Nee dat is niet de laptop waar ze naar vroegen TS. Ze vroegen naar de laptop waar wel een cd in kan, de laptop waar je broer het wachtwoord niet meer van weet dus.quote:
Raar verhaal iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is niet de laptop waar ze naar vroegen TS. Ze vroegen naar de laptop waar wel een cd in kan, de laptop waar je broer het wachtwoord niet meer van weet dus.
En dan nog wat; hoe heb je al die tijd op je computer gekund als je broer er nooit was? Dan heb je toch een gastaccount moeten hebben, of heb je de computer al die tijd aan laten
staan dag en nacht?
Dus je hebt maar 1 laptop? En dat is een Inspiron mini? Vanaf welke computer zit je dan nou op FOK?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:50 schreef mevreigenwijs het volgende:
inspiron mini 10. maarkga het ff proberen tot zo.
als je inlogt op je hotmail/live account via www.hotmail.com, kan je via daar ook MSN-enquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef mevreigenwijs het volgende:
Jeetje,waarom meteen zo.Kan ik er wat aan doen,dat hun meteen denken dat ik dom ben.Ik doe niks op zo een computer dan msnen en hyves.Dusjaa..ze denken zelf zo hoor.Maar inderdaad kom maar op met je idee,als jij denkt dat ik zo dom ben.
Misschien kun je nog de optie systeemherstel gebruiken in windows, zou ik zelf niet snel doen, maar voor echt digibeten kan het soms wel een oplossing zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef mevreigenwijs het volgende:
Jeetje,waarom meteen zo.Kan ik er wat aan doen,dat hun meteen denken dat ik dom ben.Ik doe niks op zo een computer dan msnen en hyves.Dusjaa..ze denken zelf zo hoor.Maar inderdaad kom maar op met je idee,als jij denkt dat ik zo dom ben.
als jij niks echt anders zou doen op een pc als hyves en msn zouden die maatregelen niet nodig zijn, ergo je doet meer dan dat je verteldquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef mevreigenwijs het volgende:
ik herhaal maar zodat het een beetje opvalt...quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef mschol het volgende:
windows wachtwoord resetten is echt peanuts
http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/
kijk eens naar de reactie boven jequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:04 schreef mevreigenwijs het volgende:
Tjaa,waarom zou ik hier om moeten liegen.Me broer doe dat gewoon uit voorzorg.Als ik wel eens op spelletjes site's ging,kwam er allemaal troep binnen.Om die reden heeft hij dit gedaan denk ik.
Maargoed,ik heb ctrl in gehouden maar er gebeurt niks wat nu?
of TS heeft te vage contacten via hyves en MSN, van die contacten die er mede verantwoordelijk voor zijn dat TS nu begeleid woont, en wil haar broer er dus voor zorgen dat TS niet weer in contact raakt met die dubieuze figuren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij niks echt anders zou doen op een pc als hyves en msn zouden die maatregelen niet nodig zijn, ergo je doet meer dan dat je verteld
Waarom zit je dan eerst te zeuren dan je ineens geen cd meer in je laptop kan doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:54 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ja ik heb een laptop.Ik zit gewoon op mijn account kan op een of andere manier wel op internet komen.Maar meer kan ik dan ook echt niet.
Ook goed, je hebt in ieder geval nog een account naast de administrator account. En daar ging het om.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:21 schreef mevreigenwijs het volgende:
nee zoals ik al zei zit ik op mijn eigen account. En niet gast account.
Respect dat jullie het zo snel (al na 68 posts!!!!) uit haar hebben gekregen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook goed, je hebt in ieder geval nog een account naar de administrator account. En daar ging het om.
je weet neem ik aan dattie je in de zeik neemt..quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:23 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ik druk eerst 1x F6 en dan meteen 1x F9 dan krijg ik niets te zien.
alleen de letters?Waar moet ik dat typen?
Ach het is zondag, heb toch niks te doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:27 schreef BrandX het volgende:
Trouwens hulde voor jullie geduld met TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |