Dat ie z'n wachtwoord vergeten is vind ik logischer klinken dan dat hij elke keer voor jou moet inloggen als je op je eigen computer wilquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:19 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ja,hij is zn wachtwoord vergeten.Klinkt ook niet echt logisch maar het is dus wel zo.
Nou goed.. Welke cd wilde je in je laptop doen dan? Een installatie cd misschien? Want je kunt ook gewoon de drivers downloaden op je mini-laptop. Dan heb je geen cd nodig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:22 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ja snap ik.Hij wilde zo voorkomen dat ik niet van alles downloaden,hij heeft ook dingen geinstalleerd dat ik niet alles downloaden ofzo.Weetkveel.Het gaat er nu om dat ik geen moer meer kan
TS heeft geen gastaccount staat in de OP, dus dan ga ik er vanuit dat er alleen ingelogd kan worden op de laptop door die broer.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:25 schreef RICK17 het volgende:
Waar zegt ze dat haar broer iedere keer moet inloggen als ze op der laptop wil ? Ze heeft wss gewoon geen installatie rechten en haar broer met LBO Helpdesk dacht alles wel even goed dichtgespijkerd te hebben.
Dus dat wordt of gokken naar het wachtwoord of een andere installatie erop gooien.
Geef die drivers dan maar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:28 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ik ben 19,mijn broer 23.Geef die drivers dan maar,want ik heb zoiezo al weinig verstand van dit soort shit.Maar aangezien ik niet kan downloaden hoe kan ik die drivers dan wel downloaden?
Gezien je taalgebruik had ik je jonger ingeschat. De verloederingquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:28 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ik ben 19,mijn broer 23.Geef die drivers dan maar,want ik heb zoiezo al weinig verstand van dit soort shit.Maar aangezien ik niet kan downloaden hoe kan ik die drivers dan wel downloaden?
Ik geef je de directe tip, dat als dit haar laptop sloopt, je beter per direct je post leeg kan halenquote:Op zondag 22 augustus 2010 10:31 schreef Gertjaars het volgende:
Dan haal je de accu eruit, -hier staat iets wat je laptop kapot maakt, precies in het midden.
Dan komt er een softreset
en als je dan je broer vraagt of hij MSN voor je er op wil zetten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:32 schreef mevreigenwijs het volgende:
En bedankt.Komt gewoon dat ik dit lekker dom vind.Ik had dit nooit moeten toe laten.is gewoon dom geweest.Maargoed,ik wil gewoon kunnen msnen.Ik kan niks.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:36 schreef mevreigenwijs het volgende:
ja hoe? hij weet zn wachtwoord niet meer.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:27 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik begrijp het helemaal. hoelang heb je niet op je laptop gezeten dst je broer het wachtwoord opeens is vergeten.. ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |