomen dat ik niet van alles downloaden,hij heeft ook dingen geinstalleerd dat ik niet alles downloaden ofzo.Weetkveel.Het gaat er nu om dat ik geen moer meer kan
TS heeft geen gastaccount staat in de OP, dus dan ga ik er vanuit dat er alleen ingelogd kan worden op de laptop door die broer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:25 schreef RICK17 het volgende:
Waar zegt ze dat haar broer iedere keer moet inloggen als ze op der laptop wil ? Ze heeft wss gewoon geen installatie rechten en haar broer met LBO Helpdesk dacht alles wel even goed dichtgespijkerd te hebben.
Dus dat wordt of gokken naar het wachtwoord of een andere installatie erop gooien.
Geef die drivers dan maar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:28 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ik ben 19,mijn broer 23.Geef die drivers dan maar,want ik heb zoiezo al weinig verstand van dit soort shit.Maar aangezien ik niet kan downloaden hoe kan ik die drivers dan wel downloaden?
Gezien je taalgebruik had ik je jonger ingeschat. De verloederingquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:28 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ik ben 19,mijn broer 23.Geef die drivers dan maar,want ik heb zoiezo al weinig verstand van dit soort shit.Maar aangezien ik niet kan downloaden hoe kan ik die drivers dan wel downloaden?
Ik geef je de directe tip, dat als dit haar laptop sloopt, je beter per direct je post leeg kan halenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:31 schreef Gertjaars het volgende:
Dan haal je de accu eruit, -hier staat iets wat je laptop kapot maakt, precies in het midden.
Dan komt er een softreset
en als je dan je broer vraagt of hij MSN voor je er op wil zetten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:32 schreef mevreigenwijs het volgende:
En bedankt.Komt gewoon dat ik dit lekker dom vind.Ik had dit nooit moeten toe laten.is gewoon dom geweest.Maargoed,ik wil gewoon kunnen msnen.Ik kan niks.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:36 schreef mevreigenwijs het volgende:
ja hoe? hij weet zn wachtwoord niet meer.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik begrijp het helemaal. hoelang heb je niet op je laptop gezeten dst je broer het wachtwoord opeens is vergeten.. ?
Sorry, ik las je topic niet goed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:36 schreef mevreigenwijs het volgende:
Pandora batterij ultra fix? Wat is dat?
Nee dat is niet de laptop waar ze naar vroegen TS. Ze vroegen naar de laptop waar wel een cd in kan, de laptop waar je broer het wachtwoord niet meer van weet dus.quote:
Raar verhaal iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is niet de laptop waar ze naar vroegen TS. Ze vroegen naar de laptop waar wel een cd in kan, de laptop waar je broer het wachtwoord niet meer van weet dus.
En dan nog wat; hoe heb je al die tijd op je computer gekund als je broer er nooit was? Dan heb je toch een gastaccount moeten hebben, of heb je de computer al die tijd aan laten
staan dag en nacht?
Dus je hebt maar 1 laptop? En dat is een Inspiron mini? Vanaf welke computer zit je dan nou op FOK?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:50 schreef mevreigenwijs het volgende:
inspiron mini 10. maarkga het ff proberen tot zo.
als je inlogt op je hotmail/live account via www.hotmail.com, kan je via daar ook MSN-enquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef mevreigenwijs het volgende:
Jeetje,waarom meteen zo.Kan ik er wat aan doen,dat hun meteen denken dat ik dom ben.Ik doe niks op zo een computer dan msnen en hyves.Dusjaa..ze denken zelf zo hoor.Maar inderdaad kom maar op met je idee,als jij denkt dat ik zo dom ben.
Misschien kun je nog de optie systeemherstel gebruiken in windows, zou ik zelf niet snel doen, maar voor echt digibeten kan het soms wel een oplossing zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef mevreigenwijs het volgende:
Jeetje,waarom meteen zo.Kan ik er wat aan doen,dat hun meteen denken dat ik dom ben.Ik doe niks op zo een computer dan msnen en hyves.Dusjaa..ze denken zelf zo hoor.Maar inderdaad kom maar op met je idee,als jij denkt dat ik zo dom ben.
als jij niks echt anders zou doen op een pc als hyves en msn zouden die maatregelen niet nodig zijn, ergo je doet meer dan dat je verteldquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef mevreigenwijs het volgende:
ik herhaal maar zodat het een beetje opvalt...quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef mschol het volgende:
windows wachtwoord resetten is echt peanuts
http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/
kijk eens naar de reactie boven jequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:04 schreef mevreigenwijs het volgende:
Tjaa,waarom zou ik hier om moeten liegen.Me broer doe dat gewoon uit voorzorg.Als ik wel eens op spelletjes site's ging,kwam er allemaal troep binnen.Om die reden heeft hij dit gedaan denk ik.
Maargoed,ik heb ctrl in gehouden maar er gebeurt niks wat nu?
of TS heeft te vage contacten via hyves en MSN, van die contacten die er mede verantwoordelijk voor zijn dat TS nu begeleid woont, en wil haar broer er dus voor zorgen dat TS niet weer in contact raakt met die dubieuze figuren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij niks echt anders zou doen op een pc als hyves en msn zouden die maatregelen niet nodig zijn, ergo je doet meer dan dat je verteld
Waarom zit je dan eerst te zeuren dan je ineens geen cd meer in je laptop kan doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:54 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ja ik heb een laptop.Ik zit gewoon op mijn account kan op een of andere manier wel op internet komen.Maar meer kan ik dan ook echt niet.
Ook goed, je hebt in ieder geval nog een account naast de administrator account. En daar ging het om.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:21 schreef mevreigenwijs het volgende:
nee zoals ik al zei zit ik op mijn eigen account. En niet gast account.
Respect dat jullie het zo snel (al na 68 posts!!!!) uit haar hebben gekregen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook goed, je hebt in ieder geval nog een account naar de administrator account. En daar ging het om.
je weet neem ik aan dattie je in de zeik neemt..quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:23 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ik druk eerst 1x F6 en dan meteen 1x F9 dan krijg ik niets te zien.
alleen de letters?Waar moet ik dat typen?
Ach het is zondag, heb toch niks te doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:27 schreef BrandX het volgende:
Trouwens hulde voor jullie geduld met TS
misschien.... heel misschien heeft het geen nut om 40x hetzelfde wachtwoord in te typen want dat was het niet ( of het moet wel een heeeeeeel erg moeilijk te onthouden wachtwoord zijn )... probeer es wat anders... je naam, geboortedatum, woonplaats en dat soort... aangezien ongeveer 95% van de mensheid dit soort wachtwoorden gebruikt...quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:54 schreef mevreigenwijs het volgende:
Nee,dit helpt ook niet.heb het wachtwoord wel 40 x ingetoets denk ik.Maar er gebeurt niks.Dus nu jij weer.
Probeer dit eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:50 schreef smegmanus het volgende:
Dit kun je proberen, geen geintje.
Ik denk niet dat het werkt met een limited user account maar proberen kan altijd.
start - uitvoeren - cmd
NET USERS ADMINISTRATOR *
Als dit lukt graag nakende foto's per PM.
Dit lijkt mij ook het handigste.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:54 schreef kwiwi het volgende:
TS, de makkelijkste oplossing lijkt me in jouw geval de volgende: bel je broer, en vraag 'm of ie even komt helpen
dat is zeker het handigstquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:54 schreef kwiwi het volgende:
TS, de makkelijkste oplossing lijkt me in jouw geval de volgende: bel je broer, en vraag 'm of ie even komt helpen
LE-ZEN!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:45 schreef mevreigenwijs het volgende:
Nou als jullie mij dommer vinden dan een cavia geef ik het op hoor. Ik heb nu gebropeert net users administrator* dan wil ik het wachtwoord intypen en dat lukt niet.Wat kan ik dan nog doen?
Gezien je gedrag vermoed ik dat je broer dat wachtwoord er niet voor niks opgezet heeft. Als je voor de 3e keer in een week 40 virussen moet verwijderen krijg je er snel genoeg van..quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:30 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ja precies.Me ouders zeggen je broer regelt het maar.Me ouders hebben daar al helemaal geen fucking verstand van.En me broer kan de pot op.Pff..lekker handig dit.Ik hoor gewoon beheerder te zijn van me eigen computer niet me broer.
dat heb geen zin omdat je niet de rechten heb om het admin account te activerenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:51 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ik heb hem 2x ingetoets inderdaad,en ik zie ook niks inderdaad dat klopt.Dan druk ik op enter en dan komt er toengang geweigert systeem fout 5.
Maargoed zoals je al zei opnieuw opstarten dus dat zal ik ff doen
Hoe ga je dat dan doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef smegmanus het volgende:
net user administrator /active:yes
Om de account in te schakelen, staat standaard uit.
Maar ook hiervoor heb je adminrechten nodig.
thuis oplossen mits in de buurt
Ja kom op zeg, proberen we je te helpen ga je de gebeten hond uithangenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:01 schreef mevreigenwijs het volgende:
Nou dan,net zeg ik bedankt allemaal dan houd het op.En dan vinden jullie het raar dat ik ermee stop.Wat willen jullie nou. Ik ben klaar hier mzzl.
je vraagt ons toch om hulpquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:01 schreef mevreigenwijs het volgende:
Nou dan,net zeg ik bedankt allemaal dan houd het op.En dan vinden jullie het raar dat ik ermee stop.Wat willen jullie nou. Ik ben klaar hier mzzl.
Software installeren bijvoorbeeld?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
ik snap het niet. je kunt wel in je laptop? maar wat kun je dan niet?
Lees ff van begin en je zal zien dat ze geen admin rechten heeftquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
ik snap het niet. je kunt wel in je laptop? maar wat kun je dan niet?
Als je op Fok! kunt kun je toch ook gewoon msn'en..?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:32 schreef mevreigenwijs het volgende:
En bedankt.Komt gewoon dat ik dit lekker dom vind.Ik had dit nooit moeten toe laten.is gewoon dom geweest.Maargoed,ik wil gewoon kunnen msnen.Ik kan niks.
Als je Live Messenger willt installeren heb je admin rechten nodig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Als je op Fok! kunt kun je toch ook gewoon msn'en..?
Ja dat is zo inderdaad, maar ik doelde meer op msn via internet? Zou dat eventueel ook niet kunnen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als je Live Messenger willt installeren heb je admin rechten nodig.
Dat werkt wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:35 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Ja dat is zo inderdaad, maar ik doelde meer op msn via internet? Zou dat eventueel ook niet kunnen?
Dan heeft ze daar in ieder geval een oplossing voor, mocht ze dit forum toevallig nog bezoeken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |