abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85984956
Momenteel ben ik al een tijdje bezig met campagne te voeren door middel van adwords. Maar het geeft helaas nog niet de gewenste resultaat, los van het feit dat het aan het product zelf kan liggen vroeg ik mij af of een professioneel bedrijf een veel betere campagne kan voeren dan jij of ik zelf als amateur? Maar is dat ook zo? Als je een bedrijf inschakelt om jou campagne te runnen, haal je echt dan veel betere conversie? Of is dit louter bedrog?
  donderdag 2 september 2010 @ 14:22:29 #2
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85985021
Google (adwords) is toch een professioneel bedrijf ?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_85985101
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:22 schreef HiDiHo het volgende:
Google (adwords) is toch een professioneel bedrijf ?
Jep, maar ik bedoel dat er bedrijven zijn die je kunt inschakelen om jou campagne in elkaar te zetten via adwords. Dus zij kiezen dan voor jou de beste zoek woorden, beste target group, beste maximale budget voor een klik etc. Dus een bedrijf die voor jou adwords optimaliseert.
  donderdag 2 september 2010 @ 14:29:34 #4
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85985241
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:25 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Jep, maar ik bedoel dat er bedrijven zijn die je kunt inschakelen om jou campagne in elkaar te zetten via adwords. Dus zij kiezen dan voor jou de beste zoek woorden, beste target group, beste maximale budget voor een klik etc. Dus een bedrijf die voor jou adwords optimaliseert.
Ik heb daar zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat de kosten dan hoog oplopen. Daarbij weet je zelf denk ik beter wat je doelgroep is.
pi_85986025
Ik zou het je wel aanraden om advies te vragen ja. Er zijn wel ZZP-ers die dit voor een zacht prijsje voor je kunnen verzorgen. Effectief op Google adverteren is voor een groot deel toch truukjes kennen. Oneffectief adverteren is geld weggooien. Ik zeg doen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_85986123
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:52 schreef eleusis het volgende:
Ik zou het je wel aanraden om advies te vragen ja. Er zijn wel ZZP-ers die dit voor een zacht prijsje voor je kunnen verzorgen. Effectief op Google adverteren is voor een groot deel toch truukjes kennen. Oneffectief adverteren is geld weggooien. Ik zeg doen.
Waar te vinden die lui?
pi_85986170
Zoeken op "adwords campagne advies" en wie bovenaan staat kan het blijkbaar goed.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_85986221
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:56 schreef eleusis het volgende:
Zoeken op "adwords campagne advies" en wie bovenaan staat kan het blijkbaar goed.
Ironisch inderdaad. Aan de andere kant zal dat de duurste zijn :P en misschien geen ZZPer waar jij het over had.
  donderdag 2 september 2010 @ 15:05:39 #9
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85986468
http://www.digitalpromotion.nl

29,95 per maand (bij jaar abbo)
  donderdag 2 september 2010 @ 15:09:28 #10
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_85986595
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ironisch inderdaad. Aan de andere kant zal dat de duurste zijn :P en misschien geen ZZPer waar jij het over had.
Dan ga je naar #2 etc etc :)
pi_85986754
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:05 schreef HiDiHo het volgende:
http://www.digitalpromotion.nl

29,95 per maand (bij jaar abbo)
Inderdaad goed te doen en ze staan hoog in de rankings, dank voor jullie bijdrage.
pi_85990151
Ik heb 4 jaar adwords gedaan. Zijn idd allemaal kleine trucjes die je moet kennen maar verder stelt het weinig voor.
pi_85997890
quote:
Op donderdag 2 september 2010 16:54 schreef Rejected het volgende:
Ik heb 4 jaar adwords gedaan. Zijn idd allemaal kleine trucjes die je moet kennen maar verder stelt het weinig voor.
Wat zijn die truukjes zoal? Of dat het geheim van de smid?
  donderdag 2 september 2010 @ 20:47:16 #14
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85998038
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:43 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wat zijn die truukjes zoal? Of dat het geheim van de smid?
Google google adwords tips and tricks
Volgens mij is het gewoon logisch nadenken over je namen, zoals domein, pagina titel, teksten in pagina, enz
pi_85998295
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:47 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Google google adwords tips and tricks
Volgens mij is het gewoon logisch nadenken over je namen, zoals domein, pagina titel, teksten in pagina, enz
Waar ik dan dus op kom is het volgende: http://www.karelgeenen.nl/26/10-google-adwords-tips/

Conclusie, daar heb ik geen tijd voor.
  donderdag 2 september 2010 @ 21:03:09 #16
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_85998759
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:52 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Waar ik dan dus op kom is het volgende: http://www.karelgeenen.nl/26/10-google-adwords-tips/

Wil je het professioneel doen kun je het beter uitbesteden :Y
pi_86001816
^O^
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:52 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat idd, maar het is nog wat gedetailleerder. Je moet ervoor zorgen dat je zoveel mogelijk relevante kliks krijgt, anders betaal je voor kliks die helemaal geen zaken met je willen doen.
pi_86122622
Er is ook een website met alle Google Adwords beheerbureau's op een rijtje.

http://www.seoreview.nl

Wat belangrijk is, is dat het bureau dat de adwords campagne gaat beheren Google Adwords Certified partner is.

Of het bureau naar keuze dit ook is kun je ook op deze website nakijken ( http://www.seoreview.nl/w(...)rtner/directory.html).

Digitalpromotion uit de eerdere topics is overigens geen Google Adwords Certified partner meer.
En ze staan niet hoog in de rankings, ze staan bovenaan met hun Adwords advertentie en dat is een kwestie van geld niet van kennis. Zeker niet voor een Adwordsbureau.

Bij digital promotion betaal je zowel voor een abbo als een bepaald bedrag bovenop elke klik in Adwords en dat is erg onvoordelig. Daarnaast beschik je niet over een eigen Google adwordsaccount. Dus je kunt niet inzichtelijk krijgen waar je geld naar toe is gegaan. Je bent totaal afhankelijk van het bureau.

Met een eigen Adwords account kan dat uiteraard wel want dan betaal je de kosten voor het adverteren aan Google en voor het beheer het bureau zelf. Als je stopt met uitbesteden beschik je over het geoptimaliseerde Adwords account. Het is gemakkelijk voor een bureau om je eigen Adwords account in beheer te nemen. Zo wil Google dit ook eigenlijk het liefste ook.

Daarnaast is kosten bovenop elke klik discutabel want waarom zou een Adwordsbureau zijn best doen om het aantal klikken zo laag (effectief) mogelijk te maken als ze hier geld op verliezen.

Karel Geenen heeft wel kennis van zaken zijn informatie is zeer bruikbaar.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mettcutts op 06-09-2010 12:58:53 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')