abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85711217
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:11 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Die zat vast niet in de repositories... ;)

Je hoeft namelijk niet half internet af te speuren om een stukje software te vinden (voor bijv. dvd branden, ik noem maar iets). Alles is voor linux keurig te vinden in de repositories c_/
neuh, even neuzen op sourceforge is genoeg ;) .
  woensdag 25 augustus 2010 @ 23:27:47 #102
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85711451
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:12 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Jij hebt geen opleiding bedoel je?
Ik probeer te achterhalen wat je achtergrond is. Je hebt namelijk een aparte manier van discussieren.
pi_85712092
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef OEM het volgende:

[..]

Ik probeer te achterhalen wat je achtergrond is. Je hebt namelijk een aparte manier van discussieren.
Ik beantwoord achterlijkheid met achterlijkheid. Wat vind je daar apart aan? De heren hebben duidelijk hun oordeel over het onderwerp al klaar staan en ik ga natuurlijk geen ellenlang verhaal maken als dat toch geen zin heeft. Zoals ik al eerder heb aangegeven: als ze op een andere manier de discussie aangegaan waren dan was het geen enkel probleem geweest om er verder op in te gaan. Maar de insteek was in het begin al duidelijk. Dus waarom dan serieus moeite doen ze over te halen?

Tevens vind ik het de normaalste zaak van de wereld om je zelf verder te verdiepen in dergelijke dingen voordat je anderen erom gaat bashen, als je dat uberhaupt al nodig vindt om te doen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 23:51:56 #104
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85712359
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:22 schreef FollowThisLeader het volgende:
Nee. Jij hebt geen virusscanner nodig.
Dit is de eerste opmerking die achterlijk is. Als in jouw ogen de opmerkingen van anderen achterlijk zijn, dan kun je die ook gewoon feitelijk en op een correcte wijze corrigeren.

Jouw manier van discussieren door direct de ander proberen belachelijk te maken wijst meestal op onzekerheid door een lage opleiding. Die men wil vervolgens compenseren door eindeloos door te drammen over een enkel feit waar hij of zij dan toevallig iets meer kennis van heeft,
pi_85712450
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef OEM het volgende:

[..]

Dit is de eerste opmerking die achterlijk is. Als in jouw ogen de opmerkingen van anderen achterlijk zijn, dan kun je die ook gewoon feitelijk en op een correcte wijze corrigeren.

Jouw manier van discussieren door direct de ander proberen belachelijk te maken wijst meestal op onzekerheid door een lage opleiding. Die men wil vervolgens compenseren door eindeloos door te drammen over een enkel feit waar hij of zij dan toevallig iets meer kennis van heeft,
Dit probeer ik hem al deze gehele thread duidelijk te maken, maar hij blijft maar op dezelfde voet doorgaan. Hard schreeuwen dat iedereen ongelijk heeft behalve hij, maar vervolgens niet met argumenten aankomen. Als je hem hier vervolgens op wijst dan zegt 'ie dat hij 'niet gaat discussieren met mensen die geen verstand van zaken hebben'.
pi_85712568
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:51 schreef OEM het volgende:

[..]

Ah, jij bent vriendjes met betrokken individue begrijp ik.
Als je even iets verder terugkijkt dan zie je meteen waarom ik die reactie gaf. Maar jij mag best selectief zijn hoor. En wat je over je opleiding en onzekerheid mbt jezelf op mij probeert te spiegelen zegt meer over jou, dan over mij ;)
pi_85712632
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:54 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Dit probeer ik hem al deze gehele thread duidelijk te maken, maar hij blijft maar op dezelfde voet doorgaan. Hard schreeuwen dat iedereen ongelijk heeft behalve hij, maar vervolgens niet met argumenten aankomen. Als je hem hier vervolgens op wijst dan zegt 'ie dat hij 'niet gaat discussieren met mensen die geen verstand van zaken hebben'.
Nee, niet iedereen. Jij en Jokkebrok specifiek. En door je houding krijg je ook geen uitgebreide reactie van mij, want jij bent er zo 1 die het toch allemaal beter weet. Alleen al het feit dat je zegt dat je geen anti-virus/malware software nodig hebt op windows "omdat jij er nog nooit last van gehad hebt" geeft aan dat je er de ballen verstand van hebt. En dan verwacht je dat ik serieus met je in discussie ga? :D

Slaap lekker... ;)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 00:02:01 #108
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_85712740
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:57 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Ah, jij bent vriendjes met betrokken individue begrijp ik.
Als je even iets verder terugkijkt dan zie je meteen waarom ik die reactie gaf. Maar jij mag best selectief zijn hoor. En wat je over je opleiding en onzekerheid mbt jezelf op mij probeert te spiegelen zegt meer over jou, dan over mij ;)
Je eerste opmerking in deze thread is niet-inhoudelijk en direct een poging om een ander belachelijk te maken. Daarmee geef je te kennen dat je de ander niet wil overtuigen van je gelijk. En toch ga je het hele topic door met belachelijkmakende opmerkingen.

Of je probeert een doel te bereiken met middelen die bewezen hebben niet te werken. Vind je zelf ook niet dat je daar iets van kunt leren?
pi_85714397
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef FollowThisLeader het volgende:

[..]

Nee, niet iedereen. Jij en Jokkebrok specifiek. En door je houding krijg je ook geen uitgebreide reactie van mij, want jij bent er zo 1 die het toch allemaal beter weet. Alleen al het feit dat je zegt dat je geen anti-virus/malware software nodig hebt op windows "omdat jij er nog nooit last van gehad hebt" geeft aan dat je er de ballen verstand van hebt. En dan verwacht je dat ik serieus met je in discussie ga? :D

Slaap lekker... ;)
WTF? Wat heb ik er verder mee te maken? Ik zeg alleen dat het voor mij niet hoeft zo'n scanner. Ik zelf heb de ervaring dat het niet nodig is...mits je weet wat je doet op Internet. En ja... je loopt altijd een risico als je er zo mee omgaat, maar er is nog bijna geen virus, trojan, spyware of weet ik wat geweest dat ik niet heb kunnen verwijderen bij familie of kennissen (het geinige is dat die personen meestal wel een scanner hebben, maar hem nooit updaten). Dat risico durf ik best te lopen. Als het een keer fout gaat, dan zie ik dat dan wel weer.

Betrek mij hier verder ff niet meer in.... idioot. :(

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2010 00:46:28 ]
  donderdag 26 augustus 2010 @ 00:44:32 #110
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_85714475
Ligt aan de gebruiker(s) van de pc en wat je zoal op het internet doet. Dan nog moet je uitkijken.
Een anti-virus installeren is eigenlijk nooit een slecht idee.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:50:16 #111
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_85731474
Dan sluiten we het gewoon als jullie niet willen luisteren :W
phluphy for president!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')