misschien.... heel misschien heeft het geen nut om 40x hetzelfde wachtwoord in te typen want dat was het niet ( of het moet wel een heeeeeeel erg moeilijk te onthouden wachtwoord zijn )... probeer es wat anders... je naam, geboortedatum, woonplaats en dat soort... aangezien ongeveer 95% van de mensheid dit soort wachtwoorden gebruikt...quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:54 schreef mevreigenwijs het volgende:
Nee,dit helpt ook niet.heb het wachtwoord wel 40 x ingetoets denk ik.Maar er gebeurt niks.Dus nu jij weer.
Probeer dit eens.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:50 schreef smegmanus het volgende:
Dit kun je proberen, geen geintje.
Ik denk niet dat het werkt met een limited user account maar proberen kan altijd.
start - uitvoeren - cmd
NET USERS ADMINISTRATOR *
Als dit lukt graag nakende foto's per PM.
Dit lijkt mij ook het handigste.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:54 schreef kwiwi het volgende:
TS, de makkelijkste oplossing lijkt me in jouw geval de volgende: bel je broer, en vraag 'm of ie even komt helpen
dat is zeker het handigstquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:54 schreef kwiwi het volgende:
TS, de makkelijkste oplossing lijkt me in jouw geval de volgende: bel je broer, en vraag 'm of ie even komt helpen
LE-ZEN!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:45 schreef mevreigenwijs het volgende:
Nou als jullie mij dommer vinden dan een cavia geef ik het op hoor. Ik heb nu gebropeert net users administrator* dan wil ik het wachtwoord intypen en dat lukt niet.Wat kan ik dan nog doen?
Gezien je gedrag vermoed ik dat je broer dat wachtwoord er niet voor niks opgezet heeft. Als je voor de 3e keer in een week 40 virussen moet verwijderen krijg je er snel genoeg van..quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:30 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ja precies.Me ouders zeggen je broer regelt het maar.Me ouders hebben daar al helemaal geen fucking verstand van.En me broer kan de pot op.Pff..lekker handig dit.Ik hoor gewoon beheerder te zijn van me eigen computer niet me broer.
dat heb geen zin omdat je niet de rechten heb om het admin account te activerenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:51 schreef mevreigenwijs het volgende:
Ik heb hem 2x ingetoets inderdaad,en ik zie ook niks inderdaad dat klopt.Dan druk ik op enter en dan komt er toengang geweigert systeem fout 5.
Maargoed zoals je al zei opnieuw opstarten dus dat zal ik ff doen
Hoe ga je dat dan doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef smegmanus het volgende:
net user administrator /active:yes
Om de account in te schakelen, staat standaard uit.
Maar ook hiervoor heb je adminrechten nodig.
thuis oplossen mits in de buurt
Ja kom op zeg, proberen we je te helpen ga je de gebeten hond uithangenquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:01 schreef mevreigenwijs het volgende:
Nou dan,net zeg ik bedankt allemaal dan houd het op.En dan vinden jullie het raar dat ik ermee stop.Wat willen jullie nou. Ik ben klaar hier mzzl.
je vraagt ons toch om hulpquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:01 schreef mevreigenwijs het volgende:
Nou dan,net zeg ik bedankt allemaal dan houd het op.En dan vinden jullie het raar dat ik ermee stop.Wat willen jullie nou. Ik ben klaar hier mzzl.
Software installeren bijvoorbeeld?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
ik snap het niet. je kunt wel in je laptop? maar wat kun je dan niet?
Lees ff van begin en je zal zien dat ze geen admin rechten heeftquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:05 schreef 3rdRock het volgende:
ik snap het niet. je kunt wel in je laptop? maar wat kun je dan niet?
Als je op Fok! kunt kun je toch ook gewoon msn'en..?quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:32 schreef mevreigenwijs het volgende:
En bedankt.Komt gewoon dat ik dit lekker dom vind.Ik had dit nooit moeten toe laten.is gewoon dom geweest.Maargoed,ik wil gewoon kunnen msnen.Ik kan niks.
Als je Live Messenger willt installeren heb je admin rechten nodig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:29 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Als je op Fok! kunt kun je toch ook gewoon msn'en..?
Ja dat is zo inderdaad, maar ik doelde meer op msn via internet? Zou dat eventueel ook niet kunnen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:33 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als je Live Messenger willt installeren heb je admin rechten nodig.
Dat werkt wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:35 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Ja dat is zo inderdaad, maar ik doelde meer op msn via internet? Zou dat eventueel ook niet kunnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |