Een vriend van mij heeft het wel met Vodafone. Blox ofzoiets.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:07 schreef Sam-x het volgende:
Naar mijn weten kun je niet onbeperkt internetten met een prepaid telefoon.
DIt omdat je eigenlijk vastzit aan een abonnement, en dit niet is met prepaid.
quote:Met een web’n’walk abonnement betaal je een vast bedrag per maand voor je internetgebruik in Nederland. Zonder web’n’walk abonnement betaal je per MB.
Maar kan ik webnwalk nemen icm prepaid?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:16 schreef mstx het volgende:
Bij vodafone kun je inderdaad voor ¤10 30 of 31 dagen prepaid onbeperkt internetten.
Van de T-mobile site:
[..]
http://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/laptop/zonder-bundelquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:21 schreef Glennz het volgende:
[..]
Maar kan ik webnwalk nemen icm prepaid?
Ok, nja.. dan denk ik dat ik toch maar ga overstappen naar Vodafone.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:25 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/laptop/zonder-bundel
Ze hadden vorig jaar een harde limiet van 250mb op hun prepaid onbeperkt internet blox!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:00 schreef Ori het volgende:
Vodafone inderdaad. Gewoon een losse prepaidcard kopen en daar dan de Internet Blox op activeren. Die telt dan voor een maand en gaat gewoon van je beltegoed af. Het wordt niet automatisch verlengd.
Het is niet totaal onbeperkt, ze hebben een fair use policy.
best zat hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:34 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ze hadden vorig jaar een harde limiet van 250mb op hun prepaid onbeperkt internet blox!
De limiet is nu 500mb.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:34 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ze hadden vorig jaar een harde limiet van 250mb op hun prepaid onbeperkt internet blox!
Het is nu pas de 12e van de maand en ik zit met me abo al tegen de 600MB aan... (Hou het bij met een app)quote:
Gelijkgetrokken met het data Abbo van ¤20,-quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ah.. en waarop baseren ze dat nou?
das ook apart dat je geen 2 blox mag activerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:03 schreef misterDre het volgende:
[..]
Gelijkgetrokken met het data Abbo van ¤20,-
Na 500mb kost het ¤0,75 per kwartier tot je prepaid leeg is.
Blox kan maar 1x per maand geactiveerd worden.
Ik heb het vorige week mogen ervaren
Ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:14 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
das ook apart dat je geen 2 blox mag activeren
is toch gewoon weer casjen voor vodafone?
nja dan maar een paar extra prepaid simkaarten kopen voor t geval dat
moauwquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:28 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ookbeetje geld erbij en weer verder.
Cashen doen ze met die ¤0,75 per kwartier.
2 prepaid simkaarten kan nog rendabel zijn bij 3 kan je beter het data abbo
Van ¤30,- nemen met een limiet van 2GB.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |