Dat ie z'n wachtwoord vergeten is vind ik logischer klinken dan dat hij elke keer voor jou moet inloggen als je op je eigen computer wilquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:19 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ja,hij is zn wachtwoord vergeten.Klinkt ook niet echt logisch maar het is dus wel zo.
Nou goed.. Welke cd wilde je in je laptop doen dan? Een installatie cd misschien? Want je kunt ook gewoon de drivers downloaden op je mini-laptop. Dan heb je geen cd nodig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:22 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ja snap ik.Hij wilde zo voorkomen dat ik niet van alles downloaden,hij heeft ook dingen geinstalleerd dat ik niet alles downloaden ofzo.Weetkveel.Het gaat er nu om dat ik geen moer meer kan
TS heeft geen gastaccount staat in de OP, dus dan ga ik er vanuit dat er alleen ingelogd kan worden op de laptop door die broer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:25 schreef RICK17 het volgende:
Waar zegt ze dat haar broer iedere keer moet inloggen als ze op der laptop wil ? Ze heeft wss gewoon geen installatie rechten en haar broer met LBO Helpdesk dacht alles wel even goed dichtgespijkerd te hebben.
Dus dat wordt of gokken naar het wachtwoord of een andere installatie erop gooien.
Geef die drivers dan maar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:28 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ik ben 19,mijn broer 23.Geef die drivers dan maar,want ik heb zoiezo al weinig verstand van dit soort shit.Maar aangezien ik niet kan downloaden hoe kan ik die drivers dan wel downloaden?
Gezien je taalgebruik had ik je jonger ingeschat. De verloederingquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:28 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ik ben 19,mijn broer 23.Geef die drivers dan maar,want ik heb zoiezo al weinig verstand van dit soort shit.Maar aangezien ik niet kan downloaden hoe kan ik die drivers dan wel downloaden?
Ik geef je de directe tip, dat als dit haar laptop sloopt, je beter per direct je post leeg kan halenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:31 schreef Gertjaars het volgende:
Dan haal je de accu eruit, -hier staat iets wat je laptop kapot maakt, precies in het midden.
Dan komt er een softreset
en als je dan je broer vraagt of hij MSN voor je er op wil zetten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:32 schreef mevreigenwijs het volgende:
En bedankt.Komt gewoon dat ik dit lekker dom vind.Ik had dit nooit moeten toe laten.is gewoon dom geweest.Maargoed,ik wil gewoon kunnen msnen.Ik kan niks.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:36 schreef mevreigenwijs het volgende:
ja hoe? hij weet zn wachtwoord niet meer.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik begrijp het helemaal. hoelang heb je niet op je laptop gezeten dst je broer het wachtwoord opeens is vergeten.. ?
Sorry, ik las je topic niet goed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:36 schreef mevreigenwijs het volgende:
Pandora batterij ultra fix? Wat is dat?
Nee dat is niet de laptop waar ze naar vroegen TS. Ze vroegen naar de laptop waar wel een cd in kan, de laptop waar je broer het wachtwoord niet meer van weet dus.quote:
Raar verhaal iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is niet de laptop waar ze naar vroegen TS. Ze vroegen naar de laptop waar wel een cd in kan, de laptop waar je broer het wachtwoord niet meer van weet dus.
En dan nog wat; hoe heb je al die tijd op je computer gekund als je broer er nooit was? Dan heb je toch een gastaccount moeten hebben, of heb je de computer al die tijd aan laten
staan dag en nacht?
Dus je hebt maar 1 laptop? En dat is een Inspiron mini? Vanaf welke computer zit je dan nou op FOK?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:50 schreef mevreigenwijs het volgende:
inspiron mini 10. maarkga het ff proberen tot zo.
als je inlogt op je hotmail/live account via www.hotmail.com, kan je via daar ook MSN-enquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef mevreigenwijs het volgende:
Jeetje,waarom meteen zo.Kan ik er wat aan doen,dat hun meteen denken dat ik dom ben.Ik doe niks op zo een computer dan msnen en hyves.Dusjaa..ze denken zelf zo hoor.Maar inderdaad kom maar op met je idee,als jij denkt dat ik zo dom ben.
Misschien kun je nog de optie systeemherstel gebruiken in windows, zou ik zelf niet snel doen, maar voor echt digibeten kan het soms wel een oplossing zijnquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef mevreigenwijs het volgende:
Jeetje,waarom meteen zo.Kan ik er wat aan doen,dat hun meteen denken dat ik dom ben.Ik doe niks op zo een computer dan msnen en hyves.Dusjaa..ze denken zelf zo hoor.Maar inderdaad kom maar op met je idee,als jij denkt dat ik zo dom ben.
als jij niks echt anders zou doen op een pc als hyves en msn zouden die maatregelen niet nodig zijn, ergo je doet meer dan dat je verteldquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef mevreigenwijs het volgende:
ik herhaal maar zodat het een beetje opvalt...quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:56 schreef mschol het volgende:
windows wachtwoord resetten is echt peanuts
http://pogostick.net/~pnh/ntpasswd/
kijk eens naar de reactie boven jequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:04 schreef mevreigenwijs het volgende:
Tjaa,waarom zou ik hier om moeten liegen.Me broer doe dat gewoon uit voorzorg.Als ik wel eens op spelletjes site's ging,kwam er allemaal troep binnen.Om die reden heeft hij dit gedaan denk ik.
Maargoed,ik heb ctrl in gehouden maar er gebeurt niks wat nu?
of TS heeft te vage contacten via hyves en MSN, van die contacten die er mede verantwoordelijk voor zijn dat TS nu begeleid woont, en wil haar broer er dus voor zorgen dat TS niet weer in contact raakt met die dubieuze figuren.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij niks echt anders zou doen op een pc als hyves en msn zouden die maatregelen niet nodig zijn, ergo je doet meer dan dat je verteld
Waarom zit je dan eerst te zeuren dan je ineens geen cd meer in je laptop kan doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:54 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ja ik heb een laptop.Ik zit gewoon op mijn account kan op een of andere manier wel op internet komen.Maar meer kan ik dan ook echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |